Ragistracija prerade?

Buco said:
Ako stvarno zelis takvo nesto.....ona prva slika ti govori sve.

Ja imam neka iskustva, doduse sa automobilima.
Sama cijena atesta je 1200 kn i to je najmanji problem. Inace, bilo sto da atestiras kosta isto, masinu ili si spustio auto.
Koliko ja znam, politika je slijedeca: ako mijenjas masinu prvo i osnovno moras imati porijeklo masine (prometnu od donora ili racun gdje si ju kupio)
Slijedeca stvar koju moras znat da ako zelis napravit ovako nesto (stavit masinu koja inace nije tvornicki predvidjena za tu ramu) moras od ovlastenog zavarivaca ili onoga ko ti je izradjivao nosace donjet potvrdu kao neku garanciju da su nosaci masine napravljeni u skladu sa propisima.
Ako sve to mozes isfurat, MOZDA ti daju atest ali sumnjam jer su seronje  :mrgreen:

ti si daleko veći seronja od njih :palacdolje:

ti seronje odgovaraju pred nekim zakonima i itd ako se nedajbog desi neka pizdarija sa takvim vozilom složenim u nekakvoj šupi :palacdolje: sve te kvazi majstore sa svojim glupim preradama i izmišljanjima tople vode treba debelo kazniti kad izađu na cestu i tako da im nikad više ne padnu na pamet slagat neke legokocka motore!
 
Ne nego triba kupit kineza koji je legalan i jako siguran na cesti :jesus:
 
Pletikosa34 said:
Ne nego triba kupit kineza koji je legalan i jako siguran na cesti :jesus:
I onda na njega, a kada smijenimo seronje, "stručnjake" koji nakon naše peticije više neće zanovijetali, ubaciti makinu od Pegasa i da tek tada vidiš veselja  :mrgreen:
 
"SERONJE" teška riječ , nemojte baš tako ,rasprava na taj način nikada nikamo ne vodi .
sve ovo što je Pec rekao uistinu je tako što je on i argumentirao, ali da ima propusta i nekih čudnih situacija pri atestima to je istina jer znam da auto koji sam uvezao iz Njemačke s nekim tuning dodacima stalno mi spočitavaju na tehničkom a ja imam iskopiranu prometnu iz Njemačke gdje je svaki dio upisan u knjižicu no ovi me zezaju jer to njih ne zanima oni rade po hrvatskim zakonima . Malo mi je to čudno da zemlja koja nema auto industriju ima rigoroznije kriterije od Njemačke koja prodaje aute cijelom svijetu . Slažem se da treba biti reda na cesti kako  nebi bio ugrožen život sudionika zbog nečije tehnički nedorađene prerade .
Predpostavljam da Pec radi u centru za vozila u VG i dobro je da je tu na forumu da možemo voditi rasprave .
 
Anto said:
"SERONJE" teška riječ , nemojte baš tako ,rasprava na taj način nikada nikamo ne vodi .
sve ovo što je Pec rekao uistinu je tako što je on i argumentirao, ali da ima propusta i nekih čudnih situacija pri atestima to je istina jer znam da auto koji sam uvezao iz Njemačke s nekim tuning dodacima stalno mi spočitavaju na tehničkom a ja imam iskopiranu prometnu iz Njemačke gdje je svaki dio upisan u knjižicu no ovi me zezaju jer to njih ne zanima oni rade po hrvatskim zakonima . Malo mi je to čudno da zemlja koja nema auto industriju ima rigoroznije kriterije od Njemačke koja prodaje aute cijelom svijetu . Slažem se da treba biti reda na cesti kako  nebi bio ugrožen život sudionika zbog nečije tehnički nedorađene prerade .
Predpostavljam da Pec radi u centru za vozila u VG i dobro je da je tu na forumu da možemo voditi rasprave .
Slažem se da treba reda na cesti, a ne da su ceste pune kamikaza, i nisam ni ja za za ovakve extremne prerade, i ne želim nikoga vrijeđati, ali da jedna Hrvatska mora imati rigoroznije zakone od europskih  :misli: i možda nisu krivi djelatnici koji provode te zakone, ali na kraju ipak oni dobe po nosu zbog naših "ZAKONA"
 
pec je u pravu, ali da se provode svi zakoni nebi bilo problema nikakvih, ako se zna koja naprezanja mora izdrzati jedna konstrukcija za motor od gsxr-a zna se, i to se trazi, napravi se sasija, uglavi se motor šasija se istestira i ako sve bude dobro, prilozi se dokumentacija o varovima, materijalima te nacinu/procesu izrade/prerade

ja stvarno nevidim di je problem osim u tome sto nepostoje nikakve tablice, nikavi zadani parametri koji bi se morali ispostivati za nesto, kada se priupita za npr. kaj trebam ostvariti tj. koje norme ispuniti da bih na ram od t15 ubacio gsxr masinu.. on bi trebo kulturno uzet podatke od masine otic za stol izracunat naprezanja koja taj agregat isporucuje na tu ramu dat covijeku u grubo par sila koje taj ram mora trpit. dalje je na covijeku da sve ojaca, prepravi i da se napravi ram sa svom dokumentacijom o zavarima/spojevima

nakon sto se taj dio ispuni hvala bogu nisu glupi da dopuste isti taj t15 ovjes na toj masini pa stoga se treba i o tome pozabaviti malo, kad se i to rijesi sve nevidim razlog zasto ne dati potvrdu da je vozilo tehnicki ispravno i sigurno.

samo sto je stvar u tome kaj ima punooooo previse "zakona" i "pravila" koja nemaju nekog smisla i kaj ljudi koji bi trebali to radit izgleda da nemaju volje sa tim se zajebavat pa onda odokativnom metodom te odjebu i zajebavaju se prikolicama i gotovim motorima made in china jer oni su sigurno jebeno dobri.!


za doticni slucaj meni osobno jedino spojevi na rami predstavljaju problem radi vibracija, a ako se dobro rijese seleni u nosacima masine i ako se rama ojaca na kriticnim mjestima (nosaci masine i glava rame) naprosto nevidim zasto ne dati kao tehnicki ispravno vozilo.

aprilia rs 125     
320 mm disk 4 klipne celjust
220 mm disk 2 klipna celjust
prednja 110/70/17 straznja 150/60/17
150 kg. (sa novim agregatom i svim tekucinama)
prednja usd vilica 40mm promjera
okvir lijevani (Twin-Spear) aluminijski okvir s tehnologijom poprečnih "rebara" za dodatnu čvrstoću.

kawasaki er5
280mm diks 2 klipna celjust
bubanj 160mm
prednja 110/70/17, straznja 130/70/17
180 kg suhe mase (190+ spreman za voznju)
prednja klasicna vilica 37mm promjera
okvir čelik dvostruka nosiva košara


samo usporedbe radi ovaj er5 ima 50ks. spomenuta rs 125 sa novim agregatom nema sigurno vise od 50 ks.
jeidna razlika koja ide dijelom u prilog er5 je okvir koji "trpi" vece vibracije i elasticne deformacije tj. zilaviji je od aluminijskog od rs125 koji nije projektiran za te vibracije makar ni agregat od rs125 nije olicje mirnoce ali ipak.

i uvjeren sam da je rama od rs125 kruća od er5. a i kada vidite ramu od pegasa 650 mislim da vam je dovoljno za usporedbu sa rs125.


ovo je samo primjer bzvz. stavljeno..

jer nista nije moguce, samo treba malo radit i postavit zahtjeve koje treba ispunit i nakon tog gotovo. ako se zna da motocikl od 200 kg. koji koci sa 200kmh na 0 na vratu rame ima xy silu. i faktor sigurnosti se stavi 30% vise i ako se to zadovolji, zasto dat homoglobaciju za gsxr u t15 ramu.
 
Pec said:
GSX-R na TL14 je samo ekstreman slučaj koji sam upotrijebio da bi lakše shvatili razmišljanje onih koji svojim potpisom preuzimaju suodgovornost da nešto prerađeno smije biti na cesti. Motor Pegasa na RS125 je na pola puta do legaliteta, a gotovo sam siguran da ako stavljaš motor od RS50 na RS125 da ćeš u par sati za manje od 1000 kuna dobiti papire za registraciju.Pogledao sam utrke i nisam vidio ni jednog registriranog a mi ovdje pričamo o homologaciji za cestu a ne utrku, što je potpuno "drugi par postola".
Pec zanima me da li bi isto tako bez problema dobio atest da na motor ugrađujem novu USD vilicu i novu zadnju vilicu i felgu s diskom ako sam imao doboš prije? Triba li plaćat atest za svaki pojedini promjenjeni dio na motoru, i koju dokumentaciju tribam za nove vilice?
 
Pletikosa34 said:
Pec zanima me da li bi isto tako bez problema dobio atest da na motor ugrađujem novu USD vilicu i novu zadnju vilicu i felgu s diskom ako sam imao doboš prije? Triba li plaćat atest za svaki pojedini promjenjeni dio na motoru, i koju dokumentaciju tribam za nove vilice?
:misli: Puno me pitaš. Ponešto znam o ispitivanjima ali prave odgovore možeš dobiti samo ako se javiš onima koji rade takva ispitivanja. CVH, Velika Gorica http://www.cvh.hr/cvh/ispitivanje-vozila.aspx Neke od ljudi koji tamo rade dobro poznam i vjerujem da ćeš dobiti sve odgovore na tvoja pitanja.  (y)
 
Sorry nekako sam skužio da radiš tamo :misli:
Fala (y)
 
Pričao sam sa čovjekom u Autocentru Velika Gorica i baš je ok,sve mi je objasnio,pa da rezimiramo većih problema nema ako se na šasiju stavlja mašina koja ima isto ili manje kw i NM kao ona koja je bila u orginalu dok kad prijeđemo tu granicu nastaju veći problemi jer se to onda gleda kao samogradnja jer je šasija,kočnice itd.tvornički atestirano na onoliko konja koliko piše u knjižici vozila (bez obzira na naše dojmove koliko može ili nemože) a što se tiče zamjena 2t mašine sa 4t to je čak i poželjno jer se smanjuje zagađenje okoliša lol....


Fer enough:)
 
imam i ja jedno pitanje.. nebu problem na tehnickom ka su prije bile 16cola felge a ja sam sada stavio 17??? 16 je u knjizicama.. promjenil sam ih zbog izgleda i zbog toga jer je za 16cola malo problem za gume
 
    ...jel vi to napomenete čovjeku na tehničkom da ste mijenjali dimenziju felgi? Ne kužim kako primjeti. Sagne se i njuška po kotačima?
 
pa dok sam isal s auto na tehnici je provjeraval dal se poklapaju dimenzije na gumama i u knjizicama- bogme je  njuskao po kotacima..
 
OldBoy said:
     ...jel vi to napomenete čovjeku na tehničkom da ste mijenjali dimenziju felgi? Ne kužim kako primjeti. Sagne se i njuška po kotačima?
A znaš da njuškaju, pa to im je posao. Nema motor nešto puno djelova i površine da će zaboraviti provjeriti izgled i dimenziju guma.
 
      ...treba mu skrenuti pažnju na nešto drugo. Recimo, na buncek sa kiselim zeljem za gablec.
 
ja budem sada prerađivao xl-a 250 i stavljam 17" umijesto 21" naprijed, al budem probao nažicati da mi upišu u prometnu tu novu dimenziju jer se dosta često vozim po sloveniji pa nebi htio imati problema s njima...
 
OldBoy said:
     ...jel vi to napomenete čovjeku na tehničkom da ste mijenjali dimenziju felgi? Ne kužim kako primjeti. Sagne se i njuška po kotačima?

sve se to provjerava i zapisuje u registracijski list, nemoj molim te razmišljati ko neki klinac od 18 godina :wink:
 
Na  autu  imam 15  cola  zamjenske  zimske  gume  i  uredno  su  upisane u  reg.list ,  knjižicu. Tako  da  možete  samo  napomenete  na  tehničkom, naravno  ako je  ta  dimenzija  legalna  za  taj  auto