Složio bih 636

xxx said:
a izgleda da neko ima volje sarafiti (y), za navedenu masinu nam je bilo u planu upasati je na 636 iz 2004 ali smo odustali. Sto se tice masine sve pise u oglasu s time da bi je kolega da i za 850€.

jeli veliki problem upasat 05 masinu na B 03-04?
di je najveca razlika u nosacima?
 
Sto se tice upasavanja masine na model iz 04.g smo odustali na vise mista smo pitali mestre i kazu da ne pasu nosaci tako da smo odustali.
 
carnabist said:
okani se toga ako ne želiš čir na želucu :) to su igre bez granica i na kraju će te na rutinskoj provjeri (do koje će sto posto doći) jebati drotovi zašto se ne poklapaju šasija na mašini i na rami, kako ćeš im to objasniti??
tzv "rutinske provjere" se kolko sam shvatio rade u zadnje vrijeme na svim uvezenim vozilima i to po nekoliko puta
meni su radili na hondi, vještak ti traži dlaku u jajetu, ako vidi da se ne poklapaju šasije uzet će ga na promatranje, a dobit ćeš ga dok im se digne i zauvijek budeš sumnjiv

mašina je inače povoljna, ali za nekoga kome je krepala, a ne za home made sportski stroj za samoubojstvo
teoretski ti to možeš pripasati kamo želiš, ali koštat će te ko sam vrag i na kraju je vrlo upitan rezultat po pitanju ciklistike
 
MOONSHIELD said:
okani se toga ako ne želiš čir na želucu :) to su igre bez granica i na kraju će te na rutinskoj provjeri (do koje će sto posto doći) jebati drotovi zašto se ne poklapaju šasija na mašini i na rami, kako ćeš im to objasniti??
tzv "rutinske provjere" se kolko sam shvatio rade u zadnje vrijeme na svim uvezenim vozilima i to po nekoliko puta
meni su radili na hondi, vještak ti traži dlaku u jajetu, ako vidi da se ne poklapaju šasije uzet će ga na promatranje, a dobit ćeš ga dok im se digne i zauvijek budeš sumnjiv

mašina je inače povoljna, ali za nekoga kome je krepala, a ne za home made sportski stroj za samoubojstvo
teoretski ti to možeš pripasati kamo želiš, ali koštat će te ko sam vrag i na kraju je vrlo upitan rezultat po pitanju ciklistike

Ti teoretski pises gluposti. A prakticno nemas pojima.
Za vrijeme juge bilo je u knjizici vozila uz broj sasije i broj motora.
Samo sto nisi cuo da to vec dosta dugo nije potrebno (i ne gleda se na tehnickom).  :jesus:  :LOL:

 
gepeze said:
Ti teoretski pises gluposti. A prakticno nemas pojima.
Za vrijeme juge bilo je u knjizici vozila uz broj sasije i broj motora.
Samo sto nisi cuo da to vec dosta dugo nije potrebno (i ne gleda se na tehnickom).  :jesus:  :LOL:
Ja sam isto to primjetio samo nisam htio reagirati da ne pomisli da se hvatam na njega (jer sam već na našto reagirao u drugoj temi), al ne vidim logiku da ak mi crkne mašina da stavim cijelu drugu bez ikakvih problema.
 
u pricipu nebi tribalo biti problema ako je iste zapremine masina, do sad sto sam viđa, mestri koji su minjali masine niko im nije stvara probleme na tehnickom...
 
xxx said:
u pricipu nebi tribalo biti problema ako je iste zapremine masina, do sad sto sam viđa, mestri koji su minjali masine niko im nije stvara probleme na tehnickom...
Ma i to, al pogotovo što se tu pričalo o rami i mašini od istog modela.
 
da, e da ne zaboravim kad se već zakuhalo sutra ću saznati da li od mog frenda poznanik ima još razbijenu 636 ali iz 2004g bez masine... 8)
 
gepeze said:
Ti teoretski pises gluposti. A prakticno nemas pojima.
Za vrijeme juge bilo je u knjizici vozila uz broj sasije i broj motora.
Samo sto nisi cuo da to vec dosta dugo nije potrebno (i ne gleda se na tehnickom).  :jesus:  :LOL:
okej, sad mi pametuj, sve sam to prošao pred godinu dana, a ti se sada nađeš pametan (y)
provjeravaju samo vozila koja su uvezena i to nakon prve registracije, a ne tijekom prvog tehničkog pregleda
provjeravaju dali se broj šasije poklapa sa onim na izlaznom računu i to je sve
ali nakon nekih mjesec dana te pozovu na "rutinsku provjeru" pa ti vještak gleda sat i pol pred tobom apsolutno sve moguće brojke koje postoje na motoru..prodao sam motor odmah nakon toga, ali čuo sam od drugih da su ih više puta pozvali na "rutinsku provjeru", a nekima su i zadržali motore
a kako na kawasakijevim mašinama kolko sam ja upučen piše broj šasije dok na mojoj hondi vtr nije pisao broj...
pročitaj još jednom moj post pa onda popuj (y)
 
MOONSHIELD said:
okej, sad mi pametuj, sve sam to prošao pred godinu dana, a ti se sada nađeš pametan (y)
provjeravaju samo vozila koja su uvezena i to nakon prve registracije, a ne tijekom prvog tehničkog pregleda
provjeravaju dali se broj šasije poklapa sa onim na izlaznom računu i to je sve
ali nakon nekih mjesec dana te pozovu na "rutinsku provjeru" pa ti vještak gleda sat i pol pred tobom apsolutno sve moguće brojke koje postoje na motoru..prodao sam motor odmah nakon toga, ali čuo sam od drugih da su ih više puta pozvali na "rutinsku provjeru", a nekima su i zadržali motore
a kako na kawasakijevim mašinama kolko sam ja upučen piše broj šasije dok na mojoj hondi vtr nije pisao broj...
pročitaj još jednom moj post pa onda popuj (y)

        Broj na agregatu odgovara broju šasije na tvorničkom motoru. Nitko ne kaže da ti motor ne smiješ promjeniti, niti da to moraš igdje prijaviti. Kirnerom ga jebeno raskuj da ne bi bilo pametovanja. Na to imaš pravo jer je motor tvoj, a nemaš obavezu čuvati ga kao broj rame, jer ne ulazi u dokumentaciju.
 
da, ali provjeravaju se friško uvezeni motori nakon prve registracije zbog ukradenih uvezenih vozila i sumnjiv si ako se ne poklapaju brojevi te ide na daljnje vještačenje i ispitivanje, ne kužim zašto to i dalje nije jasno :misli:
 
O kojim brojevima vi pričate, broju rame i broju mašine? Kod mene motor kupljen nov bez da se ti brojevi podudaraju.
 
neki motori imaju broj šasije i na rami i na mašini i on se podudara ako je sve originalno
na mojoj hondi na mašini nije bilo broja šasije ili nije bio na vidljivom mjestu..
mislim da kawasakiji imaju..
 
Medo said:
O kojim brojevima vi pričate, broju rame i broju mašine? Kod mene motor kupljen nov bez da se ti brojevi podudaraju.

    Motori uvezeni iz Švice i Italije imaju isti broj. Ali nije pravilo. Bit će da je bitno za koje je tržiše rađen, gdje mu je bila prva rega.
 
brojevi rame i mašine se ne moraju podudarati.govorim o novcatim motorima...
 
Ništa traži neki cijeli motor kojem je otišla mašina sve drugo se izgleda ne isplati.