Restauracija stare kante koja traje i trajat će (GSXR750 '88)

Status
Not open for further replies.
pri sastavljanju pokidam navoj, pa sam to morao sanirati...

ventil_dekl.jpg


sredjen_navoj.jpg


a onda sam sastavio karburatore i stavio na bebu...

sastavljeni_carb.jpg


montirani_carb.jpg
 
Stavio sam novi lančanik na glavčinu.. i stegnuo kilo-ključem (moment)

zadnji_moment.jpg


Zatim sam izbalansirao zadnji kotač na koji sam prije toga montirao "novu" gumu ...

balans_zadnja.jpg


Pa sam onda stavio i nove zadnje disk pločice, kako bi i čeljusti mogao montirati zajedno sa zadnjim točkom

nove_zadnje.jpg


Kad je sve to bilo gore, došao je na red i prednji lančanik i lanac...

lanaclancanici_postavljeni.jpg


lanaclancanici_postavljeni-1.jpg


No kako je lanac bio malčice predugačak morao sam ga skratiti ..... a za to sam koristio slijedeći alat...  :mrgreen:

alat_lanac.jpg
 
onda sam stavio ručku kvačila, provukao cijev, montirao pomoćni cilindar kvačila.... i naravno sve to stavio u funkciju  :))

kvacilo_rucka.jpg


kvacilo_cil.jpg


Onda sam se pozabavio sa zadnjom kočnicom..... poluga, posuda, cilindar, cijev .... i naravno i to stavio u funciju, tj. nasuo ulje i odzračio, kao i kod kvačila...

kocnica_zad.jpg


Nakon toga sam krenuo u sređivanje zadnjeg dijela, rep, svjetlo, kablovi, nosači... :))

rep.jpg


rep1.jpg


a imao sam i pomagača ..  :up

svjetlo_zad.jpg
 
došao mi danas farb-mešter "izvući linije" ... priljepio on nekakvu papirnati traku, razvlačio neke špagice da uvati neke pravce... ja gledo ...  :))

priprema_farbanje.jpg


priprema_farbanje2.jpg


priprema_farbanje1.jpg
 
neki dan sam dao meštru da mi zavari alu nosač zadnjeg nogara ... i didi tokaru da mi napravi novi vijak

nosac1.jpg


nosac.jpg


pa sam ga danas i montirao...

zadnji1.jpg


zadnji.jpg


A kako sam rekao da mi koš nešto odstupa, morao sam i to riješiti...

maska1.jpg


maska.jpg


i onda naravno to sve upasirati na sam motor....

prednjaica.jpg


prednjica.jpg


cijeli_pr.jpg


cijeli_bok.jpg


cijeli.jpg
 
napokon sam riješio i nogare za vozača...  :mrgreen:

Uspio sam doći do oblika kakav se tad koristio na motorima koji su pripremani za stazu, tj. takve je moj ćaća koristio, a dida mi je to napravio....

dida.jpg


nogari su ovakvi...

nogari3.jpg


nogari2.jpg


nogari4.jpg


nogari1.jpg


nogari.jpg


a i naljepnice sam odneo da mi se naprave ....  :mrgreen:
 
Montirao sam ove nogare što ih je dida napravio...

nogari_full.jpg


nogari_full1.jpg


pa sam se onda poigrao sa oprugama na granama ...

opruge.jpg


te sam sve to montirao na bebu ...

kpl.jpg


kpl1.jpg


a ni TOP nije izostao iz današnjih radove ...  :))

auspuh-1.jpg


a u zanosu posla sam i ulje nasuo ...  :))

ulje-1.jpg
 
pa sam se za*ebavao sa strujom ... i instalacijom... (božesačuvaj ko je to radio prije... :down )

Prvo sam sa unimerom ispitao žice koje su iz meni nepoznatih razloga bile rezane i premošćivane.... :misli

unimer.jpg


Kako još nisam osposobio akumulator, priključio sam ga na punjač ...

kleme.jpg


punjac.jpg


Uspio sam povezati signalizaciju, sirenu, satove, releje, i dobio strulu na anlaseru ... Odnosno, manje-više sam riješio ključne stvari, sad još to treba lijepo pospajati i napraviti da liči na nešto...  :up

sirena.jpg


prednje_svjetlo.jpg


zadnje_svjetlo.jpg
 
onda sam se malo zezao sa nosačem prednjeg sjedala, kojeg nisam imao... :))

nosac1-1.jpg


nosac2.jpg


i naravno da sam ga ofarbao i malo dotjerao ...  :))

nosac-1.jpg
 
evo ga i nosač oko kojeg se sporilo ...  :))

nosac_gotov.jpg


naravno da sam se i sa strujom igrao ....  :))

oko_struje.jpg


 
još malo patio sa strujom i pospajao pun ćurac pokidanih žica... :))

struja.jpg


struja1.jpg


A onda sam krenuo sa štelanjem karburatora...   :))

stelanje.jpg


ovako je izgledalo prije nego sam poštelao....

vakumi_prije.jpg


vakumi_prije1.jpg


a ovako nakon štelanja...  :))

vakumi.jpg


vakumi1.jpg
 
prvo farbanje ....

rezervar2.jpg


rezervar1.jpg


rezervar.jpg


rez_blat.jpg


blatobran.jpg


ostatak stiže sutra ...  :))

ovako na ...pogled nije loše... sjaj je OK .... curaka nema... lijepo izgleda.... NIJE savršeno, tu i tamo neka greškica, ali na takve stvari sam znao naići i na full novim motorima ...

