RXV-4.5 prvo pa muško

rus

Active member
Francesko Lopez na reliyu Paris-Dakar osvojio je briljantno 3.misto sa još briljntijem motoru Aprilija RXV-4.5.naime ovo je Apriliji prvi nastup na tom reliyu i odmah do trona,u nas bi se reklo ''PRVO PA MUŠKO''mislim da se ovde vidila ona ''nepouzdanost''aprilijinih agregata ,a uz malo sriče i malo rizika ovaj rezultat je lako mogao bit i bolji no i sa 3.mitom Aprilijin tim je prezadovoljan
 
rus said:
Francesko Lopez na reliyu Paris-Dakar osvojio je briljantno 3.misto sa još briljntijem motoru Aprilija RXV-4.5.naime ovo je Apriliji prvi nastup na tom reliyu i odmah do trona,u nas bi se reklo ''PRVO PA MUŠKO''mislim da se ovde vidila ona ''nepouzdanost''aprilijinih agregata ,a uz malo sriče i malo rizika ovaj rezultat je lako mogao bit i bolji no i sa 3.mitom Aprilijin tim je prezadovoljan

Rekli bi, i čorava koka ubode zrno... :mrgreen:
 
rus said:
Francesko Lopez na reliyu Paris-Dakar osvojio je briljantno 3.misto sa još briljntijem motoru Aprilija RXV-4.5.naime ovo je Apriliji prvi nastup na tom reliyu i odmah do trona,u nas bi se reklo ''PRVO PA MUŠKO''mislim da se ovde vidila ona ''nepouzdanost''aprilijinih agregata ,a uz malo sriče i malo rizika ovaj rezultat je lako mogao bit i bolji no i sa 3.mitom Aprilijin tim je prezadovoljan

ne zaboravi napomenuti da je to najbolje plasirana 450-tica (y), oba KTMčića ispred su 690 ccm :wink:...
 
Ako baš hočete u detalje, treba naglasiti da je Lopez, gle slučajnosti, upravo Čileanac, a tamo se slučajno i veči dio Dakra vozio, isto kao i činjenicu da je treči u najjačoj klasi, u kojoj se ima podrška cijelog teama mehaničara i mogučnost mijenjanja agregata.
Čisto usporedbe radi, u klasi Marathon, u kojoj je zabranjena izmjena mašine i ograničena mehaničarksa podrška, POBIJEDIO JE 57 GODIŠNJI VOZAČ IZ ITALIJE NA SERIJSKOJ YAMAHI WR45O SA OVJESOM PRILAGOĐENIM ZA RALLY NATJECANJA.

Beat that
 
joke said:
Ako baš hočete u detalje, treba naglasiti da je Lopez, gle slučajnosti, upravo Čileanac, a tamo se slučajno i veči dio Dakra vozio, isto kao i činjenicu da je treči u najjačoj klasi, u kojoj se ima podrška cijelog teama mehaničara i mogučnost mijenjanja agregata.
Čisto usporedbe radi, u klasi Marathon, u kojoj je zabranjena izmjena mašine i ograničena mehaničarksa podrška, POBIJEDIO JE 57 GODIŠNJI VOZAČ IZ ITALIJE NA SERIJSKOJ YAMAHI WR45O SA OVJESOM PRILAGOĐENIM ZA RALLY NATJECANJA.

Beat that
...a najbrzi je bio KTM, a kakve to ima veze s naslovom?
De joke daj si mira...

...za mene je ovaj rezultat bio iznenadjenje, a vjerujem i za dobar dio drugih. Iskreno iznenadila me pouzdanost RXV-a!  (y)
 
mms said:
ne zaboravi napomenuti da je to najbolje plasirana 450-tica (y), oba KTMčića ispred su 690 ccm :wink:...
pa kad neznaju napravit motor od 650 ccm da ide i traje,njihov samo traje :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

To kad naprave monocilindar sa big bang tehnologijom onda bude i super trrenerka prva :mrgreen:
 
joke said:
Ako baš hočete u detalje, treba naglasiti da je Lopez, gle slučajnosti, upravo Čileanac, a tamo se slučajno i veči dio Dakra vozio, isto kao i činjenicu da je treči u najjačoj klasi, u kojoj se ima podrška cijelog teama mehaničara i mogučnost mijenjanja agregata.
Čisto usporedbe radi, u klasi Marathon, u kojoj je zabranjena izmjena mašine i ograničena mehaničarksa podrška, POBIJEDIO JE 57 GODIŠNJI VOZAČ IZ ITALIJE NA SERIJSKOJ YAMAHI WR45O SA OVJESOM PRILAGOĐENIM ZA RALLY NATJECANJA.

Beat that
E a konkurencija je imala preko 70 godina :LOL:
 
Alera Dugi said:
...a najbrzi je bio KTM, a kakve to ima veze s naslovom?
De joke daj si mira...

...za mene je ovaj rezultat bio iznenadjenje, a vjerujem i za dobar dio drugih. Iskreno iznenadila me pouzdanost RXV-a!  (y)

Kakva pozdanost, u klasi gdje je dozvoljeno mjenjanje agregata i potpuna reparacija.
Sa cilindrom viška u odnosu na konkurenciju i domačim vozačem manje nisam očekivao ni prije starta.
Pouzdanost se ipak (a nažalost za SXV/RXV seriju) mjeri na javnoj prometnici.
A koliko se sječam nije baš ni mms-a na ovim HR natjecanjima sreća pratila  :mrgreen:
 
Jana od Virovitice said:
E a konkurencija je imala preko 70 godina :LOL:

Nema problema, ja nisam siguran, tražio sam pravilnike i više podataka, ali nisam ništa pronašao više.
Vidima na drugom forumu da je Aprilia bila 1. i 2. u Super Production seriji, ali ujedno sam i prvi put čuo za nju.
Postavio sam pitanje o klasama u temi Dakar ali nitko nije odgovorio.
Bilo bi dobro znati koji uvjeti određuju pojedinu klasu, jer ovi iz ukupnog poretka su daleko od realnosti kao i Biaggi od serijske RSV4
 
joke said:
Ako baš hočete u detalje, treba naglasiti da je Lopez, gle slučajnosti, upravo Čileanac, a tamo se slučajno i veči dio Dakra vozio, isto kao i činjenicu da je treči u najjačoj klasi, u kojoj se ima podrška cijelog teama mehaničara i mogučnost mijenjanja agregata.
Čisto usporedbe radi, u klasi Marathon, u kojoj je zabranjena izmjena mašine i ograničena mehaničarksa podrška, POBIJEDIO JE 57 GODIŠNJI VOZAČ IZ ITALIJE NA SERIJSKOJ YAMAHI WR45O SA OVJESOM PRILAGOĐENIM ZA RALLY NATJECANJA.

Beat that
pa normalno da je pobijedio, iskustvo i nedostatak snage da okrene ručicu gasa do kraja je pobijedio  :mrgreen:
 
joke said:
A koliko se sječam nije baš ni mms-a na ovim HR natjecanjima sreća pratila  :mrgreen:

tu si pogriješio... :wink: :LOL:
pogledaj rezultate kroz dvije sezone.... samo jedan kvar i to u Županji  :jesus: (y) (y) (y)
 
Čitao sam u MP-u neki izvješaj i pisalo je "Čmelara je opet pratila loša sreča sa Apriliom" pa sam po tome sudio, nisam pratio detaljno SM.
 
joke said:
Nemoj sad po sebi sudit  :mrgreen:
a hebi ga, nego po kome ću... :LOL:
i sad kad bolje razmislim ti si u pravu... (y) zaista nisam nikada na SM utrkama okrenuo gas do kraja na fijatu, nije  nikad trebalo za obići nekoga na pravcu jer je snage u izobilju, a kad je trebalo, bilo me strah poradi MOJIH godina :mrgreen:
 
joke said:
Čitao sam u MP-u neki izvješaj i pisalo je "Čmelara je opet pratila loša sreča sa Apriliom" pa sam po tome sudio, nisam pratio detaljno SM.
mordika neki tipfeler ili sam opao poradi nagle provale snage koju nisam znao i mogao savladati, toga je uistinu bilo nekoliko puta... (y)
 
joke said:
Kakva pozdanost, u klasi gdje je dozvoljeno mjenjanje agregata i potpuna reparacija.
Sa cilindrom viška u odnosu na konkurenciju i domačim vozačem manje nisam očekivao ni prije starta.
Pouzdanost se ipak (a nažalost za SXV/RXV seriju) mjeri na javnoj prometnici.
A koliko se sječam nije baš ni mms-a na ovim HR natjecanjima sreća pratila  :mrgreen:
A kao jedan je odustao u sred etape zbog kvara?
Znas ne voze se oni oko servisa vec po pustari po 500+km u komadu.