Kuzma
Member
Možda nekom pomogne moje iskustvo, ja nisam htio vjerovati kad su mi drugi pričali, pa sam po ko zna koji put(nažalost) nučio na svojoj koži...
Nadam se da ce bar netko nauciti na tudjim greskama.
Pošto prijatelj i ja putujemo na duži put(oko 3.000km) ovaj tjedan(tj noćas u 5) trebalo je odraditi redovni servis na 12.800 na mojoj Hondi CBR 600RR 2008.
Par dana prije sam zvao naravno Sekola, ali sekretarica reče na GO do 20.08....
Eeee, hebiga, sta sad, idem u Ruting, kaze fend nemoj nikako u Ruting ajd kod mog majstora provjereno 100% (u Sisku),
ja reko ma sta fali to su ti samo price za Ruting, ma to je ozbiljna firma, daj nemoj brijat... kaze on ajd dobro, kako hoces...
Nazovem Ruting dogovorim za danas u 8:00.
Dodjem tamo u 8:30 negdje, odma kazem netreba mjenjati ulje u kocnicama jer sam promjeni ja prije otprilike mjesec dana kad sam stavljao ravni volan, superbike kit od ABM-a (to je isto prica za sebe)... Pita covjek na recepciji da li jos sta, reko idem na veci put molim vas sve pregledajte i napravite po servisu sta treba osim ulja u kocnicama, kaze dobro i tako napise u radni nalog...
Pitam kad ce biti gotovo, kaze nazvat cemo vas, OK, idem na kavu u neku birtju, u medjuvremenu motor uteran u servis od strane radnika u 8:40 negdje.
Vec je 9:35 niko ne zove, ja lagano nazad prema Rutingu, dodjem tamo u 9:40, a ono motor stoji ispred, ajd dobro, vec se lampica sumnje pali, ali jos uvjek sve 5.
Kaze tip na recepciji, da kolega neke djelove popise kao sto je uzimo za poso...nakon par minuta pozovu me i kazu evo racun, pitam jel sve bilo OK, kaze sve je u redu bilo.
Daje mi račun od cirka 900kuna ja platim i idem prema motoru, mislim da nisam vidio izmjenu antifriza na racunu, ali kako sam zaokupljen putem i svim ostalim pizdarijama vezanim uz put, lagano to zaboravjam, oblacim se, sjedam na motor i palim...no motor ne pali, vidim onaj crveni prekidac na off, OK prebacim na on i ponovo palim, ništa, motor samo vergla, i to kao jako lagano vrti alnaser....i tako jedno 3-4 puta, tek negdje iz 4 ili 5 puta upali...nista krenem od njihove radione i kako je tamo droncavo vozim polako.
Izadjem prema king krosu i prva gas, na jedno 11000 obrtaja motor crkne, i taman da stisnem kvačilo motor se upali, ajd sad vozim oprezno, i isprobavam svasta, no sve OK i nastavljam dalje prema kući(Sesvete), valja se dalje pakirat...E da a posto imam neke nestandarde utegiće na ovom novom ravnom volanu, netko mi ih je skoro istavio van tamo na servisu i jednog sam po putu izgubio....
Doso kući i rijesavam 1000 stvari prije puta i izmedju ostaloga idem provjeriti sve na motoru i oprati motor prije puta, pa tako gledam razinu ulja(nikad se ne zna jel), a ono ulje ne smeđe, ne tamno sivo, nego crno, crno kao noć, momentalno mrak na oči, kao da me netko nogom u stomak pogodio....filtar isto kao prljav, mastan i od kapljica vode, znaci doso od Rutinga do Sesveta, nista odma zovem tamo, kazem ulje crno, nikad u zivotu mi se to na motoru nakon izmjene ulkja nije dogodilo, i tako bla, bla, i kojih 15 minuta, majstor se kune da je promjenio i ulje i filter, kaze dodjite zamjenit cemo jos jednom, reko kad, sad je tri sata i nesto, vi radite do 4, a ja u 5 ujutro startam...
E sad, da li su stvarno promjenili ulje i filter, da li su stvarno kako piše u računu "redovno održavanje prema Honda normativu" napravili check svega što stoji u servis menjualu, a pošto nisu mjenjali antifriz ne znam sta bi mislio, pošto je motor bio gotov a oni nisu zvali, da li je isto dokaz nabijanja satnice i izbjegavanja posla ...
Ostaje na svakome da donesete zaključak za sebe, ja samo znam jedno, da me tamo NIKAD više neće vidjeti, jer jedna takva firma, Hondin zastupnik, se ne smije tako odnositi prema polsu i svojim kupcima, EOD.
