Smanjenje gripa s obzirom na temperaturu asfalta

jaki said:
jedva 4000km...grobnik 5 krugova i nisam se smio uopće naginjati raspale se..

nesto nije u redu s pritiskom ili ovjesom, guma se ne bi trebala tako raspadati..
 
jaki said:
guma se raspada i mjesi pa se ti naginji :jesus:
sta je, je. Guma mu grdo izgleda! Meni se mjesio motor na marofu kad nisam ispustio pritisak u gumama. Al se nis nije raspalo. Ono je uzas
 
uspori nekih 15% od onoga kako se vozis inace i nebu problema. pusti price..kao..drži prvi zavoj-drži i zadnji.. ja sam se opeko u 3.mj.nakon 30 km vožnje pustila prednja. prosli vikend sam bio do senja,i da se jurit,ali nije to onaj grip koj bi htjeli..zato oprez do proljeca (y) (y)
 
bt016 nakon 5500 od toga je oko 1500 grad
ima mista za jos jedan dir ali brokve cine cuda
 
jaki said:
jedva 4000km...grobnik 5 krugova i nisam se smio uopće naginjati raspale se..

pa ova guma trči još ohohooo ... ako ti ne treba, de ju pošalji ....  :mrgreen:
 
KING RR said:
Nisam vozio na M5 tako da neznam, lavado ju hvali na sva zvona, kaže da je dosad prešo 5 soma i još će ohoho, ovu sezonu sam spalio dva seta BT016 prednja 2.5 zadnja 2.9 mjerenje na hladno, kako je držala prvog dana tako i zadnjeg  (y)

Za slijedeću sezonu vjerojatno sam na rosso corsa i isti pritisak će bit  (y)

sta nije to malo puno pritiska? ja svoje drzao 2.2 - 2.4 po manualu, na 8500 se pokazala zica na zadnjoj
sad na novom setu 2.3-2.5 pa cemo vidit
 
pritisak u gumama = količina zraka u gumama
veći pritisak = više zraka = duže zagrijavanje gume
manji pritisak = manje zraka = lakše i brže zagrijavanje gume


idealni pritisak = količina zraka koja dopušta zagrijavanje i održavanje temperature gume na cca 70 C

pa sad vidite kaj vam treba.

U kombinaciji za temperaturom zraka i asfalta procjenite. Jedno i drugo vodi također do neželjenog, odnosno krivom procjenom gume prenapumpamo, guma se nikad dovoljno ne zagrije te je kao prehladna i bez dovoljno gripa opasna, a isto tako ona sa pre malim tlakom u kombinaciji sa nešto toplijom podlogom predstavlja potencijalni pad usljed pregrijavanja.

Za cestu i ovo vrijeme, najbolja je oprezna vožnja  :mrgreen:

Moje iskustvo je da  eksremniju vožnju ili posjet stazi nisam odabrao kad je temperatura asfalta pala ispod 20 C.  
 
  A kako i s čim provjeriti temperaturu gume, da je jednostavno i što jeftinije, a ne rukom :mrgreen:

      I koja je radna temperatura (idealna) za npr. BT 016, ili Diablo Rosso Corsu!?
 
loudpipes said:
sta nije to malo puno pritiska? ja svoje drzao 2.2 - 2.4 po manualu, na 8500 se pokazala zica na zadnjoj
sad na novom setu 2.3-2.5 pa cemo vidit


To nije pritisak koji propisuju za ovu moju dimenziju BT 016  :wink:, to je možda po manuelu motora  :misli:

BT 016 propisuje F 2.5 te R 2.9  za dimenziju 120/180 R 17 da bi se iz gume izvlačio maksimum  (y)


Na koju foru si prešo si sa BT 016 8.5 tkm  :shock: :eek:hne:  toliko mi nije ni dunlop SQ izdržo  8)
 
mico said:
bt016 nakon 5500 od toga je oko 1500 grad
ima mista za jos jedan dir ali brokve cine cuda
index.php

sa takvom sam uspio napraviti niti 300 km. 2xplomin - m.draga, a ostalo po istri laganih 110-130 km/h.
došao doma, platno u širini od 4 cm vani...
 
sonny said:
   A kako i s čim provjeriti temperaturu gume, da je jednostavno i što jeftinije, a ne rukom :mrgreen:

       I koja je radna temperatura (idealna) za npr. BT 016, ili Diablo Rosso Corsu!?

ic pistolj, ima u chipoteci
 
Vozim M5 gumu oko 3000 km, jako sam zadovoljan sa njom, ali prošli vikend išao sam napraviti đir po Zagorju i kad sam se vračao preko Sljemena predvečer je bila temp. oko +6 Celzijevih, zadnja guma mi na dva mjesta dobro pobjegla, s time da sam se vozio umjereno, sad nisma siguran da li je bio na tim mjestima loš asfalt ili je bilo stvarno prehladno...??? :misli:
 
spori_lori said:
Pozz ljudi. Imam jedno pitanje a odnosi se na odnos gume i asfalta ovih dana! Dakle dali neko zna kak ovisi temp asfalta i grip gume. Do kad nema brige, kad stvar postaje nesigurna? Koja temp je vani jos ok da se moze voziti na noz? Uglavnom, pitanje se odnosi na ovaj vikend.. Plan je neka voznja do rijeke i mene zanima sta je dozvoljeno ak je vani oko 10-13 stupnjeva? Ak ima neko sa iskustvom u malo ostrijoj voznji po ovakvim uvjetima, ja sam jako zahvalan! (y)

Malo sporije jer ako max. dnevna temp. u ZG 10-13 u Gorskom Kotaru max. dnevna neće biti preko 7 stupnjeva, a nemoj se začuditi ako poslije 6 sati popodne padne i na 2 stupnja.
Možeš se voziti brzo, ali ne do pedale kao po ljeti, još ako pogodiš kakvu fleku svjetlog asfalta, rupu ili samo hladniji asfalt koji je cijeli dan u hladu i eto banane.

Kako je netko napisao, uspori 10-15% i to je OK  (y)
 
KING RR said:
To nije pritisak koji propisuju za ovu moju dimenziju BT 016  :wink:, to je možda po manuelu motora  :misli:

BT 016 propisuje F 2.5 te R 2.9  za dimenziju 120/180 R 17 da bi se iz gume izvlačio maksimum  (y)


Na koju foru si prešo si sa BT 016 8.5 tkm  :shock: :eek:hne:  toliko mi nije ni dunlop SQ izdržo  8)

i kod mene je ta dimenzija i pise u manualu od motora 2.2-2.4