Shadow 600/750 vs.Marauder 800 vs.Drag Star 650 vs.VN800 vs.Virago 535 1997.g.

zvonko situm said:
Ja sam donedavno imao Maraudera VZ 800 i također sam dvojio njegovim ponašanjem u zavojima i zaustavnim putem ali i razvojem snage po izlasku iz zavoja pa sam dovezao motor na njegov omiljeni teren-grobničku pistu....Na startu dodajem gas i Matin Ducati se ugasi jer u tom momentu ostaje bez daha pa odmah ostvarujem značajnu prednost iako primicanjem prvom zavoju sa strahovitih 54 km/h postignutih več od starta shvatio sam da sa originalnim kočnicama nikako nemogu parirati čak ni Mati na ducatiju a kamoli Kranjecu na K 7 sa 182 ks na točku i pa sam prisiljen snalaziti se.... pomažuči se Dunlop RR đonovima na mojim trkačim čizmama uspješno sam zvijer usporio još uvijek u zoni idealne putanje za fluidan prolaz kroz zavoj i polegao tako da sam desnu bisagu več u tom prvom zavoju pobrusio čitavu trečinu i potom naglo prebacio težinu na lijevu stranu bruseči i lijevu bisagu u lijevom zavoju kako bih postigao pravi balans....tada sam ustvrdio da su mi stražnji amortizeri premekani obzirom za kakve namjene je motor napravljen i razmišljajuči o tome munjavito ubrzavam prema nadolazečem zavoju pred kojim pokušavam silovito kočiti i koristeči nožnu kočnicu preko kromirane papučice na isturtenim odmaračima postižem da svako malo kočiona papuča zastruže po hrapavom grobničkom asvaltu i odbije se od njega pa imam efekt ABS kočenja što mi omogučava da u svaki iduči desni zavoj uđem što kasnije i tako štedim vrijeme i povečavam prednost isred Mate ! Nesmiljeno ubrzavajuči na kratkim ravnim dijelovima močni dvocilindrik pokazuje svoju opaku čud u razvijanju snage i momenta a kazaljka km/h u tim trenucima se ne raspoznaje unutar sata... ali nije ni primjereno gledati u nju jer primiče se jedan od lijevih zavoja u kojima uz Dunlop RR đonove mojih čizama za usporavanje koristim i papučicu mjenjača koja svakim zaribavanjem u asvalt ujedno i prešalta u pokoji niži stupanj prenosa kako bi motocikl kočio motorom ali i bio odmah spreman za strelovito ispucavanje pri izlasku iz zavoja kako bi što večom brzinom prošao desni zavoj pred ciljnim pravcem i naravno postigao što bolje vrijeme po krugu !! Ovdje me je Kranjec po treči put (jedva) obišao u mom prvom krugu i pri prolasku mi tlak probijanog zraka odvrnio lijevi retrovizor koji se zarotirao oko svoje osi i srečom su ga kožne resice sa ručki upetljale da mi ne otpadne i nekoga ugrozi.... Pošto zbog tog hendikepa više nisam mogao vidjeti koliko Mate zaostaje zamnom uputio sam se u boks !! Štoperica je pokazala 4 min.42 sek. što je odličan rezultat !! Pošto sam ohrabren stvarnim potencijalima ovog motocikla uz sitne dorade nužne za vožnju po natjecateljskoj stazi kasnije sam otišao pogledati Kranjecov motor i utvrdio da on nema ni retrovizor ni resice ni bisage....iako mu je motor Suzuki....isto kao što je i Marauder !!!
Ovo me svaki put oraspoloži al do jaja :lolcry: :lolcry: :lolcry: :lolcry: :lolcry: :lolcry:
 
zvonko situm said:
Ja sam donedavno imao Maraudera VZ 800 i također sam dvojio njegovim ponašanjem u zavojima i zaustavnim putem ali i razvojem snage po izlasku iz zavoja pa sam dovezao motor na njegov omiljeni teren-grobničku pistu....Na startu dodajem gas i Matin Ducati se ugasi jer u tom momentu ostaje bez daha pa odmah ostvarujem značajnu prednost iako primicanjem prvom zavoju sa strahovitih 54 km/h postignutih več od starta shvatio sam da sa originalnim kočnicama nikako nemogu parirati čak ni Mati na ducatiju a kamoli Kranjecu na K 7 sa 182 ks na točku i pa sam prisiljen snalaziti se.... pomažuči se Dunlop RR đonovima na mojim trkačim čizmama uspješno sam zvijer usporio još uvijek u zoni idealne putanje za fluidan prolaz kroz zavoj i polegao tako da sam desnu bisagu več u tom prvom zavoju pobrusio čitavu trečinu i potom naglo prebacio težinu na lijevu stranu bruseči i lijevu bisagu u lijevom zavoju kako bih postigao pravi balans....tada sam ustvrdio da su mi stražnji amortizeri premekani obzirom za kakve namjene je motor napravljen i razmišljajuči o tome munjavito ubrzavam prema nadolazečem zavoju pred kojim pokušavam silovito kočiti i koristeči nožnu kočnicu preko kromirane papučice na isturtenim odmaračima postižem da svako malo kočiona papuča zastruže po hrapavom grobničkom asvaltu i odbije se od njega pa imam efekt ABS kočenja što mi omogučava da u svaki iduči desni zavoj uđem što kasnije i tako štedim vrijeme i povečavam prednost isred Mate ! Nesmiljeno ubrzavajuči na kratkim ravnim dijelovima močni dvocilindrik pokazuje svoju opaku čud u razvijanju snage i momenta a kazaljka km/h u tim trenucima se ne raspoznaje unutar sata... ali nije ni primjereno gledati u nju jer primiče se jedan od lijevih zavoja u kojima uz Dunlop RR đonove mojih čizama za usporavanje koristim i papučicu mjenjača koja svakim zaribavanjem u asvalt ujedno i prešalta u pokoji niži stupanj prenosa kako bi motocikl kočio motorom ali i bio odmah spreman za strelovito ispucavanje pri izlasku iz zavoja kako bi što večom brzinom prošao desni zavoj pred ciljnim pravcem i naravno postigao što bolje vrijeme po krugu !! Ovdje me je Kranjec po treči put (jedva) obišao u mom prvom krugu i pri prolasku mi tlak probijanog zraka odvrnio lijevi retrovizor koji se zarotirao oko svoje osi i srečom su ga kožne resice sa ručki upetljale da mi ne otpadne i nekoga ugrozi.... Pošto zbog tog hendikepa više nisam mogao vidjeti koliko Mate zaostaje zamnom uputio sam se u boks !! Štoperica je pokazala 4 min.42 sek. što je odličan rezultat !! Pošto sam ohrabren stvarnim potencijalima ovog motocikla uz sitne dorade nužne za vožnju po natjecateljskoj stazi kasnije sam otišao pogledati Kranjecov motor i utvrdio da on nema ni retrovizor ni resice ni bisage....iako mu je motor Suzuki....isto kao što je i Marauder !!!
:rofl: :rofl: :rofl:
dobar neki maraudeRR
ali moje mišljenje je da tu do vozaća :mrgreen: