Rat Bike - kategorija za sebe

TOJO said:
Ja sam ponosan vlasnik Rat bika  :D


Upravo slazem sebi Rat za puta sa malo vise snage a bit ce nesto ajme.....

CBR 1000 F 92 Chopper Rat !


Kad bude gotova poslikati cu a tada XS 750 ide u Cafe Racera  (y)

      Laički gledano, rat bike je dosta teško složiti, pogotovu nabrzaka, jer mu osnovni štih daje neodržavanje i "patina" ogrebotina, prašine, itd. Dođe ti ko žestica, pršut i ostale dobre stvari: mora svoje "odležati", a odležavanje se ne može "požuriti".
 
Meni općenito vanjski izgled motor je samo da zadovolji zaštitu vitalnih dijelova i nosi npr. osnovnu opremu.
Neke šminke, paintbrush i slično je bacanje para u vjetar. Osim što ljepo izgleda ne služi ničemu.
Crni mat sprej, 22kn košta. Prije toga obradiš površinu i našpricaš motor.
Padneš ?
Ljepo pokitaš i kupiš 1 ili 2 sprej i nema više ogrebotina. To je jednostavno,jeftino i funkcionalno.
A paintbrush od 5000kn je ok al po za te pare rađu ulozit u set opruga ili opletena crijeva ili set guma ili šta ja znam.


Moje filozofija je da na motoru ima oko 50ak dijelova koji se mogu  jeftinije ili u domaćoj proizvodnji i sl. i koji su funkcionalno potpuno jednaki.
Primjerice:

Kupio sam ručke za volan, nogare vozača i retrovizore za kraj volana za cca250kn iz Hong Konga zajedno sa poštarinom i sve ostalo.
Za te pare ne mogu kupit ni ručke nekog boljeg proizvođača.
Mislim alo, moj frend se razbil sa GSXom. Oriignal ručica kuplunga košta 400kn  :bonk: a di je ostalo !

Međutim, na kočnicama i sl. NE štedim !


Evo pogledajte ovu ljepotu, meni osobno uzor  (y)

http://www.youtube.com/watch?v=66E_w8zH0aA
 
OldBoy said:
       Laički gledano, rat bike je dosta teško složiti, pogotovu nabrzaka, jer mu osnovni štih daje neodržavanje i "patina" ogrebotina, prašine, itd. Dođe ti ko žestica, pršut i ostale dobre stvari: mora svoje "odležati", a odležavanje se ne može "požuriti".

Da, treba imat ideju... osobno najbolja fora kaj sam vidio mi je kad je lik na nekakvog prastarog rat-harleya umjeto pipe za gorivo ugradio običnu "vrtnu" špinu...  (y) (y) (y) :mrgreen: :LOL:
 
Icek said:
Moje filozofija je da na motoru ima oko 50ak dijelova koji se mogu  jeftinije ili u domaćoj proizvodnji i sl. i koji su funkcionalno potpuno jednaki.
Primjerice:

Kupio sam ručke za volan, nogare vozača i retrovizore za kraj volana za cca250kn iz Hong Konga zajedno sa poštarinom i sve ostalo.
Za te pare ne mogu kupit ni ručke nekog boljeg proizvođača.

tek ćeš vidjeti zašto su ti dijelovi jeftini. sve će oksidirat, a ručice će izgledat kao da su na motoru 10 god više nego stvarno jesu. ali nema veze, ako same od sebe neće krenut dolje sa volana, kao moj Tomaselli na Guzziu  :mrgreen:
 
papillon said:
Sid je dobro napisa a tako i je, meni je najveći gušt viditi i danas po susretima frajer opali 500-tinjak kilometara motor mat crna boja,prašnjav,opran ko zna kad,ruksak,vrića,šator i obavezno konzerva se odma otvara (ka da gledaš Mad Maxa II kad Gibson na brdu jede konzervu i gleda naftaše) i onda se ide viditi što se dešava na susretu a na kraju sidne na motor upali ga radi mašina,satovi, ne čuje se ništa osim kad stisne gas i ode a misto na kojem je bija parkiran Ni Kapi Ulja stvarno ko da gledaš Mad Max-a a par tipova su bili ljudi koji imaju novaca da kupi što zaželi ali njima je ovo sve, ima reka bi kad vidiš motor "kantu" ali srce od motora je ko novo a njihovo srce kuca za taj ludi doživljaj,Prva Liga i skidan kapu tim doktorima,odvjetnicima čak i psihijatru iako pomalo smišno ali istinito pogotovo ovaj zadnji sa ispilanim GPZ-om 750 strava od motora najgore što nemam sliku ali doći će u Vodice jer uvik dolazi pa ću ga slikati.Pozdrav ekipa  (y)

(y) (y) (y), mad max je zakon, evo par izvornih rat-bike prerada iz filma koji je u biti stvorio ovaj đir;













(y) (y) (y)
 
Icek said:
A paintbrush od 5000kn je ok al po za te pare rađu ulozit u set opruga ili opletena crijeva ili set guma ili šta ja znam.

Airbrush, ne paintbrush  :wink:

...ima motora na kojima je izgled jako bitan (customi) jer ih ljudi i kupuju prvenstveno radi izgleda, a ima i ljudi kojima je izgled jako bitan i ne zale para da motor izgleda dobro. 
 
blaz said:
pitanje kaj to onaj miletov suzuki.

