Srki
Well-known member
Dobra ora!
Svejedno, po mom skromnom miljenju dobar dio krivnje za ovakvo stanje snosi i sam Kawasaki ili koja već je centrala zaduena za ovaj dio Evrope. Da je njima stalo do prodaje u Hrvatskoj, imali bi jednog glavnog dilera u Hrvatskoj, a on nek slae mreu dućana i servisa. Ovak imaju 2 paralelne mree koje se kolju, a Kawasakiju prodaja raste. Jebe se njima. Da jedne izbace iz igre, prodaja bi im pala. Po svemu to je napisano Kaptol Cargo nije ovlaten od Kawasakija za poslove koje obavlja nego uzima motore od nekog Kawasakijevog dilera izvana. Kad bi Kawasakiju bilo stalo, za 3 dana bi nali od koga motori dolaze u Hrvatsku i zveknuli bi dilera po prstima.
Fala k*rcu da su vlasnici Kawića prepoznali razlike između KMSa i Kaptola pa na kraju ipak sve dođe na svoje.
srki
Ko ima VAKI Kawasaki?????
Svejedno, po mom skromnom miljenju dobar dio krivnje za ovakvo stanje snosi i sam Kawasaki ili koja već je centrala zaduena za ovaj dio Evrope. Da je njima stalo do prodaje u Hrvatskoj, imali bi jednog glavnog dilera u Hrvatskoj, a on nek slae mreu dućana i servisa. Ovak imaju 2 paralelne mree koje se kolju, a Kawasakiju prodaja raste. Jebe se njima. Da jedne izbace iz igre, prodaja bi im pala. Po svemu to je napisano Kaptol Cargo nije ovlaten od Kawasakija za poslove koje obavlja nego uzima motore od nekog Kawasakijevog dilera izvana. Kad bi Kawasakiju bilo stalo, za 3 dana bi nali od koga motori dolaze u Hrvatsku i zveknuli bi dilera po prstima.
Fala k*rcu da su vlasnici Kawića prepoznali razlike između KMSa i Kaptola pa na kraju ipak sve dođe na svoje.
srki
Ko ima VAKI Kawasaki?????