S1000XR

Srki

Well-known member
Dec 1, 2002
7,302
1,870
113
kojih joystickova? ne kužim.....






Srki
 

DiAbLeRo

Well-known member
Nov 9, 2009
3,436
1,422
113
49
blizu oltara
Onih jeftinih starih... Bokte, onaj za tempomat ima da cvrcne nakon dva korištenja...
 

Srki

Well-known member
Dec 1, 2002
7,302
1,870
113
malo jesu drugačiji od onih na koji si (smo) navikli, ali nijedan nije još otpal :mrgreen:

a ovaj za tempomat je skroz ok, kod normalnog korištenja nema problema, pa nisi međed ko ovi pricidnik iz TMax kluba :LOL:




Srki
 

cosmic

Active member
Apr 17, 2007
10,649
5
38
1019
Split
Diablo, Drš'se ti pašta šute
 

DiAbLeRo

Well-known member
Nov 9, 2009
3,436
1,422
113
49
blizu oltara
Ka'eš, šta je sigurno - sigurno je? A nije ti ni ta loša...

Tko pogodi cilj - promašio je sve ostalo...

 

Hard Rocker

New member
Apr 13, 2014
297
0
0
Moscow/Munich/Woodcliff Lake
hellyeah!
evo tjeralo se za vikend ovaj motor po stazi, danas i sutra po gradu.
prvi dojam je da je ovo samo za cestu i EVENTUALNO neki put bez asvalta no JAAAAAAAKO ravan.
Za sada, S1R sa koferom i vecim hodom amortizera :)

no za razliku od multistrada, ovo IDE. I to dobro ide. Apsolutno sve performanse kao i S1R sto se tice onog upravljanja i osjecaja motora no sa plusom drugog polozaja sjedenja sto dozvoljava malo vecu preglednost saobracaja (barem meni) i opusteniju voznju (opet - moj licni dojam).
Nisam se jos gurao po prometnim guzvama, to cu sutra, pa cu pisat sto i kako, mozda i video okacim ako nadjem di sam zgural kameru.
 

bebeli

Well-known member
Jan 22, 2014
1,437
488
83
https://youtu.be/dKksfzmJSVw eto Baronovog pogleda na motor  :D
 

DiAbLeRo

Well-known member
Nov 9, 2009
3,436
1,422
113
49
blizu oltara
Baš gledam na moto.it su na stolu testirali XR i Multistradu. XR ima max 166 ks u Dynamic modu a Multica max 153 u Sport modu. Doduše, Multi ima cca 10% više momenta...

Mislim, ništa značajno ili presudno ali bit će zanimljivih usporednih testova...

Tko pogodi cilj - promašio je sve ostalo...
 

cosmic

Active member
Apr 17, 2007
10,649
5
38
1019
Split
Kako izmirit količinu rugobe kod benvea?
 

DiAbLeRo

Well-known member
Nov 9, 2009
3,436
1,422
113
49
blizu oltara
Empirijski.

:mrgreen:

Tko pogodi cilj - promašio je sve ostalo...

 

Bandicoot

New member
Jul 2, 2015
6
0
0
Ludi Baron, nagledao sam se njegovih videa  (y)

motor bi svakako valjalo isprobati, a izgled... ništa novo, podsjeća me na neke druge iz te klase... ni sam ne znam jel mi se sviđa  :misli:
 

Sinna

Well-known member
Jan 21, 2007
3,199
46
48
Firule
DiAbLeRo said:
Baš gledam na moto.it su na stolu testirali XR i Multistradu. XR ima max 166 ks u Dynamic modu a Multica max 153 u Sport modu. Doduše, Multi ima cca 10% više momenta...

Mislim, ništa značajno ili presudno ali bit će zanimljivih usporednih testova...

Tko pogodi cilj - promašio je sve ostalo...
Ti motori nisu za utrke, nego za guštanje u sporijoj i vrlo brzoj vožnji. :wink: A to šta BMW ima nešto više konja, pa šta. Ne triba im ni 150 ks.
 

K_A_W_A

New member
Jan 18, 2009
212
0
0
45
Novi Sad
Evo sad sam primetio u Garmisch-u na BMW Motorrad days-u da ovih motora ima na kile. Izgleda da je to jako uspesna serija. Jako puno ima porucenih. Nisam neki ljubitelj bmw-a, ali ovaj model mi se zaista jako svidja. Bas zato sto nije boxer.
 

mate

Administrator
May 22, 2002
5,040
7,660
113
K_A_W_A said:
Evo sad sam primetio u Garmisch-u na BMW Motorrad days-u da ovih motora ima na kile. Izgleda da je to jako uspesna serija. Jako puno ima porucenih. Nisam neki ljubitelj bmw-a, ali ovaj model mi se zaista jako svidja. Bas zato sto nije boxer.

Da, i meni prvi BMW u kojeg sam se ozbiljnije zagledao ali da sam ozbiljan kupac teško bi se odlučio za njega prije Multistrade.
 

DiAbLeRo

Well-known member
Nov 9, 2009
3,436
1,422
113
49
blizu oltara
Meni je za sada Multi debelo ispred XRa, barem dok ovog drugog ne isprobam.

:mrgreen:

Do tad, dobar video review za one koji kuže talijanski:

BMW S1000XR vs Ducati Multistrada 1200S - Test Mo…: https://youtu.be/M02I6aspx4I

Rezime je da je Multica više touring nego XR, a XR daleko više sport. Kao manu XRu su istakli izražene vibracije između 100 i 130 kmh i široko raširene noge zbog rezervoara. Plus je bijesan motor ali je ciklistika, okretnost, zaštita od vjetra i potrošnja goriva na strani Multice.

Tko pogodi cilj - promašio je sve ostalo...
 

Hard Rocker

New member
Apr 13, 2014
297
0
0
Moscow/Munich/Woodcliff Lake
xx-SB said:
Mislim da je BMW napokon napravio model koji bi mogao biti za šire mase i ćak što više, mogao bi preuzeti dio Japanski orijentiranih kupaca...istina bog, XR je po konceptu japanac.

jes qrac japanac....XR je po konceptu Ducati Multistrada.
u prije 15ak dana sam paralelno vozio jedan dan Multistrada a drugi XR tako da sam imao priliku da ih poredim u istim uslovima i istim putevima i sto se tice KONCEPTA isti su. sto se tice cisto voznje - razni, jel. XR je dosta zivlji i agresivniji i "tvrdji" nego multistrada koji je dosta meksi (imam u vidu osjecaj voznje a ne amortizere) no multistrada cim sidje sa asvalta ima problem sa upravljenjem, pogotovu na sljunku sto se ogleda u stalnoj tresnji motora u uzasnom lupanju volana a bilo kakav pokusaj da se dionica od par kma sljunka izveze na nogama a ne na sjedistu moze da se zavrsi padom posto motor nikako ne trpi takve stvari. ok, moze se vozit i 60kmh al ja tako ne umijem  :mrgreen:

XR nikako nije GS kao sto mnogi misle niti je podignuti S1000R, prije ce biti da je S1000R sa ravnim sjedenjem. Na putu stabilno drzi 230-240 i doalzi do te brzine bez ikakvih problema a 0-180 je bukvalno dok trepnes i sa podignutim staklom vjetar se uopce ne osjeca, kao na R1200GS no shum vjetra je katastrofalan, uzasno ali uzasno se cuje sa zatvorenom flip-up kacigom, dok je sa full nesto manje ali ipak previse. kod multistrada nije tako, dosta manje se cuje NO iza 200 motoru je vec teze i osjeca se da je dostigao maximum i pocinje da stenje.
Kada se na XR stavi zadnju kofer na brzinama iza 200 aerodinamicni vjetar pocinje da opterecava zadnji dio motora i prednji kotac pocinje da slabi potisak na cestu i tu i tamo pocinje da se dize a nagli dodatak gasa nakon 180 vrlo lako dovodi do wheelie ako se u trenutku ubrzavanje malo pridignes na sjedistu to sa strane izgleda dosta zabavno. kolega je kasnije pricao da mu se supak toliko stisnuo da nije mogao kasnije gace da skine  :mrgreen: Mult nema tih problema ali nema ni tu brzinu :)

Sto se tice krivina XR je tu daleko ispred dukatija. Radili smo experiment di smo ulazili u istu krivinu na istoj brzini u sto vecem kutu da bi na izlazu sto prije izasao na ravno.
http://moscowraceway.ru/map
pogledajte konfiguraciju FIM i krivinu kod Tribine br.5 nakon osnovnog ravnog dijela, prije cilja. Krivina je 90st, max brzina ulaska multistrada u tu krivinu po unutrasnjem radiusu sa koferima i max.tezinom je oko 50kmh, po vanjskom 60-65, da se ne izlazi na ivicnjak, znaci strogo po asvaltu.
Kod XRa su tu pokazatelji 90 vanjski, 110 unutranji sto govori o tome da XR ima bolji raspored tezina, bolje vjesanje i pravilniji raspored bocnih kofera all around. Najblje vrijeme kruga na XR bez kofera 2:07, sa koferima 2:12, multistrada 2:18 bez i 2:31 sa (fuck). Naravno, ovo nisu motori za stazu i takve pizdarije ali cisto kao pokazatelj....
sto je tice nekog laganog off-road izleta qrac ces na multistrada doc daleko. zbog slabijeg sistema vjesanja bilo kakav nedostatak asvalta moze da bude fatalan po motor ako vozis brze od 60 - trese nenormalno a ako pokusas ustat motor postaje JAKO nestabilan i stalno hoce da padne, dok xr npr po sljunku stabilno ide 100-120 poslije cega postaje neudobno no ja po takvim putevima i na GS ne vozim vise od 120-140 tako da je ovo odlican pokazatelj IMHO.

Mogu rec da su na kraju prvog dana kolege iz konkurentske firme sami zavalili multistrada :) malo su izletjeli sa asvalta u odvodni kanal, sjebali su prednju viljusku, kompletan volan, odletio far, popucala sva plastika sa desne strane a onaj pacenik je slomio obije noge i nesto malo rebara.  a na kraju drugog dana  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: jedan od BMW klijenata se sjebo na XR na istom tom mjestu u istom tom kanalu  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: evo ne mogu jos se prestat smijat.....motoru nista, on slomio kljucnu kost no i to se ne bi desilo da nije uhvatio kocnicu na dravi, da je dodao gas preskocio bi i sve bi bilo ok, ovako eno ga lezi i kuka. Doduse, rekli su mu da vozi iskljucizo za mnom i radi isto sto i ja, nije poslusao i u jednom trenutku je krenuo isped mene i eno ga sad u bolnici  :mrgreen: :mrgreen:
ja sam vozio k1300r iza njega i sve to snimio kamerom sa sljema, cim se zavrsi policijska istraga i pizdarija sa osiguranjem postavicu video, zamoljen sam od strane decaka iz predstavnistva da to za sada ne radim.
ali bas je smjesno :))))

all in all - multistrada sucks, XR rules ako se uzme u obzir lagana volja VAN asvalta i cruise preko 200, sve u tom okviru je manje-vise isto, bmw ima blagu prednost u vidu aktivnijeg motora ali ajd da kazem da su tu negdje.
 

Hard Rocker

New member
Apr 13, 2014
297
0
0
Moscow/Munich/Woodcliff Lake
DiAbLeRo said:
Meni je za sada Multi debelo ispred XRa, barem dok ovog drugog ne isprobam.

:mrgreen:

Do tad, dobar video review za one koji kuže talijanski:

BMW S1000XR vs Ducati Multistrada 1200S - Test Mo…: https://youtu.be/M02I6aspx4I

Rezime je da je Multica više touring nego XR, a XR daleko više sport. Kao manu XRu su istakli izražene vibracije između 100 i 130 kmh

sa ovim prvim sam saglasan no ovo drugo je sranje, jedu govna. nikakvih vibracija na XR nema nikakvih, ni na 130 ni na 230, seru zhabari.