      Rekao mi Mus (vozi crnoga Z750) koga sam srel kod Berača da to je Miletov suzuki. Mileta ne poznam pa molim čoveka da se ne ljuti za sliku. Hodam po motorijadama i za svoju dušu slikam motore koji mi se čine zanimljivima. Njegov sam uslikao. Mnoge druge nisam.
 
OldBoy said:
       Laički gledano, rat bike je dosta teško složiti, pogotovu nabrzaka, jer mu osnovni štih daje neodržavanje i "patina" ogrebotina, prašine, itd. Dođe ti ko žestica, pršut i ostale dobre stvari: mora svoje "odležati", a odležavanje se ne može "požuriti".

XS je odlezao svojih 15 godina  (y)

Neslazem se bas sa tobom jer kako god gledas Rat je od prvog dana RAT !


Meni je djir takve prerade jer svaka je jedinstvena i nema je 2 puta !

Uz R1 i serijsku CBR 1000 F mi je ova moja XS najdraza i spremam se na put u Svicarsku u Subotu 320km i nebojim se da nece izdrzati jer je technicki Tip Top ! (y)
 
Da ono je njegova katana, al sad se prebacio na z-a.Al tip je dobričina i legenda još iz davnih dana.
 
Ne kad prikolje katanu ima Za u rezervi...  :mrgreen:
 
Meni osobno pojam "rat bike" predstavlja motor koji je modificiran samo iz potrebe, estetski apsolutno neodržavan pa čak niti funkcionalno, nakrcan sa stvarima koje su potrebne (uglavnom za život). Uglavanom, "rat bike" je motor postapokaliptičnog "road warrior"-a a ne šminkera. Moglo bi se reći, neodržavani šatoraški motor.  :mrgreen:

Dakle, bez najmernog davanja izgleda "ofucanog" motora, bojanjima, zamjenom ispravnih dijelova, krcanjem motora sa stvarima koje vam neće trebati (npr. volan od automobila, i sl.).

 
ex-biciklist said:
Meni osobno pojam "rat bike" predstavlja motor koji je modificiran samo iz potrebe, estetski apsolutno neodržavan pa čak niti funkcionalno, nakrcan sa stvarima koje su potrebne (uglavnom za život). Uglavanom, "rat bike" je motor postapokaliptičnog "road warrior"-a a ne šminkera. Moglo bi se reći, neodržavani šatoraški motor.  :mrgreen:

Dakle, bez najmernog davanja izgleda "ofucanog" motora, bojanjima, zamjenom ispravnih dijelova, krcanjem motora sa stvarima koje vam neće trebati (npr. volan od automobila, i sl.).
    Ideš u pravom smjeru  (y)
 
Drugim riječima motor za čistu vožnju, only necessary stuff, jednostavan i robustan al izdržljiv
 
Alera Dugi said:
Airbrush, ne paintbrush  :wink:

...ima motora na kojima je izgled jako bitan (customi) jer ih ljudi i kupuju prvenstveno radi izgleda, a ima i ljudi kojima je izgled jako bitan i ne zale para da motor izgleda dobro. 

    airbrush = boja se nanosi zračnim kistom
    paintbrush = boja se nanosi slikarskim kistom

    Stvar je u tome kako se kome više sviđa. Kistom radiš vrlo oštre linije, i ako boju deblje nanosiš, dobivaš na izvjestan način i reljef (3D), a sama slika je izrazito na oslikanoj površini. Airbrush ima mekše prelaze, površina je na dodir potpuno glatka, a slika se dioma kao ispod površine, negdje u unutrašnjosti oslikanog predmeta.
    Igra dakle i jedno i drugo.
   
 
Ak se neke strga, zamjeniš prvim što ti dođe pod ruku, pripašeš čekićem/kamenom, ak funkcionira super nije bitno kak izgleda.
 
OldBoy said:
    airbrush = boja se nanosi zračnim kistom
    paintbrush = boja se nanosi slikarskim kistom

    Stvar je u tome kako se kome više sviđa. Kistom radiš vrlo oštre linije, i ako boju deblje nanosiš, dobivaš na izvjestan način i reljef (3D), a sama slika je izrazito na oslikanoj površini. Airbrush ima mekše prelaze, površina je na dodir potpuno glatka, a slika se dioma kao ispod površine, negdje u unutrašnjosti oslikanog predmeta.
    Igra dakle i jedno i drugo.
   
...u pravu si, proguglao sam malo i postoji i paintbrush, ali nije prvi put da netko misli na airbrush, a govori painbrush. Saram i ja airbrushom, pa mi to uvijek upadne u uho.
 
Alera Dugi said:
...u pravu si, proguglao sam malo i postoji i paintbrush, ali nije prvi put da netko misli na airbrush, a govori painbrush. Saram i ja airbrushom, pa mi to uvijek upadne u uho.

     ...spremam se oslikati motor pa sam samome sebi morao pojasniti što hoću: šprica ili kist.
 
na ovoj stranici autor tvrdi da je rat bike zapravo neka podvrsta streetfightera, citiram: "2. Rat-Bike Streetfighter

- Jednostavno "low budget" streetfighter, pravljen više na ruku funkcionalnosti dok je estetika totalno zapostavljena, najčešće su u ofarbani u crnu mat boju ili je u pitanju neka totalno neugledna boja."

http://www.bjbikers.com/index.php?option=com_content&task=view&id=340&Itemid=38


meni osobno su interesantni, daju neki poseban štih osobnosti pogotovo sad kad svaka suša ima nov motor.