Rasprava nakon reportaže : Kaptol Cargo - DKS

Jednostavno nije moguce da Kaptol nije cuo za ovu raspravu i jednostavno ne mogu vjerovati da ne nalaze za shodno da se jave i daju svoje ocitovanje o ovoj situaciji.

Meni kao vozacu Kawasaki motora svakako nije svejedno gdje servisiram motor jer mi o ispravnosti tog motora uvelike ovisi i zdravlje.

Ja osobno servisiram motor kod Markeza (njega pak nitko ne spominje) i ne mogu reci da sam imao neugodnih iskustava. Nije obiteljska atmosfera i ne potrga se da pogleda motor i da sugestiju-dvije ne bi li i on zaradio nesto ekstra novaca, ali ga ne mogu javno prati zbog toga.

Meni napravi svaki put ono sto trazim pa se nemam razloga ni ljutiti na njega.

Mene samo zanima cija je on linija (garanciju ionako vise nemam, ali me samo zanima)?
 
vlucic said:
Jednostavno nije moguce da Kaptol nije cuo za ovu raspravu i jednostavno ne mogu vjerovati da ne nalaze za shodno da se jave i daju svoje ocitovanje o ovoj situaciji.


Pa njihov proglas i je zbog ove rasprave i proglasa DKS-a.


vlucic said:
Ja osobno servisiram motor kod Markeza (njega pak nitko ne spominje) i ne mogu reci da sam imao neugodnih iskustava. Nije obiteljska atmosfera i ne potrga se da pogleda motor i da sugestiju-dvije ne bi li i on zaradio nesto ekstra novaca, ali ga ne mogu javno prati zbog toga.

Meni napravi svaki put ono sto trazim pa se nemam razloga ni ljutiti na njega.

Mene samo zanima cija je on linija (garanciju ionako vise nemam, ali me samo zanima)?

Po internet stranicama je i DKS i Kaptol!. TAko su sredili i neki ovdje kod nas i izgleda da to najbolje funkcionira! :cool:
Ljudi rade, a drugi se svađaju! :D
 
Svi pričate, a nitko niš ne veli mislim konkretno osim Dac jednog i drugog
velika večina mlati gluposti. :mrgreen:
 
Bolje da mlate gluposti nego sebe međusobno :mrgreen:

Jebe se Kawasakiju, prodaja ide a vi se natežite.

Osim toga, kad jednog dana za 100 000 godina uđemo u Europu, moš ić servisirat motor u Swaziland.

DKS trpi duševne boli zbog "sivog" uvoza, a njemu piše da je ovlašten. Mojne me batje! Prije mu malo skliže monopol iz ruku, pa boli.

Kupac sa svojom lovom ide kam hoće a ne onom ko je ovlašten.

A servisira tam di je najbolja usluga.




srki
jebo
 
Sasa MK Motori said:
Sve pratim i nemam sta previse komentirati jer u biti sa Kaptol Cargom nisam imao nikakvih iskustva po pitanju motora. Sa druge strane sa KMS-om sam vise nego zadovoljan. A ko ne bi bio zadovoljan sa takvom obiteljskom idilom kakva vlada u KMS-u :)

Ovdje istina bog nije rijec o KMS-u vec o poslovnim odnosima i postupcima tvrtki DKS i Kaptol Cargo, pa bi se na to vratio.

Ovdje ste se svi vrtili oko iskustva sa Kaptol Cargom. Sve je to lijepo i dobro i svatko ima dobrih i losih iskustva sa raznim trgovcima-serviserima itd, ali ovdje je rijec o necemu drugome. Zasto jedni ne priznaju garancije drugih i da li Kaptol Cargo smije raditi to sta radi. tj.
jeli DKS stvarno moze zaustaviti uvoz preko Kaptol carga.

U cijeloj toj prici mi nije jasna samo jedna stvar. Zar su brojevi sasija toliko velika tajna ? Pa barem to nije problem saznati. Nije potrebna neka pre velika veza da bi se preko carine ili preko policije doznali ti brojevi. Ne razumijem cemu dizati cijelu pricu na neki podcjenjivacki nivo. Cudno mi je to. Osobno mislim da kad bi DKS stvarno mogao stati na kraj uvozu motocikala kako ga vrsi Kaptol Cargo, da bi to i napravio i siguran sam da mu otkrivanje brojeva sasija ne bi bio nikakav problem. Ali koliko ja znam, u nasoj drzavi nema monopola, trziste je otvoreno i slobodno. Ne vidim razlog zasto bi se nekoga optuzivalo sto uvaza motor preko xy dilera i regularno ga prodaje u Hrvatskoj. Samo mi to nije jasno u cijeloj prici.
Da se razumijemo, ne stajem u niciju obranu, samo mi se iskreno ne svidja nacin na koji je DKS tako javno napao Kaptol Cargo. Mislim da se trebalo to postaviti drugacije. Ovako ispada da DKS ima monopol nad hrvatskim trzistem i da njime moze upravljati.

