yam
New member
da, činjenica je da se u večini moto salona ne dobije proba, što kod autiju nije slučaj.
pogledajte prije desetak ili više godina auto salone...nije bio niti jedan primjerak za probnu vožnju a danas?!?
ljudi ne shvačaju da moto dučani i njihovi vlasnici i djelatnici rade pošten posao samo preko ljeta. to znači da kroz 4 ili 5 mjeseci rada moraju zaradit za plaće i sve troškove podmirit nebi li do slijedeće godine mogli živjet tj. preživljavat. isto je tako i sa probnim vožnjama. ako neki moto salon želi imat testne modele mora ih sam kupit, registrirat i kasko osigurat da ljudima ima kaj za ponudit. zato testnih modela kod nas ima na kapaljku.
što se tiče probnih rega, policija zahtjeva osobu "posebno obučenu" za izdavanje takvih dokumenata. znači položeni ispiti i šta ti ja znam na razini države, zatim, u svakom salonu mora biti prostor posebno ograđen gdje će se takva dokumentacija izdavat (mnogi danas moto saloni nisu ni upola u kvadratima kao auto saloni), zahtjeva se specijalan sef gdje bi se takva dokumentacija pohranjivala i milijon drugih pizdarija...
nemojmo svi zajedno zaboravit da je prošle godine u Hrvatskoj novo registrirano nešto više od 3 tisuće motora, a tolko autiju se registrira u jednom mjesecu.
nemojmo zaboraviti nezavidnu financijsku situaciju svakog privatnog poduzetnika ili obrtnika u ovoj državi pogotovo prodavače motora upravo iz gore navedenih razloga...(mislim na one poštene)
p.s. akumulator, pakne, remenje...nema garancije jer svatko može preko noći ostavit kontakt upaljen na motoru i akumulator rikne...akumulator kao i sve gore navedeno sa gumama itd je potrošni materijal...i to niti jedna garancija ne pokriva.
pogledajte prije desetak ili više godina auto salone...nije bio niti jedan primjerak za probnu vožnju a danas?!?
ljudi ne shvačaju da moto dučani i njihovi vlasnici i djelatnici rade pošten posao samo preko ljeta. to znači da kroz 4 ili 5 mjeseci rada moraju zaradit za plaće i sve troškove podmirit nebi li do slijedeće godine mogli živjet tj. preživljavat. isto je tako i sa probnim vožnjama. ako neki moto salon želi imat testne modele mora ih sam kupit, registrirat i kasko osigurat da ljudima ima kaj za ponudit. zato testnih modela kod nas ima na kapaljku.
što se tiče probnih rega, policija zahtjeva osobu "posebno obučenu" za izdavanje takvih dokumenata. znači položeni ispiti i šta ti ja znam na razini države, zatim, u svakom salonu mora biti prostor posebno ograđen gdje će se takva dokumentacija izdavat (mnogi danas moto saloni nisu ni upola u kvadratima kao auto saloni), zahtjeva se specijalan sef gdje bi se takva dokumentacija pohranjivala i milijon drugih pizdarija...
nemojmo svi zajedno zaboravit da je prošle godine u Hrvatskoj novo registrirano nešto više od 3 tisuće motora, a tolko autiju se registrira u jednom mjesecu.
nemojmo zaboraviti nezavidnu financijsku situaciju svakog privatnog poduzetnika ili obrtnika u ovoj državi pogotovo prodavače motora upravo iz gore navedenih razloga...(mislim na one poštene)
p.s. akumulator, pakne, remenje...nema garancije jer svatko može preko noći ostavit kontakt upaljen na motoru i akumulator rikne...akumulator kao i sve gore navedeno sa gumama itd je potrošni materijal...i to niti jedna garancija ne pokriva.