Sto kupiti od vecih skutera?

zove me lampica u servis na 6000 km. živciraju li još nekoga osim mene ti obvezni servisi nakon svako 3000 prijeđenih kilometara?
 
makai said:
zove me lampica u servis na 6000 km. živciraju li još nekoga osim mene ti obvezni servisi nakon svako 3000 prijeđenih kilometara?
pa kaj su servisi na tvom svakih 3000km?
 
makai said:
zove me lampica u servis na 6000 km. živciraju li još nekoga osim mene ti obvezni servisi nakon svako 3000 prijeđenih kilometara?

3000? Pa zar nije na 500 modelima obvezni servis svako 6000? Tako pise u korisnickom prirucniku (skinuo ga s neta :))
 
GoranST said:
3000? Pa zar nije na 500 modelima obvezni servis svako 6000? Tako pise u korisnickom prirucniku (skinuo ga s neta :))
kod nas je tako, manje vise kod svih proizvodjaca su servisi svakih 3000km kod nas, s tim da je na 3000 tzv "light" servis, vise kao neki checkup, najvise radi loseg goriva.
 
taj na 3000km moš sam napravit, to ti je kontrola ulja svječice i neznam provjerit šarafe jel su stegnuti i za to ti uzmu 150kn, osim ako ti je scoot pod garancijom onda odi u serivis ako se šta dogodi da ne bi bilo problema
 
ma mogu ja večinu stvari sam napraviti, ali me hebe onaj štambiljić u servisnu k. o kojoj mi ovisi garancija. nekako sam u svojih 36 g. života skontao da u pravilu kada ne očekujem da se desi neki zajeb taj isti već vreba negdje iza čoška. zato iako mogu sam iduči tjedan pravac servis pa mirno spavam idučih 3000 soma.
 
zato je honda skuplja u startu. nakon nekog vremena korištenja, cijena se kroz razne servise izjednači s ostalim, jeftinijim motorinima.

  :ples: 
 
imam jedno pitanje pa ako mi moze netko odgovoriti..
Honda SW 400 mi je jedna od glavnih opcija za kupnju maxija..i sve bilo super dok nisam sad malo ceprkao po forumu i otvorio jednu staru temu..tamo sam nasao da SW 600 ima neki problem sa paljenjem kvacila i cvrcanjem pri kretanju,tj.stani-kreni voznji..sad,zanima me da li i SW 400 ima taj problem (jer ona ipak ima manje snage,a ljudi su rekli da je to paljenje kvacila posljedica velike snage koje ima SW 600),da li je taj problem Honda u medjuvremenu tvornicki uklonila i da li se moze uopce taj problem nekako rijesti na servisu? znaci,kupim SW 400,vidim i cujem da cvrci,odem na servis,oni nesto izcarobiraju,ja masno platim i vozim se dalje sa smijeskom na licu,a bez zvuka cvrcenja.. :mrgreen:
dobro,kad bolje razmislim,to su tri pitanja.. :mrgreen:
ako netko zna odgovor.. :misli:
 
neki rondaju, neki melju, neki lupaju, neki prelijevaju ulje, neki ga miješaju,......., a noviji hondini skuteri cijuću po kuplungu. ajmo reć da je to normalno. nije to sad neko cvrčanje u PM. zna ciknut prilikom  vožnje - kreni-stani....
 
wingman said:
neki rondaju, neki melju, neki lupaju, neki prelijevaju ulje, neki ga miješaju,......., a noviji hondini skuteri cijuću po kuplungu. ajmo reć da je to normalno. nije to sad neko cvrčanje u PM. zna ciknut prilikom  vožnje - kreni-stani....

znaci,to je samo mala smetnja za usi,a ne neki problem? naime,neki ljudi su to predstavili kao problem,sto nije mala stvar,jer problem obicno vodi do toga da prije ili kasnije negdje ostanes na cesti ili se non-stop zajebavas sa servisom i odrzavanjem skutera u voznom stanju,dok smetnje vise predstavljuju neugodnost za osjetila vida,njuha,opipa i sluha..problem je mijesanje ulja i benzina,lupkanje plastike je smetnja..neke smetnje cek i daju odredjenu draz vozilu..:D 
 
jel imaš link na tu temu? baš me zanima.  :misli:
- meni je foresight znao zacvrčat u predjelu kuplunga. kad se jako zgrije. nisam nikad komplicirao oko toga jer se nije ništa remetilo glede vožnje ili ubrzanja. niti ovl. mehaničar nije pravio oko toga nikakve drame. prošo sam s njim 30000 km, a nisam praktički, osim redovnih servisa i guma, ni lipe više uložio u njega. inače ti motori od 250 ccm bi trebali ići oko 100000 km bez problema. vjerojatno se i lamele mijenjaju na 36000 ili 42000 km. - tak da vjerujem da su to kod SW-a babske priče, nije nemoguće da se potkala kakva tvornička greška, ali, mislim da neki ljudi previše slušaju, pa se na kraju, od fobija, pretvore u uho.  :mrgreen: :wink:
 
tema ti je na ovom forumu; naslov joj je "500 ccm skuteri i vise",trenutno je negdje na 19.stranici foruma o skuterima..zadnji post na toj temi je bio davno,pa..tamo je bas to paljenje kvacila predstavljeno kao problem od strane nekih clanova..doduse,jedan od njih prodaje izravnu konkurenciju,ali opet.. :misli:
ma,i ja si razmisljam da mozda previse citam o tom SW,ali s druge strane,htio bih znati da je tih 63k kn dobro utroseno.. :mrgreen:
 
ja sam za SW400, ali, Ne po toj cijeni. mislim da je to fakat previše.  :palacdolje: 50, 55 keki, ajde, al, ovo ==no-no...
- što se kuplunga tiče, nemam kaj reć. meni se to događalao na 250, ne znam kaj je tu problematično???:misli: to ne utječe na ništa. u stvari, utječe  :LOL: da ne cviljuga kad je vruć, u sporoj vožnji kuplung bi se mijenjao na 50000, a ovak se valjda treba promijenit na 30000. ili, ne znam kaj je taj lik htio reć???  :misli:
-  drugi , i motori i skuteri pate od bolesti naspram kojih je ovo, obična hunjavica.  :mrgreen:
rezime > bedastoće  :mortal:   besposleni pop i jariće krsti.   :wink:
 
znam,nije 63k kuna malo,ali mislim jos uvaliti svoj stari skuter za 9 ili 10k kn,pa ce biti prihvatljivija cijena..s druge strane,ljudi daju za Nexusa 500 53k kuna,unatoc svim greskama i problemima,pa mi se ni 63k kuna ne cini tako velikom razlikom u odnosu na kvalitetu..jest da SW ima 100 ccm manje,ali svejedno,ionako ne mislim da je neka prevelika razlika u performansama izmedju 400 i 500 ccm..tu je onda jos i onaj psiholoski faktor..ne znam bas da li bi se sa Gilerom ili Piaggiom usudio izvan Hrvatske,pogotovo na dalja putovanja,sto su mi planovi i zelja,a sa Hondom nemam tih problema;vec se vidim u svicarskim Alpama ili na francuskoj rivijeri.. :mrgreen:
nego,kako ide tvoja Forza? lijep skuter mi se cini..sa ABS-om ili..?
 
SW i veći nexus se ne mogu uspoređivati - bez obzira na probleme nexusa, rađe ga usporediti sa skuterom slične namjene i ugradbenih komponenti - npr. atlantic 500, pa je razlika u cijeni 20 tkn
 
Aprilia mi je otpala istog trenutka kad mi je frend rekao da je morao mijenjati motor(mislim na pogon,ne na cijelo vozilo.. :mrgreen:) na 12000 km.. :palacdolje: :palacdolje:  razletio mu se u tri pm.. :mrgreen:
kao sto rekoh,znam,nisu male pare,ali kad mi je ta Honda SW tako dobra.. :mrgreen: :mrgreen: 
daleko bolja od Majestya ili Burgmana koji su joj ustvari jedini pravi konkurenti..
ovo sa Nexusom 500 je cisto stvar pokusaja da se malo utjesim sto se cijene tice.. :mrgreen:
pitanje:ako se rezonira da se za T-max isplati dati 69k,ili 73k,zbog voznih svojstava(zanemarimo sad od cega su i kakvi dijelovi ugradjeni u njega,aluminjski okvir itd,jer vecina korisnika osjeti samo u vozne osobine),zasto mi vecina ljudi govori da Honda SW 400 ne vrijedi 63k kn? koliko znam,ona je jedina koja ima suhi karter,dva cilindra,CBS sustav,a i vozne osobine joj svi hvale,isto tako je za voznju udvoje jedna od najboljih,ako ne i najbolja medju tim 400-ticama,sto se odrzavanja tice je "toci i vozi",ima samo 5 konja manje od T-maxa..znam,T-max je orijentiran na sportsku voznju,a SW na krstarenje,ali opet mi nije jasno da mi ljudi istovremeno govore da,ako imam 69k kn,kupim T-max i da vrijedi svake lipe,ali da je 63k kn previse za SW.. :misli: 
 
Razletio mu se motor do 12000  :shock:!? Znas li zasto?

Kad se pogleda, ispada da je kupnja maxija od 500cc, ako se ne zeli zakomplicirati zivot kupnjom piaggio agregata, ogranicena samo na japance (yamaha, honda, suzuki) i kymca...

Zna li tko kakva je situacija s novim piaggiom of 498cc? Jesu li kod njih uklonjeni problemi s uljem/gorivom... Navodno bi dvije svjecice trebale pripomoci u tome... Fuoco mi vjerojatno mogao nesto reci po tom pitanju...
 
GoranST said:
Razletio mu se motor do 12000  :shock:!? Znas li zasto?

Kad se pogleda, ispada da je kupnja maxija od 500cc, ako se ne zeli zakomplicirati zivot kupnjom piaggio agregata, ogranicena samo na japance (yamaha, honda, suzuki) i kymca...

Zna li tko kakva je situacija s novim piaggiom of 498cc? Jesu li kod njih uklonjeni problemi s uljem/gorivom... Navodno bi dvije svjecice trebale pripomoci u tome... Fuoco mi vjerojatno mogao nesto reci po tom pitanju...

ne znam tocno tehnicke detalje..znam da se zajebavao s njom otkad ju je kupio,nonstop po servisima,i onda mu je otisao citav pogonski stroj..narucili novi,zamijenili i sad je dobro,ali svejedno.. :palacdolje:
 
marac_zg said:
ne znam tocno tehnicke detalje..znam da se zajebavao s njom otkad ju je kupio,nonstop po servisima,i onda mu je otisao citav pogonski stroj..narucili novi,zamijenili i sad je dobro,ali svejedno.. :palacdolje:
Nevjerojatno... toliko je tih problema sa skuterima o kojima citam da mi cak i kupovina motora pada na pamet... :)
Ipak, bojim se da xciting puno bolje stiti od vjetra, spricanja sa ceste i sl. stvari nego npr. ER-6 koji mi se svidja, tako da nis od toga...