Ma i Multica i XR se mogu sakriti pred KTM 1290 SA. Na test vožnjama ih uvijek puštaju ispred KTM-a jer ovaj ima toliko momenta da nabora asfalt pa im neudobno za vozit za njim.
Evo pojašnjenja zašto 19" felge...😂
Čisti asketizamPotrudi se malo bolje, na Dukcima sam vec 20 godina.😂
Kad stavim tri kofera, tank torba i još ako nisam sam na motoru zna biti zanimljivo
Svaka pomoć je dobro došla u tim situacijama
Nisam baš proučavao mjere, jel novi niži ili viši od starog?
E ovo zadnje nisam znao da ima, to je jako jako dobro, to bi mi bilo savršeno. Možda sam trebao riskirati sa high seat kad sam već uzimao al jbg sadNovi je iste visine kao stari (840mm), ali je malo uzi ram i sjediste na dijelu uz rezervoar pa je lakse dohvatiti pod. Ne siri noge kao stari, ali su oslonci za noge na identicnom mjestu - udaraju tacno u noge kada ih spustis na pod
Poredjenja radi, na starom sam u solo postavci preloada bio negdje na prstima, malo na zglobu stopala, a na novom sam komotno na prednjem dijelu stopala, pete samo malo u zraku. A MIN postavka spusti preload na najnize moguce i kada na to dodas suvozaca, ovjes se sabije taman toliko da su mi oba stopala potpuno na podu. Naravno, sa takvim preloadom motor je u voznji malo "zvaka", ali je odlicna stvar za manevrisanje pod teretom i na skakljivim terenima.
Dobar je fol i kada je preload u AUTO postavci - uvijek malo spusti motor kada stojis npr na semaforu. Cim krenes voziti, digne ga nazad na idealnu visinu
E ovo zadnje nisam znao da ima, to je jako jako dobro, to bi mi bilo savršeno. Možda sam trebao riskirati sa high seat kad sam već uzimao al jbg sad
Novi je iste visine kao stari (840mm), ali je malo uzi ram i sjediste na dijelu uz rezervoar pa je lakse dohvatiti pod. Ne siri noge kao stari, ali su oslonci za noge na identicnom mjestu - udaraju tacno u noge kada ih spustis na pod
Poredjenja radi, na starom sam u solo postavci preloada bio negdje na prstima, malo na zglobu stopala, a na novom sam komotno na prednjem dijelu stopala, pete samo malo u zraku. A MIN postavka spusti preload na najnize moguce i kada na to dodas suvozaca, ovjes se sabije taman toliko da su mi oba stopala potpuno na podu. Naravno, sa takvim preloadom motor je u voznji malo "zvaka", ali je odlicna stvar za manevrisanje pod teretom i na skakljivim terenima.
Dobar je fol i kada je preload u AUTO postavci - uvijek malo spusti motor kada stojis npr na semaforu. Cim krenes voziti, digne ga nazad na idealnu visinu