Shadow 600/750 vs.Marauder 800 vs.Drag Star 650 vs.VN800 vs.Virago 535 1997.g.

Roadruner

New member
Hajde ljudi pomozite prijatelj mi namjerava uzeti jedan od tih motora oko 97/99 godista,pa molim svakoga ko je vozio jedan od tih modela tih godista da napise koji komentar mane/prednosti da mu olaksam izbor...

Ja sam naprimjer cuo od 2 ruke da Marouder jako tesko svladava zavoje(mislim cak za choppera:)...
 
Eto ja vozio Marauder iz 2000.godinu, kupio ga u rujnu 2005.s 4000 km, prodao ga u rujnu 2006. s 22 500 km.

Bio sam u istoj dilemi kao i ti prilikom kupovine, a Marauder sam kupio zato što je bio u fantastičnom stanju. Virago mi se stilski nije svidio, Dragstar mi je najljepši od svih, ali je stvarno bio preslab za nas, a Hondu jednostavno nisam tada mogao naći a da ne bude starija od 5 godina.

Motor prekrasno izgleda, ima jako puno kroma, te za taj tip motora čudno - alu felge i up-side down prednju vilicu, te vrlo niski i uski originalni upravljač. Moj je bio pun opreme (viši vjetrobran, širi i viši upravljač,  dodatne lampe, grijači ruku, bočni koferi, sisy bar, top-case).

Motor je bio vrlo vozan, odlično je vukao, i odlično kočio s motorom. U zavojima je bio dovoljan trzaj guzom i sam pada. Trošio mi je oko 6-6,5 litara, nikada se nije kvario. Održavao sam ga u Motormaniji, svakih 6000 km.

Ali, zaštita od vjetra je za mene uvijek bila loša, autoput je bio živa muka, i kočnice su bile loše. Jedan prednji disk i doboš straga za jednostavno premalo za cca 230 kg. Stražnji ovjes je pretvrd i premalog hoda. Općenito je bilo kakva cesta osim savršeno ravne bila muka. Putna brzina je 100-110 km/h, sve preko toga je mučenje, a s tom brzinom sam bio osuđen na kraće relacije jednodnevnih izleta i na autoput sam mogao zaboraviti.

Obzirom da sam visok 191 cm i imam 95 kg, a često se vozim s ženom, moje krajnje mišljenje je da je to bio premali motor za nas, nedovoljno udoban za dvoje, pogotovo nakon 200 km vožnje.

Iz tog razloga sam ga prodao i kupio Suzuki Dl 650 V-Strom, koji mi puno više odgovara kao tip motora. A za Marauder su ostala vrlo lijepa sijećanja na stvarno prekrasan motor koji nas je vjerno služio..
 
dragsatr 650 je bio dosta loše ocjenjen od starne moto revije kao polovan s 50 000km...kažu da su mašina i mjenjač bili jako potrošeni...i zaključak je bio da je iapk tih 40ks premalo za njegovu težinu...a tu si i učestali kvarovi s anlaserom,tj ubacivanjem anlasera kod paljenja-zupčanik se potroši,a moraš mijenjati cijeli anlaser..oko 4k kn....a opet ima ljudi koji su savim zadovoljni s dragom i vjerojatno nikad neće dostići cifru od 50k km.

marauder je ok..brum je sve rekao

virago 535 je dobar...ali vizualno možda malo premali

sahdovka 600 je ok,a u italiji masovno na nju stavljaju elektroniku i mašine od transalpa...

vn800..po meni najbolji izbor....dovoljno velik i dovoljno kompaktan,dobro izgleda,nisam nika čuo da se neko ko ga ima na išta žalio,jako dobre ciklistike....ima 55ks i vrti se na 7000 okr,to je puno za takav tip motora,ali opet zbog toga je napravljen kvalitetnije...potorošnja 4,5-5,5 litara,a mislim da se s drugim diznama i malo preštelavanja,otvoreniji auspuh i filter zraka može diči na 65ks....ali i potrošnja ide gore,ali ne drastično...2l,naravno može biti i manje...sve ovisi što si radio
vn750 je više manje ista priča

e sad ovi do 750ccm su jeftiniji za regat,a ovi od 800 skuplji....ali ja glasam za 800ccm...bolji zvuk,više snage
 
E, da zaboravio sam napomenut, da mi se VN 800 uvijek činio nekako najpogođeniji u toj klasi srednjih chopera, odnosno cruisera. Motor je vrlo sličan Marauderovom (ali jedan rasplinjač), ali je sam motocikl nekako veći i kao da ima više mjesta i definitivno udobnije sjedalo. Osim toga ima žbičane kotače koji su meni osobno ljepši, ali solo prvi disk imaju oba.

Imao sam na Marauderu otvorene topove (gole cijevi  :LOL:) par mjeseci, ali su buka i problemi s trokiranjem zaslužni što sam vratio originalne ispuke i samo ih probušio na stražnjoj pregradi. Rezltat je bio sasvim solidan, i vrlo jeftin, ali jasno daleko od aftermarket aispuha.

Istina, tih 50 ccm je zaslužno što su davanja za Maraudera i VN 800 ista kao i za Intruder 1500 ili VN 1600.
 
vn800..po meni najbolji izbor....dovoljno velik i dovoljno kompaktan,dobro izgleda,nisam nika čuo da se neko ko ga ima na išta žalio,jako dobre ciklistike....ima 55ks i vrti se na 7000 okr,to je puno za takav tip motora,ali opet zbog toga je napravljen kvalitetnije...potorošnja 4,5-5,5 litara,a mislim da se s drugim diznama i malo preštelavanja,otvoreniji auspuh i filter zraka može diči na 65ks....ali i potrošnja ide gore,ali ne drastično...2l,naravno može biti i manje...sve ovisi što si radio
(y)

    Imam VN 800 13 mjeseci, prešao cca 13000 km. Odličan motor, najljepša vožnja između 110 i 130 km/h. Dovoljno snage za bržu vožnju ( pri obilaženju ), ali na 150-160 km/h nakon 5 minuta bole prepone. Bez vjetrobrana nije takav gušt - previše tuče u prsa. Uglavnom, koji god od navedenih motora uzmeš, mislim da nećeš požaliti.
    Najbitnije od svega je da ti uživaš u vožnji. Sretno u odabiru!



 
imate na stranici www.voc-zagreb.hr prikaz kak se može virago dobro srediti, da ne bude tak malen. Općenito virago motori imaju vrlo dobre perfomanse. Bez problema se naginje u zavoju skroz do držača za noge. Poprilično su i brzi (virago 535 pići 160 - 170km/h) još ak imaš mali vjetrobran niš ne puše.

Ja furam virago 750. Mogu reć da sam vrlo zadovoljan. Jači je , elastičniji i bolje drži u zavoju od maraudera 800(frend vozi), udobniji, manje troši (oko 5L - 6L). Kočnice naprijed dupli diskovi, iza bubanj. Ekipa iz kluba je sebi stavljala na 535 sportski disk i pločice pa to jako dobro koči.

S njim se normalno vozim 150 bez nekakvih značajnih vibracija i vjetra (imam vjetrobranček).

Mana: 535 zaista izgleda malo malen, kočnice su dovoljno dobre ali bi mogle biti i bolje, ovisno (1 ili 2 diska). Čuo sam da i na viragu odlazi anlaser makar meni se to još nije dogodilo. Ne može motor bit skroz savršen :) iako je yamaha. Imaju i male probleme sa strujom ako se žele dodati dodatni farovi, led žmigavci itd. Jako su skupi! Moram naglasit s razlogom!




Prije nego sam se odlučio za virago, proučavao sam i shadow 600. Izvrstan motor, malo slabiji ali je mašina izvrsna, taj ne bude stal na cesti.






 
ja vozim maraudera več 3-4 godine motor je skroz ok ,potrošnja od 4,5 -6 litri.siceve sam radil sam jer na zadnjem jako boli ,govrnal sam proširil oko 25 cm pa se motor vozi savršeno ,žena vozi shadov 600 ,govrnal neugodno pada u zavoju kao na er motoru ali da se naviknut sic izgleda uzdobno ali jako peče posle 100 km a zadnji je beskoristan jer jako boli pre uski je,treba zamjenit ,inače neuništivo potrošnja oko 4-4,5 lit.cjena u zelini oko 4,5 -5 tisuča eura.
 
brum said:
E, da zaboravio sam napomenut, da mi se VN 800 uvijek činio nekako najpogođeniji u toj klasi srednjih chopera, odnosno cruisera. Motor je vrlo sličan Marauderovom (ali jedan rasplinjač), ali je sam motocikl nekako veći i kao da ima više mjesta i definitivno udobnije sjedalo. Osim toga ima žbičane kotače koji su meni osobno ljepši, ali solo prvi disk imaju oba.

Imao sam na Marauderu otvorene topove (gole cijevi  :LOL:) par mjeseci, ali su buka i problemi s trokiranjem zaslužni što sam vratio originalne ispuke i samo ih probušio na stražnjoj pregradi. Rezltat je bio sasvim solidan, i vrlo jeftin, ali jasno daleko od aftermarket aispuha.

Istina, tih 50 ccm je zaslužno što su davanja za Maraudera i VN 800 ista kao i za Intruder 1500 ili VN 1600.
Nažalost, netočno! Sad imaš još i novu kategoriju preko 1000ccm! Ovo je ostalo isto, a ta preko 1000 je još skoro duplo skuplja! :palacdolje: Cigani!
Ja isto uskoro namjeravam uzeti Shadow 600 ili 750, možda, samo možda Virago 535 ili ak slučajno naletim na uščuvan 750! Jel mi može netko reć kak se virago 535 ponaša sa suvozačem (ja imam 90kg)! Da li je preslab i koliko može tad postić putnu brzinu!
2 Man: Kaj ono znaći da ima problema sa strujom (led žmigavci i to)? Kak to misliš da su skupi? Misliš na original za njega?
 
  Maraudera ima dosta zaribanih(imam ja jednu takvu mašinu u garaži), ima problema sa pumpom ulja(možda bi bilo točnije reć sa serviserima koji su stavljali svakakva ulja), to je bilo uglavnom na modelima do 98 , poslje su ili skužili da su osjetljivi na ulje ili su sredili pumpu. Znam i za jednog kojem se odvidala vida s klipnjače i napravila sranje u mašini. Da i samo japancu može past na pamet onako posložit karburatore i filtere, katastrofa.
  Šta se tiče shadowa 600, većina ljudi koji ga voze ili su ga vozili ga strašno hvale, možda je mrvicu preslaba makina za 2 ljudi, al da ga se pojačat. Kažu da je mašina nepoderiva hm.. imam jednu mašinu u garaži koja je zaribala, tj. preskočil je lanac distribucije, ali to je radi lošeg održavanja + hipercharger + veće dizne + 120 000 km, ajmo reć skoro nepoderiva. Motor se da jako ljepo preradit.
  Za shadow 750, znam samo jednog ko je vozi i on nije baš prezadovoljan, prije je vozil shadowa 600 i kaže da mu na ovom nešto fali :neznam: da je 600 bil motor s "dušom" da je ovaj presterilan, i da mu je žao šta ga je prodal.
  Viragu nemogu nikako oprostit to što nema dio rame ispred mašine, jednostavno mi izgleda čudno.
  Za vn-a, nemam pojma, izgleda mi ok, nisam čul za nikoga da je imal nekakvih problema s njim.
  VN-900 custom mi izgleda kao odlična baza za preradu, uska felga napred, remen, baš traži da mu se produži vilica i zabije zadnji kraj. Mislim da bi on bil moj izbor.
 
Roadruner said:
Hajde ljudi pomozite prijatelj mi namjerava uzeti jedan od tih motora oko 97/99 godista,pa molim svakoga ko je vozio jedan od tih modela tih godista da napise koji komentar mane/prednosti da mu olaksam izbor...

Ja sam naprimjer cuo od 2 ruke da Marouder jako tesko svladava zavoje(mislim cak za choppera:)...
Ja sam donedavno imao Maraudera VZ 800 i također sam dvojio njegovim ponašanjem u zavojima i zaustavnim putem ali i razvojem snage po izlasku iz zavoja pa sam dovezao motor na njegov omiljeni teren-grobničku pistu....Na startu dodajem gas i Matin Ducati se ugasi jer u tom momentu ostaje bez daha pa odmah ostvarujem značajnu prednost iako primicanjem prvom zavoju sa strahovitih 54 km/h postignutih več od starta shvatio sam da sa originalnim kočnicama nikako nemogu parirati čak ni Mati na ducatiju a kamoli Kranjecu na K 7 sa 182 ks na točku i pa sam prisiljen snalaziti se.... pomažuči se Dunlop RR đonovima na mojim trkačim čizmama uspješno sam zvijer usporio još uvijek u zoni idealne putanje za fluidan prolaz kroz zavoj i polegao tako da sam desnu bisagu več u tom prvom zavoju pobrusio čitavu trečinu i potom naglo prebacio težinu na lijevu stranu bruseči i lijevu bisagu u lijevom zavoju kako bih postigao pravi balans....tada sam ustvrdio da su mi stražnji amortizeri premekani obzirom za kakve namjene je motor napravljen i razmišljajuči o tome munjavito ubrzavam prema nadolazečem zavoju pred kojim pokušavam silovito kočiti i koristeči nožnu kočnicu preko kromirane papučice na isturtenim odmaračima postižem da svako malo kočiona papuča zastruže po hrapavom grobničkom asvaltu i odbije se od njega pa imam efekt ABS kočenja što mi omogučava da u svaki iduči desni zavoj uđem što kasnije i tako štedim vrijeme i povečavam prednost isred Mate ! Nesmiljeno ubrzavajuči na kratkim ravnim dijelovima močni dvocilindrik pokazuje svoju opaku čud u razvijanju snage i momenta a kazaljka km/h u tim trenucima se ne raspoznaje unutar sata... ali nije ni primjereno gledati u nju jer primiče se jedan od lijevih zavoja u kojima uz Dunlop RR đonove mojih čizama za usporavanje koristim i papučicu mjenjača koja svakim zaribavanjem u asvalt ujedno i prešalta u pokoji niži stupanj prenosa kako bi motocikl kočio motorom ali i bio odmah spreman za strelovito ispucavanje pri izlasku iz zavoja kako bi što večom brzinom prošao desni zavoj pred ciljnim pravcem i naravno postigao što bolje vrijeme po krugu !! Ovdje me je Kranjec po treči put (jedva) obišao u mom prvom krugu i pri prolasku mi tlak probijanog zraka odvrnio lijevi retrovizor koji se zarotirao oko svoje osi i srečom su ga kožne resice sa ručki upetljale da mi ne otpadne i nekoga ugrozi.... Pošto zbog tog hendikepa više nisam mogao vidjeti koliko Mate zaostaje zamnom uputio sam se u boks !! Štoperica je pokazala 4 min.42 sek. što je odličan rezultat !! Pošto sam ohrabren stvarnim potencijalima ovog motocikla uz sitne dorade nužne za vožnju po natjecateljskoj stazi kasnije sam otišao pogledati Kranjecov motor i utvrdio da on nema ni retrovizor ni resice ni bisage....iako mu je motor Suzuki....isto kao što je i Marauder !!!

 
zvonko situm said:
Ja sam donedavno imao Maraudera VZ 800 i također sam dvojio njegovim ponašanjem u zavojima i zaustavnim putem ali i razvojem snage po izlasku iz zavoja pa sam dovezao motor na njegov omiljeni teren-grobničku pistu....Na startu dodajem gas i Matin Ducati se ugasi jer u tom momentu ostaje bez daha pa odmah ostvarujem značajnu prednost iako primicanjem prvom zavoju sa strahovitih 54 km/h postignutih več od starta shvatio sam da sa originalnim kočnicama nikako nemogu parirati čak ni Mati na ducatiju a kamoli Kranjecu na K 7 sa 182 ks na točku i pa sam prisiljen snalaziti se.... pomažuči se Dunlop RR đonovima na mojim trkačim čizmama uspješno sam zvijer usporio još uvijek u zoni idealne putanje za fluidan prolaz kroz zavoj i polegao tako da sam desnu bisagu več u tom prvom zavoju pobrusio čitavu trečinu i potom naglo prebacio težinu na lijevu stranu bruseči i lijevu bisagu u lijevom zavoju kako bih postigao pravi balans....tada sam ustvrdio da su mi stražnji amortizeri premekani obzirom za kakve namjene je motor napravljen i razmišljajuči o tome munjavito ubrzavam prema nadolazečem zavoju pred kojim pokušavam silovito kočiti i koristeči nožnu kočnicu preko kromirane papučice na isturtenim odmaračima postižem da svako malo kočiona papuča zastruže po hrapavom grobničkom asvaltu i odbije se od njega pa imam efekt ABS kočenja što mi omogučava da u svaki iduči desni zavoj uđem što kasnije i tako štedim vrijeme i povečavam prednost isred Mate ! Nesmiljeno ubrzavajuči na kratkim ravnim dijelovima močni dvocilindrik pokazuje svoju opaku čud u razvijanju snage i momenta a kazaljka km/h u tim trenucima se ne raspoznaje unutar sata... ali nije ni primjereno gledati u nju jer primiče se jedan od lijevih zavoja u kojima uz Dunlop RR đonove mojih čizama za usporavanje koristim i papučicu mjenjača koja svakim zaribavanjem u asvalt ujedno i prešalta u pokoji niži stupanj prenosa kako bi motocikl kočio motorom ali i bio odmah spreman za strelovito ispucavanje pri izlasku iz zavoja kako bi što večom brzinom prošao desni zavoj pred ciljnim pravcem i naravno postigao što bolje vrijeme po krugu !! Ovdje me je Kranjec po treči put (jedva) obišao u mom prvom krugu i pri prolasku mi tlak probijanog zraka odvrnio lijevi retrovizor koji se zarotirao oko svoje osi i srečom su ga kožne resice sa ručki upetljale da mi ne otpadne i nekoga ugrozi.... Pošto zbog tog hendikepa više nisam mogao vidjeti koliko Mate zaostaje zamnom uputio sam se u boks !! Štoperica je pokazala 4 min.42 sek. što je odličan rezultat !! Pošto sam ohrabren stvarnim potencijalima ovog motocikla uz sitne dorade nužne za vožnju po natjecateljskoj stazi kasnije sam otišao pogledati Kranjecov motor i utvrdio da on nema ni retrovizor ni resice ni bisage....iako mu je motor Suzuki....isto kao što je i Marauder !!!

    :lolcry:          :lolcry:          :lolcry:          :lolcry:          :lolcry:   

 
CroKick said:
kvalitetan off, sve mi žao brisat :mrgreen:

ne, ne.... nemoj brisati, upravo čekam dokazni materijal utrke!!!!  :mrgreen:

@mate: pa je li to moguće???  :mrgreen: još nije riješen problem startanja????  :misli:  morat ćeš zajedno sa Sašom po nove resice i bisage za iduću utrku, nije fora voziti bez njih iako to daje prednost i manji otpor zraka.....  :LOL: :LOL:
 
(y)
 
Evo tek mi je danas skrenuta pažnja na ovaj topic pa se tek sad javljam. Što reći, sve navedeno je istina. Saša i ja smo se borili ko lavovi ali jednostavno nije išlo. Da bi stvar bila bolja, bili smo uvjereni da je Šile bio na Mamojebaču. Ovako nam je poraz još teže pao. Svaka čast slavonskoj munji!  (y)
 
...Isuse :mrgreen: :LOL: .Pa ovaj Marauder je u Šiletovim rukama rođeni trkač(uz sitne dorade) (y) :LOL: :mrgreen: .Bok.
 
Samo da znate on je ove godine radio na tom usavršavanju lijevih i desnih zavoja jest da mu desni puno bolje ide zato valjda :misli: što je ljevak ali rezultati govore sve  :mrgreen: . Sve je to odrađeno u velikoj tajnosti ali neče tako i proći pošto znamo datum kad će bacit RUKAVICU :ujaja: MATI i SAŠI za veliki OKRŠAJ . Na kojoj će to PISTI biti trenutno neznamo ali čemo na vrijeme Obavijestiti  :LOL:   

A da ga Ide, :bicikler: Idega ko Nikad                                                         
 
Koko said:
...Isuse :mrgreen: :LOL: .Pa ovaj Marauder je u Šiletovim rukama rođeni trkač(uz sitne dorade) (y) :LOL: :mrgreen: .Bok.

ne znam kakvi su drugi, no ja sam osobno trazio i izabrao bas vz800 maraudera... male prepravke masine (nema blokada x2) i napred diskovi x2 sa gsx-r 1100, plivajuci diskovi i 4klipna kljesta... koci super... vjetrobran sam skinuo jer mi je bio preruzan i sada stoji u garazi...
usd vilica i vodeno hladjenje su me ocarali...
putna brzina do 120, a autoput potegne sa prtljagom bez beda i do 160-170... max izmjereno gps-om bez prtljage i zalijeganjem na rezervar je 198...
imam 197cm i skoro 100kg i solo i sa lijepsom polovicom nikad problema...

e da, godiste je 98 i stavljam dobro ulje, mijenja se svakih 5000 km i radi ko urica...

ak te kaj zanima, posalji pp!

AKO KO IMA VISKA DIJELOVA ili koji vz800 do 98 da prodaje, JA KUPUJEM!

slozio bi si jos 1, ali hardcore...
 
Od nabrojanih nisam imao priliku isprobati hondu, no ja sam ponosni vlasnik vn 800 clasic već 25000 km, koji kako su ostali do sada rekli nije ni zakašljao. Po meni mu je jedina mana, loše kočnice, no uz vježbu da se zaustaviti. Odgovorno tvrdim da je vn 800 vozniji od nabrojane konkurencije ( honda? ) ciklistika mu je tako pogođena da zadivljuje sa kojom se lakočom baca po zavojima, oni koji su se vozili sa mnom uvijek su nakon prve stanke bili u čudu, pa jel je to čoper, pa kako ti to nas pratiš i tako to. Moja bolja polovica se uglavnom ne žali na sic, ali mislim da nakon 150 km treba uvijek malo odmoriti pa ipak je to V motor. Nadalje savršena je podloga za vlastitu preradu, no moj savjet ti je ako se hočeš voziti nemoj mu dirati u ciklistiku, obavezno stavi vjetrobran i bez brige si. :)
 
.mačak. said:
Od nabrojanih nisam imao priliku isprobati hondu, no ja sam ponosni vlasnik vn 800 clasic već 25000 km, koji kako su ostali do sada rekli nije ni zakašljao. Po meni mu je jedina mana, loše kočnice, no uz vježbu da se zaustaviti. Odgovorno tvrdim da je vn 800 vozniji od nabrojane konkurencije ( honda? ) ciklistika mu je tako pogođena da zadivljuje sa kojom se lakočom baca po zavojima, oni koji su se vozili sa mnom uvijek su nakon prve stanke bili u čudu, pa jel je to čoper, pa kako ti to nas pratiš i tako to. Moja bolja polovica se uglavnom ne žali na sic, ali mislim da nakon 150 km treba uvijek malo odmoriti pa ipak je to V motor. Nadalje savršena je podloga za vlastitu preradu, no moj savjet ti je ako se hočeš voziti nemoj mu dirati u ciklistiku, obavezno stavi vjetrobran i bez brige si. :)

            (y) (y) (y)