Naravno da DKS ima monopol nad hrvatskim tržištem, pošto je ovlašteni generalni uvoznik od strane Kawasakija za ovo područje. Nad Hrvatskom će dakle imati monopol tako dugo dok ne uđemo u EU. U EU je tržište liberalizirano i ovlašten može biti bilo tko tko ispunjava nekakve zadane uvjete i standarde koje propisuje Kawasaki, a naravno da isto tako nakon ispunjavanja tih uvjeta mora potpisati ugovor, ali u tom slučaju direktno sa Kawasaki Europe.

Pošto Kaptol nema nikakvog ugovora sa nikim, nego su se sami prozvali nekakvim zastupnikom za naše tržište, ne mogu dati tvorničku garanciju, niti na nove motocikle, niti na ugrađene dijelove. Na koji način to oni pokrivaju i jel' to uopće pokrivaju, u to ne ulazim. Kaptol uzima motore od nekog dealera i prodaje ih dalje, dobivaju dobru cijenu zbog količine, paše tom nekom dealeru, paše i njima jer se prikazuju za nešto što nisu.

Nadalje, DKS je napao Kaptol, ali ipak sa nekakvim činjenicama, a Kaptol je indirektno popljuvao KMS sa neistinama i lažima:

4. Pored ustrojene prodajno servisne mreže Kawasaki u organizaciji tvrtke Kaptol Cargo d.o.o.,u Republici Hrvatskoj djeluje i nekoliko individualnih pravnih i fizičkih osoba koje obavljaju uvoz i nude servisiranje Kawasaki motocikala.
Kod navedenog dužni smo reći da isti nemaju ugovorne veze s tvrtkom Kaptol Cargo d.o.o., tako da za njihov rad nismo odgovorni.
Uz činjenicu da ugovorno nisu vezani uz Kaptol Cargo d.o.o. mi ne preporučamo i ne povjeravamo im servisiranje i održavanje Kawasaki motocikala u razdoblju pokrivenom garancijom ali istovremeno nikome niti ne namećemo da izabere određeni servis, već ostavljamo na volju svakom vlasniku motocikla da sam bira da li će svoj motocikl servisirati kod ugovorom ovlaštenih, stručnih i tehnički osposobljenih servisera ili kod bilo kog drugog na vlastitu odgovornost.
Zadnje stručno i tehničko usavršavanje servisera individualnih uvoznika u Republiku Hrvatsku bilo je prije 4 godine.
Obzirom da se u zadnje 4 godine promijenilo puno modela i uvedene su nove tehnologije, bez stručnog usavršavanja i praćenja tijekom svake godine nije moguće kvalitetno i stručno obavljati održavanje i servisiranje Kawasaki motocikala.


Dac je svoje izjave potkrijepio činjenicama i dokazima, a gdje su iste od strane Kaptola. Nema ih jer vjerojatno ne postoje. A ako je Kaptol i bio na bilo kakvom školovanju/specijalizaciji, onda je sigurno bio kod tog dealera kod kojeg uzima motocikle, a ne na specijalizaciji organiziranoj od strane Kawasakija.

Zanimaju me dvije stvari.
1. Što je bilo sa onim felgama za 10-ku što su se mijenjale. Jel' koja promijenjena u Kaptolovoj mreži. Ako je, sigurno ih je dobio od tog "svog" austrijskog dealera koji je felge za zamjenu dobio za svoje prodane brojeve šasija.
2. Što Kaptol ima za reči na sve navedeno !?
 
DAC said:
Sasa MK Motori said:
http://www.motori.hr/cgi-bin/cl.rr?id=881
Dakle, vidjeli ste što su obje strane imale za reći. Ovdje otvaramo raspravu oko tih izjava.

......gosp.Mihaljinac je.....
........1997 god. Gospodine. Mihaljinec ,.......

Darko Pavelić
Za sve što sam ovdije napisao stojim i garantiram svojim ŽIVOTOM
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

... RUDO MIHALINAC....sorry svima, ali ne trpim iskrivljena imena kad se nekog proziva ma o kome da se radilo i bez obzira koliko :fajt: bila rasprava...... :anger:
s pravne strane automatski se radi o drugoj osobi... :paper:
 
Dobro jutro!

Da priložim svoje dvije lipe ovoj raspravi, kad već ne spavam.

- bio sam u Kaptol C, nitko me nije ni pogledao
- kupovao se ER-5, u Kaptol C su otezali, kao nema, ovo-ono, kupio se u KMS bez ikakvih problema
- išao sam podići taj ER-5 u Karlovac pred malo više od tjedan dana (nisam ga ja kupio, samo sam ga povezao do mirnog mjesta, da neiskusnoj vozačici koja ima 51 kg motor ne padne iz ruku na opasnom mjestu (dobro sam napravio, pao je na mjestu gdje nema opasnosti ni publike, pri brzini od nula km/h, sad je već prevezla 800+ km)), pa mogu reći ovo:
- Primopredaja motora je bila sasvim u redu. Izgleda da i Kawa dileri, kao i oni od Yamahe trebaju ispričati obaveznu priču (od Yamahe kasnije stigne doma upitnik, da se popuni stupanj zadovoljstva s pristupom dilera, da li je objasnio, kako je izgledao, kakav mu je bio dućan, itd ...)
- Karlovčani su simpatični, nisam baš bio siguran da li su obitelj ili ne, sad vidim da jesu, pa želim uspjeh u obiteljskom poslu. Ako si ikada budem kupovao KLE, po kojem sam se penjao na dvorištu, sigurno ću ga kupiti u Karlovcu.

