S1000XR

Stigao kinez za 13€ sa alija ekspresa, iznad svih očekivanja (očekivao sam da neće ništa niti doći :LOL: )

Veličina je identična originalu samo je dabl babl i tamniji, što sam točno i htio :mrgreen:

20210315-135534.jpg
 
Stigao kinez za 13€ sa alija ekspresa, iznad svih očekivanja (očekivao sam da neće ništa niti doći :LOL: )

Veličina je identična originalu samo je dabl babl i tamniji, što sam točno i htio :mrgreen:

20210315-135534.jpg
Maglenke! Samo ti još maglenke fale. 😍😍
 
Hajde, sta kukate, kod mene vec 5 dana svaki dan pada snijeg a prognoza kaze da ce tako biti jos 10 dana (toliko je zapravo maksimum koliko ide prognoza :mrgreen:)
Ali proci ce i snijeg. Samo onda treba sacekati koji proljetni pljusak, da fino opere masnocu i so sa ceste i gas (y)
 
  • Like
Reactions: Feis123
Moje iskustvo... Capo je mekaniji i vise putni, imali smo tad i prvi Skyhook koji je bio sportski orijentiran a XR još osjetno više, pravi povišeni R. Ponavljam, ako idemo detaljno nisu za usporedbu, ako idemo manje detaljno, jesu. Osobni sportski afiniteti su kljucni.... kao i slijedeca dva tjedna.
Subjektivno, Multi je izmedu i bolji kompromis. Sa Capom se lakse vozi a nije da ne ide iako zna malo dosadit, XR mi je zadnji na listi.
 
  • Like
Reactions: Majest
Ukazala se prilika opet "uštipnuti" na test XRa, pa rekoh - što da ne! Taman nakon Multistrade, pa da vidim kako i koliko se razlikuju ili su slični. Elem, oba imaju dva kotača, sjedalo, volan, vjetrobran, kočnice... I tu negdje sličnosti prestaju. :mrgreen:
Razlikuju se ponajviše, i to je sjajno, u načinu na koji ispoljavaju svoj karakter i doživljaju koji izazivaju kod vozača. A tu je razlika Nebo i Zemlja. XR je sportska zujalica (ne, nisu potpuno anulirali vibracije na volanu) koja te tjera da je bacaš u visoke okretaje jer se do 5000 okretaja ništa zanimljivo ne dešava, a maskira se ovjesom duljeg hoda, širokim i povišenim volanom ali ispod kamuflaže u crossover teško skriva svoju bijesnu narav. Ja ga nisam uspio voziti smireno, laganini, u nekoj touring (pret)postavci jer ista ne postoji a i posve bi bilo upitno ima li ona uopće smisla jer očigledno ovaj motocikl nije ni zamišljen za nešto takvo. Imaš GejeSa za touring pa se touraj! :giggle: Kažu pravi znalci da se može, ali ja slab i labilan kakav jesam, jednostavno uz sve te vibracije, režanje iz Akrapoviča (koje je BTW, znatno utišano valjda opet zbog tih Euro normi), Marzocchi ovjes koji je izvrsno podešen (jebatga, najbolji dio na njemačkom motociklu je talijanski ovjes :mrgreen:) i fantastično odgovara na sve što baciš pod njega te se jako precizno i postupno prilagođava vozačevim željama i modovima vožnje, jednostavno nisam odolio da ga vozim samo i isključivo u "veselom" modu. XR je tu Nenad Jebiv i lako se opustiti i uživati u brzini i stabilnosti. Shifter je odličan i precizan, blipper je malo tvrd u prve tri brzine ali ovaj primjerak koji sam ćero je imao tek tristotinjak km pod gumama, imao limitator na 9000 okretaja i vjerovatno je još u nekom razradnom modu. Sitnica koju sam još primjetio je trešnja prednjeg kraja u kasnijoj fazi jačeg kočenja prilikom šaltanja iz treće u drugu brzinu. Što zbog karaktera motora, zvuka iz auspuha koji se na momente pretvara u promuklo roštanje koje nije baš milozvučno te limitatora na 9000, mijenjao sam brzine puno češće nego što bih to htio, a da bih držao taj "veseli" ritam. Nisam siguran da bih to želio u svakodnevici na svojem motociklu, mislim da bi me brzo iziritiralo. Na Multistradi ima više prostora za vozača, sve je nekako bogatije i raskošnije, mekše i rastrošnije i vlasnik se vjerovatno time onda lakše tješi što je za Multi morao iskrcati tih par vreća novca više nego za XR, na kojem za dupe nema toliko prostora a sedlasto sjedalo te gura naprijed prema tanku i nudi samo jednu poziciju, germanski oštro definiranu, specificiranu, atestiranu i pečatiranu.
XR je kao F1 prema WRC Multistradi, puno fokusiraniji na brzinu i na to da je doživiš intenzivno i sveprožimajuće (damn vibrations!), a Multi je, iako vraški brza ali to puno vještije skriva, prilagodljivija vozaču ukoliko isti ima želju meziti malo od svega, laganog touringa s kopanjem nosa i razgledavanjem okolice, malo bijelog puta s natruhama prašine na kotačima koja će biti ovjekovječena samo i isključivo jednom u životu za Instagram (tu, tad i nikad više!), te malo sporta u kojem će ispoljiti svu svoju monumentalnost i raskoš spojenu s gracioznošću istočnonjemačke bacačice kugle.

Howgh!

P.S. I ne dirajte mi Capa, Capo je zakon!!! :love:
 

Attachments

  • IMG_20210323_141812-01.jpeg
    IMG_20210323_141812-01.jpeg
    429.9 KB · Views: 58
  • IMG_20210323_141726-01.jpeg
    IMG_20210323_141726-01.jpeg
    295.7 KB · Views: 52
  • IMG_20210323_141750-01.jpeg
    IMG_20210323_141750-01.jpeg
    250.9 KB · Views: 50
  • IMG_20210323_141740-01.jpeg
    IMG_20210323_141740-01.jpeg
    199.6 KB · Views: 46
Last edited:
Ja imam dogovorenu test vožnju iste za 4. mjesec...
Jedva čekam, jer mi se trenutno potrebe svode na lagani touring (bar kaj se kilometara tiče), i kratke brže đireve di ipak hoću sportski karakter motora...
Jedva čekam probat 😎
 
Steta sto te je zapao limitator na 9000 jer tu zapravo pocinje pravi karakter XR-a. Cisto ilustracije radi - u 3. brzini se kod ubrzavanja i bez ikakve asistencije dize na zadnji kada predje 9000.
Vibracije prakticno nestanu kako ide razrada. Moj je isto lagano vribrirao (pisao sam to u svom osvrtu ovdje kada sam ga tek kupio), ali sada je to sve prakticno nestalo (y)
 
Što je po meni osobno loše jer to su osobine jedne RR mašine koja je iskjučivo za pistu. A XR to sasvim sigurno nije.

Zavisi i od karaktera vozaca. Meni se npr jako svidja sto XR im ta neka 2 karaktera. "Srednja" ljutina u rasponu 5000-9000, dinamicno i dovoljno brzo za vecinu vozaca, ali i iskoristivo za neku normalniju voznju. A ako zelis pravi RR ugodjaj i sizofreniju, na raspolaganju ti je drugi "paket usluga" u rasponu 9000-11000. Pa proberi sta ti se svidja i kako ti se u datom trenutku vozi.
Ono sto bi bilo lijepo je da su Bavarci malo vise podebljali dio raspona ispod 5000, jer se bas osjeti taj prelaz snage iz prakticno nicega u nesto (ispod i preko 5000), ali tu je ociti krivac gusenje EURO 5 normama...
 
Last edited:
  • Like
Reactions: gvo