Sledgehammer
Guest
Tijekom godišnjeg odmorčića u Škrapavcu (općina Privlaka kod Zadra) upoznao sam jednog Andreja, Slovenca iz Dobove (mada ima još i HR i D državljanstvo), koji je sagradio vlastiti chopper. I to mu je TREĆI sagrađeni motocikl!
Uz kavice i pivice vrijeme je prolazilo brzo, a ja sam doznavao mnoge detalje gradnje tako nekog interesantnog choppera i probleme sa kojima se pritom susretao, skroz do cestovne homologacije, kao i zahtjeve za dobivanje iste u Sloveniji.
Sam motocikl je chopper konstrukcije, vlastite rame i svega ostalog osim pogonskog agregata, koji je porijeklom sa Suzukija GSX 1100. Svi ostali dijelovi su vlastite konstrukcije i izvedbe.
I kako kažu da slika govori više od tisuću riječi, tako i ja prezentiram jednu kolekciju thumbsa koje se može podosta uvećati jednim klikom, a tada ćete vidjeti i mnoge interesantne detalje.
Kao jedan od najvidljivijih je zadnja AUTO guma, za koju navodi da treba mala faza privikavanja, što iskusnom bikeru nije nikakav problem, ali da se to odražava u prvom redu na jeftinom održavanju, jer ga nova guma košta 30-ak eura (zadnja felga je sa Suzuki Vitare, kao i guma) kod vulkanizera u Dobovi ili Brežicama, i može si priuštiti da ju mijenja svaki mjesec (a svi mi znamo koliko to inače košta, i kolika bi bila ušteda da ne moramo kupovati moto-gume, pogotovo kod nas u Hrvatskoj!).
Prvo, cijeli sa desne strane:
Pa desni zadnji bok:
Pa famozna zadnja guma:
Onda pogonski agregat sa lijeve strane i sa detaljem prednjeg fuzića i šaltunga:
Upravljač je najslabije izveden, sa vrlo oskudnom opremom, pa je čak i brzinomjer sa mountain-bikea! Kablovinje je zavezano u kožnate rezance, sve ručke i ostalo je tokareno u vlastitoj režiji, kao što su takva i sva varenja (što mu nije teško leglo jer je i sam varilac po struci, pa je valjda sam za sebe napravio dobro i dao si truda... a certifikat varioca je bio potreban da bi se dobio atest).
Detalji prednjeg kotača. Ukrasi sa svake strane rezani su iz masivne čelične ploče debljine cca 8 mm, koji svojom težinom stabilizitaju prednju vilicu, a prema dolje zakrenute zmijske glave vjerojatno generiraju i nekakav downforce, što je tako visokoj vilici pri brzini od preko 200 km/h (koliko taj chopper ide) moguće od velikog značaja...
Još malo detalja prednjeg kotača, iz full prednje perspektive:
Detalji pogonskog agregata sa desne strane motocikla:
Zadnji kotač sa desne strane, detalji spuha i NEPOSTOJEĆEG ovjesa, što znači da vožnja sa njim pretpostavlja žuljeve i čvorove na bulji, a jajca ostavite doma... Samo sjedalo je napravljeno od debele spužve, one kakvom se mogu tapecirati cijevi velikih klima sustava... Još da je spuh malo podigao ili ga maknuo da mu ne "kadi" direktno po ukrasnim nabama matice...
Isto to sa druge strane... samo što je tu lančanik i lanac, zadnji fuzić i prtljažnik...
Na kraju, iz obzira prema ženskom rodu koju luduje od sreće i želje da vidi jednog takvog zgodnog machoa kakav sam ja (po cijelom tijelu.... he, he...), dajem sliku onog sporednog lika iz cijele priče, čuvenog Andreja, autora te makine (što je nevažni detalj...)
Ali ipak, tu je i slika mojeg sina na chopperu (chopper je kodnog imena "Snake"), gdje možete uočiti i dvije kontrolne lampice ugrađene u far. Nagradno pitanje glasi: čemu služe te lampice!?
Znam da ima jako puno mjesta na tom motoru gdje bi se moglo napraviti još bolje i daleko ljepše, da mjesta za popravak ima koliko hoćeš, ali već i samo zbog zamislivog truda - te definitivno unikatnog primjerka - isti zaslužuje mjesto na ovom forumu...
A Vaše komentare i misli očekujem odmah...
Uz kavice i pivice vrijeme je prolazilo brzo, a ja sam doznavao mnoge detalje gradnje tako nekog interesantnog choppera i probleme sa kojima se pritom susretao, skroz do cestovne homologacije, kao i zahtjeve za dobivanje iste u Sloveniji.
Sam motocikl je chopper konstrukcije, vlastite rame i svega ostalog osim pogonskog agregata, koji je porijeklom sa Suzukija GSX 1100. Svi ostali dijelovi su vlastite konstrukcije i izvedbe.
I kako kažu da slika govori više od tisuću riječi, tako i ja prezentiram jednu kolekciju thumbsa koje se može podosta uvećati jednim klikom, a tada ćete vidjeti i mnoge interesantne detalje.
Kao jedan od najvidljivijih je zadnja AUTO guma, za koju navodi da treba mala faza privikavanja, što iskusnom bikeru nije nikakav problem, ali da se to odražava u prvom redu na jeftinom održavanju, jer ga nova guma košta 30-ak eura (zadnja felga je sa Suzuki Vitare, kao i guma) kod vulkanizera u Dobovi ili Brežicama, i može si priuštiti da ju mijenja svaki mjesec (a svi mi znamo koliko to inače košta, i kolika bi bila ušteda da ne moramo kupovati moto-gume, pogotovo kod nas u Hrvatskoj!).
Prvo, cijeli sa desne strane:
Pa desni zadnji bok:
Pa famozna zadnja guma:
Onda pogonski agregat sa lijeve strane i sa detaljem prednjeg fuzića i šaltunga:
Upravljač je najslabije izveden, sa vrlo oskudnom opremom, pa je čak i brzinomjer sa mountain-bikea! Kablovinje je zavezano u kožnate rezance, sve ručke i ostalo je tokareno u vlastitoj režiji, kao što su takva i sva varenja (što mu nije teško leglo jer je i sam varilac po struci, pa je valjda sam za sebe napravio dobro i dao si truda... a certifikat varioca je bio potreban da bi se dobio atest).
Detalji prednjeg kotača. Ukrasi sa svake strane rezani su iz masivne čelične ploče debljine cca 8 mm, koji svojom težinom stabilizitaju prednju vilicu, a prema dolje zakrenute zmijske glave vjerojatno generiraju i nekakav downforce, što je tako visokoj vilici pri brzini od preko 200 km/h (koliko taj chopper ide) moguće od velikog značaja...
Još malo detalja prednjeg kotača, iz full prednje perspektive:
Detalji pogonskog agregata sa desne strane motocikla:
Zadnji kotač sa desne strane, detalji spuha i NEPOSTOJEĆEG ovjesa, što znači da vožnja sa njim pretpostavlja žuljeve i čvorove na bulji, a jajca ostavite doma... Samo sjedalo je napravljeno od debele spužve, one kakvom se mogu tapecirati cijevi velikih klima sustava... Još da je spuh malo podigao ili ga maknuo da mu ne "kadi" direktno po ukrasnim nabama matice...
Isto to sa druge strane... samo što je tu lančanik i lanac, zadnji fuzić i prtljažnik...
Na kraju, iz obzira prema ženskom rodu koju luduje od sreće i želje da vidi jednog takvog zgodnog machoa kakav sam ja (po cijelom tijelu.... he, he...), dajem sliku onog sporednog lika iz cijele priče, čuvenog Andreja, autora te makine (što je nevažni detalj...)
Ali ipak, tu je i slika mojeg sina na chopperu (chopper je kodnog imena "Snake"), gdje možete uočiti i dvije kontrolne lampice ugrađene u far. Nagradno pitanje glasi: čemu služe te lampice!?
Znam da ima jako puno mjesta na tom motoru gdje bi se moglo napraviti još bolje i daleko ljepše, da mjesta za popravak ima koliko hoćeš, ali već i samo zbog zamislivog truda - te definitivno unikatnog primjerka - isti zaslužuje mjesto na ovom forumu...
A Vaše komentare i misli očekujem odmah...