QJ Motor Hrvatska

Švabo

Well-known member
Evo nešto novo u nas a ima svega. SVT 650X je za Benelli TRK-a TV u boji.
IMG_20240808_222311.jpg
IMG_20240808_222137.jpg
IMG_20240808_222113.jpg
IMG_20240808_222120.jpg
IMG_20240808_222211.jpg
IMG_20240808_222159.jpg
IMG_20240808_222149.jpg
IMG_20240808_222106.jpg
IMG_20240808_222002.jpg
IMG_20240808_221952.jpg
 
Mislim da nisu bas povoljni

Iako sa kolicinom tehnologije koju danas svaki motor ima ne mozes ni biti drasticno jeftiniji

Sretno im bilo
 
Mislim da nisu bas povoljni

Iako sa kolicinom tehnologije koju danas svaki motor ima ne mozes ni biti drasticno jeftiniji

Sretno im bilo

Ima cijenu na siteu. Ovaj recimo SVT 650 X ima sasvim ok cijenu. 8700 pise, skroz fina oprema grijano sjedalo, ručke, tpms senzori, v2 motor, tubeless, Marzzochi ovjes, Brembo kočnice. Nisam se nešto previše vozio, probao sam ih par jer je bila noć ali za te novce sasvim pristojan motor.
 
Hoce li netko kupit sportskog kineza da vidimo kako je napravljen ?😁
Da bi dobili pravu informanciju predlažem da to bude netko s juga, tko je često na D8. :mrgreen:
Vidio sam sportski CF, nisam vozio, ali ovako na prvu nemaš što zamjeriti. Ovaj 550 po cjeniku košta malo više od RS457.
 
Pa s obzirom što dobiješ za te novce opravdano je. Ja sam dao 9000 za cb500x koji opet nema (u usporedbi sa svt 650x) tft, brembo, ima 20 ks manje, nemam grijani sic, žbicane felge, ... da uzimam ponovo dao bi šansu ovima. Problem je agregat, o kojem ne znamo ništa, može li kao Honda preći 100k a da ne pričam kako neki imaju i nekoliko puta više...
 
  • Like
Reactions: Grx
Ja sam se odlucio za kineski auto i nisam pozalio,ali cijena je bila jedini faktor koji je odlucio,ali za kineski R od 95 ks nebi dao 9 k€ kad za max 2 k € vise dobijes MT09 ....ali price o kineskoj ne kvaliteti vise ne drze vodu,koriste i u autima i motorima agregate starijih generacija to je istina ali kvalitetom nisu ni malo losi
 
Zbilja treba biti specijalac za platit kineski "RR" 9500, a Honda je 10500.
 
Pa s obzirom što dobiješ za te novce opravdano je. Ja sam dao 9000 za cb500x koji opet nema (u usporedbi sa svt 650x) tft, brembo, ima 20 ks manje, nemam grijani sic, žbicane felge, ... da uzimam ponovo dao bi šansu ovima. Problem je agregat, o kojem ne znamo ništa, može li kao Honda preći 100k a da ne pričam kako neki imaju i nekoliko puta više...

Da ti zatrebaju novci Honda ima kupca a za polovni kinez treba ulovit jelena u sumi
 
  • Like
Reactions: leCo and Grx
problem je s tim kinezima sto ce biti za par godina.
oni stariji se sjecaju Protona i Kie u doba dolaska... oba istocna ''smeca'' za malo para... proton nestao u 2-3 godine i jazavci ostali na suhom po pitanju podrske, a drugi jazavci koji su uzeli kiu - vid ju danas... auto u top segmentu... al ga ti znaj kad dodje
MOzda jedan od ovih čunga lunga za 10 godina bude uz rame japancima ko Kia danas a mozda buude za njivu ko recimo zongshen kojeg vise nemres nigdje na cesti naci
 
Da, ali je li riječ o (ne) licenciranoj kopiji ili o agregatu kojeg je suzuki proizveo. Razlika je velika.
vjerojatno ovo prvo
i hyosung je bio hit dok su prodali istu priču (solidan dizajn, "mašina od sv650"), a na kraju nijedan nije napravio više od 30 tkm s jednom mašinom i danas trunu po garažama jer ih nitko neće ni džabe
 
  • Like
Reactions: Grx and gvo