Promjena guma KAWASAKI

Mile

New member
Procitajte ovaj post i ucite na tudjim greskama a ne na svojim!

Neki dan mjenjao gume i pri zatezanju kotaca primjetili da sto vise zatezu kotac se teze okrece????

Skinuli dole felgu, izvukli zupcanik i imas sta vidjet! fali piksa! Na grobniku kad su mjenjali gume su zaboravili vratit piksu!!!!

...evo par slika da vidite o cemu se radi!

P4237359.jpg

Na prvi pogled ko nova samo 7tkm! a mogu je bacit u smece!

P4237381.jpg

Piksa! zato jer je falila lezaj je sjeb* felgu! Ko sto rekoh neki idiot na grobniku kad je balansiro na stroju nije vratio nazad piksu! :zid: piksa kosta manje od 100kn a sjeb*** je felgu koja kosta par tisuca kn!

P4237363.jpg

ostecenja na felgi... lezaj ima lufta za popizdit! ko sto vidite fali dosta materijala a i gdje dolazi poklopac sa zupcanikom se sve sjeb*** jer je vjerovatno previse veliki pritisak vrsio lancanik na sve to....

P4237386.jpg

a ovako bi trebalo izgledati kad je sve ispravno! Sad si mozete zamislit kak je lezaj vrludao i lagano jeo felgu :(

P4237375.jpg

...poklopac (ili kako god se strucnije zvalo) na sto je prisarafljen zupcanik,, isto se vide tragovi!

Ne zelim ni pomislit kako sam se vozio i sta se sve moglo dogodit! Jednostavno to nemozete nikako skuzit! osim da gurnete ruku u felgu i vidite da ona cjev kroz koju ide osovina ima malo lufta!!!! a tko bi se toga sjetio? :misli: i opce pomislio na tako nesto!
Ovakvi su sistemi na kawasaki.ju sad za ostale motore ne znam jer samo kawice vozim :mrgreen: Ali kad idete kod vulkanizera pazite i stojite pored njega, gledajte sta radi! Nemojte otic na kavu i vratit se misleci kako je sve super. Pol vulkanizera nema pojma!!!!! Ja od sada sam skidam kotace i nosim kod vulkanizera i jos mu visim nad glavom gledajuci stalno sta radi (y)
 
sam svoj majstor dokle god sam sposoban...
 
ja sam isto svaki put solo skido/stavljo jer ne vjerujem kakvih morona ima i kaj su u stanju napravit
 
Mile said:
Ja od sada sam skidam kotace i nosim kod vulkanizera i jos mu visim nad glavom gledajuci stalno sta radi (y)
ja to radim oduvijek (y)

kaj to znaci da je piksa popusena dok je motor jos jankov bio???
 
ja također skinem kotače te ih nosim vulkanizeru...
 
nije mi jasno kako neko može zaboravit vratit piksu, ali bez obzira, također si sam većinu radim.

mene čak ni ne jebe servisna knjižica.
ako imaš znanja, sam sebi si najbolji majstor  (y)
 
to ti je isto kao da gurneš ruku u vatru i kažeš OPEKLO ME!... pa naravno !...što si očekivao?
imaš sreće što ti nije ništa zablokiralo pa da glavu izgubiš....  :?
 
Milojko mislim da se to može popraviti,samo dobrog tokara trebaš da ti navari malo mesa i onda otokari na mjeru,jebem ti vulkanizera tog,treba mu pupak odrezat.
 
JANA VTC said:
Milojko mislim da se to može popraviti,samo dobrog tokara trebaš da ti navari malo mesa i onda otokari na mjeru,jebem ti vulkanizera tog,treba mu pupak odrezat.
Vecina majstora da sad ne nabrajam mi je rekla da bi bilo najbolje da tu felgu bacim u smece!
Osim naravno jednog koji je rekao da to moze napravit... al jeb mu ako je njih 10 reklo NE a jedan DA... hmmm...

S druge strane nema toga sto se ne moze napravit? popravit? zakrpat? al dal mi se pametno na takvoj zakrpanoj felgi vozit 2 glave pa i vise isto ide ono hmmmm....

Kad sam sve zbrojio i oduzeo dosao sam do zakljucka da u obzir dolazi samo druga felga a ovu koja je ostecena evo je ispolirana u mojoj sobi pored kompa ko ukras i bol na perje koje sam morao dat za drugu felgu :x
 
Icek said:
Što ne možeš načiniti neku reklamaciju  :misli:
to sto je tamo neki vulkanizer zaboravio stavit piksu u kotac ovima u tvornici KAWASAKI se zivo jeb!

Zato sam i otvorio ovu temu da se ljudi malo zapitaju kod kakvih vulkanizera idu i da gledaju sta i kako rade... jer evo jedna glupost sjeb* felgu a moze kostat i zivota jer motor su dva kotaca i mora bit sve ispravno na njemu (y)
 
cdawg said:
nije mi jasno kako neko može zaboravit vratit piksu, ali bez obzira, također si sam većinu radim.

mene čak ni ne jebe servisna knjižica.
ako imaš znanja, sam sebi si najbolji majstor  (y)
stari moj to ni meni nije jasno......
 
Mile said:
to sto je tamo neki vulkanizer zaboravio stavit piksu u kotac ovima u tvornici KAWASAKI se zivo jeb!

Zato sam i otvorio ovu temu da se ljudi malo zapitaju kod kakvih vulkanizera idu i da gledaju sta i kako rade... jer evo jedna glupost sjeb* felgu a moze kostat i zivota jer motor su dva kotaca i mora bit sve ispravno na njemu (y)


Ma ne reklamacija kod Kawasakia već kod vulkanizera !
 
Bob Rock said:
Mile ,ti si jači od mene :LOL:...ja na polici imam samo ispoliran klip od voljene Gilere RC, a ti felgu od Kawe držiš u sobi :LOL:...
vjeruj mi ima jos jacih koji imaju vecinom zadnje dijelove motora za ukras :shock: :mrgreen:
 
nisi jedini i mom frendu na rf900 se dogodila ista stvar ,ležaj zadnjeg kotača mu riknuo na putu prema grobniku kod karlovca ,i onda se kotrljo nazad do zagreba ,vulkanizer mu nije stavio piksu i ležaj se zdrobio :palacdolje: