mozda ovaj odgovor bude tebi od pomoci, mozda i ne. Verujem da ce nekom ko vozi fazer 6 biti od pomoci.
ja sam sa fazerom 2005 imao slican problem, samo sto bi on gubio snagu oko 9 i nikako nije hteo preko 10000. majstor je rekao 'TPS,' ali mene bunilo zasto na leru radi super, do 9 ne gubi snagu, ali nikako nece preko 10, a u 4. ni preko 8...
problem je resen sasvim slucajno, kada je menjan akumulator. posto je njemu akumulator ispod rezervoara, u servisu su jednostavno poskidali sve kablove i creva sa rezervoara dok su ga postavljali i sve lepo vratili kad su posao zavrsili. pose toga motor ulazi u crveno!
e sada, u cemu je bio problem? neko ko je prethodno menjao akumulator ili radio nesto na motoru (kod prethodnog vlasnika) jednostavno je odsrafio rezervoar i zarotirao ga za 180 stepeni i stavio na sediste, a kad je zavrsio posao nije vratio rezervoar na istu stranu vec ga zarotirao za jos 180 stepeni... tako da su creva za dovod goriva ostala ukljestena... razlika je ne ve ro vat na!
da budem iskren, sreca moja da je bilo tako... ja sam prva dva meseca voznje vozio motor sa nekih 60-70% snage... tako da mi sada ovi dodatni obrtaji i snaga bas dobro dodju kad sam stekao neku malu rutinu.