Stanje vilice? Mjenjanje ulja ili ne?

borkic said:
ja imam slican problem, na ~60kmh motor kao da trese volan... na maloj brzini nece i preko 100 nece
problem je u lezaju gornjem kod volana
pocetkom sledece nedelje menjam

A može biti i balansiranje prednjeg kotača. Imao sam baš sličan problem kada mi je otpao jedan uteg od balansiranja s kotača. S tim da bi ti vjerojatno tresao stalno u tom slučaju, od kada si stavio gumu, a ne bi počeo odjednom.
 
shegyman said:
prominili donji lezaj volana i novo ulje u vilicama. Gornji je dobar bija kako mi je reka. Podmaza ga. Sad se volan lakse okrice. stavija mi je 10w ulje pa je malo sad tvrdji na rupama
Motor sad ne ide livo desno vise toliko. Pri malim skroz brzinama se osjeti mozda malo al ne vise toliko.
Mozda ja umisljam ili san cjepidlaka.

Pri malim brzinama. ako prijeđeš preko neke uzdužne neravnine, kolotraga ili zakrpe na cesti, osjetit ćeš da ti motor prati tu neravninu, pogotovo ako imaš uže gume. Možda je do toga, s obzirom da si popravio sve što je trebalo. A jesi li provjerio prednju osovinu da nije savijena i ležajeve kotača (ja bih i zadnji pogledao, 10 sec posla).
 
to sta si reka da guma prati neravnine. To sam osjetio. Pogotovo ajmo rec po sredini ceste gdje se spajaju 2 dijela asfalta. Mala kola. Lezaje nisam gleda. Kako njih da pregledam? Pa valjda bi mi ovaj mehanicar reka da su losi.
 
balky1 said:
A može biti i balansiranje prednjeg kotača. Imao sam baš sličan problem kada mi je otpao jedan uteg od balansiranja s kotača. S tim da bi ti vjerojatno tresao stalno u tom slučaju, od kada si stavio gumu, a ne bi počeo odjednom.

mozda je spao balans uteg, nisam primetio... ali primecujem da u krivini volan ne ide lako vec kao da ima zglob...
 
shegyman said:
to sta si reka da guma prati neravnine. To sam osjetio. Pogotovo ajmo rec po sredini ceste gdje se spajaju 2 dijela asfalta. Mala kola. Lezaje nisam gleda. Kako njih da pregledam? Pa valjda bi mi ovaj mehanicar reka da su losi.

Da, valjda bi. Digneš kotač od zemlje, recimo zadnji ti je u zraku na centralnom nogaru. Uzmeš ga s obje ruke negdje na 9 i 3 sata i pokušaš ga bočno pomicati, odnosno jednom rukom guraš od sebe, jednom vučeš prema sebi. I ako osjetiš bilo kakav luft, 99% da su krivi ležajevi. Isto i sa prednjim kotačem.
 
borkic said:
mozda je spao balans uteg, nisam primetio... ali primecujem da u krivini volan ne ide lako vec kao da ima zglob...

Ah, ležajevi kormana su ti vjerojatno otišli. Kad se ležaj rasipa ili se kuglice (tj. mislim da je valjkasti ležaj) malo izobliče onda tako zapinje. Digni motor da prednji kotač bude u zraku i probaj okretat korman. Možda bez opterećenja zapinjanje neće biti toliko naglašeno, ali bi trebao osjetiti da ne ide glatko kako bi trebalo. I dok ti je prednji dignut od zemlje, uzmi s obje ruke za vilicu i klimaj naprijed-nazad. Vjerojatno će biti lufta u tvom slučaju. I onda dok klimaš pogledaj klima li se u glavi rame (tu gdje  su ležajevi kormana) ili negdje drugdje.

P.S. Eh, već kad sam sve napisao sam vidio da si već u 1. postu dijagnosticirao ležaj.
 
nema veze, hvala na detaljnom objasnjenju :) dugujem pivo ako se ikad sretnemo :D

posto mi je majstor na odmoru, moze li da bude stetno voziti sa takvim lezajem?
plasim se da ne zablokira ili nesto drugo pa da se polomim negde
 
borkic said:
nema veze, hvala na detaljnom objasnjenju :) dugujem pivo ako se ikad sretnemo :D

posto mi je majstor na odmoru, moze li da bude stetno voziti sa takvim lezajem?
plasim se da ne zablokira ili nesto drugo pa da se polomim negde

Pa da, može biti štetno samo po tebe. A to je najgore, onda će biti štetno i po motor.  :cheesy:
Ako se ležaj raspao može ti jako lako blokirat, nije za igru.