Oko distribucije imam nekakva iskustva, ali ne iz moto svijeta i to ovakva:
- ako te proizvođač imenuje onda si ovlašteni uvoznik
- ako te ne imenuje, a uvoziš, onda si "sivi uvoznik"
Jedno i drugo je legalno. Malo me začudilo, kad sam pitao direktora prodaje (za EU i okolicu) jedne poznate marke, da li smijem prodavati u Bosnu i Mađarsku, pa mi je rekao, da prema EU zakonodavstvu, mogu platiti ogromnu kaznu, ako bi se protiv njih proveo postupak u kojem bi se dokazalo da pokušavaju ograničavati slobodu trgovine.
To se kasnije pokazalo točnim, jer oni nemaju ništa protiv tvrtke koja kupuje od Njemačkog distrubutera i prodaje ovdje, osim što ta tvrtka ne smije tvrditi da su ovlašteni uvoznik.

Pozdrav,
t.
 
... mislim da je najbolje rješenje, da svi vlasnici kakasakija prodaju svoje motore i kupe yahamahe
 
Mene zanima zašto je prije par mjeseci Kaptol Cargo pokušao osnovati "Udruženje prodavatelja motocikala" nakon šta je započela prva prepirka između njih i KMS-a. Da li je to udruženje uopće osnovano? Sjećam se i da su u KMS-u tvrdili da su im iz Kaptola telefonski prijetili i ne sjećam se da je itko to demantirao.
 
Nike said:
Mene zanima zašto je prije par mjeseci Kaptol Cargo pokušao osnovati "Udruženje prodavatelja motocikala" nakon šta je započela prva prepirka između njih i KMS-a. Da li je to udruženje uopće osnovano? Sjećam se i da su u KMS-u tvrdili da su im iz Kaptola telefonski prijetili i ne sjećam se da je itko to demantirao.

MA ovi iz KC ništa ne demantiraju koliko ja vidin!
Valjda su fjakasti!

Al vidin ja nešto drugo: prnula Aprilija (Nikeeee-jel vi to sad vodite?) a glavni ING-KArt se prebacija na KAwasakija i to kroz DKS mrežu!!
Eto još malo konkurencije! :D
 
Dylan said:
Ako pažljivo proučite spisak servisera za Kawu, i kod DKS i kod Kaptol Carga vidjeti ćete Moto Markez. Umiljato janje dvije majke sisa... :)

Ima ih još: pametni ljudi - dok drugi raspravljaju oni rade! :D :D
 
alien said:
Dylan said:
Ako pažljivo proučite spisak servisera za Kawu, i kod DKS i kod Kaptol Carga vidjeti ćete Moto Markez. Umiljato janje dvije majke sisa... :)

I
ma ih još: pametni ljudi - dok drugi raspravljaju oni rade! :D :D

To ti samo misliš,nikada pa ni tada nemoj sjediti na dvije stolice,jedna če se sigurno izmaknuti

Dac
 
A valjda računaju da ako jedna padne mogu ostat sidit na drugoj!
Pa opet dobro! :D :D :D
 
što se tiče KC u ST-u, tj. Strožancu dođem doli i pitam par informacija o ER5. kad mi gospođica, što radi tu, kaže da ona ne zna ništa o motorima već da je ona više orijentirana za papirologiju!?aj dobro..pitam tko mi može malo bolje objasnit o održavanju, performansama,itd... kad ona mi kaže da imaju svog servisera. na pitanje tko je i gdje se nalazi, dobih odgovor :"jedan momak u privatnoj kući na dnu TTTS-u...(valjda vas dosta zna gdje je i što je to). već mi bila kapa puna svega, al kažem, ma nije baš valjda toliki shit...
i tako krenuh dolje, al ne vidjeh ni natpisa nit ičega...ispitivao ljude koje sam našao da rade u toj prip.zd.ni dal znaju za kawasaki, svi mi upućuju za piccila, al da za traženog ni čuli ni vidili....i tako, bogu hvala, ni vidjeh ni nađoh, samo potroših i ono malo goriva što sam imao...
ako sam krivo shvatio gospođicu, il sam tako slijep da nisam vidio tablu, tj. natpis od 2m^2 unaprijed se ispričavam i prodavačici i dotičnom serviseru.
 
rega_st said:
što se tiče KC u ST-u, tj. Strožancu...
Krivo si shvatio ili je mislila da nešto drugo pitaš... Baš me zanima kako je tekao taj dijalog... :)
 
a onda po tvom odgovoru il si prodavač, il serviser il jednostavno znaš gdje se nalazi servis(je sam precizan)...ako nije tajna...