S1000XR

M ima jednu zanimljivost: poseban agregat traži i posebno održavanje tj. servis od 5.800 EUR na 30tkm. :mrgreen:

Vozio sam XRa prije nekoliko godina, zaboravio dojmove i danas ih se ponovno sjetio. Sve u superlativima, od lakoće, snage, upravljivosti, ergonomije...mogao bih s njim na kraj svijeta ali isto kao i onda, nešto fali. Slično kao i Pikes Peak koji mi je bliži. U nedostatku bolje riječi, meni su oni jednostavno dosadni. Ako i bude izbor, bio bi obični i vjerojatno bez M paketa, baš čisti vulgaris.
5800 € je za M1000RR?😊
Za M1000 XR je ekonomska cijena kao za S1000RR-a.😂
 
Provoza li na kraju iko M verziju na BMW Roadshowu u Splitu ?
Bio je na listi, ali do sada svako ko je bio kaze da M nije bio raspoloziv za test voznju. Izgleda da je bio rezervisan samo za probrane krugove…
 
5800 € je za M1000RR?😊
Za M1000 XR je ekonomska cijena kao za S1000RR-a.😂
To smo i mi mislili jer smo pročitali na BMWovim stranicama ali tamo su nam znalci rekli da se odnosi na sve. :mrgreen: Za obične je mislim 1.500.
 
Last edited:
Provoza li na kraju iko M verziju na BMW Roadshowu u Splitu ?
Bio je na listi, ali do sada svako ko je bio kaze da M nije bio raspoloziv za test voznju. Izgleda da je bio rezervisan samo za probrane krugove…
Kažu da je osjetno tvrđi i nervozniji.
 
T

To smo i mi mislili jer smo pročitali na BMWovim stranicama ali tamo su nam znalci rekli da se odnosi na sve. :mrgreen: Za obične je mislim 1.500.
Nije. Na jesen sam radio veliki servis kod Tomica i sve platio oko 500 EUR, s tim da nije trebalo stelovati ventile
Mozda na dalekom zapadu (pod ovim ne mislim na HR :mrgreen:), gdje su ruke skupe, pa da kosta 1.500
Nije to italijanska kanta, gdje majstor mora sarafati 15 dana pa naplatiti vecu satnicu i na kraju ti ga vrate i dalje klepetavog :)
 
Last edited:
  • Haha
Reactions: neven
Ako se ne varam imas novi motor i na servisu si morao stelati ventile :unsure:
 
Ako se ne varam imas novi motor i na servisu si morao stelati ventile :unsure:
Ne, naglasio sam da nije trebalo, doduse u naknadnom editu pa mozda nisi vidio. U mom slucaju (prvi veliki servis na 30.000km) nije trebalo stelovati ventile, zavrsilo samo na kontroli zazora ventila i faze bregastih. Generalno su rijetki XR-ovi gdje je trebalo stelovati ventile ispod 60, a kod nekih i cak 90.000 km.
Osim kontrole/stelovanja ventila, veliki servis je obuhvatio i zamjenu svjecica, filtera zraka,
ulja i uljnog filtera, ulja u viljuskama i ulje u kocnicama
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Mocippaldi
Nije. Na jesen sam radio veliki servis kod Tomica i sve platio oko 500 EUR, s tim da nije trebalo stelovati ventile
Mozda na dalekom zapadu (pod ovim ne mislim na HR :mrgreen:), gdje su ruke skupe, pa da kosta 1.500
Nije to italijanska kanta, gdje majstor mora sarafati 15 dana pa naplatiti vecu satnicu i na kraju ti ga vrate i dalje klepetavog :)
O bavarcima ne znam puno, iznosim ono što su mi rekli u Tomiću. :p
Da ima i K od klepetavog već bi bio izabran. :mrgreen:
 
O bavarcima ne znam puno, iznosim ono što su mi rekli u Tomiću. :p
Da ima i K od klepetavog već bi bio izabran. :mrgreen:
Vjerujem da je ta brojka npr. u Austriji jer gore ubise sa rukama…
Za HR cisto sumnjam, mada ne znam koliko je satnica mehanicara kod Tomica u HR ? U BiH je oko 40 EUR.
Dijelovi u cijeloj EU kostaju manje-vise isto, tako da se sve svodi na cijenu ruku (y)
A da bavarac klepece - klepece i zveci. Ali vjerujem da je u tvom slucaju to pretiho i dosadno u odnosu na klepet Ducatija :)
 
Last edited:
  • Haha
Reactions: Mocippaldi
To smo i mi mislili jer smo pročitali na BMWovim stranicama ali tamo su nam znalci rekli da se odnosi na sve. :mrgreen: Za obične je mislim 1.500.
Gledam service manuale od sva tri,za M1000RR taj na 30000 ide dosta dijelova za izmjenu,vjerojatno je radi toga skuplji.
Za ove druge (S10000 RR i M 1000 XR),ide samo održavanje, provjera lanca i ventila)
 

Attachments

  • Screenshot_20240419_191958_Chrome.jpg
    Screenshot_20240419_191958_Chrome.jpg
    536.5 KB · Views: 0
  • Screenshot_20240419_191807_Chrome.jpg
    Screenshot_20240419_191807_Chrome.jpg
    578.2 KB · Views: 0
Gledam service manuale od sva tri,za M1000RR taj na 30000 ide dosta dijelova za izmjenu,vjerojatno je radi toga skuplji.
Za ove druge (S10000 RR i M 1000 XR),ide samo održavanje, provjera lanca i ventila)

Po ovome ispada da kod M-a na na svakih 30k, osim stavki koje sam nabrojao za obicni XR, dodatno ide i zamjena kvacila, potenciometar indikatora brzina (???) i lambda sonde :oops:
Nekako mi je to za ne povjerovati i nevjerovatno,… kakva zamjena lambda sondi i kvacila na 30k ??? Kretenluk…
Treba vidjeti sta stoji za RR model obzirom da je ista masina
 
Last edited:
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Po ovome ispada da kod M-a na na svakih 30k, osim stavki koje sam nabrojao za obicni XR, dodatno ide i zamjena kvacila, potenciometar indikatora brzina (???) i lambda sonde :oops:
Nekako mi je to za ne povjerovati i nevjerovatno,… kakva zamjena lambda sondi i kvacila na 30k ??? Kretenluk…
Treba vidjeti sta stoji za RR model obzirom da je ista masina
Pa napisao sam ti
 
  • Like
Reactions: neven
Ne, naglasio sam da nije trebalo, doduse u naknadnom editu pa mozda nisi vidio. U mom slucaju (prvi veliki servis na 30.000km) nije trebalo stelovati ventile, zavrsilo samo na kontroli zazora ventila i faze bregastih. Generalno su rijetki XR-ovi gdje je trebalo stelovati ventile ispod 60, a kod nekih i cak 90.000 km.
Osim kontrole/stelovanja ventila, veliki servis je obuhvatio i zamjenu svjecica, filtera zraka,
ulja i uljnog filtera, ulja u viljuskama i ulje u kocnicama
daj molim te postaj račun od servisa, ništa te ne razumijem što su ti jesu a što nisu napravili na 30000 za 500€
 
daj molim te postaj račun od servisa, ništa te ne razumijem što su ti jesu a što nisu napravili na 30000 za 500€

Stvarno mi nije jasno sta nije jasno :) Ponovit cu:
Veliki servis na 30.000 km

- kontrola zazora ventila i faze bregastih (kod mene zavrsilo samo na kontroli jer je sve bilo u toleranciji - nije trebalo skidati bregaste i mijenjati plocice)
- zamjena ulja u motoru + filter
- zamjena ulja u viljuskama
- zamjena ulja u kocnicama
- filter zraka
- svjecice

Sve gore pobrojano sa dijelovima i uslugama servisa placeno 500 EUR.
Ako i dalje ima nejasnoca, mogu sutra slikati i postati racun
 
Last edited:
  • Like
Reactions: roberto
Ovo me zbunilo :
Osim kontrole/stelovanja ventila, veliki servis je obuhvatio i zamjenu svjecica, filtera zraka,

piše / štelovanja ali nije bilo štelovanja u obuhvatu. Svejedno mislim da je to o više nego ok cijena za toliki posao.
 
Stvarno mi nije jasno sta nije jasno :) Ponovit cu:
Veliki servis na 30.000 km

- kontrola zazora ventila i faze bregastih (kod mene zavrsilo samo na kontroli jer je sve bilo u toleranciji - nije trebalo skidati bregaste i mijenjati plocice)
- zamjena ulja u motoru + filter
- zamjena ulja u viljuskama
- zamjena ulja u kocnicama
- filter zraka
- svjecice

Sve gore pobrojano sa dijelovima i uslugama servisa placeno 500 EUR.
Ako i dalje ima nejasnoca, mogu sutra slikati i postati racun
Mene zanima koliko je samo zamjena ulja u kocnicama
 
Ovo me zbunilo :
Osim kontrole/stelovanja ventila, veliki servis je obuhvatio i zamjenu svjecica, filtera zraka,

piše / štelovanja ali nije bilo štelovanja u obuhvatu. Svejedno mislim da je to o više nego ok cijena za toliki posao.

Bitno da smo razjasnili. Slazem se, za toliki posao i sve u ovlastenom servisu i nije neka pljacka.

Mene zanima koliko je samo zamjena ulja u kocnicama
Potrazim racun kad stignem pa napisem
 
  • Like
Reactions: roberto