spužva za zračni filter??? + kit za održavanje spužvastih filtera

Alera Dugi said:
Puno previse kilometara. Sa nauljenog spuzvenog filtera nista ne otpada kao s papirnatog. Intervali ciscenja moraju biti puno cesci. Mijenjanje po potrebi.
sto se tice cross motora....naravno da se mora cesce cistiti jer i radi u takvim uvjetima....sto se tice 4-t motora..CESTOVNIH....vecina ih ima element od kartona/papira...kojeg je nemoguce cistiti..te je potrebna zamjena...naravno da interval odrzavanja filtera ovisi i u kakvim se uvjetima koristi motor... :wink:
 
strasilo said:
na ovu crvenu mora još ići sloj filca .... ;) tzv. sendvič ...  (y)
Ja stavio filter papir za kuhinjske nape,malo bilo mjesta.

2gtcfiu.jpg


eflxxg.jpg
 
@ prxxx ... u krajnjem slučaju .... uzmi nekoliko različitih spužvi .... stavi komadiće u nekoliko različitih takućina (benzin, ulje i slično) i ostavi koji dan ... ako nema naznake tolpljenja i raspadanje (transpotrne spužve će vjerovatno proći test), taj kriterij si zadovoljio ..

zatim uzmi komad te spužve koja je prošla test sa tekućinom i po njoj pospi brašna i probaj ju tresti lagano (kao sito) da vidiš hoće prolaziti ... ako prolazi, ili trebaš deblju spužvu, ili gušću ... itd itd ...

Ali prije svega toga, moramo pretpostaviti da imaš nekakvog (dovoljnog) znanja i iskustva u ovakvim stvarima da znaš koji ti je ustvari krajnji cilj ... Jer u protivnom ti nitko ne može pomoći savjetima i pričama za laku noć .... Može ti samo netko uzeti i napraviti filter za koji ćeš ti izdvojiti određeni novčani iznos ...  (y) (y)
 
:misli:
Evo da se malo umješam, naime davno sam imao ZXR400 i kolko se sjećam imao je originalnu spužvicu, kao filter za zrak, mada to je iz današnjih pogleda užasno staro vozilo, 92-ga god. je bio i vjerojatno je od toga vremena puno toga se promjenilo...
 
a vidim ja da je raprava otišla u krivom smjeru, mene je samo zanimalo da li itko zna gdje toga ima za nabavit kod nas u Rvacckoj, a ono završilo na za i protiv spužve :mrgreen: nevermind (y)
nadam se da budem naletio na nekoga tko drži te proklete UNI FILTERE
 
iste takve ,tj.takva smjesa spužve se koristi za filtere u akvarijima,ima ih raznih veličina i moš ih kupit di se god prodaju životinje
 
Spužva koje se koristi u zračnim filterima je polyurethan i može se naći kao što je plašilo rekao u kutijma u kojima se pakiraju elektroničke komponente: matične ploče, grafičke kartice etc... Spužva je otporna na benzin, naftu, ulje, ljepila i sl. Ako nađeš dovoljno veliku površinu možeš si skrojiti veoma precizan zračni filtar -> nemoj ga mećat suvog nego ga umoči u ulje 10W-40 i samo dobro iscjedi. Spužva je relativno otporna na trganje tako da ga prilikom cijeđenja ulja nećeš nimalo oštetiti...
 
zaperak said:
Spužva koje se koristi u zračnim filterima je polyurethan i može se naći kao što je plašilo rekao u kutijma u kojima se pakiraju elektroničke komponente: matične ploče, grafičke kartice etc... Spužva je otporna na benzin, naftu, ulje, ljepila i sl. Ako nađeš dovoljno veliku površinu možeš si skrojiti veoma precizan zračni filtar -> nemoj ga mećat suvog nego ga umoči u ulje 10W-40 i samo dobro iscjedi. Spužva je relativno otporna na trganje tako da ga prilikom cijeđenja ulja nećeš nimalo oštetiti...
polyurethan?! zar nije on previše sipak,tj.raspada se,pur pjena!
 
Pazi, ne radi se o pur pjeni nego baš o spužvi koja ima slična kemijska svojstva kao i pjena pa i isti naziv ali nije kruta kao pjena kad se stvrdne nego baš se ponaša kao spužva. Čak je i tokari koriste kao makete za izradu nekih predmeta jer se veoma lako oblikuje
 
zaperak said:
Pazi, ne radi se o pur pjeni nego baš o spužvi koja ima slična kemijska svojstva kao i pjena pa i isti naziv ali nije kruta kao pjena kad se stvrdne nego baš se ponaša kao spužva. Čak je i tokari koriste kao makete za izradu nekih predmeta jer se veoma lako oblikuje
aaaaaaa, zato i jesam ode ,da naučim! :cool:
 
zaperak said:
Spužva koje se koristi u zračnim filterima je polyurethan i može se naći kao što je plašilo rekao u kutijma u kojima se pakiraju elektroničke komponente: matične ploče, grafičke kartice etc... Spužva je otporna na benzin, naftu, ulje, ljepila i sl. Ako nađeš dovoljno veliku površinu možeš si skrojiti veoma precizan zračni filtar -> nemoj ga mećat suvog nego ga umoči u ulje 10W-40 i samo dobro iscjedi. Spužva je relativno otporna na trganje tako da ga prilikom cijeđenja ulja nećeš nimalo oštetiti...

daj nemoj reći da sam opet upravu ...  8)  :mrgreen:
 
jest da je tema zamrla ali eto

po meni nije se nista promjenilo
mozda zato sto je to Kawasaki ili nesto drugo,
naime i moj Versys ima spuzvasti filter i nakon vec dovoljno ciscenja (40000km)
i pranja doslo vrijeme da se zbavi novi jer je vec pokazao znakove
popucanih djelova kad se pogleda prema svijetlu
ali s obzirom da je to stvarno najobicnija spuzva nekih 5-6mm debljine
sa prednje (dolazne) strane naljepljen sloj dlacica koje mu dodatno
povecavaju (povrsinu) ali s obzirom da je metalna mrezica i plasticni okvir
cijel mislim da je malo preskupo dati 360kn za spuzvicu 20×10cm i 10mm debljine
kombinacije sa slaganjem sendvic varijanti su najbolje lagano nauljim i to bi bilo to
pa kad slozim stavim slike
 
nekad se kemijalo po motorima jer se moralo (nije bilo niceg za kupit)

danas se kemija po motorima jer  :misli:
 
sid said:
nekad se kemijalo po motorima jer se moralo (nije bilo niceg za kupit)

danas se kemija po motorima jer  :misli:

...jer su motori hobi,zabava,ljubav i danas postoji bezbroj mogućnosti da svatko personalizira svoj motor kako želi...
 
bmw m 5 said:
sto se tice cross motora....naravno da se mora cesce cistiti jer i radi u takvim uvjetima....sto se tice 4-t motora..CESTOVNIH....vecina ih ima element od kartona/papira...kojeg je nemoguce cistiti..te je potrebna zamjena...naravno da interval odrzavanja filtera ovisi i u kakvim se uvjetima koristi motor... :wink:

Ne bih se složio, ja ih več godinama perem sredstvima za odmašćivanje peći u domaćinstvu, zatim isperem mlazom vode, i onda ispušem komprimiranim zrakom(naravno sve to oprezno).
 
snajper said:
...jer su motori hobi,zabava,ljubav i danas postoji bezbroj mogućnosti da svatko personalizira svoj motor kako želi...

personalizacija i kemijanje su u osnovi razliciti pojmovi, makar su nerijetko rezultati isti
 
sid said:
nekad se kemijalo po motorima jer se moralo (nije bilo niceg za kupit)

danas se kemija po motorima jer  :misli:

jer su cijene (kod nas) bezobrazno visoke (u odnosu na primanja) .... dok se isti ti proizvodi "vani" mogu kupiti nerijetko i za 1/4 naše cijene .... ali nisu svi u mogućnosti i znanju naručivati izvana...  :wink:
 
strasilo said:
jer su cijene (kod nas) bezobrazno visoke (u odnosu na primanja) .... dok se isti ti proizvodi "vani" mogu kupiti nerijetko i za 1/4 naše cijene .... ali nisu svi u mogućnosti i znanju naručivati izvana...  :wink:

Ljudi sa nasim primenjima vani i ne voze motore nego se voze biciklom  :wink: