Problem

hotazmaj

Member
Dakle motor upali i radi na jednom klipu, kad skinem lulicu sa svjecice i drzim je pod nekim uglom i malo iznad svjecice ona proradi. Provjerene su lulice, kablovi i svjecice. Ima li neko ideju? Bobina?
 
hotazmaj said:
Dakle motor upali i radi na jednom klipu, kad skinem lulicu sa svjecice i drzim je pod nekim uglom i malo iznad svjecice ona proradi. Provjerene su lulice, kablovi i svjecice. Ima li neko ideju? Bobina?

provjeri zazor na svjećici ... jer kad odmakneš lulicu, svjećica daje drugačiju iskru ...

i obavezno napravi slijedeće... slini sve lulice i odreži 1,5 cm kablova, vrati lulice na kablove i teraj dalje.. ;) na sve cilindre ...  (y)
 
strasilo said:
provjeri zazor na svjećici ... jer kad odmakneš lulicu, svjećica daje drugačiju iskru ...

i obavezno napravi slijedeće... slini sve lulice i odreži 1,5 cm kablova, vrati lulice na kablove i teraj dalje.. ;) na sve cilindre ...  (y)

Strašilo mi slini lulicu. :LOL:
 
Hvala Strasilo probat cu to obavezno  (y) A jeli moguce da bobina nije ispravna mislim ono da radi ali ne bas najbolje.
Ni sam ne znam odkud u birtiji tema. Moze li neki moderator premjestiti u Tehnicka pitanja
 
usput i pogledaj kakvu iskru baca kad sve to probas.... moguce da je bobina... eto meni ko za vraga bobina....
 
Kako ispitati bobinu sa instrumentom sta se mjeri? Pretpostavljam otpornost? Kako i gdje se mjeri?
Ma vidi kad je svjecica izvadjena i kad je lulica na njoj kad je primaknem masi varnica bude super a kad je primaknem ili skroz naslonim na masu onda dosta slabo  :?
 
hotazmaj said:
Dakle motor upali i radi na jednom klipu, kad skinem lulicu sa svjecice i drzim je pod nekim uglom i malo iznad svjecice ona proradi. Provjerene su lulice, kablovi i svjecice. Ima li neko ideju? Bobina?
ocisti karburatore...taj koji ne radi sigurno je prljav...ili ispusti gorivo iz casice...pa probaj.... :wink:
 
Karburatori su ocisceni samo par sati prije ovog problema.  :misli:
 
hotazmaj said:
Karburatori su ocisceni samo par sati prije ovog problema.  :misli:

A sihronizirni  :misli:
 
hotazmaj said:
Karburatori su ocisceni samo par sati prije ovog problema.  :misli:
znaci da je prije ciscenja karburatora radio normalno na oba cilindra  :misli:?
 
Provjerit cu to sa covjekom koji mi je radio. Ne vjerujem da je zaboravio da nakon ciscenja i stelanja odradi i sinhronizaciju.
bmw m 5 said:
znaci da je prije ciscenja karburatora radio normalno na oba cilindra  :misli:?
Tako je
 
hotazmaj said:
Provjerit cu to sa covjekom koji mi je radio. Ne vjerujem da je zaboravio da nakon ciscenja i stelanja odradi i sinhronizaciju.Tako je
onda je majstor nesto sjebo sa plovkom i sa nivo-om goriva....a postoji mogucnost i da je koja vakum cijevcica ostala otpojena..ili pak koji vakum na karburatoru/kolektoru koji sluzi za sinhronizaciju ostao otcepljen.... :?
 
Ne znam nisam ni sam pametan sta da radim. Na kraju ce on u kombi pa u moju garazu pa cu sam pokusati rijesiti.
 
hotazmaj said:
Ne znam nisam ni sam pametan sta da radim. Na kraju ce on u kombi pa u moju garazu pa cu sam pokusati rijesiti.
pokusaj....najprije obrati paznju na sve cijevcice i vakume da su spojeni ili zacepljeni.....pa se onda baci na karburator..moguce da je samo prljavstina uletila u diznu minimuma....ugl..neka glupost je.... :mrgreen:
 
Vakum sa jedne strane ide na onu pipu goriva a drugi je zacepljen sarafom. Sve je previse jednostavno da bi napravio neku fulu ali vrijedi prekontrolisati. Meni smdi da daj karb ne dobija gorivo uopste. :misli: Bobina ili radi ili ne radi valjda? Samo mi je cudno zasto cilindar proradi kad skinem lulicu i odmaknem je malo od svjecice
 
Svaka zacrnjena svjećica bolje radi ako odmakneš lulicu.Traži razlog tom zacrnjenju svječice (dobivaš previše goriva u taj cilindar). Da ne dobivaš gorivo nebi radio kad odmakneš lulicu.
 
hotazmaj said:
Vakum sa jedne strane ide na onu pipu goriva a drugi je zacepljen sarafom. Sve je previse jednostavno da bi napravio neku fulu ali vrijedi prekontrolisati. Meni smdi da daj karb ne dobija gorivo uopste. :misli: Bobina ili radi ili ne radi valjda? Samo mi je cudno zasto cilindar proradi kad skinem lulicu i odmaknem je malo od svjecice

nebi reko da je to samo karb, cijelo vrijeme bi stekao a ne samo kad primaknes lulicu, bobina moze i imat jednostavno preslabu iskru da zapali smijesu, i cim nisu idealni uvijeti, mrvicu prebogata/presiromasna smijesa, hladno vrijeme i sl. pocne stekati.... imam iste simtome, samo na 2 cil. steka, na koji je spojena doticna bobina... mada pretpostavljam da imas jednu bobinu za oba cil. a ona je cudno da samo jedan steka, mozda malo sere karb. + losa iskra....

naravno svijecicu si probao promjenit?  :misli:
 
hotazmaj said:
Vakum sa jedne strane ide na onu pipu goriva a drugi je zacepljen sarafom. Sve je previse jednostavno da bi napravio neku fulu ali vrijedi prekontrolisati. Meni smdi da daj karb ne dobija gorivo uopste. :misli: Bobina ili radi ili ne radi valjda? Samo mi je cudno zasto cilindar proradi kad skinem lulicu i odmaknem je malo od svjecice
proradi zato jer prilikom odmicanja lulice....bobina radi pod vecim opterecenjem te u nastojanju da baci iskru..treba joj vise snage a samim time i iskra je snaznija...ugl...sa tim karburatorom nesto ne stima.... :(
 
barba said:
Svaka zacrnjena svjećica bolje radi ako odmakneš lulicu.Traži razlog tom zacrnjenju svječice (dobivaš previše goriva u taj cilindar). Da ne dobivaš gorivo nebi radio kad odmakneš lulicu.
(y)

Svjecica nije crna nego suha i onako lijepe braon boje. Sutra nova svjecica i instrument pod ruku pa lijepo imjeriti vrijednosti koje pokazuje bobina

bmw m 5 said:
proradi zato jer prilikom odmicanja lulice....bobina radi pod vecim opterecenjem te u nastojanju da baci iskru..treba joj vise snage a samim time i iskra je snaznija...ugl...sa tim karburatorom nesto ne stima.... :(

Svakako cu i njega rastaviti  (y)