spuh

stigo je, donjela mi seka spuh iz zg-a. kaže da ak oću da mi brže ide moram nešt izbrusit u rupi di se spaja na motor, da su joj rekli to tamo?
 
za čeg služe ti federi kvačila od aspuha? kontam stavit si ga bez toga jel nemam alata za to ili bi ih naknadno stavljo.
 
jel isti spuh za pure jet i s karburatorom?
 
isti je, a s federima stelas kvacilo kako ce hvatati na startu, stavi te federe i rolice 5g i stavi malo vecu diznu, ako stavis samo auspuh nisi nista napravio
 
X-Spirit said:
isti je, a s federima stelas kvacilo kako ce hvatati na startu, stavi te federe i rolice 5g i stavi malo vecu diznu, ako stavis samo auspuh nisi nista napravio
apsolutno....ja bi stavio te federiće u kvačilo..nisu bezveze tamo..ali meni recimo na mom skutu nisu odgovarali ti valjčići....tako da će to morat vidjet sam....
 
mislim da ce mu pasat rolice od 5g, imao sam ja na runneru isto zx-a, pa su tak tu negdje te tezine bile
 
stavili su mi sve u servisu, rolice su bile 4.8g super sam se vozio nekih 2km, onda se počeo gušit, onda je poćelo nešt pucat iz auspuha i nije htjeo ič upće, sad malo ide malo neide, nekad se ugasi kad stojim. kao vozim jedan od najboljih skutera pitam se kaki su onda drugi ak je ovaj medju najboljima :misli:
 
do čeg to može bit? bilo mi se desilo 2 puta kad sam malo duže vozio s original spuhom nekih 6-7km pa da se počeo gušit i onda sam oduzeo gas i dodo i presto je?
 
sviječica mi je izgorila
 
svakakvo pucanje iz auspuha kod 2t masina je uglavnom do svjecice...

 
dobro al smiješno mi da nakon 1000km izgori sviječica, stavlja mi kao te malo kvalitetnije ne znam kak se zovu, bar predamenom, ne znam kaku je stavio na servisu prije 1000km
 
dani83 said:
dobro al smiješno mi da nakon 1000km izgori sviječica, stavlja mi kao te malo kvalitetnije ne znam kak se zovu, bar predamenom, ne znam kaku je stavio na servisu prije 1000km

ZA skuter/motor koristiti denso i champion svjecice
 
Mr J said:
ZA skuter/motor koristiti denso i champion svjecice

champion mi i ode nakon 1000km
 
Kakve je boje svjecica kada je izvadis van ? Ako je crna onda je prebogata smjesa-kao sto kaze Mr. J. Ako je suha i oko centralne elektrode kao neki mjehurici -onda je presiromasna smjesa. Inace...jako je kompleksno stelanje varjatora mnakos sto netko stavi auspuh. Ja osobno,izbjegavao sam auspuhe Leovinci ZX seriju. "Prejaki" su,te je potrebno stvarno staviti minimalne tezine valjcica,kao i puno tvrde opruge da bi motor uopce krenuo. Posebno je to bilo tesko nastelati na svim minarelli vodenim agregatima (Aerox,Sr,Dragstar....)  Ja sam bio vrlo zadovoljan auspusima ARROW sa prigusivacem od karbonija. Taman koliko treba. Bilo je dovoljno staviti valjcice koji su bili u pakovanju i motor je startao i ubrzavao odlicno.Ako imas na motoru konusni filter ili gljivu,a gusi ti se na full gasu,onda bi trebalo jos malo povecati glavnu diznu. Kako god...meni su takvi filteri (konusni polini) uvijek trazili na dellorto 17.5 diznu od 95...pa nekad cak i 100 !!!
 
i nisi naveo KOJI RUNNER 50 vozis ? Karburator ili pure jet. Ako je pure jet.....onda si najebo stari moj.. :(.  Nikad srece stim motorima. Jedva ide original a kamoli nabrijan.Kraburator se da lijepo srediti da ide...ali pure jet...non stop mu je neki vrag...zato ga i nema vise kod nas u prodaji. Vratili u trgovine runner-e sa karbom. :palacdolje:. Rekli talijani da je nasa benza kriva..ali onda kako to da aprilija di tech relativno dobro ide? Ja izbjegavam te motore...
 
bmw m 5 said:
i nisi naveo KOJI RUNNER 50 vozis ? Karburator ili pure jet. Ako je pure jet.....onda si najebo stari moj.. :(.  Nikad srece stim motorima. Jedva ide original a kamoli nabrijan.Kraburator se da lijepo srediti da ide...ali pure jet...non stop mu je neki vrag...zato ga i nema vise kod nas u prodaji. Vratili u trgovine runner-e sa karbom. :palacdolje:. Rekli talijani da je nasa benza kriva..ali onda kako to da aprilija di tech relativno dobro ide? Ja izbjegavam te motore...

vozim runnera s karburatorom. crna je svijećica kad je izvadim van