Mogu kazati sljedeće. Za razliku od ostali proizvođaća koji igraju na kartu više smjesa gazećeg sloja, Metzeler modelom M5 ide kao i Continental kod zadnjih modela sa tehnologijom izrdae karkase sa različitim zonama naprezanja. Ukratko, uloga karkase kao kostura ili nosivog dijela gume, ima veliku ulogu , odnosno kada su performanse u pitanju istu kao i smjesa gazečeg sloja. O njoj ovisi stabilnost pri velikim brzinama, preciznost i upravljivost, grijanje gume, i ukoliko gledamo kroz velićinu kontaktne površine sami grip gume. Kod ostalih guma, proizvođaći karkasu naprežu na određenu vrijednost za koju smatraju da je dobar kompromis i koja obuhvaća sve gore navedene parametre. Da bi bilo jasnije , radi se o sljedećem. Da bi guma imala stabilnost pri velikm brzinama, treba što čvršću i jaču karkasu. Da bi guma imala idealan grip, treba imati "labavu" karkasu da bi se ostvarila što veća kontaktna površina. Isto tako , karkasa je napravljena od platana, a svako platno je u stvari puno tankih čelićnih niti utopljenih u jednu vrst gume. Kada je karkasa napregnuta, niti manje titraju, proizvode manje trenja , manje topline, i guma se slabije grije, manji grip , manja potrošnja. Labavija karkasa, znaći više hoda u nitima, više trenja, više topline, guma se više grije, a samim time se povećava grip ali i povećava potrošnja.
U Metzeleru su napravili jednostavnu stvar, a to je da M5 ima kad je u pitanju karkasa, tri različite zone " napregnutosti " da bi se na taj naćin omogućilo da karkasa, a samim time i performanse, u svim režimima upotrebe ( auto put, izlasci iz zavoja, koćenje, grip u zavoju itd ), funkcioniraju idealno.
Po meni, koliko znam o gumama, trebalo bi funkcinirati, na način da se u jednoj gumi dobije kada su performanse , do sada nespojivo, ali treba pričekati.
Mogu ti kazati da vjerujem da sa M5 nečeš pogriješiti, ali ti ne mogu tvrditi ništa kada je u pitanju potrošnja za sada.