Servisi puni posla

Status
Not open for further replies.

Zog

Well-known member
Povremeno naletim na neki servis motora(neovisno jeli ovlašteni ili neovlašteni) i u svakome krcato dvokotača.
Istina, sad je sezona pa bi sve to trebalo bit u pogonu, ali mi nije jasno jesu li dvokotači toliko kvarljivi da su ih puni servisi, ili je razlog neznanje ili lijenost
vlasnika istih pa i za najbanalnije stvari odvoze svog ljubimca kod nekog stručnjaka? :misli:

 
šta reci osim hvala bogu da su puni  :mrgreen:

no ja sam primjetio da ove godine ima bar 50-60% manje motora na cesti nego sto ih je bilo prijasnjih godina ...  :?
 
markookram said:
šta reci osim hvala bogu da su puni  :mrgreen:

no ja sam primjetio da ove godine ima bar 50-60% manje motora na cesti nego sto ih je bilo prijasnjih godina ...  :?
Valjda su svi u servisima, zamisli da je sa automobilima tako? :misli: :mrgreen:
 
tvoj prvi post ima prizvuk kao da je nesto lose kad ljudi odvedu motor u servis a ne cackaju sami po njemu....
ja ne vidim tu nista neobicno,zasto to nije cudno kad su u pitanju automobili?
zasto bih ja morao znati popravljati motor?
sta znaci banalna stvar na danasnjim motociklima?
i ovaj nas forum je pun ruganja kad neki kvazi majstor zajebe motor sam sebi ili nekom drugom,
tako da je to sto su servisi puni mozda pomak na bolje,da su ljudi shvatili da ne cackaju ono sto neznaju...

jedan mali primjer,
davno je bilo,auto izlozba u Rijeci,skupilo se par pametnih pa bulje pod poklopac motora,
onaj naj mudriji medju njima s visine objasnjava ostatku ekipe da koji ce mu kurac takav auto
kad nema di zavuc ruke u masinu i sam sredit sta mu treba... :neznam: :mrgreen:

 
loudpipes said:
tvoj prvi post ima prizvuk kao da je nesto lose kad ljudi odvedu motor u servis a ne cackaju sami po njemu....
ja ne vidim tu nista neobicno,zasto to nije cudno kad su u pitanju automobili?
zasto bih ja morao znati popravljati motor?
sta znaci banalna stvar na danasnjim motociklima?
i ovaj nas forum je pun ruganja kad neki kvazi majstor zajebe motor sam sebi ili nekom drugom,
tako da je to sto su servisi puni mozda pomak na bolje,da su ljudi shvatili da ne cackaju ono sto neznaju...

jedan mali primjer,
davno je bilo,auto izlozba u Rijeci,skupilo se par pametnih pa bulje pod poklopac motora,
onaj naj mudriji medju njima s visine objasnjava ostatku ekipe da koji ce mu kurac takav auto
kad nema di zavuc ruke u masinu i sam sredit sta mu treba... :neznam: :mrgreen:
(y)
 
Zog said:
Povremeno naletim na neki servis motora(neovisno jeli ovlašteni ili neovlašteni) i u svakome krcato dvokotača.
Istina, sad je sezona pa bi sve to trebalo bit u pogonu, ali mi nije jasno jesu li dvokotači toliko kvarljivi da su ih puni servisi, ili je razlog neznanje ili lijenost
vlasnika istih pa i za najbanalnije stvari odvoze svog ljubimca kod nekog stručnjaka? :misli:

Jel bio koji Ducati ?  :mrgreen:
 
M900 said:
Jel bio koji Ducati ?  :mrgreen:

Znam da moj nije, ali hoće :mrgreen:

    A zašto bi netko kopao po motoru ako nezna, ima primjera puno gdje su si dečki samo pogoršali situaciju, a ne otklonili kvar.

    Ja se još učim :cool:
 
Prominit ulje i filter,pločice diska,svječice..., to bi za mene bile  "banalne stvari", i nije mi namjera nikakvo ruganje, ali na ovom forumu je teoretičara koliko oćeš pa me zanima kakvi su u praksi? :misli:
 
Ovi motori u servisima su oni što leže malo duže jer nemaju love za platit servis!
 
a navodno se ne kvare  :misli: . .  dobro si primjetija u svakom servisu ih ima ko g. . .  :shock:  bilo koje marke ,čini se ?  :misli:
neznam za druge ali kod mene ovako nekako stoje stvari :
motorček na kredu u švic. za pet god.  58000kn !! oprema komp. 10000kn benz do sad 40000km X 9kn =  20000kn ,
gume 3para x 1500kn = 45000kn  tenički 4x 1000= 4000kn
kvarovi ,održavanje 6000kn , troškovi vezani uz moto događaje 3000kn(bez benz) . .  imali još šta  :misli:
koliko fali do sto ijada  :misli: :misli:  sad će neki reći ko ima nek se vozi ,a ja ću reći ko se vozi sumljiv je  :LOL: :LOL: :LOL:
 
pikaso said:
a navodno se ne kvare  :misli: . .  dobro si primjetija u svakom servisu ih ima ko g. . .  :shock:  bilo koje marke ,čini se ?  :misli:
neznam za druge ali kod mene ovako nekako stoje stvari :
motorček na kredu u švic. za pet god.  58000kn !! oprema komp. 10000kn benz do sad 40000km X 9kn =  20000kn ,
gume 3para x 1500kn = 45000kn  tenički 4x 1000= 4000kn
kvarovi ,održavanje 6000kn , troškovi vezani uz moto događaje 3000kn(bez benz) . .  imali još šta  :misli:
koliko fali do sto ijada  :misli: :misli:  sad će neki reći ko ima nek se vozi ,a ja ću reći ko se vozi sumljiv je  :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL:
 
ne vidim ništa loše u tome da netko ima pun servis motora samo ako zna što radi. ja sam svoj rastavio do zadnjeg šerafa jer sam imao udes i eto ga sastavljenog sa novim djelovima i uredno je u voznom stanju.pitao za par savjeta nekoga tko zna više od mene i problem rješen. nažalost dobar dio sezone sam propustio ali ostatak nadoknađujem već uskoro. dakle tko zna nek šerafi sam a tko nezna ni žarulju promjeniti bolje neka se ne prima posla i odveze ga do majstora. (y)
 
Masni said:
ne vidim ništa loše u tome da netko ima pun servis motora samo ako zna što radi. ja sam svoj rastavio do zadnjeg šerafa jer sam imao udes i eto ga sastavljenog sa novim djelovima i uredno je u voznom stanju.pitao za par savjeta nekoga tko zna više od mene i problem rješen. nažalost dobar dio sezone sam propustio ali ostatak nadoknađujem već uskoro. dakle tko zna nek šerafi sam a tko nezna ni žarulju promjeniti bolje neka se ne prima posla i odveze ga do majstora. (y)
Ni ja, ali ovdje je riječ o vlasnicima motora koji neznaju ni pritegnit vijkom polugu na zadnjoj kočnici na motoru kojemu je straga "doboš" kočnica. :misli: :mrgreen: :jesus:
 
ktm08 said:
Ovi motori u servisima su oni što leže malo duže jer nemaju love za platit servis!
lani sam vidio jedan SD koji je ležao mjeseeeeeecima u servisu zbog 100-150e ...
svako jutro guranje van iz radione , pa popodne unutra ...  :mrgreen:    :?
 
pa vlasnici nemoraju znati ništa o šerafljenju po motoru ali zato i plaćaju skupe servise. inače kažem da hebeš muškoga koji nezna držati alat u rukama i napraviti sam bar i sitnicu jer tu nema neke velike nauke osim pazit na neka pravila. dakle nemoraju svi znat nešto pritegnit ali bi bilo dobro za njih da ako se nađu u tuđini bez servisa da si pokrenu motor
 
Zog said:
Povremeno naletim na neki servis motora(neovisno jeli ovlašteni ili neovlašteni) i u svakome krcato dvokotača.
Istina, sad je sezona pa bi sve to trebalo bit u pogonu, ali mi nije jasno jesu li dvokotači toliko kvarljivi da su ih puni servisi, ili je razlog neznanje ili lijenost
vlasnika istih pa i za najbanalnije stvari odvoze svog ljubimca kod nekog stručnjaka? :misli:

istina je!! motori i motročeki su kvarljiviji nego ikad  100% :shock: :misli:  sad firme imaju kompjutere pa izračunaju na simulatorima tačno u 10km koliko koji može prić  :shock:  a prije su dikod falili pa su pojedini modeli išli do bestelera  (y)  sad više ništa ne prepuštaju slučaju  :jesus:  . .  a popravljati sam, il ne, vječna dilema :misli:  ovisi koliko si "štete" spreman izazvati jednom ili drugom rabotom  :LOL: :LOL:
 
Zog said:
Ni ja, ali ovdje je riječ o vlasnicima motora koji neznaju ni pritegnit vijkom polugu na zadnjoj kočnici na motoru kojemu je straga "doboš" kočnica. :misli: :mrgreen: :jesus:

ja neznam nista i nemam problema s tim....
pokusao sam promijenit ulje i filter....nisam ispustio svo ulje jer nisam znao da se ispusta na 2 mjesta(2 sarafa)
pa sam natocio koliko pise da ide,sto je naravno bilo pevise,
pa sam 6000 km kasnije saznao od ovlastenog da sam stavio smijesan filter (skoro duplo visi,duzi,sta ja znam kako bi reko),
pa sam odlucio da je pametnom dosta i drzim se one "ne diraj nista i nahrani svinje" .....
e sad ako mi je puno dat neki dinar svakih 12 000 za servis falio sam razonodu,prodat to i uzet stapove za pecanje  :mrgreen:
 
loudpipes said:
ja neznam nista i nemam problema s tim....
pokusao sam promijenit ulje i filter....nisam ispustio svo ulje jer nisam znao da se ispusta na 2 mjesta(2 sarafa)
pa sam natocio koliko pise da ide,sto je naravno bilo pevise,
pa sam 6000 km kasnije saznao od ovlastenog da sam stavio smijesan filter (skoro duplo visi,duzi,sta ja znam kako bi reko),
pa sam odlucio da je pametnom dosta i drzim se one "ne diraj nista i nahrani svinje" .....
e sad ako mi je puno dat neki dinar svakih 12 000 za servis falio sam razonodu,prodat to i uzet stapove za pecanje  :mrgreen:
Potrudi se i nauči. :misli: :mrgreen: :jesus:
 
Status
Not open for further replies.