R1 (1998) sto slabo vuce preko 8000?

exelero

New member
Pomoc jel iko imao problem s vucom iznad 8000 (yzf r1 98g). Sto je veca brzina to je sve izrazenije. U drugoj skoro da se i ne osjeti "malo i u njoj kad se duze drzi na 8 pa opet gas" ide do 170 leti  medjutim u kojoj god poslije jedva preko 200 prebaci tacnije 210 al da se us..es vozeci skroz slabo tacnije 6 brzina 9000rpm. Jedino sta mu je pomoglo da se sjecam je bilo stimanje ler gasa bio je na 2000 i kad se vratio na 1100 motor je isao osjetno bolje al jos uvjek pravi probleme. hvala
 
Stelanje ler gasa uopce nema veze kak motor ide.Ler gas je samo minimum rada motora kad je rucica otpustena.Probaj dat karburatore postelat vjerojatno bi tu mogao biti problem ili nesto oko struje,ocito imas pad snage na motoru pa se to sve bolje osjeca saltanjem u vece brzine.Po tvojim rijecima nece biti nista bez dobrog majstora koji ce to rijesit.
 
Da nije blokiran exup
 
a nije ostavio sam ga otvorenog skroz zajebao se motoric pa izbacivao gresku 7000... isplatili se uzimati ove dyno jet kitove Factory Carburetor Recalibration Kit (Jet Kit) - Yamaha R1 - Ti-Pro Kit - Fits Year(s): 1998 to 1999 ako vec moram carbove rastavljati ?
 
odfuraj ti njega kod mehaničara, neka poštela i peglaj dalje. Teško je bilo što reći na temelju napisanog. Meni je (neki totalno drugi tip motora) gubio snagu na 110 (vmax=165km/h) pa je mehaničar posložio i išao je bolje nego ikad. Nemoj bezveze bacati pare.
 
i meni je bilo nesto slicno tome, odveja ustelat karburatore i posli isa normalno
 
isao skidao karburatore sve cisto ustimali se na gasu nema dima ni trunke ni crnog ni bjelog ali u voznji opet isto prva druga vuku ali kasnije poslije 165km/h slabi na ubrzanju da bi stao blizu 200 tj jedva predje. Ima li iko jos kakav prijedlog sta da se pogleda ?
 
mozda ovaj odgovor bude tebi od pomoci, mozda i ne. Verujem da ce nekom ko vozi fazer 6 biti od pomoci.
ja sam sa fazerom 2005 imao slican problem, samo sto bi on gubio snagu oko 9 i nikako nije hteo preko 10000. majstor je rekao 'TPS,' ali mene bunilo zasto na leru radi super, do 9 ne gubi snagu, ali nikako nece preko 10, a u 4. ni preko 8...
problem je resen sasvim slucajno, kada je menjan akumulator. posto je njemu akumulator ispod rezervoara, u servisu su jednostavno poskidali sve kablove i creva sa rezervoara dok su ga postavljali i sve lepo vratili kad su posao zavrsili. pose toga motor ulazi u crveno!
e sada, u cemu je bio problem? neko ko je prethodno menjao akumulator ili radio nesto na motoru (kod prethodnog vlasnika) jednostavno je odsrafio rezervoar i zarotirao ga za 180 stepeni i stavio na sediste, a kad je zavrsio posao nije vratio rezervoar na istu stranu vec ga zarotirao za jos 180 stepeni... tako da su creva za dovod goriva ostala ukljestena... razlika je ne ve ro vat na!
da budem iskren, sreca moja da je bilo tako... ja sam prva dva meseca voznje vozio motor sa nekih 60-70% snage... tako da mi sada ovi dodatni obrtaji i snaga bas dobro dodju kad sam stekao neku malu rutinu.