xx-SB said:
Mislim da je BMW napokon napravio model koji bi mogao biti za šire mase i ćak što više, mogao bi preuzeti dio Japanski orijentiranih kupaca...istina bog, XR je po konceptu japanac.
jes qrac japanac....XR je po konceptu Ducati Multistrada.
u prije 15ak dana sam paralelno vozio jedan dan Multistrada a drugi XR tako da sam imao priliku da ih poredim u istim uslovima i istim putevima i sto se tice KONCEPTA isti su. sto se tice cisto voznje - razni, jel. XR je dosta zivlji i agresivniji i "tvrdji" nego multistrada koji je dosta meksi (imam u vidu osjecaj voznje a ne amortizere) no multistrada cim sidje sa asvalta ima problem sa upravljenjem, pogotovu na sljunku sto se ogleda u stalnoj tresnji motora u uzasnom lupanju volana a bilo kakav pokusaj da se dionica od par kma sljunka izveze na nogama a ne na sjedistu moze da se zavrsi padom posto motor nikako ne trpi takve stvari. ok, moze se vozit i 60kmh al ja tako ne umijem
XR nikako nije GS kao sto mnogi misle niti je podignuti S1000R, prije ce biti da je S1000R sa ravnim sjedenjem. Na putu stabilno drzi 230-240 i doalzi do te brzine bez ikakvih problema a 0-180 je bukvalno dok trepnes i sa podignutim staklom vjetar se uopce ne osjeca, kao na R1200GS no shum vjetra je katastrofalan, uzasno ali uzasno se cuje sa zatvorenom flip-up kacigom, dok je sa full nesto manje ali ipak previse. kod multistrada nije tako, dosta manje se cuje NO iza 200 motoru je vec teze i osjeca se da je dostigao maximum i pocinje da stenje.
Kada se na XR stavi zadnju kofer na brzinama iza 200 aerodinamicni vjetar pocinje da opterecava zadnji dio motora i prednji kotac pocinje da slabi potisak na cestu i tu i tamo pocinje da se dize a nagli dodatak gasa nakon 180 vrlo lako dovodi do wheelie ako se u trenutku ubrzavanje malo pridignes na sjedistu to sa strane izgleda dosta zabavno. kolega je kasnije pricao da mu se supak toliko stisnuo da nije mogao kasnije gace da skine
Mult nema tih problema ali nema ni tu brzinu
Sto se tice krivina XR je tu daleko ispred dukatija. Radili smo experiment di smo ulazili u istu krivinu na istoj brzini u sto vecem kutu da bi na izlazu sto prije izasao na ravno.
http://moscowraceway.ru/map
pogledajte konfiguraciju FIM i krivinu kod Tribine br.5 nakon osnovnog ravnog dijela, prije cilja. Krivina je 90st, max brzina ulaska multistrada u tu krivinu po unutrasnjem radiusu sa koferima i max.tezinom je oko 50kmh, po vanjskom 60-65, da se ne izlazi na ivicnjak, znaci strogo po asvaltu.
Kod XRa su tu pokazatelji 90 vanjski, 110 unutranji sto govori o tome da XR ima bolji raspored tezina, bolje vjesanje i pravilniji raspored bocnih kofera all around. Najblje vrijeme kruga na XR bez kofera 2:07, sa koferima 2:12, multistrada 2:18 bez i 2:31 sa (fuck). Naravno, ovo nisu motori za stazu i takve pizdarije ali cisto kao pokazatelj....
sto je tice nekog laganog off-road izleta qrac ces na multistrada doc daleko. zbog slabijeg sistema vjesanja bilo kakav nedostatak asvalta moze da bude fatalan po motor ako vozis brze od 60 - trese nenormalno a ako pokusas ustat motor postaje JAKO nestabilan i stalno hoce da padne, dok xr npr po sljunku stabilno ide 100-120 poslije cega postaje neudobno no ja po takvim putevima i na GS ne vozim vise od 120-140 tako da je ovo odlican pokazatelj IMHO.
Mogu rec da su na kraju prvog dana kolege iz konkurentske firme sami zavalili multistrada
malo su izletjeli sa asvalta u odvodni kanal, sjebali su prednju viljusku, kompletan volan, odletio far, popucala sva plastika sa desne strane a onaj pacenik je slomio obije noge i nesto malo rebara. a na kraju drugog dana
jedan od BMW klijenata se sjebo na XR na istom tom mjestu u istom tom kanalu
evo ne mogu jos se prestat smijat.....motoru nista, on slomio kljucnu kost no i to se ne bi desilo da nije uhvatio kocnicu na dravi, da je dodao gas preskocio bi i sve bi bilo ok, ovako eno ga lezi i kuka. Doduse, rekli su mu da vozi iskljucizo za mnom i radi isto sto i ja, nije poslusao i u jednom trenutku je krenuo isped mene i eno ga sad u bolnici
ja sam vozio k1300r iza njega i sve to snimio kamerom sa sljema, cim se zavrsi policijska istraga i pizdarija sa osiguranjem postavicu video, zamoljen sam od strane decaka iz predstavnistva da to za sada ne radim.
ali bas je smjesno
)))
all in all - multistrada sucks, XR rules ako se uzme u obzir lagana volja VAN asvalta i cruise preko 200, sve u tom okviru je manje-vise isto, bmw ima blagu prednost u vidu aktivnijeg motora ali ajd da kazem da su tu negdje.