SRAMOTA I NEDOUMICA

da, činjenica je da se u večini moto salona ne dobije proba, što kod autiju nije slučaj.
pogledajte prije desetak ili više godina auto salone...nije bio niti jedan primjerak za probnu vožnju a danas?!?
ljudi ne shvačaju da moto dučani i njihovi vlasnici i djelatnici rade pošten posao samo preko ljeta. to znači da kroz 4 ili 5 mjeseci rada moraju zaradit za plaće i sve troškove podmirit nebi li do slijedeće godine mogli živjet tj. preživljavat. isto je tako i sa probnim vožnjama. ako neki moto salon želi imat testne modele mora ih sam kupit, registrirat i kasko osigurat da ljudima ima kaj za ponudit. zato testnih modela kod nas ima na kapaljku.
što se tiče probnih rega, policija zahtjeva osobu "posebno obučenu" za izdavanje takvih dokumenata. znači položeni ispiti i šta ti ja znam na razini države, zatim, u svakom salonu mora biti prostor posebno ograđen gdje će se takva dokumentacija izdavat (mnogi danas moto saloni nisu ni upola u kvadratima kao auto saloni), zahtjeva se specijalan sef gdje bi se takva dokumentacija pohranjivala i milijon drugih pizdarija...
nemojmo svi zajedno zaboravit da je prošle godine u Hrvatskoj novo registrirano nešto više od 3 tisuće motora, a tolko autiju se registrira u jednom mjesecu.
nemojmo zaboraviti nezavidnu financijsku situaciju svakog privatnog poduzetnika ili obrtnika u ovoj državi pogotovo prodavače motora upravo iz gore navedenih razloga...(mislim na one poštene)

p.s. akumulator, pakne, remenje...nema garancije jer svatko može preko noći ostavit kontakt upaljen na motoru i akumulator rikne...akumulator kao i sve gore navedeno sa gumama itd je potrošni materijal...i to niti jedna garancija ne pokriva.
 
Uh, sad kad vidim kako je to sve stručno yam objasnio baš mi je žao tih prodavača, ispada u stvari da oni od silnih obveza prema državi, kupcima i inim polako ali sigurno idu prema prosjačkom štapu ... ne znam samo zašto se bave time čime se bave ako nisu u stanju izdati probe i ako ih sve to vodi u propast. Bitno da su im marže daleko iznad svih razumnih granica (osim pojedinih brandova).
Sredinom devedesetih se moralo moliti da se kupi auto kakav se želi, nažalost tako je sada s motorima, ali s vremenom će se iskristalizirati tko zna svoj posao i hoće raditi i oni koji hoće lovu na brzaka i lov u mutnom, a pojedini dileri su već sada prepoznati kao kvalitetni dobavljači i serviseri.
I još jedan primjer za kraj  :mrgreen: Prvi novi auto sam kupio u Renaultu, bili su više nego ljubazni, uslužni itd, kasnije sam promijenio mjesto prebivališta i kupio drugi Renault kod drugog dilera samo na račun ljubaznosti i uslužnosti ovih prvih, ali s vremenom sam vidio da ovi drugi nisu ni do koljena onim prvim, tako da idući neće biti sigurno Renault, a najviše zbog ponašanja lokalnog dilera. Večini ljudi ljubaznost ne znači puno jer im je bitno samo da dobiju ono što žele, ali u današnjem svijetu gdje su konkurentski proizvodi poprilično izjednačeni kvalitetom, cijenom, performansama i dr. ne pada mi na pamet da idem kod onoga koji na kupca gleda samo kao na ovcu za šišanje, kome to ne smeta super  (y)
 
o maržama su na ovom forumu pisani romani i eseji i nebi više o tome. svatko tko se bavi ovim poslom ili je na bilo koji način u kontaktu sa njime zna kakve su marže.
isto tako vjerujem da će se s vremenom fakat iskristalizirat tko je kaj u moto svijetu u Hrvatskoj i naravno da ljudi prepoznaju i prepoznat će prave trgovce od folera i lopova.
ljubaznost i uslužnost trgovca je samo jedna od stavaka koja mora biti ispunjena u cijelom procesu...
vjerujem da ćemo ipak jednog dana doseći europski nivo ponude i prezentacije određenih proizvoda i brandova...
a do tad borba...
aj živli...
 
Tako je, samo čisto sumnjam da će europski nivo doći bez "proba" jer to osim što je bezobrazno je i krajnje neprofesionalno, dakle kako i kažeš slijedi borba pa tko koga više zajebe  :mrgreen:
 
europski nivo će doć kada generalni zastupnici shvate ozbiljnost i kompleksnost posla i kad dilerima omoguće apsolutne sve benificije da sa time izađu pred krajnjeg kupca...
znači od apsolutno svih motora i boja na lageru preko svakog rezervnog dijela na lageru do testnih vožnja itd itd...
naravno da i probe spadaju u to...a do tad ljudi moraju nažalost prihvatit stanje takvo kakvo je jer nažalost izbora nema.
sjebana smo država i jedna stvar povlači drugu...a kad će sve to bit onak kak treba...? nitko nezna...
 
Nedavno kad sam kupio motor prodavač mi je rekao da je samo MUP ovlašten za probne tablice , kad sam njih nazvao rekli su mi da se probe izdaju samo ukoliko sam iz drugog grada došao po motor/auto . To je navodno neki novi zakon.
 
Istina yam, ali probe su prvi šamar nakon što platiš poveču svotu za prometalo, vjerujem da nitko tada ne razmišlja o rezervnim dijelovima, a mislim da su probe stvar krajnjeg dilera a ne generalnog zastupnika, samo zašto se opterečivati izdavanjem proba kad se može i bez toga uz onu poznatu "ma neće vas nitko ni pitati do stanice za tehnički". Ili recimo par dcl goriva u rezervoaru tako da ako koristiš povoljan vjetar možda i stigneš do benzinske a ako ne donesi kanister ili guraj jer šta bi ti htio pa samo si platio 60k kuna za prometalo, 30 kn više za gorivo bi bio veliki udar na zaradu  :palacdolje:
Uglavnom i trenutno ima izbora između dilera samo što su želje nekada jače od dostojanstva pa ljudi na sve pristaju jer "Honda je honda" pa se onda još doda par ovih  :wink:  (y)  :D i svi sretni  (btw ovo za hondu nema veze sa stvarnim događajem, samo je tu kao metafora  8) )...
 
jedimaster said:
Nedavno kad sam kupio motor prodavač mi je rekao da je samo MUP ovlašten za probne tablice , kad sam njih nazvao rekli su mi da se probe izdaju samo ukoliko sam iz drugog grada došao po motor/auto . To je navodno neki novi zakon.
Čudni odgovori od obje strane, jer ako prodavač automobila može izdati probe znači da može i prodavač motocikala samo je pitanje koje zakonske osnove mora zadovoljiti i koliko ga to zadovoljenje u konačnici košta, a ako u MUP-u kažu tako kako ti kažeš onda ne znam kako si misle da odvezeš motocikl do stanice za tehnički pregled? Osiguranje možeš platiti ali to ne znači da s vozilom smiješ u promet, jer što ako ti bez tablica putem skriviš nezgodu i pobjegneš, na koji način će mogući svjedoci znati čije je vozilo (što je jedan od razloga posjedovanja registracijskih pločica pa tako i proba)? Što s vozilom koje je bilo odjavljeno pa se opet treba prijaviti a to ne može bez tehničkog pregleda? Po tim odgovorima ispada da je jedina mogućnost prijevoz vozila drugim vozilom, za motocikl bi i moglo proći ali šta je s ostalim kategorijama automobilima, kamionima, traktorima i sl.  :misli: Mislim da tu netko ili ne zna ili ne želi znati svoj posao, a ako je to sve ipak istina onda nam je bolje da svi zajedno emigriramo negdje gdje još uvijek postoji razum  :mrgreen: Moguće je i da je to jedan u nizu bisera koji se šalju internim naputcima iz središnjice MUP-a a velikim dijelom ti isti naputci nemaju veze s aktualnim zakonima.

 
ma neda mi se više prepucavat. svi znamo da je opće sranje a i svatko ovdje daje drugu informaciju o tim probama...
 
Bobo1 said:
Meni je taliban koji mi je prodao motor, nakon što sam ga upitao šta je s probnim tablicama, otišao u ured i isprintao  na papiru PROBA i zaljepio na motor. Ja popizdil-njegov servis neće vidjeti moj motor.  :shock: :mrgreen:
:lolcry:
Ja niti to nisam mogao dobiti. A niti ih izvaditi u mupu.
Pa sam vozio bez ičega. Ko im je kriv  :mrgreen:
 
jedimaster said:
Nedavno kad sam kupio motor prodavač mi je rekao da je samo MUP ovlašten za probne tablice , kad sam njih nazvao rekli su mi da se probe izdaju samo ukoliko sam iz drugog grada došao po motor/auto . To je navodno neki novi zakon.
Mup može izdati (pod određenim uvjetima) dopuštenje auto kući da sama izdaje probe.
A na mupu se probe izdaju samo i isključivo ako si iz drugog grada. I to na 5 (slovima: pet) dana. To je od nove godine neki novi pravilnik na snazi.
 
Hrvoje said:
Mup može izdati (pod određenim uvjetima) dopuštenje auto kući da sama izdaje probe.
A na mupu se probe izdaju samo i isključivo ako si iz drugog grada. I to na 5 (slovima: pet) dana. To je od nove godine neki novi pravilnik na snazi.
Evo baš gledam na legalis.hr i kaže jedna individua da se radi o preporuci ministarstva (http://www.legalis.hr/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=6921&forum=29)... ne bi bila prva koja graniči sa zdravim razumom a o zakonitosti bi se dalo razmisliti  :LOL:
 
Tuono 06 said:
...brijem da si vozio na značku... (y)
Otkud si znao da skupljam značke :shock: :misli:
Hoćemo mijenjati dupliće?
 
Hrvoje said:
A na mupu se probe izdaju samo i isključivo ako si iz drugog grada.

Boli me kifla - Sveta Nedelja je po novom grad i kad ću kupovat motor morat će mi u gradu Zagrebu izdat probe  :mrgreen:
 
gigi said:
Boli me kifla - Sveta Nedelja je po novom grad i kad ću kupovat motor morat će mi u gradu Zagrebu izdat probe  :mrgreen:


Kak je krenulo i Strmec bu grad :LOL: :LOL: :LOL:
 
A Brezje  :misli:  :mrgreen:
 
zasto bi bilo jednostavno kad moze biti komplicirano.
btw...u Hrvatskoj smo...drzavnom aparatu triba para... :D :D :D
 
Pazite ovo. Kupio sam u godinu dana dva motora (sa prvim sam imao sudar pa kupio drugi kod istog prodavača). Gospoda, ne samo da su mi naplatili probnu tablicu, već su me toliko napilali kad sam pitao da mi poklone naljepnicu za rezervoar, dal ja znam koliko to košta (100 kn), ko će to platit, oni rade bez zarade... :(