Servisi puni posla

Status
Not open for further replies.
Masni said:
pa vlasnici nemoraju znati ništa o šerafljenju po motoru ali zato i plaćaju skupe servise. inače kažem da hebeš muškoga koji nezna držati alat u rukama i napraviti sam bar i sitnicu jer tu nema neke velike nauke osim pazit na neka pravila. dakle nemoraju svi znat nešto pritegnit ali bi bilo dobro za njih da ako se nađu u tuđini bez servisa da si pokrenu motor
Moraju ako su pravi zaljubljenici u motore, a ako su pomodari, ond ne. :mrgreen: :jesus:
 
Zog said:
Moraju ako su pravi zaljubljenici u motore, a ako su pomodari, ond ne. :mrgreen: :jesus:

na ovaj nacin rasprava moze otic u 100 strana....
ne vidim ni jedan jedini razlog zasto bi morao znati sarafati po motoru....
ne znam i ne zelim znati....
sta znaci bit pravi zaljubljenik u motore?
volit motore pa imat Dukca,Harleya,Hondu i 2 KTM-a i znat sve na njima popravit?
znaci li to da svako ko vozi auto mora znat sarafat po autu....? :misli:

ja kao vlasnik Ducatia,malog motora iz kinder jajeta,kako neki vole rec( :mrgreen: )
imam srecu pa imam 2 postena znalca kao servisere,
a kao posteni znalci zamjenit ce na redovnom servisu sve sta bi moglo otic ....
zato se to zove servis a ne popravak

znaci svi koji ne znaju popravljat su pomodari,svi vozaci skutera i motora na svijetu moraju znat popravljat
da bi bili prepoznati kao sta,famozni Bajkeri(sta god to znacilo).... :misli:

ja radim svoj posao,zaradim,kupim i vozim se....
on radi svoj posao,servisira, vozim se

pomodar?
ne bih rekao :mrgreen:


 
E pa sad o ovome bi se dalo diskutirat i stvari nisu tak banalne i jednostavne. Šarafim 30g. 8 sati svaki dan i kaj sad to znači, da mogu rastavit i sastavit svoj motor, ok rastavit ga sigurno mogu, možda i sastavit ali pitanje je kak i s kojom točnošću, sigurno ne ko Sekol, a i Sekol da dođe kod mene u firmu možda bi isto znao rastavit proizvodnu liniju od 4 miliona €, samo čisto sumnjam da bi ju znao sastavit ko ja. Druga stvar koja je vrlo bitna, vozeči motor sa prijeđenim kilometrima dijelovi i sklopovi se lagano troše, čovjek se nesvjesno s vremenom navikava na tu situaciju i jednostavno ju neprimječuje, ustvari postane mu normalna, drugo je kad Ti nešto pukne ili dođe do nekog kvara gdje motor nije u voznom stanju ili je kvar vidljiv, e zato ja idem kod Sekola koji takva odstupanja odmah primjeti jer zna kak stvari trebaju ispravno izgledat i funkcionirat, pri tom ne mislim na pritezanje oklopa, blatobrana i sl. (to normalno znam i sam) nego na ključne stvari za moju sigurnu vožnju i ispravan rad motora. Normalno da mi nije problem odvrnut filter ulja i uvrnut drugi ko i ispustit ulje i nalijat drugo, zamjenit zračni filter, svečice i sl. ali jednostavno jednom godišnje odem kod njega, napravi kaj treba, pregleda motor i to je to, on je ipak stručnjak za Honde a ja nisam i nije uvijek šaraf-samo šaraf. :misli: (y) 
 
loudpipes said:
na ovaj nacin rasprava moze otic u 100 strana....
ne vidim ni jedan jedini razlog zasto bi morao znati sarafati po motoru....
ne znam i ne zelim znati....
sta znaci bit pravi zaljubljenik u motore?
volit motore pa imat Dukca,Harleya,Hondu i 2 KTM-a i znat sve na njima popravit?
znaci li to da svako ko vozi auto mora znat sarafat po autu....? :misli:

ja kao vlasnik Ducatia,malog motora iz kinder jajeta,kako neki vole rec( :mrgreen: )
imam srecu pa imam 2 postena znalca kao servisere,
a kao posteni znalci zamjenit ce na redovnom servisu sve sta bi moglo otic ....
zato se to zove servis a ne popravak

znaci svi koji ne znaju popravljat su pomodari,svi vozaci skutera i motora na svijetu moraju znat popravljat
da bi bili prepoznati kao sta,famozni Bajkeri(sta god to znacilo).... :misli:

ja radim svoj posao,zaradim,kupim i vozim se....
on radi svoj posao,servisira, vozim se

pomodar?
ne bih rekao :mrgreen:
Iša si u krajnost, aj reci ti meni šta onda kad ti pregori jedan osigurač u nekoj vukojebini i nemožeš upalit motor(servis je jako daleko)? :misli:
Ne traži niko od tebe da moraš znat napravit "generalku", ali u ovoj temi je riječ o banalnim stvarima. :misli: :LOL:
 
Zog said:
Iša si u krajnost, aj reci ti meni šta onda kad ti pregori jedan osigurač u nekoj vukojebini i nemožeš upalit motor(servis je jako daleko)? :misli:
Ne traži niko od tebe da moraš znat napravit "generalku", ali u ovoj temi je riječ o banalnim stvarima. :misli: :LOL:

posto ne znam popravljat motore ne znam ni da li je kvar banalan  :neznam:
 
loudpipes said:
posto ne znam popravljat motore ne znam ni da li je kvar banalan  :neznam:
onda ništa, majstora na motor pa kud ti tud i on pa ak se kaj desi imaš pomoč, a ako ne on ima užitak a ti sigurnost da buš svugdje došla :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Masni said:
onda ništa, majstora na motor pa kud ti tud i on pa ak se kaj desi imaš pomoč, a ako ne on ima užitak a ti sigurnost da buš svugdje došla :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Kad servisiraš kod pravog majstora onda nema potrebe da ga voziš sa sobom, mislim da više takvih problema imaju neki drugi. Od onih koji neznaju, puno su opasniji oni koji misle da znaju i upuštaju se u zahvate kojima nisu dorasli a to je na motoru opasno po život, rijetko se utopi neplivač jer se boji vode i neide dalje od pličaka, uglavnom se utope oni koji misle da znaju plivat! :mrgreen:
Stari, svaka čast na obavljenom poslu, Ti znaš moje razmišljanje jer smo već razgovarali o tome! (y) (y) (y) (y)
 
Masni said:
onda ništa, majstora na motor pa kud ti tud i on pa ak se kaj desi imaš pomoč, a ako ne on ima užitak a ti sigurnost da buš svugdje došla :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

to pokusavam i reci,ne treba furat majstora,ne treba bit majstor,
treba kvalitetno odrzavat motor i miran si.... :mrgreen:
 
Zog said:
Prominit ulje i filter


nećeš vjerovati, za neke je i to mudrost ... pogotovo kad na forumu krene rasprava koje ulje je bolje...  :LOL: :LOL:


Zog said:
pločice diska


za ovo se već nebih složio da je banalna stvar jer te greška i neznanje mogu koštati glave....


ali i ovdje vrijedi isto ...... kad ekipa počne pametovati koje su pločice bolje, ode sve u PM ...  :LOL: :LOL:


Zog said:
svječice...


Kad bih ti rekao koliko sam puta morao skidati glave sa motora dole da se izvade polomljene svjećice, mislio bi da nisam normalan ...  :LOL: :LOL:


no i ovdje postoji rasprava jel bolji NGK, Champion ili Denso .... a da ne govorim o iridiumu ...  :LOL: :LOL:




sve u svemu, bolje da se ide u servis i za "banalne stvari" ...  (y) (y)

 
strasilo said:
nećeš vjerovati, za neke je i to mudrost ... pogotovo kad na forumu krene rasprava koje ulje je bolje...  :LOL: :LOL:



za ovo se već nebih složio da je banalna stvar jer te greška i neznanje mogu koštati glave....


ali i ovdje vrijedi isto ...... kad ekipa počne pametovati koje su pločice bolje, ode sve u PM ...  :LOL: :LOL:



Kad bih ti rekao koliko sam puta morao skidati glave sa motora dole da se izvade polomljene svjećice, mislio bi da nisam normalan ...  :LOL: :LOL:


no i ovdje postoji rasprava jel bolji NGK, Champion ili Denso .... a da ne govorim o iridiumu ...  :LOL: :LOL:




sve u svemu, bolje da se ide u servis i za "banalne stvari" ...  (y) (y)
Nadam se da si pročital moj boldani tekst, e to su upravo oni koji misle da znaju pa im se događa ovo kaj si navel!! :mrgreen:
 
mladen59 said:
E pa sad o ovome bi se dalo diskutirat i stvari nisu tak banalne i jednostavne. Šarafim 30g. 8 sati svaki dan i kaj sad to znači, da mogu rastavit i sastavit svoj motor, ok rastavit ga sigurno mogu, možda i sastavit ali pitanje je kak i s kojom točnošću, sigurno ne ko Sekol, a i Sekol da dođe kod mene u firmu možda bi isto znao rastavit proizvodnu liniju od 4 miliona €, samo čisto sumnjam da bi ju znao sastavit ko ja. Druga stvar koja je vrlo bitna, vozeči motor sa prijeđenim kilometrima dijelovi i sklopovi se lagano troše, čovjek se nesvjesno s vremenom navikava na tu situaciju i jednostavno ju neprimječuje, ustvari postane mu normalna, drugo je kad Ti nešto pukne ili dođe do nekog kvara gdje motor nije u voznom stanju ili je kvar vidljiv, e zato ja idem kod Sekola koji takva odstupanja odmah primjeti jer zna kak stvari trebaju ispravno izgledat i funkcionirat, pri tom ne mislim na pritezanje oklopa, blatobrana i sl. (to normalno znam i sam) nego na ključne stvari za moju sigurnu vožnju i ispravan rad motora. Normalno da mi nije problem odvrnut filter ulja i uvrnut drugi ko i ispustit ulje i nalijat drugo, zamjenit zračni filter, svečice i sl. ali jednostavno jednom godišnje odem kod njega, napravi kaj treba, pregleda motor i to je to, on je ipak stručnjak za Honde a ja nisam i nije uvijek šaraf-samo šaraf. :misli: (y) 

respect, slazem se
ja isto odem kod sekola i platim koliko treba (ili se dogovorimo :p) i znam da sam miran i ne razmisljam o tome jer sve ispravno ili nije, jer znam da je i njegove ruke su mi garancija da mogu u svakom momentu sjest na motor i otići u bilo koju vukojebinu bez da uopće pomislim da će nešto krepati.

zasada je tako i nadam se da će ostati
 
ova spika je prešla u raspravu o ukusima  :misli: ,no ja želim reći još nešto . .  vozim i šarafim od svoje 10-sete g. :( sila me primorala ,tako je nažalos ostalo do danas :? . oću ruć da bi najsritniji bija da nikad nisam mora sam zabadat nos u tuđa posla  8) . . . ali prevaere ,loši servisi,serviseri,varanje na dijelovima ,rokovi ,nestručnost,odvidane vide, neuliveno ulje , nerealne cijene  me primoralo da još uvik u 50-setoj održavam moje prometalo  :x  a da "sila nestane" i ja bi volija oprat ruke  (y)
 
slažem se i ja sa svime izrećenim i ne umanjujem vrijednost servisera niti ču to ikad napravit. svatko tko ima imalo znanja i sposobnosti a da mu to ide od ruke i da je to več ikada radio, neka radi i dalje.  ja sam se usudio svoj motor složiti sam bez ičije pomoči i straha da ču nešto uprskat. ja sam od onih koji vole pitat kad im nešto nije jasno pa tako sam i ovdje neke pitao za mišljenje jer  sam smatrao da znaju više od mene. uz pomoč savijetima servisera iz honde ruting, uspio sam sastavit motor koji sada radi.bitna je volja i malo znanja da se ipak takav posao odradi i naravno bez straha da češ kaj ujebat. uostalom nije to tema nego je tema servisi puni posla.
 
Moj motor je softicirani stroj po kojem nekakvi priučeni šloseri nemaju kaj delati.Svaki početak sezone,kompletan servis kod ovlaštenog servisera,nove gume i cijele sezone sam bez brige.Neznam kakve to krametine ti majstori voze,ali ja na mom motoru nemam kaj delati,osim brisati mušice poslije vožnje....
:021:
 
Status
Not open for further replies.