Joy Rider said:Mislim da ti je potrebna homologacija za takvu preradu, al nisam siguran. Da sam na tvom mjestu prvo bi nazvao stanicu za tehnički pregled, a onda centar za vozila RH. Oni ti imaju sigurno najviše informacija jer oni takve preglede i rade. Kod njih se raspitaj kako, šta i kojim putem, a najprije pitaj koliko novčića to košta jer čini mi se da homologacija nije baš jeftina stavka...
više info o homologaciji http://www.cvh.hr/cvh/homologacija/homologacija.aspx
koki_3 said:probaj ga registrirati pod 125cc
frend je imal gpz 600 a u papirima mu je bio 125
A od kojeg ovlaštenog zavarivača mora biti potvrda, dali od neke firme ili ?Buco said:Ako stvarno zelis takvo nesto.....ona prva slika ti govori sve.
Ja imam neka iskustva, doduse sa automobilima.
Sama cijena atesta je 1200 kn i to je najmanji problem. Inace, bilo sto da atestiras kosta isto, masinu ili si spustio auto.
Koliko ja znam, politika je slijedeca: ako mijenjas masinu prvo i osnovno moras imati porijeklo masine (prometnu od donora ili racun gdje si ju kupio)
Slijedeca stvar koju moras znat da ako zelis napravit ovako nesto (stavit masinu koja inace nije tvornicki predvidjena za tu ramu) moras od ovlastenog zavarivaca ili onoga ko ti je izradjivao nosace donjet potvrdu kao neku garanciju da su nosaci masine napravljeni u skladu sa propisima.
Ako sve to mozes isfurat, MOZDA ti daju atest ali sumnjam jer su seronje
Lord_Nikkon said:A od kojeg ovlaštenog zavarivača mora biti potvrda, dali od neke firme ili ?
I jel može netko tko je recimo profesionalni zavarivač sebi napraviti nekakvu preradu ili opet mora imati napismeno ta to zavarno tu i tu i da oni garantiraju za te varove :misli:
Ja sam mislio nešto raditi, ali izgleda da nebude ništ od toga, jer ako kod nas nekoga ne poznaš i malo ne podmažeš onda teško možeš nakaj realizirati
I onda se mi kao prilagođavamo EU standardimaBuco said:U tome je catch, sve funkcionira po hrvatskom sistemu, ako sam ulazis u zrvanj samljet ce te dok si reko keks, a ako imas igraca.....SVE se moze rijesiti.
Slazem se sa ive_xxx om da nije u redu da sve i svasta vozi po cestama ali stvar je u tome da oni tamo pametuju bez pokrica.
Oni su kao institut za vozila, a samo hodaju sa metrima i mjerkaju, nista od stvarnog ispitivanja, vibracija, statika, stabilnost, glasnoca....i ostali parametri koje bi jedan institut za vozila morao moci ispitati. Dam se kladit da ih pola niti nezna razliku izmedju 2T i 4T agregata.
Volio bi da je to stvarno neki institut pa sve ispitaju pa ak si sfuso sfuso si al ak je nesto dobro da ti i odobre a ne sve preko veze.
Upoznao sam tamo neke ljude koje su doslovno ubili u pojam. Covjek kupio u njemackoj u mercedesu novi novcati autobus i oni mu ne daju atest jer po njihovim mjerenjima je razmak medju sjedalima pre mali :misli:??? Ovi u mercedesu nemaju pojma pa rade autobuse tek 50 godina. To je samo jedan primjer, covjek da 350 000 eura za bus i nasi ga nedaju registrirat, i to ti je institut za vozila.
Pec said::misli: Može li se na primjer motor od GSX-R-a staviti na Tomosa TL14 i na koji način dokazati da je sve dobro i da nitko na cesti neće izgubiti glavu zbog takve "legalizacije". "Samo" 20 konja jači motor od Pegasa s "nešto većim momentom" u ramu od RS-a 125 i gle "stručnjaci" to osporavaju. A ko bi normalan preuzeo odgovornost za takvo nakazno vozilo na cesti. Pravo legalizacije ne znači i da neozbiljne izvedbe imaju pravo biti na cesti samo zato što je nekom bilo dosadno, a uspio je nabaviti agregat ispod cijene pa sad nezna što bi s njim nego drito na cestu među ostale za čija su se vozila proizvođači debelo potrudili da bi ih homologirali za cestu. Usput rečeno, autobusi se proizvode u malim serijama i broj sjedala ovisi o naruđbi kupca, a taj želi nabiti što više ljudi u što maje prostora. Da se to ne dogodi postoje u kulturnim zemljama prepoznatljivi pravilnici kojima je određen i minimalni prostor među sjedalima. Poštivajući taj pravilnik "stručnjaci" samo štite buduće putnike (što im je i posao), a ne autobusere koji zavide Indijcima i Pakistancima na popunjenosti autobusa.
Imaš li to negdje baš izmjereno ili ti se samo čini. Pokušaj to "nekoliko puta bolje" dokazati na "opipljiv" način. Imaš li uvid u kakava mjerenja ili je to "rekla-kazala"kc000kc said:Kočnice na rs 125 su nekoliko puta bolje od onih na pegasu, a i rs ide malo vise nego pegaso.
Pec said::misli: Može li se na primjer motor od GSX-R-a staviti na Tomosa TL14 i na koji način dokazati da je sve dobro i da nitko na cesti neće izgubiti glavu zbog takve "legalizacije". "Samo" 20 konja jači motor od Pegasa s "nešto većim momentom" u ramu od RS-a 125 i gle "stručnjaci" to osporavaju. A ko bi normalan preuzeo odgovornost za takvo nakazno vozilo na cesti. Pravo legalizacije ne znači i da neozbiljne izvedbe imaju pravo biti na cesti samo zato što je nekom bilo dosadno, a uspio je nabaviti agregat ispod cijene pa sad nezna što bi s njim nego drito na cestu među ostale za čija su se vozila proizvođači debelo potrudili da bi ih homologirali za cestu. Usput rečeno, autobusi se proizvode u malim serijama i broj sjedala ovisi o naruđbi kupca, a taj želi nabiti što više ljudi u što maje prostora. Da se to ne dogodi postoje u kulturnim zemljama prepoznatljivi pravilnici kojima je određen i minimalni prostor među sjedalima. Poštivajući taj pravilnik "stručnjaci" samo štite buduće putnike (što im je i posao), a ne autobusere koji zavide Indijcima i Pakistancima na popunjenosti autobusa.
GSX-R na TL14 je samo ekstreman slučaj koji sam upotrijebio da bi lakše shvatili razmišljanje onih koji svojim potpisom preuzimaju suodgovornost da nešto prerađeno smije biti na cesti. Motor Pegasa na RS125 je na pola puta do legaliteta, a gotovo sam siguran da ako stavljaš motor od RS50 na RS125 da ćeš u par sati za manje od 1000 kuna dobiti papire za registraciju.Roadruner said:Uspoređivat gsxr i tomosa sa ovim o čemu ja pričam i što je u svijetu trend mislim da je malo promašeno.
Možda nisi u toku pa pogledaj ovdje utrke supermona u Velikoj Britaniji gdje je to uobičajeno: