Skidati katalizator da ili ne????

sTRATOS said:
Da znam da R6 ima kutiju s katalizatorom, al meni je na CBR drukčije sa slip on-m ništa ne ispada jer mi je katalizator odmah nakon spoja slip on-a i grana a zatim ide ex up!

Zanima me kako si to otkopčao ex up, jer neznam nisan upućen kako to šljaka jer mi je ovo prvi bike sa ex up i nije mi se dalo petljat oko toga jer je motor nov, a sad bi to volio provat!
Čitao san malo tvoje postove u temi od onom megatonu od akrapa pa vidim da se kužiš u te stvari, pa ako ti nije problem objasni kako da otkopčam ex up???
neznam kak je to na hondi napravljeno....meni idu sajle iz motorića na ventil koji je u topu i jednostavno odkačio te sajle u topu koje su isle na exup ventil
 
marko88 said:
neznam kak je to na hondi napravljeno....meni idu sajle iz motorića na ventil koji je u topu i jednostavno odkačio te sajle u topu koje su isle na exup ventil

Je tako je i na CBR-u provat ćemo i to.
Još mi nije jasna jedna stvar dali je ventil nakon što si sajle otkaćija ostao u otvorenom položaju (mislim u onom kako i želiš jer je i ovo razlog svemu tome) ili si ga nekako zablokira???
 
ajme majko.....sta vi radite tim motorima.. :( Mislis da je japanac bezveze stavio taj ventil u auspuh..???  :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
ajme majko.....sta vi radite tim motorima.. :( Mislis da je japanac bezveze stavio taj ventil u auspuh..???  :mrgreen:
slažem se u potpunosti, ali motori za stazu sa kompletnim ispuhom nemaju takav ventil, nego varalicu koja se stavi da se ne pali lampica od ECU-a  (y)
 
bmw m 5 said:
ajme majko.....sta vi radite tim motorima.. :( Mislis da je japanac bezveze stavio taj ventil u auspuh..???  :mrgreen:
pa kaj nije zbog eko normi buke i slicnih stvari :misli:

znam da mi je davno medo ak se dobro sijecam poslo link za yamahu fz1 s krivuljama snage s i bez exupa i bez exupa je motor bio jaci za 1.2ks ili tak nekaj :wink:
bubson said:
slažem se u potpunosti, ali motori za stazu sa kompletnim ispuhom nemaju takav ventil, nego varalicu koja se stavi da se ne pali lampica od ECU-a  (y)
a kaj motor cim ima komplet auspuh odma je za stazu :misli: :mrgreen: a kad smo kod tog i cim se stavi slip-on taj ventil se mice a i kod r6 netrebaju nikakve varalice jel ne izbacuje gresku dok god mu se ne iskopća sam exup motoric koji onda radi u prazno
 
Kod Fz1 bez i sa exup ventilom nema razlike u snazi, samo u buci. Također vađenjem katalizatora iz grane kod FZ1 (katalizator je iza lambda sonde) nema nikakvih promjena u snazi (niti ikakvi nuspojava što se tiče rada motora) samo motor postane zeru bučniji.

Sve isprobano od strane jednog tunera i ispitano na stolu, ne govoreno napamet. (y)
 
Ja gore imam akrapa slip on i skinut katalizator a i filter zraka protočniji.na mom motoru ne postoji nikakva lamda sonda.motor mi radi nervozno na ler gasu ali nisam niš izgubio snage na niskim i srednjim okretajima.u servisu sam pitao trebali se motor premapirati ili staviti drugu elektroniku i rekli su mi da motor tek sada radi punim plućima i da nije potrebno.ugl ide bolje motor...miris ispuha je puno intenzivniji nego kad sam imao katalizator.crvena lampica koja signalizira kvar ecu-a stalno mi svjetli i uz ugrađenu varalicu.ventil je naravno odspojen,jer ako se ne varam on je sastavni dio serijskog ispuha.ja bi preporučio skidanje katalizatora...
 
u pitanju je nauka i rjesenje se zove fluidodinamika! Fabricke grane i auspusi su dizajnirani za tacno odredenu namjenu-grane pogotovo. Odredjeni otpor kretenju gasova je cak i pozeljan kako bi oscilacije u protoku ispusnih gasova bile sto manje. Mislim da jednim dijelom i katalizator povecava otpor te sigurno tako i gusi motor, ali da bi za prave rezultate bilo potrebno postaviti druge grane, remapirati motor i da bi tu bio ucinak potpun (y) jedino ne znam koliko je to isplativa investicija ako ne mislis iz motora izvlaciti maksimum ili ga pripremati za utrke :misli: