Imam nekoliko modela koji su se radili oko 60-e. Samo da im nađem podatke pa ću ih što prije mogu stavit iva:Sledgehammer said:OK, ali trebam model koji se proizvodio negdje oko 1960.-e, jer ga je imao moj otac i prodao ga kad sam imao 4 godine...
I ovo prikazano je super!
r.e.! said:
Evo Sledge, jedan od ova dva je sigurno!! Kada bih znao točnu godinu znali bismo koji je točno. Ovo su jedina dva modela od 125ccm koja ju se radila oko 1960.-e.
Prvi je Li125ccm;5.2ks;104kg;proizvodnja od 10.mjeseca 1959. do 11.mjeseca 1961.; 4 stupnja prijenosa; boje:siva ,siva u dva tona, CRVENA ,plava, zelena, žuta, narančasta i boja kave. postojala je i verzija 150ccm i 6.5ks.
Druga slika također Li125, 125ccm, 5.5ks, 105kg, proizvodnja od12.mjeseca 1961 do 11. mjeseca 1967. 4 stupnja prijenosa; iste boje. Također verzija od 150ccm i 6.6ks.
p.s. nemam ni jednu sliku u crvenoj boji baš tih modela.
Točno.Sledgehammer said:To je već puno modernija i svježija linija, pogotovo u sjedalima...
Stavi koju sličicu ako imašPetko said:NSU Prima super motorčić. Imam doma resturiranog i bas sam zadovoljan sa njime.
Stavit ću u ponedjeljak,moram ih prvo skenirati jer u papirnatom obliku.r.e.! said:Stavi koju sličicu ako imaš
:naklon: :naklon: :naklon: :banana: iva:joke said:Jedna od rijetkih prilika da vidite jednu od privih proizvedenih vespi uopće, bila je na sajmu u Milanu ove godine. Proizvodnja 1946, 98 ccm, 3 KS na 4300 okr/min., potrošnja 2 litre benzina(mješavina)