RC46 said:
sve ove koji misle da okretnost i upravljivost motora po gradu nije bitna,a tu pogotovo mislim na ove koji voze male motorceke,poziva ja cu vam dati svoj motor i pustiti vas u zagreb na vukovarsku ili sl.radnim danom izmedu 3 i 5...
Bitna je okretnost u gradu i te kako !
Ali ja govorim da se ionako zaboravi na grad jer grad ne valja za motor. Pa pogledajte gdje se vi svi idete voziti kad je ljepo vrijeme ? Jel po gradu ? NE !
Ide se van grada i to je gušt !
Motor je u gradu nužno zlo. Pogledajte malo statistike,gdje se ljudi jako često krše ? Gradska raskrižja i izlijetanja auta na stop/skretanja ulijevo itd. Tamo se jako stradava.
Pa bilo je na Latinici pred malo,jedan čovjek u ozbiljnim godinama poginuo na ZR-7 usred Zagreba pod punom opremom i sa normalnom vožnjom. Neki majmun mu se polukružno okretao preko PUNE crte i ubio nevinog čovjeka, pokoj mu duši. I stvarno ne znam sad šta su svi navalili na to kako se DL 1000 ponaša u gradu. Loše,eto kako. Kao i svaki iole veći i jači motor.
Meni je osobno idiotski vozit neku CBR 1100 XX ili velikog Stroma druge fine motore po gradu non stop. Idiotski mi je vozit i mog YBR-a po gradu. Jednostavno se čovjek ne može opustiti. Tu su mačke,pješaci,auti,kamioni za smeće,djeca,ulje,šahte,iskopi i rupe,semafori,klizavi pješački itd...
Moja logika je da je motor prvo sredstvo zabave i užitka a tek onda prijevozno sredstvo. Ako hoćeš korisno prijevozno sredstvo - Baotijan qt49. Ništa ne troši,ne kvari se too much i stići češ gdje želiš i to jako brzo. Još bolje,Tomos !
Pa ravno vam je u ZG, vozite bicikle ! To ništa ne košta. Rega,osiguranja,benzin a em je i zdravo. Da Rijeka nije grbava i ja bi ju vozio....
Sorry za lagani off ali morao sam a ima veze sa ovim postom