Prvi servis

Kawabiker said:
Prvi servis nikad nije besplatan.
To što je besplatno je nulti servis, prije isporuke, ali opet troškove ne preuzima prozvođać, nego uvoznik.
Ne vidim iz kojeg bi razloga prvi servis bio besplatan.

Ne u krivu si, na 1000km servis za moj auto je bio besplatan
 
Kawabiker said:
Prvi servis nikad nije besplatan.
To što je besplatno je nulti servis, prije isporuke, ali opet troškove ne preuzima prozvođać, nego uvoznik.
Ne vidim iz kojeg bi razloga prvi servis bio besplatan.

Dobro proizvodjac uvoznik isto sr...

Kad sam kupio svoj auto u Njemackoj (bako hvala :D ), dovezao ovdje, napravio servis, platio i kad je stari isao nazad posjetit babu, ispostavio racun dealeru i uredno dobio pare. :?:
Toliko o odnosu prema kupcu vani.

A sto se tice nultog servisa, neki nasi nazovimo daleri uracunaju u cijenu i dekonzervaciju i ostala sranja sto svakako spada u nulti servis (znam iz osobnog iskustva kod kupovine automobila za firmu).

Ne vidim razlog zasto, ako je vani takav postupak uobicajen ne bi bilo isto i kod nas, kad toliko tezimo Europi.
 
E zaboravih jos nesto.

Kad mi cura isla kupit skuter, skoro sam zatuko majmuna u salonu.

Poslala ona mene po taj romobil, a prije uredno ISKESIRALA srolji kojih 15-ak tisuca kunica, i kaze mi ponesi 50 Kn za ulje.
Pitam ja koje ulje, ona veli da joj je rekao da treba jos platit za ulje kad dodje po motor. Dobro da nisam i gume morao ponijeti.

I pitam ja lika u salonu koje su to fore sa naplatom ulja, a on meni pocme pa kad bi mi svakome poklonili litru ulja :blahblah: gdje bi zavrsili...

Sta ne mogu moroni uracunat tu sicu u cijenu?! Da ne govorim o savjetu morate odmah na pumpu.

Svi su oni vecinom neposlovni, cast manjini s kojom se rijetko susrecem.
 
SPORT MOBILE d.o.o.

Prvi servis na GSX-R600K4:

1 S1651006B00/01 FILTER ULJA 16510-06B00/01
2 MOTUL 06 MOTUL 5100 4T
3 RAD MEH Usluga rada mehaničara
4 POTM POTROŠNI MATERIJAL SERVISA l
UKUPNO: 407,52

Porez na dodanu vrijednost: 89,65
Ukupno za platiti: 497,17
Slovima: četiristotinedevedesetsedam kn i 17 lp
 
Mey said:
SPORT MOBILE d.o.o.

Prvi servis na GSX-R600K4:

1 S1651006B00/01 FILTER ULJA 16510-06B00/01
2 MOTUL 06 MOTUL 5100 4T
3 RAD MEH Usluga rada mehaničara
4 POTM POTROŠNI MATERIJAL SERVISA l
UKUPNO: 407,52

Porez na dodanu vrijednost: 89,65
Ukupno za platiti: 497,17
Slovima: četiristotinedevedesetsedam kn i 17 lp

Da, jeftinije je kad staviš neorginalni filter i biljno ulje......... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Fenring said:
Bas sam prije tjedan dana obavio prvi servis na zx6r-u i platio 900-njak kunitja, pa me znaima jel to normalno i kakva sve iskustva imate sa servisima?

Čuo sam da je razlika u ulju (Markez stavlja sintetiku a KMS se drži tvorničkih preporuka) a i u radu cca 50 kn, u svakom slučaju KMS je zakon!
 
Kawabiker said:
I kaj rade na tom servisu?

Što se tiče Markeza, koliko sam uspio skužiti, prvi servis na Yamahi je besplatan... vadi se tekučina za razradu i stavlja motorno ulje.
Što se tiče Kawasakia, nebih znao kako stoji sa naplatom ili ne naplatom prvog servisa.
 
4rijeke said:
Čuo sam da je razlika u ulju (Markez stavlja sintetiku a KMS se drži tvorničkih preporuka) a i u radu cca 50 kn, u svakom slučaju KMS je zakon!

Baš me zanima...koja je tvornička preporuka? Znaš o čemu pričaš ili trkeljaš bez veze?
 
Bandit said:
4rijeke said:
Čuo sam da je razlika u ulju (Markez stavlja sintetiku a KMS se drži tvorničkih preporuka) a i u radu cca 50 kn, u svakom slučaju KMS je zakon!

Baš me zanima...koja je tvornička preporuka? Znaš o čemu pričaš ili trkeljaš bez veze?

Oprosti cijenjena veličino što trkeljam, valjda si dobar sa Markezom pa se i njegovo Visočanstvo ne smije dodirnuti......opće poznato je da se u neke kawine modele ne stavlja sintetika a pogotovo ne u razradi, ti tvrdiš drugačije???
 
Nisam toliko dobar da ga branim bez veze, ali ulje se mjenja na oko 1000km. Praktički si onda već gotov sa razradom, nego me zanima onak...koja ti je to tvornička preporuka za ulje?
Zemi u ruke uputstvo za upotrebu motora, pročitaj kaj ti pišu za ulje u motoru...

Na starom forumu je bilo cijelo predavanje o ulju za motocikle, na žalost mislim da toga više nema...
 
Ne znam da li si vozio ili još uvijek voziš Suzukija? Bilo je nevjernih Toma koji nisu vjerovali Dudi u pogledu ulja pa su zvali u centralni servis u Austriju gdje su pokojnom Ranku Devčiću (koji je zvao u ime drugih zbog znanja njemačkog) rekli doslovno: stavlja se mineralno ulje u razradi a nakon toga se eventualno može staviti POLUSINTETIKA, konkretno se radilo o motoru Bandit 1200 - 2000.g. Svaki tip motora i svaka namjena ima svoje ulje, generalizirati i stavljati sintetiku u svaku mašinu nije samo promašaj za đep nego može biti promašaj i za mašinu, odnosno neke dijelove......e sada.....ako su ljudi koji rade vani lajbeki onda sam i ja, isto tako sam i ovdje od cijenjenih servisera (iz dva servisa) čuo isto..... pa baš i ne vjerujem da me svi lažu.....ono što je moje mišljenje da treba poslušati servisera sa IMENOM koje smo mi svojim zadovoljstvom a on svojim radom stvorili.......toliko.....i još nešto, pokušaj izračunati razliku u cijeni polu i čiste sintetike, pomnoži sa cca 3,5 l i pomnoži sa 365 servisiranih motora......rabati su u % pa računica jasno pokazuje zašto se forsira sintetika tamo gdje nije potrebno pa čak ni preporučljivo.....
 
računica jasno pokazuje zašto se forsira sintetika tamo gdje nije potrebno pa čak ni preporučljivo.....
Apsolutno se slažem sa gore navedenim jer i sam svjedok da se takve stvari događaju. U tdm-a hoće raja sintetiku uporno da mi stavlja, al'ja lijepo donesem svoje ulje (polus.) i nema rasprave. mama yamaha je lijepo rekla:"polusintetsko", pa za koji kc onda svi izmišljaju mlaku vodu.
Usput, lipo vas deru u kawa servisima. :wink:
 
Meni je u motoru na prvom servisu stavljena polusintetika, a rekli su da se na 5000 km stavlja čista sintetika. Nisam vjerovao, pa listao i Internet. Ekipa isto stavlja sintetiku nakon 2. servisa.
Sad, ko je u pravu, ne znam.
 
nisan ni ja pametan više. istu stvar radi i kata i foka, dok u italiji 90% voze na polusintetiku. pratin forum (tdm italia) njihov stalno u nadi da nešto svatim jer, računam, od toliko motora mora se neka pametna nać.i to je to, polusintetsko.međutim u knjižici stvarno ništa ne piše osim tablice gradacija. ne znam kako je sa fazerom situacija. sumnjam da i tebi u knjižici piše išta o tome.
 
koliko vidim iz ovih postova ispada da je skoro duplo skuplje nego kod yamahinih servisa. ne vidim razloga.