Putni enduro klasa do 750 ccm?

Status
Not open for further replies.

miha_vg

New member
Dakle, vi koji vozite neki putni enduro, recite mi zašto baš taj, a zašto ne neki drugi? Držimo se okvira klase do 750 ccm

Zanima me koji je po vama najbolji i zašto?
 
evo par podataka pa prosudi sam što je bolje:

GENERAL
Model Honda XRV 750 Africa twin                                    Suzuki DL 650 V-Strom
                                                               
 
ENGINE
Type 742 cc, water cooled, 52° twin, 4-stroke                      645 cc, liquid cooled, 90° v-twin, 4-stroke
Bore x stroke (mm) 81 mm x 72 mm                              81 mm x 62.6 mm
Valves 3 valves per cylinder                                       DOHC, 4 valves per cylinder
Power 60 hp (44.7 kW) @ 7500 rpm                           67 hp (50 kW) @ 8800 rpm
Torque 62 Nm (45.7 ft. lbs) @ 6500 rpm                           60 Nm (44.3 ft. lbs) @ 6400 rpm

TRANSMISSION
Gearbox 5 speed                                                                 6 speed
Final drive Chain                                                   Chain, 3.133 (47/15)
WHEELS
Front tyre 90/90-18                                                     110/80-19
Back tyre 140/80-17 150/70-17
Front brakes dual 276 mm discs with 2-piston calipers dual 310 mm discs with 2-piston calipers
Rear brakes single 256 mm disc with 1-piston calipers single 260 mm disc with 1-piston calipers

DIMENSIONS
Seat height 860 mm (33.9 inches)                           820 mm (32.3 inches)
Wheelbase 1565 mm (61.6 inches)                           1540 mm (60.6 inches)
Fuel capacity - reserve 23 l (6.1 gallon US)               22 l (5.8 gallon US)
Dry weight 207,5 kg (457.5 pounds)                           189 kg (416.7 pounds)
 
Africa twin se vec ne proizvodi, više je za off road od V-Strom-a zbog prednjeg kola od 21. Africa ostavlja dojam dosta kvalitetnijeg motora od  V-Strom-a. Inače izbor u toj klasi 750cc je jako loš mislim da tu jedino još spada XTZ 750.
 
Ako pričamo o novom, onda klase 750 u domeni putni enduro više (na žalost) nema. No, s obzirom da je Miha napisao DO 750, onda, računavši i modele koji se više ne proizvode, tu možeš naći XTZ, Transalpa, Supertenere, Africu, DL 650, Pegaso, KLE (ajd recimo), GS 650, Freewind...Jesam li šta zaboravio?

Osobno sam uzeo malog stroma jer mi se dopao spoj estetike i komfora velikog brata te "detuned" i lakšeg agregata, koji rezultira nešto boljom agilnošću. Osim toga, s obzirom da se uopće ne upuštam u off-road avanture, taj mi je motor izgledao kao dobar gutač (asfaltiranih) kilometara.
Tako i jest.
 
Freshman said:
Ako pričamo o novom, onda klase 750 u domeni putni enduro više (na žalost) nema. No, s obzirom da je Miha napisao DO 750, onda, računavši i modele koji se više ne proizvode, tu možeš naći XTZ, Transalpa, Supertenere, Africu, DL 650, Pegaso, KLE (ajd recimo), GS 650, Freewind...Jesam li šta zaboravio?

Osobno sam uzeo malog stroma jer mi se dopao spoj estetike i komfora velikog brata te "detuned" i lakšeg agregata, koji rezultira nešto boljom agilnošću. Osim toga, s obzirom da se uopće ne upuštam u off-road avanture, taj mi je motor izgledao kao dobar gutač (asfaltiranih) kilometara.
Tako i jest.

Tako je, FRžresh, DO 750. Ma V-Strom... legenda je.
 
miha_vg said:
Dakle, vi koji vozite neki putni enduro, recite mi zašto baš taj, a zašto ne neki drugi? Držimo se okvira klase do 750 ccm

Zanima me koji je po vama najbolji i zašto?
Čitao sam tvoj putopis i kak vidim da voliš putovati,a moraš misliti i na udobnost Paule preporučio bih ti ako namjeravaš kupiti nekaj jačeg da razmotriš i nakede.U toj klasi ima dosta dobrih motora...
 
Toldi- mudro zboriš  :misli:  !
nema promašaja ako  uzmeš maloga Stroma-ponuda Afrika kod nas je slaba.
uzmi novo i gassssss...
 
Freshman said:
Ako pričamo o novom, onda klase 750 u domeni putni enduro više (na žalost) nema. No, s obzirom da je Miha napisao DO 750, onda, računavši i modele koji se više ne proizvode, tu možeš naći XTZ, Transalpa, Supertenere, Africu, DL 650, Pegaso, KLE (ajd recimo), GS 650, Freewind...Jesam li šta zaboravio?
XTZ se ponovo proizvodi od 2008...
 
Nažalost klasa enduro 750 je preminula.

Ako pričamo o polovnjacima spomena vrijedne su Africa i Super Tenere.

Po novome postoji klasa 650 (dva cilindra) i klasa 1000.

I nemojte miješati 650 jedan i dva cilindra jer performanse nisu ni slične.
Dvocilidraši su daleko više namijenjeni cesti.

I da, XTZ je bila oznaka i za Tenere 660 i za Super Tenere 750, a od 2008. se ponovo proizvodi 660.
 
A šta je sa Transalpom, Versysom...?

:misli:
 
Super Jura said:
Nažalost klasa enduro 750 je preminula.

Ako pričamo o polovnjacima spomena vrijedne su Africa i Super Tenere.

Po novome postoji klasa 650 (dva cilindra) i klasa 1000.

I nemojte miješati 650 jedan i dva cilindra jer performanse nisu ni slične.
Dvocilidraši su daleko više namijenjeni cesti.

I da, XTZ je bila oznaka i za Tenere 660 i za Super Tenere 750, a od 2008. se ponovo proizvodi 660.

i Tenere ima jedan cilindar, a STenere 2 redna
i Tenere je ok za light offroad, a ST nije...
 
Ja bih uzeo malog Stroma. Lijep motor,dovoljno snage za putovanje osim ako nemaš prevelike želje za adrenalinom.Još     
sam čuo da kadse  umjesto prednje 19 colne stavi 17 cola motor se vozi dosta bolje,manje širi putanju po zavojima...
 
Stršljen said:
Ja bih uzeo malog Stroma. Lijep motor,dovoljno snage za putovanje osim ako nemaš prevelike želje za adrenalinom.Još     
sam čuo da kadse  umjesto prednje 19 colne stavi 17 cola motor se vozi dosta bolje,manje širi putanju po zavojima...

Tko ti je prodao tu lovacku pricu? Motor takav kakav je iz tvornice se vozi lakocom. Kakvo nesretno sirenje putanje po zavojima  :no:

 
Ne vjerujem da je lovačka.To je jedan stariji čovjek ovdje iz Dbk napravio,ima iskustva vjerojatno više od nas dvoje skupa,ima motor za Grobnik i malog Strima kojim se vozi po cesti. Vjerojatno zna što radi.  :wink: Nisam vozio pa da mogu sto posto tvrdit da je tako,ali isto tako mi ne para nemoguće.  (y)
 
ib pa logično je da s manjom colažom prdnjeg kotača bolje ide u zavoj i da ga je lakše vozit po zavojima.  (y) Pogledaj samo SM ili colažu R motora.  :wink:
 
Stršljen said:
Ne vjerujem da je lovačka.To je jedan stariji čovjek ovdje iz Dbk napravio,ima iskustva vjerojatno više od nas dvoje skupa,ima motor za Grobnik i malog Strima kojim se vozi po cesti. Vjerojatno zna što radi.  :wink: Nisam vozio pa da mogu sto posto tvrdit da je tako,ali isto tako mi ne para nemoguće.  (y)

Dobro, izvukao si Joker, covjek ide na Grobnik, nema se tu vise o cemu diskutirati....  :no:
 
Evo koji su svi motori trenutno proizvode u klasi putni enduro (do 750 ccm), pa neka neko sa iskustvom kaze mane ili prednosti:

APRILIA Pegaso 650 Trail
BMW F 650 GS
HONDA Transalp (sada ima i nova od 700 ccm, masina iz nove Deauville)
KAWASAKI KLE 500 (zadnja godina proizvodnje, od sledece Versys sa velikim tockom)
KTM LC4 Adventure
YAMAHA Tenere 660

To isto, ali sa ,,malim tockom'', dakle vise za cestu

APRILIA Pegaso 650
DUCATI Multistrada 695
KAWASAKI Versys
SUZUKI V-Strom 650 (ovaj model mnogi uzdizu u nebesa)

To bi bilo otprilike to. Za KLE odmah mogu da kazem da smeta sjediste za udobno putovanje.
 
Status
Not open for further replies.