Eto to je moje iskustvo, samo se nadam da ce netko naučiti nešto iz ovoga i da će nekome nekad možda i pomoći.
ode se ja dalje pakirat vec je kasno
Nadam se da ce bar netko nauciti na tudjim greskama.
Pošto prijatelj i ja putujemo na duži put(oko 3.000km) ovaj tjedan(tj noćas u 5) trebalo je odraditi redovni servis na 12.800 na mojoj Hondi CBR 600RR 2008.
Par dana prije sam zvao naravno Sekola, ali sekretarica reče na GO do 20.08....
Eeee, hebiga, sta sad, idem u Ruting, kaze fend nemoj nikako u Ruting ajd kod mog majstora provjereno 100% (u Sisku),
ja reko ma sta fali to su ti samo price za Ruting, ma to je ozbiljna firma, daj nemoj brijat... kaze on ajd dobro, kako hoces...
Nazovem Ruting dogovorim za danas u 8:00.
Dodjem tamo u 8:30 negdje, odma kazem netreba mjenjati ulje u kocnicama jer sam promjeni ja prije otprilike mjesec dana kad sam stavljao ravni volan, superbike kit od ABM-a (to je isto prica za sebe)... Pita covjek na recepciji da li jos sta, reko idem na veci put molim vas sve pregledajte i napravite po servisu sta treba osim ulja u kocnicama, kaze dobro i tako napise u radni nalog...
Pitam kad ce biti gotovo, kaze nazvat cemo vas, OK, idem na kavu u neku birtju, u medjuvremenu motor uteran u servis od strane radnika u 8:40 negdje.
Vec je 9:35 niko ne zove, ja lagano nazad prema Rutingu, dodjem tamo u 9:40, a ono motor stoji ispred, ajd dobro, vec se lampica sumnje pali, ali jos uvjek sve 5.
Kaze tip na recepciji, da kolega neke djelove popise kao sto je uzimo za poso...nakon par minuta pozovu me i kazu evo racun, pitam jel sve bilo OK, kaze sve je u redu bilo.
Daje mi račun od cirka 900kuna ja platim i idem prema motoru, mislim da nisam vidio izmjenu antifriza na racunu, ali kako sam zaokupljen putem i svim ostalim pizdarijama vezanim uz put, lagano to zaboravjam, oblacim se, sjedam na motor i palim...no motor ne pali, vidim onaj crveni prekidac na off, OK prebacim na on i ponovo palim, ništa, motor samo vergla, i to kao jako lagano vrti alnaser....i tako jedno 3-4 puta, tek negdje iz 4 ili 5 puta upali...nista krenem od njihove radione i kako je tamo droncavo vozim polako.
Izadjem prema king krosu i prva gas, na jedno 11000 obrtaja motor crkne, i taman da stisnem kvačilo motor se upali, ajd sad vozim oprezno, i isprobavam svasta, no sve OK i nastavljam dalje prema kući(Sesvete), valja se dalje pakirat...E da a posto imam neke nestandarde utegiće na ovom novom ravnom volanu, netko mi ih je skoro istavio van tamo na servisu i jednog sam po putu izgubio....
Doso kući i rijesavam 1000 stvari prije puta i izmedju ostaloga idem provjeriti sve na motoru i oprati motor prije puta, pa tako gledam razinu ulja(nikad se ne zna jel), a ono ulje ne smeđe, ne tamno sivo, nego crno, crno kao noć, momentalno mrak na oči, kao da me netko nogom u stomak pogodio....filtar isto kao prljav, mastan i od kapljica vode, znaci doso od Rutinga do Sesveta, nista odma zovem tamo, kazem ulje crno, nikad u zivotu mi se to na motoru nakon izmjene ulkja nije dogodilo, i tako bla, bla, i kojih 15 minuta, majstor se kune da je promjenio i ulje i filter, kaze dodjite zamjenit cemo jos jednom, reko kad, sad je tri sata i nesto, vi radite do 4, a ja u 5 ujutro startam...
E sad, da li su stvarno promjenili ulje i filter, da li su stvarno kako piše u računu "redovno održavanje prema Honda normativu" napravili check svega što stoji u servis menjualu, a pošto nisu mjenjali antifriz ne znam sta bi mislio, pošto je motor bio gotov a oni nisu zvali, da li je isto dokaz nabijanja satnice i izbjegavanja posla ...
Ostaje na svakome da donesete zaključak za sebe, ja samo znam jedno, da me tamo NIKAD više neće vidjeti, jer jedna takva firma, Hondin zastupnik, se ne smije tako odnositi prema polsu i svojim kupcima, EOD.
Eto to je moje iskustvo, samo se nadam da ce netko naučiti nešto iz ovoga i da će nekome nekad možda i pomoći.
ode se ja dalje pakirat vec je kasno