vidjećemo kad stigne i sve ostalo ...  :up
 
pala je i prva vožnjica.... nekih 20ak kilometara u komadu ... :hura ... za sad se sve ponaša u skladu sa očekivanim ... :))

prvo sam stavio rezervar jel bez njega jelte ne ide...  :mrgreen:

prva.jpg


pa sam morao staviti farove ...  :))

prva3.jpg


pa onda čisto malo slikanja ...  :))

prva2.jpg


prva4.jpg


i napokon odoh na đir ... :hura

prva1.jpg
 
evo , i masku sam upasao, odnosno prilagodio koš masci i obratno ...  :))

maska3.jpg


maska-1.jpg


i to onda pripasao na motor ...  :))

maska2.jpg


maska1-1.jpg
 
evo stigli neki dijelovi ( *ebote, u rinfuzi ...  :rotfl ) , a to su zadnje bočne plastike, ili ti rep ...  :))

bocne.jpg


Onda sam se malo igrao s tim.... i pokušao ih postaviti na svoje mjesto, ali morat ću probušiti na svakoj po dvije rupice....  :))

bocna1.jpg


bocna.jpg


a uvako to izgleda i zguza...  :))

zadnja.jpg


i naravno da sam stavio far u masku ...  :))

mafka_far.jpg
 
namjestih rep i masku ...  :)

oko_struje-1.jpg


samo_rep.jpg


rep_i_ja.jpg


rep_i_ja1.jpg


Sa ostalim oklopima imam nekih za*ebancija oko nosača i doljnjeg dijela... malo zapinje za grane i tako, pa ću to morati malo prekrojiti.... Trebao sam to danas, ali jednostavno me prelijep dan izmamio na vožnjicu ...

i naravno nije moglo proći da da ge ne krstim "svetom vodicom" ... :)

krstrnje1.jpg
 
primjetim da mi malo kapa gorivo iz jednog karburatora.... pomislim naravno da mi plovak ne zatvara, no kako sam si nabavio drugi karburator ( veći fi ), odlučio sam odmah to i zamijeniti...

oba.jpg


Imao sam sitnih poteškoća sa novim karburatorom, jer je jedna opruga za membranu bila puknuta, ali sam to sanirao sa drugom oprugom ...  :))

carb_membrane.jpg


No imao sam i problema jer novi carb ima i drugačiji sistem za povlačenje čoka, ali to je sanirano sa bušilicom i borerom fi 6,5 ...  :)) .... ali i sajla je bila 6mm kratka, jer je na novom carbu kačenje sajle za 6 mm višlje, ali to je riješeno skraćivanjem bužira za 6 mm sa klasični cvik-cangama ..  :mrgreen: ( nemam sliku ovog nevjerovatnog poduhvata  :rotfl )

nakon završenih priprema, čiščenja, provjera, uslijedila je montaža i ponovno usklađivanje vakuuma ...

vakumi_2.jpg


no, na kraju utvrđujem još jednu neispravnost ( na koju sam btw mogao pomisliti i prije mijenjanja karbuatora  :down ), a to je neispravna pipa za gorivo, kojoj su popucala perca za zakretanje konusa jer je konus bio zapekao i nije se mogao okrenuti ... pa shodno s tim, nije se moglo niti zatvoriti gorivo, a i membrana nije odradila svoj posao uslijed sve te zbrke..  :?
 
kao što rekoh, popucala mi perca na pipi za gorivo, pa se nije mogla okretati, odnosno, okretala se ali u "prazno"...

pa sam to riješio tako što sam prvo sa malim borerom fi 1mm probušio rupice na mjestima gdje dolaze perca ...

pipa.jpg


zatim sam rupice proširio na fi 1,5 mm i u njih uglavio (tijesno, sa kapljicom specijalnog ljepila otpornog na benzin ) komadiće čelične sajle fi 1,5 mm

pipa1.jpg


Pa sam naravno morao vidjeti hoće li to tako pasati na konus ..

pipa2.jpg


kad sam se uvjerio da je to to..... sastavio sam cijelu pipu ..

pipa3.jpg


i nravno montirao ju na rezervar ..   (y)

popa4.jpg
 
desilo mi se to da sam osjetio da mi klizi kvačilo poslije 8k o/min, a znao sam i to da su mi opruge već davno na servisnom minimumu, pa sam si naručio druge... nove...  8)

opruge5.jpg


Stigle su mi danas, a ja na poslu...  :misli: ... i neda meni vrag mira .... Zovem frenda da se pohvalim.... (*ebiga, zadovoljavaju me sitnice  :mrgreen: ) i tu krene za*ebancija.... Počne on mene cimati da ih neću promijeniti narednih dva mjeseca, isto kao što nisam ni oklope stavio... tamo-vamo... drž-nedaj i padne oklada u pivo da će opruge biti zamjenjene još danas ...  :rotfl .... ja na poslu, od alata par ključeva, kombinirke i čekić ...  :misli: :roll:  .... ma reko, neš ti mene...  8)

Prvo nađem klocnu i podbacim pod točak, da se ulje slije na drugu stranu ...  :mrgreen:

opruge-1.jpg


nađem neki imbus... (pitaj ćurca odakle se našao  :misli: ) i skinem dekl

opruge6.jpg


Normalno, moram i parlati na telefon, da ne bude da dosadno ...  :rotfl

opruge4.jpg


uzmem i ključić 10 (to sam imao) i poskidam i opruge ...   :mrgreen:

opruge2.jpg


pa se tu našlo i raznih dijelova ...  :rofl

Postezao sve nazad ... i isprobao kvačilo ...

opruge1.jpg


opruge7.jpg


opruge3.jpg


vratio dekl i to je to...

možda će nekome pomoći, a možda ćete se samo nasmijati ...  :up
 
Status
Not open for further replies.