Molio bih Vas, ako možete iznesete svoje mišljenje ili stav.Vidim da smo se razmahali sa svakakvim imenima. Čitao sam u season overviewu od Martina sa ima neke rekorde po stazama. To je vjerojatno u klasi supersport?
Zar nebi trebalo biti mjerilo kvalitete nekog rezultat na kraju sezone (koji Martin zasada nema) ili ako je sezona zbog kvarova/padova/nesreća bila loša, onda bi mogao biti orijentir kvalitete rekord nekih staza?
Ajde stavi svoja mjerila da možemo komentiRRatiVidim da smo se razmahali sa svakakvim imenima. Čitao sam u season overviewu od Martina sa ima neke rekorde po stazama. To je vjerojatno u klasi supersport?
Zar nebi trebalo biti mjerilo kvalitete nekog rezultat na kraju sezone (koji Martin zasada nema) ili ako je sezona zbog kvarova/padova/nesreća bila loša, onda bi mogao biti orijentir kvalitete rekord nekih staza?
tko kaže da ga ja ne podržavam, jedini je ustrojan i uporan, ali omaložavanje vozača iz PH mi baš i nije u redu, a to je vidljivo od prije par stranica.Molio bih Vas, ako možete iznesete svoje mišljenje ili stav.
Iz ovoga gore isčitanoga, meni osnovnoškolcu, izgleda da ste došli iz saborske klupe. Nemojte misliti da Vas omalovažavam.
Da povučem paralelu. U PHL imamo Rijeku koja je na začelju, kao i Hajduk koji godinama nije osvojio prvensto.
Svejedno ljudi navijaju i podržavaju te klubove.
Tako i ja podržavam i pratim Martina. On je za mene jedan od najboljih, bez obzira na rezultat.
A za to što je osvojio ili nije ne opterećujem se, već mu skidam kapu za uložen trud i volju.
If pictures could speak...Samo 2020. godine na trci PH na Grobniku se vidi razlika, a sad Martin vozi još brže vrijeme.
ako je uspjeh hodati okolo po nekim prvenstvima, gdje nisi nikad bio prvak, a već si u istoj klasi 7 godina (600 sst), onda smo fakat jadna država.
Pitanje je vrlo jednostavno, koje to titule čine Martina najboljim Hrv vozačem???
Nakon svih odgovora koje sam dobio, reći ću samo jedno. PROMIDŽBA, PLAĆ I LAJANJE.
Zanima me koliko će to još trajati.
Oćeš se ti više dogovorit sam sa sobom da li ćeš srat po njemu ili ga tiho podržavat.tko kaže da ga ja ne podržavam, jedini je ustrojan i uporan,
Upadaju mi u oči neki Vedran Močibob, Ivan Višak, Dario Horvat, Loris Majcan, Marin Ivanov. Što je sa njima? nije Martin nigdje 3-4 sec po krugu brži od njih, kako on sam govori u podcastima.
Znamo svi koliko je motosport skup, dali onda ima bilo tko sezona (čitaj para) na bacanje ili treba biti instantno dobar? ukoliko nisi instantno dobar, zbog čega bacat pare? nisam neprijatelj Martina, želim da dođe do Motogp-a ako ikako može, ali čini se da on nije taj.
nisam nikakav vozač. izgleda da ne shvaćaš poentu priče i da si užasno loš matematičar. neka ide do motogp-a što se mene tiče ali financijska sredstva uložena (u sportu koju iziskuje isključivo financijska sredstva i sirov talenat) su eksponencijalno veća u odnosu na bilo kog drugog. na mrtvoj točci je zadnje 4 godine. kako je onda on najbolji hrvat? hajmo naći 5 velikih sponzora, nek se organizira neki miting na stazi na kojoj nitko od tih svih velikana nije vozio i neka voze na jednakim motorima. onaj koji je 1. taj bi trebao biti najbolji hrvatski vozač i dobivat pomoć hrv olimpijskog saveza, a ne stalno da se netko cmolji da ne dobiva ništa od hrv olimpijskog saveza, a samoprozvano je bolji.Oćeš se ti više dogovorit sam sa sobom da li ćeš srat po njemu ili ga tiho podržavat.
Njegov (Martinov) story sa brzim vremenima mi se ne sviđa i ne dolikuje sportašu, kako je već Nero i napisao. Unatoč tome šta je posvećen vjerojatno nekom "konkurentu", ispalo je pljuvanje po svima i to je meni jadno.
Nego, očito te to pogodilo, pa si se došao registrirat na forum, dao neko ime Pero Perić i voziš kawasaki, reci ti nama koji si ti od uvrijeđenih hr vozača koje je taj post toliko pogodio da si došao malo pisat po forumu.
kužim ja sve, ti stavi taj svoj vozački ego sa strane pa će ti bit lakše, jel ti ovo tata lajka statuse?nisam nikakav vozač. izgleda da ne shvaćaš poentu priče i da si užasno loš matematičar. neka ide do motogp-a što se mene tiče ali financijska sredstva uložena (u sportu koju iziskuje isključivo financijska sredstva i sirov talenat) su eksponencijalno veća u odnosu na bilo kog drugog. na mrtvoj točci je zadnje 4 godine.
Ne kužim tvoj mentalni sklop ako si vozač. Digni kredu, složi motor, gas u Španjolsku, pobijedi Martina, ili budi prvak ili viceprvak u IDMu, i eto otvorila se bude i o tebi tema na forumu i budeš najbrži Hrvat. Nisam navijač nikoga ali realno ako neko doslovno se bori za naslov u Njemačkom prvenstvu i bori se s najboljima u Španjolskoj, dok drugi ne mogu osvojiti ni postolje na trci Alpe Adrie koju Martin dominira dok se pojavi o čemu mi ovdje pričamo??? Pričam o sadašnjosti kako je sad, prošlost me ne zanima.nisam nikakav vozač. izgleda da ne shvaćaš poentu priče i da si užasno loš matematičar. neka ide do motogp-a što se mene tiče ali financijska sredstva uložena (u sportu koju iziskuje isključivo financijska sredstva i sirov talenat) su eksponencijalno veća u odnosu na bilo kog drugog. na mrtvoj točci je zadnje 4 godine. kako je onda on najbolji hrvat? hajmo naći 5 velikih sponzora, nek se organizira neki miting na stazi na kojoj nitko od tih svih velikana nije vozio i neka voze na jednakim motorima. onaj koji je 1. taj bi trebao biti najbolji hrvatski vozač i dobivat pomoć hrv olimpijskog saveza, a ne stalno da se netko cmolji da ne dobiva ništa od hrv olimpijskog saveza, a samoprozvano je bolji.
onaj koji je prvi put na nekoj stazi sa jednakim materijalom u odnosu na ostale najbrži, taj je brz i taj ima eventualne šanse da se plasira negdje. kad se netko vozi u krug više nego netko drugi, pa na nekoj od staza postane dobar, nije talenat i dobar vozač, on je isključivo uvožen. ako pucaš na svjetsko prvenstvo, tamo ima 20ak staza, pa što se može netko uvoziti na 20 staza, koliko to financija iziskuje? uvožen vozač treba beskrajno mnogo financija da bi se maknuo sa mrtve točke. to se sada dešava martinu, nažalost. navijam da ide do motogpa al ovim tempom samo će padati, jer mu je ovo trenutno vrhunac.
Ali pisalo se da Martin nije najbrži Hrvat kad ne vozi Hrvatsko prvenstvoAko mu je vrhunac bit viceprvak IDM-a, osvojit postolje na najkonkurentnijem prvenstvu, a to bi bilo Španjolsko, onda mu taj trenutni vrhunac i nije tako loš, pogotovo kad usporedimo kako ti kažeš financije koje njegovi konkurenti utuču u svoju uvoženost i timove koji prate te uvožene vozače, onda to njegovom uspjehu daje dodatnu težinu.
Nažalost, da mi je otac živ možda bi mi i lajkao statuse, zasigurno bi ga naučio da drka po fejsu.kužim ja sve, ti stavi taj svoj vozački ego sa strane pa će ti bit lakše, jel ti ovo tata lajka statuse?
U motogp neće nikad završit, nećemo se lagat, ukoliko dođe do nekog svjetskog/europskog prvenstva, to će bit ogroman uspjeh. Kako je on najbolji Hrvat, lako, jedini vozi i natječe se van Hrvatske. Di si sad skočio na olimpijski savez, ćemo tu tvoju logiku prenjet i na druge sportove, ajmo svi skijat, samo prvi se financira, drugi ajte kući, ćemo tako i ostale individualne/grupne sportove. Di ćemo povuć granicu najboljih Hrvata, će nam bit za grupne sportove granica 1 liga ili možda županijska, pa pobjednik dobije sredstva, ostali raspust. Ćemo za nogomet napravit tako ligu, osvojio Dinamo HNL, sve druge klubove raspustit i onda nać 5 sponzora da utuču novac tako da Dinamo napokon osvoji ligu prvaka, jer je to mjerilo uspjeha.
Ako mu je vrhunac bit viceprvak IDM-a, osvojit postolje na najkonkurentnijem prvenstvu, a to bi bilo Španjolsko, onda mu taj trenutni vrhunac i nije tako loš, pogotovo kad usporedimo kako ti kažeš financije koje njegovi konkurenti utuču u svoju uvoženost i timove koji prate te uvožene vozače, onda to njegovom uspjehu daje dodatnu težinu.
Ono di bi po meni stari Vugrinec mogao proadit je na tome da se ne žali toliko na financije, jer to ljude iritira, pogotovo zato jer i dalje barata puno većim financijama od većine u Hr koji se žele/pokušavaju bavit ovim sportom.