Skuteri iz prošlosti

r.e.!

New member
Kada sam prvi put otvorio topic "Legende scooter svijeta" mislio sam da se radi o skuterima puno starijih godišta. Kako to nije bilo to što sam je mislio otvorih ovaj topic gdje se mogu stavljati fotografije "veoma" starih skutera, ako neko ima neki podatak može ga i napisati ako ne svejedno neka stavi fotografiju pa možemo istraživati :biker:
 
Ovo su više motori nego skuteri, a mislim da bi se i pravi "motoristi" složili s tim.
Eru skutera kakvih ih danas poznajemo obilježila su vozila malog promjera kotača, a zatim i variomatskog, odnosno automatskog prenosa. Mislim da glede toga stoji teza da je vespa 1. pravi skuter
 
joke said:
Ovo su više motori nego skuteri, a mislim da bi se i pravi "motoristi" složili s tim.
Eru skutera kakvih ih danas poznajemo obilježila su vozila malog promjera kotača, a zatim i variomatskog, odnosno automatskog prenosa. Mislim da glede toga stoji teza da je vespa 1. pravi skuter
U prospektima onog doba navode se pod skutere. Vjerovao oli ne i u ono doba postojali su skuteri sa velikim kotačima.
Danas se neki skuteri sa velikim kotačima reklamiraju kao "retro" upravo zbog kotača. Valjda su i u prošlosti  imali originalnih ideja jer  dan danas uglavnom što se proizvede ima uporišta u nekim davnim konstrukcijama koje su onda kao i danas išle u više smjerova a jedan od njih su i upravo veliki kotači. I kao i Vespa imali su mjenjače!
Inače mogli bi o tome do sudnjega dana ali ih nisam tu stavio proizvoljno već upravo temeljem reklama odnosno kategorizacijom proizvođača.

Skuteri također spadaju u motocikle :wink: (iako ne svi-neki su bicikli sa motorom)

 

Ovdje spada samo donja slika(mada ni gornje dvije nisu za bacati)
Znači donja slika Ducati Brio iz 1967 100ccm
Karakteristično, međutim, za sva tri je to da imaju isti motor!!!
 
joke said:
Ovo su više motori nego skuteri, a mislim da bi se i pravi "motoristi" složili s tim.
Eru skutera kakvih ih danas poznajemo obilježila su vozila malog promjera kotača, a zatim i variomatskog, odnosno automatskog prenosa. Mislim da glede toga stoji teza da je vespa 1. pravi skuter
Inače slažem se sa tobom da je  Vespa No.1. Lambretta je No.2 (y)
 
To, r.e., stari - daj još!!! To je ono što vrijedi, to se cijeni!

Zanima me Lambretta Roller 125 ccm...  (y) (y) (y) (y) (y)!
 
Sledgehammer said:
To, r.e., stari - daj još!!! To je ono što vrijedi, to se cijeni!

Zanima me Lambretta Roller 125 ccm...  (y) (y) (y) (y) (y)!
Imam većinu modela Lambretti uz to za njih i neke osnovne podatke. Pomalo ću ih postat samo dok ih još malo posložim :wink:
 
Sledgehammer said:
To, r.e., stari - daj još!!! To je ono što vrijedi, to se cijeni!

Zanima me Lambretta Roller 125 ccm...  (y) (y) (y) (y) (y)!
Znam da postoji Heinkel Roller za Lambrettu nisam siguran ali ću istražiti.
A evo to Heinkela, možda je to to.
 
sven54 said:
NSU Prima (y)
Nisam siguran želiš li da stavim NSU ili misliš da sam gore pogriješio jer su slični. Razliku je najlakše vidjeti po tome što NSU sa kotačem zakreće i blatobran. Druga slika (crveni skuter) predstavlja NSU Roller iz 1956.
Ostale slike predstavljaju isto NSU Prima  (y)
 
Lambretta model A, 125ccm, 4.1ks, 3 brzine, 55kg, proizvodnja od listopada 1947. do listopada 1948., proizvedeno 9699 komada
 
Evo tri sličice prve Vespe koja je ušla u serijsku proizvodnju. 98-ica iz 1946.
98ccm, 3.2ks, 3 stupnja prijenosa i cca60km/h