shell ulje za motocikl?

Ipak sam nasel na mall.hr dobru akciju... Motul 5100 15w50 4l za 228kn pa budem ovaj put to stavil pa da vidimo... Namjerno sam isel na tu gradaciju umjesto 10w40 :mrgreen:
 
Dali si probao Optima Modriča?Ja to ulje koristim godinama i žena mi je zadovoljna.Ma gonite se u krasan kurac sa tim glupim pitanjima i odgovorima.Pa svaki motor ima propisano ulje.Onda vi tu nekaj palamudite i pametujete,gusto, rijetko.Pa nije zaprška.I da,kaj vam je to žešća vožnja? :palacdolje:
 
svako ulje j edobro al ima bolje od boljeg..zavisi od novcanika sta ces stavljat a i koji je motor i kako se vozi..posto imam uljaru koja srkne litar na 1000km ovi sto se zale na potrosnju su mi smjesni :mrgreen:..svaki motor trosi ulje samo neko ne primjeti pa promijeni a neko gleda u dec, nijedan motor nije crko sto ulje nije valjalo nego sto ga nije bilo,a i slabo koji je crko u voznji..vecinom prolupaju na nogari dok ze zavrcu u crveno :mrgreen: Optima modricu sam sipo u gpz 1100 i dobro s e pokazalo..sad skonta trosio je manje ulja od HONDE :LOL:
 
Zakaj Shell nije "renomirani" proizvođač? WTF? Možda kod nas u 'rvackoj nema neku jaku ponudu, ali ima i za skutere, i polusintetiku i full. Čak se da nać i raznim viskozitetima.

I daj prestanite više s tim sranjima "samo Motul".

Ja sam u svog tuduma točio full sintetiku Shell Advance Ultra 10W40, potrošnja je bila ista, možda čak i manja nego Castrol koji je bio nutra kad sam ga kupio (i to 15W50). Nabavljao sam za cca 60 kn/L pa sam reko "ajde". Preporučio sam dečku kojem održavam FZ6 da proba, kaže potpuno ista stvar kao i ovaj Motul koji sad ima (mislim da je 7100). A nešto mu nije pasalo radno vrijeme dućana pa zato nije mogao kupiti Shell nego je morao pljunuti 100 kn za litru.

Uostalom, kao što su neki rekli, bitno je da ulja ima, po mogućnosti da je viskozitet "normalan" (10w ili 15w) i teraj. Problem može nastati ako se miješaju dva različita ulja, ako se radi izmjena, onda sigurno neće biti nikakav bed od izmjene do izmjene. A vidjet ćeš dal je kaj drugačije pa ćeš moći ti iz prve ruke davati savjet.  (y)
 
Čitao sam na više mjesta od različitih ljudi da svo to ulje dolazi u no-name bačvama nakon čega samo mijenjaju kantice u koje ga sipaju (više-manje). Ne znam koliko je istina ili ne, ali vjerojatno kao i u svemu plaćamo više marku i brand nego ono što je unutra.
 
Moguće, ja sam čitao negdje da je npr. Yamalube zapravo Motul.
Normalna pojava da "diler" ulja zakupi neku količinu iz određene rafinerije. Napravi specifikaciju i to je to.
 
Nije isto, ima veze, sve je bitno, ovo je samo informativno, više nečega ne znači i bolje, čisto radi usporedbe...ne komentiram više.
 

Attachments

  • 146-0310-Acid_Neutral-zoom.jpg
    146-0310-Acid_Neutral-zoom.jpg
    50.6 KB · Views: 202
  • 146-0310-Antiwear_add-zoom.jpg
    146-0310-Antiwear_add-zoom.jpg
    49.3 KB · Views: 181
  • 146-0310-TotalBase-zoom.jpg
    146-0310-TotalBase-zoom.jpg
    51.3 KB · Views: 180
M900 said:
Nije isto, ima veze, sve je bitno, ovo je samo informativno, više nečega ne znači i bolje, čisto radi usporedbe...ne komentiram više.

Imaš link za tu str.? Zanima me štivo.
 
Ako ces motor vozit uvijek da ti temperatura ulja ide i do 140°C, onda stavljaj neki 10W60.
 
M900 said:
Nije isto, ima veze, sve je bitno, ovo je samo informativno, više nečega ne znači i bolje, čisto radi usporedbe...ne komentiram više.
Pa nisam ni napisao da je 300V, već da mislim da je 7100.

Yamalube je smeđi, a 300V fluorescentno zeleni.

Al nebitno.
 
Živčani said:
Dali si probao Optima Modriča?Ja to ulje koristim godinama i žena mi je zadovoljna.Ma gonite se u krasan kurac sa tim glupim pitanjima i odgovorima.Pa svaki motor ima propisano ulje.Onda vi tu nekaj palamudite i pametujete,gusto, rijetko.Pa nije zaprška.I da,kaj vam je to žešća vožnja? :palacdolje:
Ne kuzim zasto si bezobrazan i zasto komentiras ako te tema uzrujava?  :palacdolje: nesto diskutiramo jer je to forum pa pitas za misljenje a ti si popil svu pamet ovog svijeta.. Mene nije sramota pitat a ako tebe nesto smeta slobodno produzi :jesus:
 
lesli eldridž said:
u motulu više aditiva nego ulja........
Da zato ga Darko Labaš redovito toci u svoju FJ i okrenulo se preko 1.300.000km da dobro sam napisal milijun i tristo tisuca kilometara s tim da servis radi svakih 10.000km umjesto nama poznatih 6.000km
 
hondica7 said:
Da zato ga Darko Labaš redovito toci u svoju FJ i okrenulo se preko 1.300.000km da dobro sam napisal milijun i tristo tisuca kilometara s tim da servis radi svakih 10.000km umjesto nama poznatih 6.000km
Mda... Ista priča ko i s onom metlom koja je 20ak godina stara, jedino je štil i metla promijenjena xy puta...
Na tom motoru jedino možda broj šasije ima milju...

Poslano sa mog VTR-L29 koristeći Tapatalk

 
lesli eldridž said:
u motulu više aditiva nego ulja........

ova druga slika se odnosi na odnos dva aditiva protiv habanja koji su u ulju, ne omjer aditiva i ulja.

a što se tiće o ulju ono što sam ja našao o razlici između fully sinthetic i 100% Sinthetic ulja je u tekstu:

- KAKO SE PRAVI ULJE?

Motorno ulje se u osnovi pravi od dva glavna elementa. Motorno ulje počinje sa „osnovnom sirovinom“ koja u suštini služi kao većinski dio ulja. Ona može biti napravljena ili od mineralnog ulja koje je rafinirano u upotrebljivo ulje, ili napravljeno od sintetičkih smjesa formuliranih u lubrikantnu tečnost sa jednakom viskoznošću kao i mineralno ulje.
Ova osnovna sirovina se zatim pojačava sa aditivima i deterđentima koji poboljšavaju mogućnosti motornog ulja od jednostavne lubrikacije do toga da mu omogućavaju prianjanje za površinu vašeg motora. Pri tome, kako ulje struji kroz vaš motor, ono ga također čisti i štiti od trošenja, oksidacije, korozije i nagomilavanja štetnog taloga i naslaga. Kombinirani, ova ulja i aditivi su napravljeni da djeluju na veoma visokim temperaturama i pritiscima koji se javljaju u vašem motoru, i variraju u viskoznosti (lakoća kojom se slobodno kreće) kako se vaš motor zagrijava.
Dok to sve zvuči prilično jednostavno, mnoge kompanije koje proizvode ulja dodaju zbunjujuće marketinške nazive u korist imena njihovog ulja, a koji NE PRUŽAJU stvarnu indikativnu sliku od čega se sastoji osnovno ulje. I ovdje leži izvor mnogih zabuna.

- PROBLEM SA „FULLY SINTETIČKIM“ ULJEM
Glavni problem sa uljima je taj što ne postoji efektivan propis o tome od čega se sastoji ulje, ili šta je potrebno ulju da bi bilo klasifikovano kao „Fully-Sintetičko“.
Činjenica je, u mnogo slučajeva, da su ulja za koja se tvrdi da su potpuno (fully) sintetička često napravljena visokim rafiniranjem (HYDROCRAKED) prerađenih ili mineralnih ulja da bi se postigao viši nivo čistoće od onoga koji bi inače bio dostignut. U drugim slučajevima, mogu se praviti korištenjem jednog postotka stvarnog sintetičkog ulja, ali još uvijek nisu u suštini 100% sintetička po bilo kojem osnovu. Ona bi još uvijek bila više prikladno polu-sintetička ulja.
U mnogo slučajeva, biti ćete prilično iznenađeni kada uvidite da ona zapravo uopće nisu potpuno sintetička ulja po prirodi, već samo po marketinškom imenu.
Takođe zbog većeg dijela baze od rafinisanog mineralnog ulja ova ulja ostavljaju dosta taloga na dijelovima motora.

- 100% SINTETIČKO ULJE
Da bi napravili ulja sa višom kvalitetom, kompanije koje proizvode visoko-kvalitetna ulja će u suštini PROIZVESTI MOLEKULE OD NULE, koje se zatim sintetiziraju i proizvode BEZ IKAKVIH MINERALNIH ULJA.
Na taj način učinjen je najveći napredak u proizvodnji automobilskih ulja, razvijene su nove smjese i molekule koje imaju mogućnosti veće lubrikacije, bolje zaštite i većeg otpora na pritisak. To također znači da kompanije mogu kontrolirati kvalitet svake kapi ulja u vašoj boci, nasuprot tome gdje se mora rafinirati kvalitet mineralnih bazičnih ulja.
I najbolji dio je da ne može doći do odudaranja od ovih 100% Sintetičko terminologije sa raskošnim marketinškim izrazima. Ako se tako zove, onda mora biti 100% Sintetičko po propisima.
Kada vidite oznaku 100% SYNTHETIC na boci, to znači da je SVAKA KAP ulja u vašoj boci sintetički porizvedena smjesa, pomiješana sa potpuno sintetičkim aditivima. GARANTOVANO.
__________________________________________________________
PREDNOSTI 100% SINTETIČKOG ulja naspram svih ostalih Fully sintetičkih ulja su:
- Smanjenjo trenje i habanje dijelova
- Smanjena buka i uglađeniji rad motora
- Bolje zaptivanje izmedju klipa i cilindra
- Smanjuje operativnu temperaturu motora pri radu na večim temperaturama
- Bolji efekat ćišćenja
- Bolje neutrališe kiseline
- Umanjuje koroziju
- Bolje hidraulične funkcije
- Stvara najmanje taloga na cijelom sistemu podmazivanja

Takođe prednosti sintetičkih maziva nad uljima od mineralnih baza su:
viša oksidacina stabilnost, više termička stabilnost, viši indeks viskoznosti, niža isparljivosti, niže tačke tečenja, više temperature paljenja, biodegradabilnosti, netoksičnosti, duži vijek u eksploataciji, odnosno manji troškovi održavanja.
Potrošnja motornog ulja ogleda se, u prvom redu, isparavanjem koje je mnogo manje kod sintetičkog (7% – 8%) nego kod ulja od mineralnih baza (13% – 15%). Osim toga, sintetičko ulje stvara manje taloga u motoru u odnosu na mineralno i na taj način motor ostaje čistiji i dugotrajniji

i 100% sintetička ulja kupljena bilo gdje na svijetu nose oznaku 100% synthetic, dok fully synthetic nikad ne mogu staviti oznaku 100% synthetic. Čak u Njemačkoj i Japanu ulja koja nisu 100% sintetička ne smiju imati ni oznaku fully synthetic jer to nisu nego nose drugačije oznake tipa HC-Tech, Super Synthetic formula i ostale zvučne nazive...

Takođe neka fully synthetic ulja u početku mogu pokazivati bolje rezultate naspram 100% sintetičkog ali daljem korištenjem to znatno opada baš radi baze ulja koja nije 100% sintetička nego sadrže u najboljem slučaju max 30% te 100% sintetičke baze da ih pojača