Putni enduro klasa do 750 ccm?

Status
Not open for further replies.
Pa je, 650 ccm, 67 ks na tu težinu nije da predstavljaju odstignuće u performansama - 1000 je 1000, a ima i 2 auspuha :)
Meni i dalje Versys djeluje bolja opcija, kad govorimo o 650 ccm.

AKo pređete na vozne osobine....nemam se šta sa vama više razgovarati :(

Uostalom strah me da mi opet nešto ne izleti protiv Stroma. Isto je bilo i sa KLE :(

Ako je Strom onda to nije ovaj mali, nego onaj veliki!

 
RC46 said:
sve ove koji misle da okretnost i upravljivost motora po gradu nije bitna,a tu pogotovo mislim na ove koji voze male motorceke,poziva ja cu vam dati svoj motor i pustiti vas u zagreb na vukovarsku ili sl.radnim danom izmedu 3 i 5...

Bitna je okretnost u gradu i te kako !
Ali ja govorim da se ionako zaboravi na grad jer grad ne valja za motor. Pa pogledajte gdje se vi svi idete voziti kad je ljepo vrijeme ? Jel po gradu ? NE !
Ide se van grada i to je gušt !

Motor je u gradu nužno zlo.  Pogledajte malo statistike,gdje se ljudi jako često krše ? Gradska raskrižja i izlijetanja auta na stop/skretanja ulijevo itd. Tamo se jako stradava.
Pa bilo je na Latinici pred malo,jedan čovjek u ozbiljnim godinama poginuo na ZR-7 usred Zagreba pod punom opremom i sa normalnom vožnjom. Neki majmun mu se polukružno okretao preko PUNE crte i ubio nevinog čovjeka, pokoj mu duši. I stvarno ne znam sad šta su svi navalili na to kako se DL 1000 ponaša u gradu. Loše,eto kako. Kao i svaki iole veći i jači motor.

Meni je osobno idiotski vozit neku CBR 1100 XX ili velikog Stroma druge fine motore po gradu non stop. Idiotski mi je vozit i mog YBR-a po gradu. Jednostavno se čovjek ne može opustiti. Tu su mačke,pješaci,auti,kamioni za smeće,djeca,ulje,šahte,iskopi i rupe,semafori,klizavi pješački itd...

Moja logika je da je motor prvo sredstvo zabave i užitka a tek onda prijevozno sredstvo. Ako hoćeš korisno prijevozno sredstvo - Baotijan qt49. Ništa ne troši,ne kvari se too much i stići češ gdje želiš i to jako brzo. Još bolje,Tomos !

Pa ravno vam je u ZG, vozite bicikle ! To ništa ne košta. Rega,osiguranja,benzin a em je i zdravo. Da Rijeka nije grbava i ja bi ju vozio....

Sorry za lagani off ali morao sam a ima veze sa ovim postom
 
2 all:

Ne znam čemu uopće povezivati Stroma i trkaću stazu. Zna se za što je Strom - za putovanja i to u dvoje. Da, dobar je i Bandit, ali kad dođeš u Albaniju (npr.) gdje su ceste pune rupa ili ako putem vidiš neki proplanak, a do njega može stići samo makadamom, onda je za takvo nešto Strom.

A što se tiče grada - ono što je Icek rekao: ''... kreni 5 minuta ranije i stižeš...'' Uostalom, motorom se nikad ne žuri jer se vrlo lako nahebe.

Pratim još nekoliko foruma i redovito pratim moto časopise i posjećujem strane stranice i došao sam do jednog zaključka - za ono što ja tražim je Suzuki DL 650 V-Strom idealno rješenje. A kad vidim da cijenu na akciji dobijem ovakvu mašinu, nemam o čemu razmišljati.
 
Eto. Nakon 8 strana došao si do zaključka na kojem si već bio na 1.strani. Mislim da ti tema već ide pomalo u krug.

Oš' ti to ključat prije nego što nas namamiš na komparaciju još pokojeg motora kojeg nećeš kupit?
 
miha_vg said:
2došao sam do jednog zaključka - za ono što ja tražim je Suzuki DL 650 V-Strom idealno rješenje. A kad vidim da cijenu na akciji dobijem ovakvu mašinu, nemam o čemu razmišljati.

Ma to ti je super motor.
Ako ga uspiješ realizirati urlikati ćeš ko' prasac 2 dana od sreće i isti dan napucat 500 km ako ti vrijeme bude išlo na ruku.

A na ljeto ljepo prođi kroz Ri pa ćemo se mi YBR ovci (bivši tada) ekipa počastit alkoholnim derivatima  :mrgreen:
 
Status
Not open for further replies.