lunjo
Well-known member
giantMC said:pa kao i ona reklama di si zena ponavlja kaj sve treba radit, pali auto, provjeri, krece, vozi, mjenja brzine.. vidi motoristu i ne sjeca se da je vidjela ili cula upute za takvu situaciju i dere se motociklist!!! i onda ga kresne..
Bome tu nisam vidjela. :shock:
Reklama ko reklama osim u potrošačkom smjeru nema neki veći učinak.
Činjenica je da je promet puno gušći, da su vozila snažnija i brža, a tempo života i stres sve gori, komunikacija na nuli. Ljudi neoprezniji i živčaniji- dobitna kombinacija za nekoga potepsti. Kad ukljućiš neiskustvo i alkohol imaš top na kladionici.
Dugo sam na cesti, subota i ponedjeljak nekako su postali najgori dani, odnosno najopasniji.Subota radi "vikend " vozača a ponedjeljak radi manjka koncentracije.Bar u gradu.
Način života, pojam "vrijednosti" se promijenio i to se nažalost odražava i na cesti.