šago split

Ami ne kupuje od Rutinga, nego uvozi izvana (Italija). Radi, funkcionira i dobro je da postoji konkurencija:)

Apropo Sage…bolje da drzim jezik za zubima:)
Super da postoji i drugi izvor Honde..A da li Amiju jamstvo funkcionira ok?
 
Ami ne kupuje od Rutinga, nego uvozi izvana (Italija). Radi, funkcionira i dobro je da postoji konkurencija:)

Apropo Sage…bolje da drzim jezik za zubima:)
Hvala na inf, prijatelj je narućija nešto opreme takođe za nx 500 kupljen u Šage. Nakon 3 miseca zvali ga da je stiglo. Kad je doša u dućan rekli mu da je greškom prodano. Zato Sam natuknija da je I moj motor možda "greškom" prodan.
 
Hvala na inf, prijatelj je narućija nešto opreme takođe za nx 500 kupljen u Šage. Nakon 3 miseca zvali ga da je stiglo. Kad je doša u dućan rekli mu da je greškom prodano. Zato Sam natuknija da je I moj motor možda "greškom" prodan.
Ma sve 5…nisam ja nista lose mislio, samo rekoh ono sto znam:)

Ovaj gore primjer je uzas..u najmanju ruku uzas..
 
  • Like
Reactions: frenkii
Super da postoji i drugi izvor Honde..A da li Amiju jamstvo funkcionira ok?
Worldwide guarantee..druga stvar je i EU zakon gdje se ne moze stititi nikoga od dealera..jedino sto malo ljudi za to zna..

Prica se da i BMW ide na agenturu iz tog razloga..:)
 
Worldwide guarantee..druga stvar je i EU zakon gdje se ne moze stititi nikoga od dealera..jedino sto malo ljudi za to zna..

Prica se da i BMW ide na agenturu iz tog razloga..:)
Ja pitam kako je u praksi..
 
Ovi naši gastoši servisiraju autije doma, kako bi zadržali garanciju.
Doduše, naša oktavija je bila kupljena kod preprodavca, 150 km od kuće i kad smo došli kod generalnog uvoznika vw grupe, porsche wien na servis, kaže servis je 370,poslije kad je pročačkao po pc, kaže 450, pitam zašto 450,jer nije kupljena kod njih.
A preko njih dođu svi autiji u zemlju.
 
Pa ne daje ti "on" garanciju nego Suzuki. Kao ovlašteni dealer trebao bi? Yamaha je davala nekakvu servisnu karticu formata ko bankovne, i pisalo je da služi baš tome, kso bilo gdje u EU moraju uvažiti servisne uvjete, reklamacije i garanciju...
EU ti svi ovlasteni servisi moraju radio bez obzira kod kojeg ovlastenenog si kupio prometalo
 
  • Like
Reactions: frenkii
Pa ne daje ti "on" garanciju nego Suzuki. Kao ovlašteni dealer trebao bi? Yamaha je davala nekakvu servisnu karticu formata ko bankovne, i pisalo je da služi baš tome, kso bilo gdje u EU moraju uvažiti servisne uvjete, reklamacije i garanciju...
Znam, zato ga i pitam
 
U teoriji da, proizvodac daje garanciju i realno je da bilo koji servis rijesi problem i to naplati od proizvodaca. Medutim, u praksi ima tonu nacina da te mogu zajebavat u rukavicama i na kraju sam odes traziti rjesenje na drugom mjestu. A njima rukice ostaju ciste.😄
 
Bili ti servisira ili mijenja dio u garancija da dodjem sa suzom kupljenom u slo?
Pa naravno. Suzuki tako radi. Nema veze gdje je motor kupljen. Ako je u tvorničkom jamstvu, radimo ga.
Rade se i servisne kampanje na stare motore koji su uvezeni iz vani, tko zna kad.
Suzuki stvarno brine o vlasnicima svojih motora.
Ali ne znam zašto Suzukija mješaš u ovu temu.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Pletikosa34
N
Nemam pojma..ali ako mi pokusavas objasniti da motor treba kupiti tamo di ga ne zele prodati jer inace ne bude garancije..how yes no:)

Opcenito pitanje garancije kod prodavaca motora i autiju u Hrvatskoj je bas jedna vrhunska tema..
Ne pokušavam ništa objasniti. Samo sam pitao kako je u praksi s Hondama koje nisu kupljene preko Ruting mreže.
Zanima me da li se više čeka na popravke u jamstvu, ako motori stižu iz Italije kako je netko gore napisao..Možda jamstvene i rez.djelove vuće iz Italije
 
Last edited:
Pa naravno. Suzuki tako radi. Nema veze gdje je motor kupljen. Ako je u tvorničkom jamstvu, radimo ga.
Rade se i servisne kampanje na stare motore koji su uvezeni iz vani, tko zna kad.
Suzuki stvarno brine o vlasnicima svojih motora.
Ali ne znam zašto Suzukija mješaš u ovu temu.
Suzuki nema zastupnika, nego bazira pristup na agenturi. Ne mijenja kako bi se stvari trebale napraviti, ali mijenja mindset prodavaca/servisera. Svaki servis je refundiran ako se radi o garanciji, zar ne? Tako da ako ga netko ne zeli odraditi, izbija si novce iz dzepa.