Ragistracija prerade?

Roadruner

New member
Molio bih vas da mi pomognete sa vašim iskustvima može li se uopće registrirati motor prerada npr.šasija od 2t 125cm sa mašinom od 600 4T,kakva je procedura ako može i koja su vaša iskustva?

THNX
 
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,6194.0.html

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,14177.0.html

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,8950.0.html

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,149070.0.html

 
95yb8g.jpg
 
Mislim da ti je potrebna homologacija za takvu preradu, al nisam siguran. Da sam na tvom mjestu prvo bi nazvao stanicu za tehnički pregled, a onda centar za vozila RH. Oni ti imaju sigurno najviše informacija jer oni takve preglede i rade. Kod njih se raspitaj kako, šta i kojim putem, a najprije pitaj koliko novčića to košta jer čini mi se da homologacija nije baš jeftina stavka...   (y)  :mrgreen:

više info o homologaciji http://www.cvh.hr/cvh/homologacija/homologacija.aspx
 
Joy Rider said:
Mislim da ti je potrebna homologacija za takvu preradu, al nisam siguran. Da sam na tvom mjestu prvo bi nazvao stanicu za tehnički pregled, a onda centar za vozila RH. Oni ti imaju sigurno najviše informacija jer oni takve preglede i rade. Kod njih se raspitaj kako, šta i kojim putem, a najprije pitaj koliko novčića to košta jer čini mi se da homologacija nije baš jeftina stavka...   (y)  :mrgreen:

više info o homologaciji http://www.cvh.hr/cvh/homologacija/homologacija.aspx

Hvala na odgovoru i na linkovima gore ne brinite prije sam ih pročitao prije nego što sam otvorio temu i u svima piše uglavnom da je moguće i spominju centar u Gorici,ali nitko dosad nije iznio svoje iskustvo da je baš tako nešto i napravio(i na kraju eurčići kao najvažnije)?
Nazvat ću ovih dana Goricu pa vam stavim ovdje post što će mi odgovorit........
Zato još jednom mene konkretno zanima 2T rama sa 4T motorom pa ako je neko slično uspio registrirat neka javi molim....

PS:Nije valjda da nijedna prerada tu nije registrirana kako bi trebalo lol?
Znam da se može gurnit 100kn na tehničkom ali mislim da bi bilo problema nedaj bože da dođe do sudara osiguranje i to što vi mislite o tome?
 
koki_3 said:
probaj ga registrirati pod 125cc  :mrgreen:
frend je imal gpz 600 a u papirima mu je bio 125

Pa upravo to (y)
 
ja imam neka iskustva s tim i mogu ti reći odmah odustani u startu. osim što je nemoguće to kasnije registrirati jeftinije ti je prodat stari i kupit novi i jači motor ;)
 
Ako stvarno zelis takvo nesto.....ona prva slika ti govori sve.

Ja imam neka iskustva, doduse sa automobilima.
Sama cijena atesta je 1200 kn i to je najmanji problem. Inace, bilo sto da atestiras kosta isto, masinu ili si spustio auto.
Koliko ja znam, politika je slijedeca: ako mijenjas masinu prvo i osnovno moras imati porijeklo masine (prometnu od donora ili racun gdje si ju kupio)
Slijedeca stvar koju moras znat da ako zelis napravit ovako nesto (stavit masinu koja inace nije tvornicki predvidjena za tu ramu) moras od ovlastenog zavarivaca ili onoga ko ti je izradjivao nosace donjet potvrdu kao neku garanciju da su nosaci masine napravljeni u skladu sa propisima.
Ako sve to mozes isfurat, MOZDA ti daju atest ali sumnjam jer su seronje  :mrgreen:
 
ako u zakonu tj. tom nekom njihovom nacelu pise da moras imat potvrde od zavarivaca, od masine, ako treba rengen snimke zavara, i proracune ako se taj motor pred njima istestira ja nevidim razlog zasto nebi dali atest i normalno sve rega i gusti na vlastitom proizvodu.!

naravno da je problem jer nasa drzava nema nsit određeno i sve smisljaju usput i svaki put nkj. novo nadju, po nekoj strani oke jer ipak ces sa time bit svaki dan na cesti i mozes bit potencijalni ubojica.. ali sa druge strane ako daju atest prikolici kojoj su kotaci z drotom zvezani onda mogu i motoru/autu.
 
Buco said:
Ako stvarno zelis takvo nesto.....ona prva slika ti govori sve.

Ja imam neka iskustva, doduse sa automobilima.
Sama cijena atesta je 1200 kn i to je najmanji problem. Inace, bilo sto da atestiras kosta isto, masinu ili si spustio auto.
Koliko ja znam, politika je slijedeca: ako mijenjas masinu prvo i osnovno moras imati porijeklo masine (prometnu od donora ili racun gdje si ju kupio)
Slijedeca stvar koju moras znat da ako zelis napravit ovako nesto (stavit masinu koja inace nije tvornicki predvidjena za tu ramu) moras od ovlastenog zavarivaca ili onoga ko ti je izradjivao nosace donjet potvrdu kao neku garanciju da su nosaci masine napravljeni u skladu sa propisima.
Ako sve to mozes isfurat, MOZDA ti daju atest ali sumnjam jer su seronje  :mrgreen:
A od kojeg ovlaštenog zavarivača mora biti potvrda, dali od neke firme ili ? 
I jel može netko tko je recimo profesionalni zavarivač sebi napraviti nekakvu preradu ili opet mora imati napismeno ta to zavarno tu i tu i da oni garantiraju za te varove  :misli:
Ja sam mislio nešto raditi, ali izgleda da nebude ništ od toga, jer ako kod nas nekoga  ne poznaš i malo ne podmažeš onda teško možeš nakaj realizirati  :(
 
Mislio sam napraviti nešto kao ovo
vani se ta kategorija zove supermono ako vas zanima pogledajte:

http://www.youtube.com/watch?v=aCo0coer6X0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=BrcvaAzKBLQ
http://www.youtube.com/watch?v=KfczT8sAybw&feature=related
 
varioc koji ima licencu mora ti radit to ili barme potpisat nesto,
ali stvar je u tome da se od 125 2t na 650 4t kod njih vidi kao nestoo.. strasno, makar su razlike u snazi mozda 20 ks. jedino sto ima momenta vise i ono najvaznije pun kurac vise vibracija i ako to dobro ne rijesis vrlo lako moguce pucanje okvira..

ubiti varit nemas kaj puno, eventualno ojacavanje nosaca i kriticnih spojeva rame.. ostalo sve skoro ide preko glodanja alu/zeljenih nosaca za stavljanje masine..

mene je to odbilo odmah cim sam vidio kakvi pacijenti rade tamo.. i zato trazim ili rs125 noviju da joj pise oto 4t 125ccm svugdje ili mito 125 da pise oto 4t 125.. i naravno kao takvome staviti 600/650 4t i niko se nesmije buniti.!

pogotovo ako se radi o aprili rs 125 jer se lako stavi rotax 650 iz pegasa na kojem pise aprilia tako da bi to sve skupa vrlo lako proslo pod stock.

ovako legalno stavit na 650 moralo bi proc sito i reseto
 
Lord_Nikkon said:
A od kojeg ovlaštenog zavarivača mora biti potvrda, dali od neke firme ili ? 
I jel može netko tko je recimo profesionalni zavarivač sebi napraviti nekakvu preradu ili opet mora imati napismeno ta to zavarno tu i tu i da oni garantiraju za te varove  :misli:
Ja sam mislio nešto raditi, ali izgleda da nebude ništ od toga, jer ako kod nas nekoga  ne poznaš i malo ne podmažeš onda teško možeš nakaj realizirati  :(

U tome je catch, sve funkcionira po hrvatskom sistemu, ako sam ulazis u zrvanj samljet ce te dok si reko keks, a ako imas igraca.....SVE se moze rijesiti.
Slazem se sa ive_xxx om da nije u redu da sve i svasta vozi po cestama ali stvar je u tome da oni tamo pametuju bez pokrica.
Oni su kao institut za vozila, a samo hodaju sa metrima i mjerkaju, nista od stvarnog ispitivanja, vibracija, statika, stabilnost, glasnoca....i ostali parametri koje bi jedan institut za vozila morao moci ispitati. Dam se kladit da ih pola niti nezna razliku izmedju 2T i 4T agregata.
Volio bi da je to stvarno neki institut pa sve ispitaju pa ak si sfuso sfuso si al ak je nesto dobro da ti i odobre a ne sve preko veze.
Upoznao sam tamo neke ljude koje su doslovno ubili u pojam. Covjek kupio u njemackoj u mercedesu novi novcati autobus i oni mu ne daju atest jer po njihovim mjerenjima je razmak medju sjedalima pre mali  :misli:??? Ovi u mercedesu nemaju pojma pa rade autobuse tek 50 godina.  To je samo jedan primjer, covjek da 350 000 eura za bus i nasi ga nedaju registrirat, i to ti je institut za vozila.

 
Buco said:
U tome je catch, sve funkcionira po hrvatskom sistemu, ako sam ulazis u zrvanj samljet ce te dok si reko keks, a ako imas igraca.....SVE se moze rijesiti.
Slazem se sa ive_xxx om da nije u redu da sve i svasta vozi po cestama ali stvar je u tome da oni tamo pametuju bez pokrica.
Oni su kao institut za vozila, a samo hodaju sa metrima i mjerkaju, nista od stvarnog ispitivanja, vibracija, statika, stabilnost, glasnoca....i ostali parametri koje bi jedan institut za vozila morao moci ispitati. Dam se kladit da ih pola niti nezna razliku izmedju 2T i 4T agregata.
Volio bi da je to stvarno neki institut pa sve ispitaju pa ak si sfuso sfuso si al ak je nesto dobro da ti i odobre a ne sve preko veze.
Upoznao sam tamo neke ljude koje su doslovno ubili u pojam. Covjek kupio u njemackoj u mercedesu novi novcati autobus i oni mu ne daju atest jer po njihovim mjerenjima je razmak medju sjedalima pre mali  :misli:??? Ovi u mercedesu nemaju pojma pa rade autobuse tek 50 godina.  To je samo jedan primjer, covjek da 350 000 eura za bus i nasi ga nedaju registrirat, i to ti je institut za vozila.
I onda se mi kao prilagođavamo EU standardima  :LOL:
Ma bezveze je uopče trošiti riječi na naše "STRUČNJAKE", jest da ima iznimaka ali oni su u manjini ili na krivim pozicijama
 
:misli: Može li se na primjer motor od GSX-R-a staviti na Tomosa TL14 i na koji način dokazati da je sve dobro i da nitko na cesti neće izgubiti glavu zbog takve "legalizacije". "Samo" 20 konja jači motor od Pegasa s "nešto većim momentom" u ramu od RS-a 125 i gle "stručnjaci" to osporavaju. A ko bi normalan preuzeo odgovornost za takvo nakazno vozilo na cesti. Pravo legalizacije ne znači i da neozbiljne izvedbe imaju pravo biti na cesti samo zato što je nekom bilo dosadno, a uspio je nabaviti agregat ispod cijene pa sad nezna što bi s njim nego drito na cestu među ostale za čija su se vozila proizvođači debelo potrudili da bi ih homologirali za cestu. Usput rečeno, autobusi se proizvode u malim serijama i broj sjedala ovisi o naruđbi kupca, a taj želi nabiti što više ljudi u što maje prostora. Da se to ne dogodi postoje u kulturnim zemljama prepoznatljivi pravilnici kojima je određen i minimalni prostor među sjedalima. Poštivajući taj pravilnik "stručnjaci" samo štite buduće putnike (što im je i posao), a ne autobusere koji zavide Indijcima i Pakistancima na popunjenosti autobusa.  :mrgreen: 
 
Pec said:
:misli: Može li se na primjer motor od GSX-R-a staviti na Tomosa TL14 i na koji način dokazati da je sve dobro i da nitko na cesti neće izgubiti glavu zbog takve "legalizacije". "Samo" 20 konja jači motor od Pegasa s "nešto većim momentom" u ramu od RS-a 125 i gle "stručnjaci" to osporavaju. A ko bi normalan preuzeo odgovornost za takvo nakazno vozilo na cesti. Pravo legalizacije ne znači i da neozbiljne izvedbe imaju pravo biti na cesti samo zato što je nekom bilo dosadno, a uspio je nabaviti agregat ispod cijene pa sad nezna što bi s njim nego drito na cestu među ostale za čija su se vozila proizvođači debelo potrudili da bi ih homologirali za cestu. Usput rečeno, autobusi se proizvode u malim serijama i broj sjedala ovisi o naruđbi kupca, a taj želi nabiti što više ljudi u što maje prostora. Da se to ne dogodi postoje u kulturnim zemljama prepoznatljivi pravilnici kojima je određen i minimalni prostor među sjedalima. Poštivajući taj pravilnik "stručnjaci" samo štite buduće putnike (što im je i posao), a ne autobusere koji zavide Indijcima i Pakistancima na popunjenosti autobusa.  :mrgreen: 


Kočnice na rs 125 su nekoliko puta bolje od onih na pegasu, a i rs ide malo vise nego pegaso.
 
kc000kc said:
Kočnice na rs 125 su nekoliko puta bolje od onih na pegasu, a i rs ide malo vise nego pegaso.
Imaš li to negdje baš izmjereno ili ti se samo čini. Pokušaj to "nekoliko puta bolje" dokazati na "opipljiv" način. Imaš li uvid u kakava mjerenja ili je to "rekla-kazala"
 
Pec said:
:misli: Može li se na primjer motor od GSX-R-a staviti na Tomosa TL14 i na koji način dokazati da je sve dobro i da nitko na cesti neće izgubiti glavu zbog takve "legalizacije". "Samo" 20 konja jači motor od Pegasa s "nešto većim momentom" u ramu od RS-a 125 i gle "stručnjaci" to osporavaju. A ko bi normalan preuzeo odgovornost za takvo nakazno vozilo na cesti. Pravo legalizacije ne znači i da neozbiljne izvedbe imaju pravo biti na cesti samo zato što je nekom bilo dosadno, a uspio je nabaviti agregat ispod cijene pa sad nezna što bi s njim nego drito na cestu među ostale za čija su se vozila proizvođači debelo potrudili da bi ih homologirali za cestu. Usput rečeno, autobusi se proizvode u malim serijama i broj sjedala ovisi o naruđbi kupca, a taj želi nabiti što više ljudi u što maje prostora. Da se to ne dogodi postoje u kulturnim zemljama prepoznatljivi pravilnici kojima je određen i minimalni prostor među sjedalima. Poštivajući taj pravilnik "stručnjaci" samo štite buduće putnike (što im je i posao), a ne autobusere koji zavide Indijcima i Pakistancima na popunjenosti autobusa.  :mrgreen: 

Uspoređivat gsxr i tomosa sa ovim o čemu ja pričam i što je u svijetu trend mislim da je malo promašeno.
Možda nisi u toku pa pogledaj ovdje utrke supermona u Velikoj Britaniji gdje je to uobičajeno:
http://www.youtube.com/watch?v=O-LanqfOOBE
http://www.youtube.com/watch?v=lXySjTla5eo
http://www.youtube.com/watch?v=ZDEV1ySXszE&feature=related
 
Roadruner said:
Uspoređivat gsxr i tomosa sa ovim o čemu ja pričam i što je u svijetu trend mislim da je malo promašeno.
Možda nisi u toku pa pogledaj ovdje utrke supermona u Velikoj Britaniji gdje je to uobičajeno:
GSX-R na TL14 je samo ekstreman slučaj koji sam upotrijebio da bi lakše shvatili razmišljanje onih koji svojim potpisom preuzimaju suodgovornost da nešto prerađeno smije biti na cesti. Motor Pegasa na RS125 je na pola puta do legaliteta, a gotovo sam siguran da ako stavljaš motor od RS50 na RS125 da ćeš u par sati za manje od 1000 kuna dobiti papire za registraciju.
Pogledao sam utrke i nisam vidio ni jednog registriranog a mi ovdje pričamo o homologaciji za cestu a ne utrku, što je potpuno "drugi par postola".