Rasprava nakon reportaže : Kaptol Cargo - DKS

Dobra šora!

Svejedno, po mom skromnom mišljenju dobar dio krivnje za ovakvo stanje snosi i sam Kawasaki ili koja već je centrala zadužena za ovaj dio Evrope. Da je njima stalo do prodaje u Hrvatskoj, imali bi jednog glavnog dilera u Hrvatskoj, a on nek slaže mrežu dućana i servisa. Ovak imaju 2 paralelne mreže koje se kolju, a Kawasakiju prodaja raste. Jebe se njima. Da jedne izbace iz igre, prodaja bi im pala. Po svemu što je napisano Kaptol Cargo nije ovlašten od Kawasakija za poslove koje obavlja nego uzima motore od nekog Kawasakijevog dilera izvana. Kad bi Kawasakiju bilo stalo, za 3 dana bi našli od koga motori dolaze u Hrvatsku i zveknuli bi dilera po prstima.

Fala k*rcu da su vlasnici Kawića prepoznali razlike između KMSa i Kaptola pa na kraju ipak sve dođe na svoje.


srki
Ko ima VAKI Kawasaki?????
 
Cigla said:
Hehehe...pa kaj nema niti jedno dobro iskustvo sa Kaptolom...? :paper: :twisted:

nemam direktnih iskustava niti s jednom od "zaraćenih" strana, ali posjetio sam jednom kaptol i poljubio vrata, došao sam onak čisto turistički i napravio 3 kruga oko zgrade ali nigdje nisam uspio uć niti vidjet da igdje ima nekog ko bi me mogao dočekat iako sam došo usred radnog vremena i dvorište im je bilo puno motora, a tetak je kod kms-a uzeo dva jet-skia i servisirao ih tamo 6-7 god dok ih nije prodao, ja sam ih vozio i radili su ko urice....
 
Budući da nemam nikakva iskustva sa Kaptol Cargom ne mogu o njima napisati niti dobro a niti loše. Međutim , sa gospodinom Pavelićem i djevojkama iz KMS - a sam se prvi puta susreo ove godine pri kupnji novog KLE -a 500 i oduševio se ( kao i mnogi od vas , vjerujem ) .
KMS su mi preporučili bikeri koji su već prije prepoznali kvalitete KMS - a i tako sma i ja iz Pule odlučio na kupovinu motora baš kod njih .
I ne da nisam požalio nego sam se oduševio ! Čovjek se u KMS - u osjeća onako kako bi se trebao osjećati i drugdje kada za tu u slugu plaća , ali to na žalost kod nas nije slučaj i zato je KMS iznimka i primjer koji bi trebali pratiti i ostali zastupnici i serviseri bilo koje marke motocikla.
I zato gospodinu Paveliću i društvu želim da tako i nastave i ako netko treba biti ovlašteni distributer Kawasakija za Hr to svakako MORA biti gospodin Pavelić i KMS.
 
Ne vozim KAwu al eto zanima me tema općenito.
Prvo, smatram da je dobro da postoji konkurencija jer tako padaju i cijene što se i vidi iz priloženog (Kawa je najjeftinija u HR), a i generalno Kawa se mislim najviše prodaje (dobro za proizvođača).
Ali, problem je šta onda dolazi do ovakvih nereda gdje ne zna čovjek gdje da servisira svoj motor jer se ove dvije firme (DKS i KC) ne podnose: a to je za krajnjeg korisnika veoma loše.
I dobro je šta se ovo riješava koliko vidim. Nije baš na najljepši način ali to je ionako naš običaj.
Nikad bio u KMS-KA ni u KC-Zagreb pa o njima nemam šta reć, ali zanima me onako općenito šta je sa ovima:
D-QUATRO RACING
Zagreb
MOTOSTART
Zagreb
MOTO MARKEZ
Sveta Nedelja .

Mislim, ispada da se ove dvije firme KMS i KC ne podnose (njihov problem, al ispadne i mušterija što nije dobro), a šta je sa ovim ostalima u ZG koji su isto DKS grana (barem po stranici DKS)? :shock:
Vidim da se dosta ekipe žali na KC način ophođenja (ko im je kriv, na taj način samo gube lovu), ali smatram da to vrijedi samo za Zg poslovnicu, jer ovdje u Splitu mislim da sad već imamo 3 Kawa dilera: 1 KC, 1 DKS, a jedan je oba dva tj. diler KC a serviser i DKS i KC.
I koliko znam od ekipe sa njima nema problema (bilo DKS bilo KC). Dakle, nakraju se sve svodi na to koliko je ko poslovan!

Što se tiče legalnosti mislim da ovo najbolje odgovara Kawasakiju Europe jer dok se KAwe ovako prodaju mislim da oni neće uradit ništa, jer ionako vjerovatno znaju da imaju posla sa Balkancima... :mrgreen:

A i g. Pavelić je reka da je KC proda MUP-u motore, a mislim da MUP dobro provjerava šta i od koga kupuje, što bi značilo da je KC veoma legalan.
Uglavnom hoću reći da ovdje kod nas nema baš takvih problema, jer ponavljam motore prodaju ljudi a ne firme.
A dabogda i ostali dobili konkurenciju pa će i onaj vražji narančasti Hornet past na cijenu Z 750 (ne da mi žena kupit drugi motor pored ovoga, al ako joj objasnim kako je pala cijena možda i uspijem :D :D ).


Na kraju me zanima jel ko zna koliko je KAwa prodano u Sloveniji, a koliko u HR, a od ovih u HR koliko DKS, a koliko KC? Nakon ovih odgovora vjerovatno bi imao dodatno mišljenje al zasad bez tih činjenica ne mogu ništa reć.

Pozdrav svima i guštajte, mi već odavno jesmo... :D :biker:
 
alien said:
A i g. Pavelić je reka da je KC proda MUP-u motore, a mislim da MUP dobro provjerava šta i od koga kupuje...

A joooj, daj molim te pogledaj kakav su superauto- punto 1.1 uzeli na leasing. A o uvjetima leasinga... eh, uostalom pisalo je i po novinama.
 
DAC said:
....Uz dužno poštovanje Svim Motoristima

Vlasnik firme KMS d.o.o.
Koja nije prodala motocikle Kawasaki HRVATSKOM MUPU
jer je natjećaj bio obznanjen izgleda u KUPUSOVOM LISTU

Darko Pavelić
Za sve što sam ovdije napisao stojim i garantiram svojim ŽIVOTOM



alien said:
....A i g. Pavelić je reka da je KC proda MUP-u motore, a mislim da MUP dobro provjerava šta i od koga kupuje, što bi značilo da je KC veoma legalan.

kc = gdin mihaljinac
 
izzyracer_84 said:
alien said:
....A i g. Pavelić je reka da je KC proda MUP-u motore, a mislim da MUP dobro provjerava šta i od koga kupuje, što bi značilo da je KC veoma legalan.

kc = gdin mihaljinac

Ma znam to, nego g. Pavelić je to reka pa čovjeka citiram...
 
a kaj savjetujete gdje u zagrebu onda servisirati kawasakija? pitao me baš frend za rođaka iz njemačke koji traži dobar puzdani servis dok tu boravi.
 
maff said:
a kaj savjetujete gdje u zagrebu onda servisirati kawasakija? pitao me baš frend za rođaka iz njemačke koji traži dobar puzdani servis dok tu boravi.

Prvo se predstavi na 5. Forumu za nove članove, a onda mu reci da je KMS 50 km od Zagreba......kakav je to biker ako mu je to puno :!: :?:
 
:? Koliko mi je poznato,način plaćanja i jest razlog zašto MUP kupuje od onih koji daju robu na poček,a cijena u tom slučaju(a još manje servisi)nije najvažnija.. :wink:
 
maff said:
a kaj savjetujete gdje u zagrebu onda servisirati kawasakija? pitao me baš frend za rođaka iz njemačke koji traži dobar puzdani servis dok tu boravi.
fino voznjica do karlovca i u kms na servis
 
Kawabiker said:
maff said:
a kaj savjetujete gdje u zagrebu onda servisirati kawasakija? pitao me baš frend za rođaka iz njemačke koji traži dobar puzdani servis dok tu boravi.

Prvo se predstavi na 5. Forumu za nove članove, a onda mu reci da je KMS 50 km od Zagreba......kakav je to biker ako mu je to puno :!: :?:

nisam vidio ovo s predstavljanjem pa sori...
50 km nije puno, al ak moraš ostaviti motor recimo? onda si prisiljen gnjavit druge za prijevoz. daklem, u zg jel može netko preporučit servis za kawasakije?
 
Poštovani Vozaći motocikala
Ja sam obznanio svoje dokumente , možete ih vidjeti na KAWABIKER
postu,jer se on našao kod mene i imao je pri ruci foto aparat ,snimio i dao na forum.sada vidim da pojedinci neznaju da neke fotografije mogu i uvećati(TO SE RADI TAK DA ONU RUKICU SA KOJOM ŠARAŠ OKOLO
DOPELJAŠ NA SLIKICU I ONDA NA MIŠU Klikneš da ti uveča sliku.I onda čitaš ako znaš engleski što tamo piše,ako neznaš šta piše onda zoveš susjeda koji zna da ti prevede šta tamo piše ako ni to nije za pojedince
dovoljno onda neka nazovu na tel.047-414-601 gdje neka ostave podatke
pa će poštom dobiti službeni dopis i prijevod svih dokumenata.
Sada isto tako molim i pozivam Gosp.Mihalinca da obznani svoje dokumente (ako ih posjeduje) tako da ne ispadne da neki ljudi,
tj.vozači Kawasakija neznaju ko je KMS ili K.C.
Sa dužnim poštovanjem svim motoristima
Vlasnik KMS-a
Darko Pavelić
 
Jedno pitanje za gospodu iz DKS-a, ako im je potreban broj šasije za
otkrivanje o porijeklu uvoza ja sam im voljan ustupiti svoj broj.
 
Sve pratim i nemam sta previse komentirati jer u biti sa Kaptol Cargom nisam imao nikakvih iskustva po pitanju motora. Sa druge strane sa KMS-om sam vise nego zadovoljan. A ko ne bi bio zadovoljan sa takvom obiteljskom idilom kakva vlada u KMS-u :)

Ovdje istina bog nije rijec o KMS-u vec o poslovnim odnosima i postupcima tvrtki DKS i Kaptol Cargo, pa bi se na to vratio.

Ovdje ste se svi vrtili oko iskustva sa Kaptol Cargom. Sve je to lijepo i dobro i svatko ima dobrih i losih iskustva sa raznim trgovcima-serviserima itd, ali ovdje je rijec o necemu drugome. Zasto jedni ne priznaju garancije drugih i da li Kaptol Cargo smije raditi to sta radi. tj.
jeli DKS stvarno moze zaustaviti uvoz preko Kaptol carga.

U cijeloj toj prici mi nije jasna samo jedna stvar. Zar su brojevi sasija toliko velika tajna ? Pa barem to nije problem saznati. Nije potrebna neka pre velika veza da bi se preko carine ili preko policije doznali ti brojevi. Ne razumijem cemu dizati cijelu pricu na neki podcjenjivacki nivo. Cudno mi je to. Osobno mislim da kad bi DKS stvarno mogao stati na kraj uvozu motocikala kako ga vrsi Kaptol Cargo, da bi to i napravio i siguran sam da mu otkrivanje brojeva sasija ne bi bio nikakav problem. Ali koliko ja znam, u nasoj drzavi nema monopola, trziste je otvoreno i slobodno. Ne vidim razlog zasto bi se nekoga optuzivalo sto uvaza motor preko xy dilera i regularno ga prodaje u Hrvatskoj. Samo mi to nije jasno u cijeloj prici.
Da se razumijemo, ne stajem u niciju obranu, samo mi se iskreno ne svidja nacin na koji je DKS tako javno napao Kaptol Cargo. Mislim da se trebalo to postaviti drugacije. Ovako ispada da DKS ima monopol nad hrvatskim trzistem i da njime moze upravljati.
 
ZAto i ja ponavljam svoja pitanja:

1. koliko je KAwa prodano u Sloveniji, a koliko u HR,
2.a od ovih u HR koliko DKS, a koliko KC?


Nakon ovih odgovora vjerovatno bi imao dodatno mišljenje al zasad bez tih činjenica ne mogu ništa reć.
 
Sasa MK Motori said:
Ovdje istina bog nije rijec o KMS-u vec o poslovnim odnosima i postupcima tvrtki DKS i Kaptol Cargo, pa bi se na to vratio.

Da se razumijemo, ne stajem u niciju obranu, samo mi se iskreno ne svidja nacin na koji je DKS tako javno napao Kaptol Cargo. Mislim da se trebalo to postaviti drugacije. Ovako ispada da DKS ima monopol nad hrvatskim trzistem i da njime moze upravljati.

Slažem se!
Ne znam da li iz lokalpatriotskih razloga ali osobno bi radije da generalni uvoznik za Hrvatsku bude neko Hrvatsko poduzeće kao npr. KMS ili Kaptol. Ovako mi izgleda da nam u svemu treba neki "mentor". :neznam: To je samo osobno mišljenje.
 
U tome svemu je najveci problem kaj oni medjusobno garancije ne priznaju. I u tim svim prepucavanjima sam na kraju ja kao kupac jeben. Ono u smislu, ko ti je kriv kaj si kod njih kupil motor.
 
Lijep pozdrav svima.
:D
Obavještavam vas da možemo servisirati i njihove motocikle i da vam GARANCIJA i dalje VRIJEDI.
U slučaju da vam bilo kako odbiju garanciju radi nas, molim da vam tu izjavu daju na pismeno!
Jer mi smo ti koji smo registrirani i ovlašteni od "Kawasaki Motors Europe" a ne oni stoga mislim da smo riješili tu dilemu na vašu korist poštovani kupci i sadašnji vlasnici motocikla Kawasaki.A isto zato i sada znate zašto mi njima nedozvoljavamo da rade naše motocikle-zato jer nisu OVLAŠTENI za to od strane KAWASAKI-a.
to bi bilo ukratko to.

Također lijep pozdrav svima ovdje i veliko HVALA na lijepim riječima i obećajem da ćemo biti i još bolji.

veliki pozdrav :cool:

Dario-KMS karlovac