S1000XR

Mada kazu da ga za tu snagu treba podobro zavrtit ..razlika izmedju obicnog i ema dolazi poslije 10000rpm..ili stavljaj naprijed manje i nazad vece lancanike da se vozas ko gospodin..na moju srecu nemam tih problema:mrgreen:
 
Malo podjebavam iako je ovo istina, motor se cuo vec neko vrijeme, auspuh izgorio.... Ne osudujem i ne bi mi to bila prepreka kod kupovine ali cudno je da si takav brand to dozvoli.
Ja sam imao problem s mjenjačem sa 950km na cajgeru, u mirovanju kad je motor upaljen bilo je jako teško ubaciti u ler. Ukupno dva mjeseca je motor bio u Tomiću i 3 puta sam se vraćao dok nisu popravili. Svaki put se reklamacija šalje u bmw i nakon par dana dolaze upute što da se mijenja. U servisu ne smiju ništa na svoju ruku. I na to se ukupno potroši 7-10 dana. Jedino moram priznat da je svaki naručeni dio je stizao u roku dva, tri radna dana.
 
  • Like
Reactions: roberto
Mada kazu da ga za tu snagu treba podobro zavrtit ..razlika izmedju obicnog i ema dolazi poslije 10000rpm..ili stavljaj naprijed manje i nazad vece lancanike da se vozas ko gospodin..na moju srecu nemam tih problema:mrgreen:
Pogresno si cuo, vec su mu povecali lancanik natrag. Ovaj vuce u svim rezimima ;)
 
Skoro 25kg više od M1000R po mcnu, bez opcije serijske prtljage. Sam za sebe, motor je impresivan, u usporedbi s M1000R, ne baš toliko. Pretpostavljam da su imali dobar razlog (sigurnost?) zašto serijski tvrda prtljaga nije dostupna.
 
Ovaj model treba shvatiti kao čisti prestiž, od snage do opreme. Ne znam tko je od vas vozio 200 KS na motoru, ali kao netko tko uvijek preferira više snage, ovdje je smatram prilično upitnog smisla jer s tim se bez redovnih treninga teško uživa i na stazi dok bez elektronike postaje gotovo neupotrebljiv. Svejedno, kladim se da će kod nas od deset prodanih barem 6 biti M. :mrgreen:
 
Da, potencijalni kupci M-a su postali svjesni da je najbolje nabavit kakvog dobrog TDMa iz proslog milenija i izvlacit maksimum iz njega.
 
Ali nije to jedini razlog zbog cega ljudi kupuju motore..neko kupi sto voli neko radi komsiluka neko ima se moze se, neko da se kotrlja i smeta po cesti, neko za do kafica parkiras i gledas..100ljudi 100cudi, 100 zena 200sisa
 
  • Like
Reactions: candromero
Ja nemrem ni na svom sa 160ks izvući ni približno maksimum, al da mi neko ponudi novog s1000r ili m1000r ne bi mi nimalo smetalo ti 50 ks na M modelu😁. Pa skroz je ljudski da želiš nekaj jebenog, pogotovo ak smo zaljubljenici u motore. Ko si može priuštit👌👌
 
Ja nemrem ni na svom sa 160ks izvući ni približno maksimum, al da mi neko ponudi novog s1000r ili m1000r ne bi mi nimalo smetalo ti 50 ks na M modelu😁. Pa skroz je ljudski da želiš nekaj jebenog, pogotovo ak smo zaljubljenici u motore. Ko si može priuštit👌👌
Meni je veca razlika izmedju 100 i 150ks nego 150 i 200, slikovito receno.
Vozio sam svoje drlo, pa mi Kiki do tuono factory, na papiru tuna ima cca 30ks manje.
aj osjeti se, al da je to extremna razlika i odlucujuci faktor, ne, nije.
 
Jel ima negdje diagram snage od tog M modela da se usporedi s normalnim modelom pa da se vidi gdje je tih 50 konja viska :unsure:
Vidim da ovaj M 200 konja na 12750 obrtaja daje a opcepoznato je da svi mi vozimo cijelo vrijeme motor iznad 10000 obrtaja :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: mario x