Ovaj što je poginuo to mora bit ispod rotora na magistrali, al da, slažem se, čudo prometne infrastrukture i gradnje. Osmislio ih vjerojatno netko tko rotora nikad vidio nije uživo.mate said:Dva najdebilnija rotora koja sam vidio.
mate said:Dva najdebilnija rotora koja sam vidio.
A to da al i dalje je to banana. A sto se tiče poginulog, navodno dečko 19 godina... Sranje.Frane_900ss said:Pa iskreno meni i nije loše, kako je prije izgledalo ovo je mila majka
Samo opusteno, u Dbk ih jos nisu "izmislili". Stavljaju semafore svako 17 metara.Vedran_ZG said:Ovaj što je poginuo to mora bit ispod rotora na magistrali, al da, slažem se, čudo prometne infrastrukture i gradnje. Osmislio ih vjerojatno netko tko rotora nikad vidio nije uživo.
Ma daj momče, pokušaj krenut u Split, Zadar ili nedaj ti bog da si se sridnjon trakon zaputija u Šibenik prema polikninici jadna i tebi i meni maništra... 8)Frane_900ss said:Pa iskreno meni i nije loše, kako je prije izgledalo ovo je mila majka
Mate jesi li u krajevima mojim???mate said:https://sibenskiportal.rtl.hr/2018/08/08/motociklist-poginuo-u-sudaru-dvaju-motora-na-magistrali-od-meteriza-prema-plodinama/
Vjerojatno guranje i pogodak oko crte...
https://sibenskiportal.rtl.hr/2018/08/08/motorist-ozlijeden-u-prometnoj-nesreci-na-vodickom-kruznom-toku/
Čeh, nije mu ništa.
Po cemu su sranje?Sicas li se na sta je prije licilo??? Udjes u kruzni i izadjes di ti triba s tim da ima i sporedne ceste zbog kojih ne moras ni ulaziti u kruzni.Meni ok napravljen i nikad nisan ima problema...pamzor said:Meterize su teški zajeb,i sad mi nije svejedno, čekam još novosti koje mi sigurno neće dobro sesti...
Čađo baš mi je Shepa reka da je s tebon popija kavu, i da je kod Doktora udrija kartelu, nije mi do smija, al objasni meni staromu pederašu di je prednost ovog rotora ili san toliko ostarija da mi više ništa nije jasno...živote moj dva put san umra...cadjo said:Po cemu su sranje?Sicas li se na sta je prije licilo??? Udjes u kruzni i izadjes di ti triba s tim da ima i sporedne ceste zbog kojih ne moras ni ulaziti u kruzni.Meni ok napravljen i nikad nisan ima problema...
Sta se tice prometne svi mozemo tragicno zavrsiti svojom ili tudjom krivicom ali ne triba vraga izazivati pa divljati liti po magistrali.Ima u zaledju jako lipih cesta po kojima se moze jako dobro voziti s minimalnom ugrozom za sebe i druge sudionike.Jbg te kriticne godine kurcenja je najteze preziviti jer se uglavnom sva dokazivanja odradjuju na najgorim mogucim lokacijama (naseljena mista,centri itd..) a kasnije se gusta tamo di te niko ne vidi
Momak pocivao u miru
Poslano sa mog SM-J530F koristeći Tapatalk
Je,pukli smo jednu brzinsku u Njivicama...nije ni misto ni vrime za ove rasprave ali mislin da san bija jasan u prethodnom postu sta se tice kruznog,molija bi pojasnjenje kako bi vi izveli kruzni na tom mistu???pamzor said:Čađo baš mi je Shepa reka da je s tebon popija kavu, i da je kod Doktora udrija kartelu, nije mi do smija, al objasni meni staromu pederašu di je prednost ovog rotora ili san toliko ostarija da mi više ništa nije jasno...živote moj dva put san umra...
Hm, ne mogu sad glumit Dr. Ivu Jakovljevića to moš pitat Darka Rogulića, strućnjaka za promet, ali mislin da rotor ima veze s pravcem iz kojeg dolaziš, ako žena ide na posal iz pravca Vodica prema Dalmagarantu sasvim je druga priča ako se vraćaš iz firme prema sedlendri imaš par izbora i ako si se samo malo zajeba krenuti ćeš prema pumpi ili ćeš završit u pravcu Splita ali nikako u pravcu Zadra... :wink:cadjo said:Je,pukli smo jednu brzinsku u Njivicama...nije ni misto ni vrime za ove rasprave ali mislin da san bija jasan u prethodnom postu sta se tice kruznog,molija bi pojasnjenje kako bi vi izveli kruzni na tom mistu???
Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk
Ma dobro, kao šta Čađo kaže, ima svoje prednosti ali vjerovatno i poneku manu, ajmo skratit stvar i reči jednostavno da se triba naviknuti, tako je bilo s Vodičkom zaobilaznicom, par preinaka i evo nije se odavno dogodija neki problem, ovdje je nažalost otišao jedan mlad život...Bobetko said:Taj rotor u biti nije klasično kružno raskrižje jer dozvoljava tangencijalni prolaz.
Respektirajući kolegu koji je ovo projektirao neću dalje pisati.
Svakako, ne vjerujem da su nedostaci geometrije krivi za ovu prometnu nesreću.
Rip
Pa nije se nesrica desila na kruznom nego na magistrali koliko san skuzija ili grisin?pamzor said:Ma dobro, kao šta Čađo kaže, ima svoje prednosti ali vjerovatno i poneku manu, ajmo skratit stvar i reči jednostavno da se triba naviknuti, tako je bilo s Vodičkom zaobilaznicom, par preinaka i evo nije se odavno dogodija neki problem, ovdje je nažalost otišao jedan mlad život...
Ma di se dogodila da se dogodila uglavnom to je nesrića... :undecided:cadjo said:Pa nije se nesrica desila na kruznom nego na magistrali koliko san skuzija ili grisin?
Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk