Nije baš tako...Kod nas je sat rada s pdv-om od 250 do 300 kn, a vidio sam račune radnog sata u Njemačkoj..Od 80 do 100 eura najmanje...Nudili smo u Suzuki servisu stvarno veliku plaću za naše uvjete, svaka subota slobodna i ništa. Mjesecima...Nema kvalitetnih mehaničara slobodnih..
Tko vrijedi, radi za sebe..Ili na crno ili otvori garažu...
Neki su otišli vani...A većina ovih što se javi za posao, niti su završili za mehaničara, niti šta znaju o mehanici..Kao, lako ćemo..
A ti imaš ovlašteni servis, moraš obučit, školovat servisere,opremit servis, kupit spec.alate, programe, dijagnostike, slati servisere na obuku , plačat hotele i hranu, osigurat sredstva za garancijske popravke itd...
I na kraju balade ti dolaze samo ljudi dok su pod garancijom, kad sami ne znaju dijagnosticirat i popravit kvar, ili kad njihov neovlašteni mehaničar nema dijagnostiku ili ideju kako dalje...
Ovlaštena prodaja i servis je ogromna mašinerija koju treba podmazivati, a kod nas je premalo kupaca motora i korisnika servisa da bi mazalica bila puna...