rs 250... koliko konja ima???

GIGA-TZR said:
ja ti dam instrukcije kako popravit cvaju, šta sve trebaš napravit, kako šta poštelat i kako ga vozit, e da vidim onda hoće li zaribavat i trošit ko lud

O veliki meštre prosvjetli nas,nauči nas,prenesi svoje znanje na nas... :LOL:
Kad se sitin šta ste tvoja ekipa i ti radili od Tomosa... :LOL:
A sad tu pričaš pari da si rastavia more motora...
 
Tiho said:
O veliki meštre prosvjetli nas,nauči nas,prenesi svoje znanje na nas... :LOL:
Kad se sitin šta ste tvoja ekipa i ti radili od Tomosa... :LOL:
A sad tu pričaš pari da si rastavia more motora...

Zasto zaj*** covika, da ga nije bilo nikad nebi naucija kako se olaksava magnet, ovako olaksan magnet daje i do 20% vise snage :LOL:


A tek ona poznata prerada automatica i mountine bikea sa stapom od metla i power tapeom sto je danima krasila naslovnicu portala je djelo ovog poznata umjetnika :mrgreen: :mrgreen:
 
GIGA-TZR said:
za 25 000 kn ja kupim nekog starijeg FZR-a ili GSX R-a

evo čuj moju priču
ja kupio TZR-a 250 i nikavih problema,na motoru totalno generalka-nove radilice klipovi (dobio sam stare radilice i klipove kao dokaz), samo sam mu poštelao karburatore,stavio nove filtere i vozim se bez ikakvog kvara, do motosusreta u vukovaru (130km od pž) potrošio 7 litara goriva a vozili se od 70-90 kmh, max brzina motora 200 km/h, vozam se svakodnevno ... a motor kupio za 7000 kn, dosad samo ulogao u gorivo i ulje  :mrgreen:
a vidim da vi tu pišete kako se te 250 cvaje kvare, zaribavaju, troše ko lude, mora se za njih imat pun kurac para, a ja uopće nemam novaca za razbacivanje .... onda je moj svjetsko čudo..... a zapravo sve je to do vlasnika i načina vožnje a i treba imat puno znanja o cvajama
ako nemaš pojma o 2t motorima onda bolje nemoj kupovat takav motor, ili prvo doktoriraj tomose, pa 125-ice, e onda ćeš moći tek prijeći na 250 cvaju
a vidim da u današnje vrijeme svima prvi motor skuter i onda sa skutera misle prijeći na pilu od 50+ konja, ako misliš vozit motore kreni od tomosa nauči šaltat brzine, kvačilo, naučit nešto o održavanju, popravljanju motora, doživi prve padove  :), e onda prelazi na jače

ja ti dam instrukcije kako popravit cvaju, šta sve trebaš napravit, kako šta poštelat i kako ga vozit, e da vidim onda hoće li zaribavat i trošit ko lud

a što se tiće koliko konja ima koji cvajo... pravilno izrađen rez auspuh može dati i do 40% više snage na određenim okretajima kod 2 t motora tako da ni nije čudo da cvajo s 55 konja skoči na 70, ali s takvim auspuhom ti se uglavnom desi da ti bude mrtav pri nižim okretajima, zapravo rez aupuh krade na nižim i daje na višim, tako da se može desit da taj rs od 55 brije bez problema tog od 70 ako se utrkujete po zavojima
:misli: :LOL: :LOL:
 
poison said:
Zasto zaj*** covika, da ga nije bilo nikad nebi naucija kako se olaksava magnet, ovako olaksan magnet daje i do 20% vise snage :LOL:


A tek ona poznata prerada automatica i mountine bikea sa stapom od metla i power tapeom sto je danima krasila naslovnicu portala je djelo ovog poznata umjetnika :mrgreen: :mrgreen:
taj magnet nisam ja čak ni uslikao a kamoli šta radio s njime
što se tiće automatika, pa to je bilo napravljeno iz zajebancije, od hrpe krša sastavili motor koji je služio samo da bi nasmijao ljude
hm moja ekipa je svašta radila s tomosima! ja sam svog održavao max... bio najbrži i prešao puno puno km... e to su bili dani kad smo apn-ima obišli svaki kutak papuka
a neznam poison šta ti odjednom imaš protiv mene?

a što se tiće ovog što je lik po imenu cica zadebljao... šta tu ima čudno?

a šta se tu radi možda o ljubomori? što ste za 125-ice bacili pun kurac para i nedu zakurac, a ja za veoma rijetku i slavnu 250-tku dao toliko malo para


 
Tiho said:
A sad tu pričaš pari da si rastavia more motora...
to mogu zahvaliti požežanima koji su nekad davno na cvajama se utrkivali
čak sam i od strašila puno toga naučio a njegov stari jedan od legendi hrvatskog motociklizma, ima tu u jednom motopulsu o Dragi Josipoviću Pročitaj više...
ma jednostavno okružen ljudim koji su doktorirali takve motore
 
GIGA-TZR said:
a šta se tu radi možda o ljubomori? što ste za 125-ice bacili pun kurac para i nedu zakurac, a ja za veoma rijetku i slavnu 250-tku dao toliko malo para
OFFTOPIC moj zadnji post nevezan za ovu temu

Ljubomora????? :LOL: Bacio sam u 125-icu puo para?Ti znaš?A oprosti,pa ti si me je servisirao,kako sam ja glup....
Rijetku i slavnu 250.-icu... :misli: Slavna je jer je legenda hr motosporta TI zoviš.... :LOL: :LOL:
Aj bok!
 
GIGA-TZR said:
a neznam poison šta ti odjednom imaš protiv mene?

a što se tiće ovog što je lik po imenu cica zadebljao... šta tu ima čudno?

a šta se tu radi možda o ljubomori? što ste za 125-ice bacili pun kurac para i nedu zakurac, a ja za veoma rijetku i slavnu 250-tku dao toliko malo para

Neman ja nista protiv tebe, znam tko si , sto si i odakle si krenuo i s koliko znanja si krenuo, do prije 2 godine nisi znao osnove mehanike, a sad si postao najveci mestar, na vise mjesta se postavljas kao da si neznam tko, govoris o nekakvom doktoriranju na tomosima i dvotaktima,nes ti motora, pa sto ima jednostavnije od toga.. prvo, nesto si naucio jer je bilo ljudi koji su ti bili spremni pomoc i nisu filozofirali kao sto ti sada drugima prodajes pamet.. a drugo, nemas se pravo odnositi tako s visoka prema nikomu, "ne ide zato sto neznas, da vidis kako ce ici kad ga ja sredim" price za malu dicu, kakvog ti to iskustva imas molim te, koliko je to iskustvo, mislis da u 2 godine sarafljenja po nekim traktorcicima si skupio svu pamet svjeta, citajuci po netu i kroz price se ne stjece nista! Svoje znanje ili neznanje najbolje ostavi za sebe, ako nekomu mozes pomoci rjesiti konkretan problem onda to i ucini ako te to ispunjava. Nesto tu pricas o nekoj ljubomori, hellloo, o slavnoj 250ici :LOL:, meni se cini da si upravo ti taj koji je sebi nesto umislio u glavi..motora je uvjek bilo i bit ce, i samo se sjeti da dok si ti gurao kotac od bicikle po cesti, neko je u garazi istih godina ka i ti rastavlja motore do kojih ti tribas jos puno gurat, a koji ces motor vozit je samo pitanje vrimena i novaca, znanje i motor koji vozis nemaju nikakve veze jedno s drugin
 
:mrgreen:

slazen se, nekad san i ja bija clan tomosovog foruma pa san ima prilike svasta procitat...  (y)

Al magnet je olaksan do besvjesti...  :LOL:
 
kao prvo odakle ti to da ti mene znaš?
a i možeš ti svašta pisat, al ja se na cvaji kojeg ja sam održavam vozim svakodnevno bez ikakvih kvarova, dok drugi šarafaju cijeli tjedan da bi se nedjeljom provozali
a i kakve to sve veze ima s time koliko rs 250 ima konja  :misli:
kako strašilo kaže ima najviše konja a najlošije ide.....  Japanci rulaju
 
djeco... ajmo se vrnuti na temu....  :wink:

ako nećete, pa da nabacim ključić ...  :mrgreen:
 
Bas sam se nasmijao do suza..... :LOL:. Ali  da skratimo: aprilia rs 250 ima 62 konja.... :mrgreen:. Volio bih upoznati onog madionicara.....sa tzr 250......bas je nabrijan..... :LOL:
 
bmw m 5 said:
Bas sam se nasmijao do suza..... :LOL:. Ali  da skratimo: aprilia rs 250 ima 62 konja.... :mrgreen:. Volio bih upoznati onog madionicara.....sa tzr 250......bas je nabrijan..... :LOL:
može moto susret osijek, crni prsluk na leđima oznake kluba Independent Požega  (y)
a zašto mađioničar i zašto nabrijan :misli: