bborio said:Ne budi lud.
Prema velikom Motoplus testu od ljetos, GS je najbolji motor od 7 testiranih.
GSA je bolji jedino u dugim turama po autoputu. Sve drugo......nažalost pretežak....
(tako kažu dečki koji su testirali za Moto plus)
Moje skromno mišljenje je da bi moglo biti tako nekako.......
StatusQuo said:Koliko se ja ja sjećam tog testa, GSa su popljuvali dok je mislim gs 50th anniversary pobjedio, a Multistrada je pobjedila u allroundu.... :misli:
oceangoing said:To je ocito bio test ispred svog vremena :wink: za sad postoji samo "30th anniversary"...
bborio said:eto čeng, ostavi ženi GS i kupi multistradu......
bborio said:Ne budi lud.
Prema velikom Motoplus testu od ljetos, GS je najbolji motor od 7 testiranih.
GSA je bolji jedino u dugim turama po autoputu. Sve drugo......nažalost pretežak....
(tako kažu dečki koji su testirali za Moto plus)
Moje skromno mišljenje je da bi moglo biti tako nekako.......
cosmic said:Bilo je malo i makadama,a... pohvalno :wink:
Lolo said:A šta sam ti ja reka' Kupiš običnog i nadogradiš sa onim kaj ti treba
Lolo said:A šta sam ti ja reka' Kupiš običnog i nadogradiš sa onim kaj ti treba
Lolo said:2Super Jura: Pogle ja sam uzeo samo ono što mislim da će mi koristiti, nije da čovjeka ne bi veselilo da imam npr. par litar veći rezervoar ili dodatna svjetla ali jednostavno po mom sudu to ne vrijedi te novce. I ono putno računalo za koje sam rekao da je GOVNO (to mislim i dalje) ne bih uzeo da nije bilo ''gratis''. Cjene kofera i još nekih điđa miđa ne bih štel komentirati
Lolo said:Cijena prava sitnica, mada ni BMW nije po tom pitanju jeftin (oko 5.000) mada su to u biti Touratechovi koji isto koštaju kao da su unikatni
Super Jura said:Vozio sam prije neki dan GS-a bez Adv i ostao sam zatečen koja razlika :shock:
Niži, uži, lakši, tvrđi, skoro kao da sam sjeo na Versysa
Daleko upotrebljiviji za svaki dan, a rekao bi i za cestu zbog tvrdoće ovjesa i preciznijeg upravljanja. Ako na cesti nema rupa jer inače dobro protrese.
Ali zato se Adv na ono malo makadama što sam odvozio ponaša kao hovercraft. Sjedalo ide skoro ravno, a kotači skaču.
I držanje podloge sa gotovo ćelavim gumama je nevjerojatno. Odvrnem gas i očekujem proklizavanje (isključen TC), a ovaj potegne da mi glava odleti :shock:
I da, mislio sam da ESA ima veći raspon štelanja tvrdoće, a svelo se na biranje između mekanog i mekšeg
(a misliti je d..k znati ).
Super Jura said:Problem je u tome što mi se obični ne sviđa ni malo (bez uvrede), a varijanta sa nadogradnjama bi izašla valjda više od Multistrade
bborio said:A jesi vozio GS bez ADV po makadamu? Kakva je razlika?
bborio said:Šta fali ovome GS bez ADV? Sa žičanim felgama, sa rolbarima, sa maglenkama..... :misli: