spužva za zračni filter??? + kit za održavanje spužvastih filtera

ma sve 5 .. ali daj ti meni reci... po čemu se ta "specijalna" spužva razlikuje od neke druge spužve ?  :misli:
 
strasilo said:
ma sve 5 .. ali daj ti meni reci... po čemu se ta "specijalna" spužva razlikuje od neke druge spužve ?  :misli:

Pa recimo po tome što je to spužva za zračni filter i ima takvu strukturu da dopušta prolaz zraka a zaustavlja sve ostalo (kada je nauljena), takve filtere možeš naći u kosilicama, motronim pilama, cross motociklima itd, znaći u extremnim uvjetima, a budući da original zračni filter ne može stai uonu kutijicu trebao bih spužvu ukoliko ne želim da zbrusim cilindre  :mrgreen:
 
prxxx said:
Pa recimo po tome što je to spužva za zračni filter i ima takvu strukturu da dopušta prolaz zraka a zaustavlja sve ostalo (kada je nauljena), takve filtere možeš naći u kosilicama, motronim pilama, cross motociklima itd, znaći u extremnim uvjetima, a budući da original zračni filter ne može stai uonu kutijicu trebao bih spužvu ukoliko ne želim da zbrusim cilindre  :mrgreen:

kao i svaka druga spužva...  (y) (y)

takve spužve se koriste za kojejakve zaštite u transportu i slično ... recimo u kutijama informatičke opreme (grafičke, zvučne i ostale kartice) a i u mnogim drugim.....  :wink:
 
strasilo said:
kao i svaka druga spužva...  (y) (y)

takve spužve se koriste za kojejakve zaštite u transportu i slično ... recimo u kutijama informatičke opreme (grafičke, zvučne i ostale kartice) a i u mnogim drugim.....  :wink:

a ne znam baš, ovi http://www.unifilter.com/onlinecatalog.html imaju cijelu paletu zračnih filtera od  spužve i ne vjerujem da su to spužve kao i ne za tapeciranje namještaja :misli:
 
strasilo said:
kao i svaka druga spužva...  (y) (y)

takve spužve se koriste za kojejakve zaštite u transportu i slično ... recimo u kutijama informatičke opreme (grafičke, zvučne i ostale kartice) a i u mnogim drugim.....  :wink:
nebih se slozio da je struktura obicne spuzve ista kao struktura spuzve koja se upotrebljava za zracne filtere...posto se tu radi o samom materijalu koji je upotrebljen(otporna na benzin i ulja)...te najbitnijem cimbeniku a to je propusnost...kao i moc filtriranja(zadrzavanja prljavstine koja se mjeri u mikronima)..te uvjete obicna spuzva sigurno ne moze zadovoljiti....te bi se to itekako odrazilo na trajnost masine (pogotovo ako se ona koristi u otezanim uvjetima kao sto su prljave i prasnjave ceste....)...
 
gle, prvo i osnovno, znam šta sam rekao i ne pričam o spužvama za tapaciranje namještaja, već o spužvama za transport .... nadam se da je Hrvatski dovoljo raznolik bar po pitanju namještaja i transporta...  :mrgreen:

Pravio sam filtere za cross motora, nekoliko .... i gle čuda, nijedan nije ni zaribao ni krepo zbog filtera...

drugo, rijetko koja spužva kad ju nauljiš lošije filtrira od bilo koje "gljive" ....

koliko vidim, ovdje je riječ o hondi boldor i iskreno se nadam sa de s tim motorom neće voziti po ekstremnim uvjetima cross staze u sred ljeta...  :mrgreen:

no ipak, kad bolje razmislim, zanemarite moje postove u temi, ionako lupam bez veze i nisam pitao tatu...  (y) (y)
 
strasilo said:
Pravio sam filtere za cross motora, nekoliko .... i gle čuda, nijedan nije ni zaribao ni krepo zbog filtera...
pa vjerojatno nebi krepao ni zaribao da uopce nije imao filter  :jesus:
 
strasilo said:
gle, prvo i osnovno, znam šta sam rekao i ne pričam o spužvama za tapaciranje namještaja, već o spužvama za transport .... nadam se da je Hrvatski dovoljo raznolik bar po pitanju namještaja i transporta...  :mrgreen:

Pravio sam filtere za cross motora, nekoliko .... i gle čuda, nijedan nije ni zaribao ni krepo zbog filtera...

drugo, rijetko koja spužva kad ju nauljiš lošije filtrira od bilo koje "gljive" ....

koliko vidim, ovdje je riječ o hondi boldor i iskreno se nadam sa de s tim motorom neće voziti po ekstremnim uvjetima cross staze u sred ljeta...  :mrgreen:

no ipak, kad bolje razmislim, zanemarite moje postove u temi, ionako lupam bez veze i nisam pitao tatu...  (y) (y)
...cudna ti je usporedba....cross motor koji jedva odradi 20 tak sati sa original garniturom cilindra/klipa...usporedjujes sa 4-t cestovnim motorom kojem je interval zamjene/ciscenja filtera zraka 25.000 km.. :shock:

Ne kuzim samo sta si se odmah nasao uvredjenim.... :(

Po meni...nisi u pravu (bez obzira na tatu)... :mrgreen:
 
Moram  priznati  da  sam  kemijao sa spužvama na  skuteru  prije  propusnost  spužve sam  regulirao  debljinom  i  nije  bilo  problema.  Možda  ima  razlike  ali  ne  tolike  za  običnu  vožnju sa običnim  motorom :wink:
 
Doc Luka said:
Moram  priznati  da  sam  kemijao sa spužvama na  skuteru  prije  propusnost  spužve sam  regulirao  debljinom  i  nije  bilo  problema.  Možda  ima  razlike  ali  ne  tolike  za  običnu  vožnju sa običnim  motorom :wink:
ne radi se samo o propusnosti...nego i o mogucnosti zadrzavanja prljavstine na samoj spuzvi....sposobnosti da se zaustave i vrlo sitne cestice prljavstine....(isto kao i kod filtera ulja)...sto je veca moc filtriranja to se produljuje vijek trajnosti masine...kao i cistoca unutar samog karburatora i ostalih vitalnih dijelova... 8)
 
Ovaj put sam uz strašila!
Ima raznih spužava i ako čovjek ima pristup može se napraviti i kvalitetni i lijepo.

Npr. Frend ima dućan s glazbalima i ista su pakirana i zaštićena raznim spužvama, od grubih gotovo plastičnih do finih tankih propusnih....baš moram otić do njega obnovit zalihe.....

(y)
 
svatko radi kao misli da je najbolje....zelio sam samo napomenuti i upozoriti covjeka da pogresnim odabirom filtrirajuceg elementa moze itekako narusti funkcionalnost i trajnost motora..... (y)
 
Crvena je za filtere a crna transport(na slici).Vjerovatno transportnih spužvi ima raznih,ova za filtere je dosta grublja i ima veću propusnost zraka.Kupljena u Trstu (Moto Charli).
2ivehj6.jpg

s4c0ld.jpg

35mjgxf.jpg


 
bmw m 5 said:
svatko radi kao misli da je najbolje....zelio sam samo napomenuti i upozoriti covjeka da pogresnim odabirom filtrirajuceg elementa moze itekako narusti funkcionalnost i trajnost motora..... (y)

s ovim se i ja slažem ...  (y) (y)
 
bmw m 5 said:
...cudna ti je usporedba....cross motor koji jedva odradi 20 tak sati sa original garniturom cilindra/klipa...usporedjujes sa 4-t cestovnim motorom kojem je interval zamjene/ciscenja filtera zraka 25.000 km.. :shock:

Ne kuzim samo sta si se odmah nasao uvredjenim.... :(

Po meni...nisi u pravu (bez obzira na tatu)... :mrgreen:
Puno previse kilometara. Sa nauljenog spuzvenog filtera nista ne otpada kao s papirnatog. Intervali ciscenja moraju biti puno cesci. Mijenjanje po potrebi.
 
ktm08 said:
Crvena je za filtere a crna transport(na slici).Vjerovatno transportnih spužvi ima raznih,ova za filtere je dosta grublja i ima veću propusnost zraka.Kupljena u Trstu (Moto Charli).
2ivehj6.jpg

s4c0ld.jpg

35mjgxf.jpg

na ovu crvenu mora još ići sloj filca .... ;) tzv. sendvič ...  (y)