Sa skutera na BMW GS

Da je težeg stoji, ali da solidno ide i po makadamu i to stoji, to je iz vlastitog iskustva.  :mrgreen: 
 
bborio said:
Ne budi lud.
Prema velikom Motoplus testu od ljetos, GS je najbolji motor od 7 testiranih.
GSA je bolji jedino u dugim turama po autoputu. Sve drugo......nažalost pretežak....
(tako kažu dečki koji su testirali za Moto plus) :mrgreen: :mrgreen:

Moje skromno mišljenje je da bi moglo biti tako nekako....... :D

Koliko se ja ja sjećam tog testa, GSa su popljuvali dok je mislim gs 50th anniversary pobjedio,  a Multistrada je pobjedila u allroundu.... :misli:
 
StatusQuo said:
Koliko se ja ja sjećam tog testa, GSa su popljuvali dok je mislim gs 50th anniversary pobjedio,  a Multistrada je pobjedila u allroundu.... :misli:

    To je ocito bio test ispred svog vremena  :wink:  za sad postoji samo "30th anniversary"...  :mrgreen:
 
oceangoing said:
    To je ocito bio test ispred svog vremena  :wink:  za sad postoji samo "30th anniversary"...  :mrgreen:

E taj taj :mrgreen: detalji, detalji...
 
bborio said:
Ne budi lud.
Prema velikom Motoplus testu od ljetos, GS je najbolji motor od 7 testiranih.
GSA je bolji jedino u dugim turama po autoputu. Sve drugo......nažalost pretežak....
(tako kažu dečki koji su testirali za Moto plus) :mrgreen: :mrgreen:

Moje skromno mišljenje je da bi moglo biti tako nekako....... :D

Znam , citao sam. za svakodnevnu upotrebu je valjda bolji. A ti mi i treba  (y)
 
Vozio sam prije neki dan GS-a bez Adv i ostao sam zatečen koja razlika  :shock:

Niži, uži, lakši, tvrđi, skoro kao da sam sjeo na Versysa  :LOL:
Daleko upotrebljiviji za svaki dan, a rekao bi i za cestu zbog tvrdoće ovjesa i preciznijeg upravljanja. Ako na cesti nema rupa jer inače dobro protrese.
Ali zato se Adv na ono malo makadama što sam odvozio ponaša kao hovercraft. Sjedalo ide skoro ravno, a kotači skaču.
I držanje podloge sa gotovo ćelavim gumama je nevjerojatno. Odvrnem gas i očekujem proklizavanje (isključen TC), a ovaj potegne da mi glava odleti  :shock: :mrgreen:

I da, mislio sam da ESA ima veći raspon štelanja tvrdoće, a svelo se na biranje između mekanog i mekšeg
(a misliti je d..k znati  :mrgreen:).

 
A šta sam ti ja reka'  :LOL: Kupiš običnog i nadogradiš sa onim kaj ti treba  :mrgreen:
 
Lolo said:
A šta sam ti ja reka'  :LOL: Kupiš običnog i nadogradiš sa onim kaj ti treba  :mrgreen:

Problem je u tome što mi se obični ne sviđa ni malo (bez uvrede), a varijanta sa nadogradnjama bi izašla valjda više od Multistrade  :mrgreen:
 
Lolo said:
A šta sam ti ja reka'  :LOL: Kupiš običnog i nadogradiš sa onim kaj ti treba  :mrgreen:

Kaj su KTM-ovi dijelovi kompatibilni s bavarskom kravicom?  :mrgreen:
 
2makazica:Nemam pojma, nadogradnju obično radim po sustavu uradi sam (nosaći kofera, dodatna svjetla, utičnice ...).

2Super Jura: Pogle ja sam uzeo samo ono što mislim da će mi koristiti, nije da čovjeka ne bi veselilo da imam npr. par litar veći rezervoar ili dodatna svjetla ali jednostavno po mom sudu to ne vrijedi te novce. I ono putno računalo za koje sam rekao da je GOVNO (to mislim i dalje) ne bih uzeo da nije bilo ''gratis''. Cjene kofera i još nekih điđa miđa ne bih štel komentirati  :mrgreen:
 
Lolo said:
2Super Jura: Pogle ja sam uzeo samo ono što mislim da će mi koristiti, nije da čovjeka ne bi veselilo da imam npr. par litar veći rezervoar ili dodatna svjetla ali jednostavno po mom sudu to ne vrijedi te novce. I ono putno računalo za koje sam rekao da je GOVNO (to mislim i dalje) ne bih uzeo da nije bilo ''gratis''. Cjene kofera i još nekih điđa miđa ne bih štel komentirati  :mrgreen:

Da Tomić nema gotove pakete opreme vjerojatno bi uzeo ćelavog + ESA, bez ABSa, TCa i svega ostaloga. Ali ima dobru cijenu za pakete i veseli me da ima puno gumbića sa kojima se mogu igrati. I zadovoljan sam putnim kompjuterom, bez obzira na problem sa slavne 3 i pol litre koji nema veze s njim.
Cijena kofera je zanemariva u odnosu na bočne od Crosstourera (samo 2 kofera, nosači nisu potrebni) koji koštaju pišljivih 12.000 kuna  :LOL:
 
Cijena prava sitnica, mada ni BMW nije po tom pitanju jeftin (oko 5.000) mada su to u biti Touratechovi koji isto koštaju kao da su unikatni  :LOL:
 
Lolo said:
Cijena prava sitnica, mada ni BMW nije po tom pitanju jeftin (oko 5.000) mada su to u biti Touratechovi koji isto koštaju kao da su unikatni  :LOL:

Za GSA bočni originali sa bravicama oko 7.000  :(

... bez nosača
 
Nosač me došao 345kn sa izradom alata za savijanje, koferi  :misli: 'ajde to bu malo skuplje  :mrgreen:
 
Super Jura said:
Vozio sam prije neki dan GS-a bez Adv i ostao sam zatečen koja razlika  :shock:

Niži, uži, lakši, tvrđi, skoro kao da sam sjeo na Versysa  :LOL:
Daleko upotrebljiviji za svaki dan, a rekao bi i za cestu zbog tvrdoće ovjesa i preciznijeg upravljanja. Ako na cesti nema rupa jer inače dobro protrese.
Ali zato se Adv na ono malo makadama što sam odvozio ponaša kao hovercraft. Sjedalo ide skoro ravno, a kotači skaču.
I držanje podloge sa gotovo ćelavim gumama je nevjerojatno. Odvrnem gas i očekujem proklizavanje (isključen TC), a ovaj potegne da mi glava odleti  :shock: :mrgreen:

I da, mislio sam da ESA ima veći raspon štelanja tvrdoće, a svelo se na biranje između mekanog i mekšeg
(a misliti je d..k znati  :mrgreen:).

A jesi vozio GS bez ADV po makadamu? Kakva je razlika?

Super Jura said:
Problem je u tome što mi se obični ne sviđa ni malo (bez uvrede), a varijanta sa nadogradnjama bi izašla valjda više od Multistrade  :mrgreen:

Šta fali ovome GS bez ADV? Sa žičanim felgama, sa rolbarima, sa maglenkama..... :misli: :mrgreen:




 
bborio said:
A jesi vozio GS bez ADV po makadamu? Kakva je razlika?

500tinjak metara po makadamu, osjeti se razlika u tvrdoći, ali prekratka dionica da bi išta skužio.

bborio said:
Šta fali ovome GS bez ADV? Sa žičanim felgama, sa rolbarima, sa maglenkama..... :misli: :mrgreen:

Fali mu široki tank koji pokrije cilindre, fale crni obruči felgi, fali visoki vizir i fale lijepi (valjda jedino meni  :mrgreen:) cjevni nosači kofera.
Stvar ukusa, a moj je čudan  :wink: