šago split

N

Ne pokušavam ništa objasniti. Samo sam pitao kako je u praksi s Hondama koje nisu kupljene preko Ruting mreže.
Zanima me da li se više čeka na popravke u jamstvu, ako motori stižu iz Italije kako je netko gore napisao..Možda jamstvene i rez.djelove vuće iz Italije
I dalje ne razumijem. Ako se motor koji je kupljen negdje drugdje, servisira kod Rutinga/Sage, dijelovi ne dolaze iz Italije. Kako radi Ami Moto sa servisom, ne znam, ali nasao je shemu i ok.

Prodaje i Akrapovic, pa me to ne smeta. Kod Akrapovica kada je garancija, fino ispunis unique ID od topa, tako da se povuce di i kad je kupljen. Ja necu moc zatrazit ako ga nisam prodao - mogu eventualno izac u susret i molit mimo procedure.
 
I dalje ne razumijem. Ako se motor koji je kupljen negdje drugdje, servisira kod Rutinga/Sage, dijelovi ne dolaze iz Italije. Kako radi Ami Moto sa servisom, ne znam, ali nasao je shemu i ok.

Prodaje i Akrapovic, pa me to ne smeta. Kod Akrapovica kada je garancija, fino ispunis unique ID od topa, tako da se povuce di i kad je kupljen. Ja necu moc zatrazit ako ga nisam prodao - mogu eventualno izac u susret i molit mimo procedure.
Mislio sam na odrađivanje jamstvenih popravaka i kupovinu rezervnih djelova u Amija u Zadru. jer je gore napisano da on nabavlja motore iz drugog izvora.
Svaki Honda servis bi trebao odraditi jamstveni rad, bez obzira gdje je motor kupljen. Mene je zanimao baš Ami..
Ali sve skupa pada u vodu, jer Ami je ovlašten Honda zastupnik u Ruting mreži. Nemamo o ćemu više raspravljati.. Ne vidim zašto bi Ami nabavljao motore iz Italije ako je u mreži.
 
Last edited:
Ami ne kupuje od Rutinga, nego uvozi izvana (Italija). Radi, funkcionira i dobro je da postoji konkurencija:)

Apropo Sage…bolje da drzim jezik za zubima:)
Dakle, ovo je glupost šta si napisao.
Ami je u hondinoj mreži.
 
Suzuki nema zastupnika, nego bazira pristup na agenturi. Ne mijenja kako bi se stvari trebale napraviti, ali mijenja mindset prodavaca/servisera. Svaki servis je refundiran ako se radi o garanciji, zar ne? Tako da ako ga netko ne zeli odraditi, izbija si novce iz dzepa.
I ovo su gluposti.
 
Rad ne dobivaš plaćen, samo dijelove? Mislim, dobra tema, možemo osvijetlit malo te nesporazume i to iz prve ruke.
Ne znam za konkretan slucaj ali generalno u bransi tvornica pokriva sve. Medutim, radi se o normativima koji cesto nisu u skladu sa stvarnim stanjem. Promjena nekog dijela u garanciji trazi realno 4 sata a normativ kaze 2. Pored toga, taj dio u nekim mrezama ne dobijes kao garanciju odmah nego koristis svoje dijelove pa se nakon odredenog razdoblja to zatvara novom narudzbom ili nesto slicno. Niti novce za ta dva sata ne dobijes na racun. Zato tu ima puno stvari zbog kojih moze doci do problema pa ekipa, kako sam ranije napisao, uvijek moze odjebat u rukavicama. Ovo je crni scenarij, ne kazem da je pravilo.
 
Ne znam za konkretan slucaj ali generalno u bransi tvornica pokriva sve. Medutim, radi se o normativima koji cesto nisu u skladu sa stvarnim stanjem. Promjena nekog dijela u garanciji trazi realno 4 sata a normativ kaze 2. Pored toga, taj dio u nekim mrezama ne dobijes kao garanciju odmah nego koristis svoje dijelove pa se nakon odredenog razdoblja to zatvara novom narudzbom ili nesto slicno. Niti novce za ta dva sata ne dobijes na racun. Zato tu ima puno stvari zbog kojih moze doci do problema pa ekipa, kako sam ranije napisao, uvijek moze odjebat u rukavicama. Ovo je crni scenarij, ne kazem da je pravilo.
Jep..
Ja sam u Italiji prilikom preuzimanja motora dobio racun sa svim izlistanim, djelovima i urama rada i koliko to sve skupa dodje.
Varese je to sve pokrio, meni se pruzila ruka i kljuci od motora i pravac doma.