Sto kupiti od vecih skutera?

djenka, vidim imas nekakvih insider info iz kymca u hr :), zna li se ista o ovim R modelima? Hoce li, kad i po kojim cijenama biti dostupni kod nas. Ovaj bijelo crni stvarno izgleda najs  :blink:, a ima i motor s ubrizgavanjem. koliko vidim razlika u cijeni u italiji je 200eura, sto je posve prihvatljivo...

ZiFxJwp6A8.jpg
 
P&B drže Yamahu.
yamaha je u ST tradicionalno prihvaćen proizvod i tržište je okrenuto yamahama.

no, za razliku od drugih dilera, P&B ne spavaju na lovorikama
pogledajte izgled njihovih salona koji nadmašuje HR očekivanja
kvalitetu usluge koju istiću mnogi forumaši
pogledajte koliko istim forumašima izlaze u susret i to ljubaznošću, informacijama brzinom i kvalitetom usluge pa i prigodnim popustom

pogledajte kako su se samo u svijet motora približili klijenteli formirajući posebne izvedenice ultra prihvačenog fz6

dakle, malo je neumjesno pričati ovo i ono, kad vam praktički jedino oni pružaju ruku i kažu - tu smo ako što trebaš, mi imamo, dostaviti ćemo ti, poslati...


s druge strane - dečki iz piaggia TG su iznimno profesionalni, brzi, nenametljivo prisutni i voljni pomoći ili dobro namjerno prezentirati vlastitu grupaciju

jedan g. iz postprodaje piaggia iz ST je isto tako iznimno ljubazan i promptan


sve ovo kažem - jer cijenimo P&B i sve gore navedene dilere koji su tu radi nas...i zaželimo da ih uvijek bude i više :)
 
Moram se sloziti da sam se u P&B kad sam isao gledati X-Citya/Maxa prije neki dan osjecao vrlo ugodno.
Uletio sam pred sami kraj radnog vremena, neobavezno se raspitivao, ali su mi bez problema dali X-City na probnu voznju. Da budem precizan - onaj momak s kojim sam razgovarao o motoru je insistirao na tome da ga probam jer sam se ja neckao - nisam hito ljude zadrzavati u ducanu. Rekao mi je i da dodjem sutra za X-max, ali ja ne stigoh.
Međutim, koliko me sjecanje sluzi, prije par godina nisam imao tako ugodna iskustva. Tražio sam jaknu za motor i kada sam rekao da bih nešto jeftinije, oko 800-900kn, lik me je pogledao kao da imam neku zaraznu bolest i rekao da oni ne drže jakne tih cijena i nastavio o svom poslu. Meni bilo neugodno što sam uopće ušao  :shock:. Da mu se dalo porazgovarat sa mnom, mozda bi mi uspio i prodati nesto sto su drzali jer sam na kraju i kupio skuplju jaketu, ali nije...

U piaggia i aprilie sam takodjer imao ugodna iskustva. Kod sage sam do sada kupio samo kacigu. Covjek ok, savjetovao mi nolanicu N100, nisam pozalio. Uglavnom, kad bi svi tako ozbiljno svi pristupali prodaji svojih proizvoda kao nabrojana ekipa, sigurno bi im i prodaja bila bolja...
 
Ovaj bijeli xciting stvarno dobro izgleda, ne može mu se prigovoriti na dizajnu (y)

jel ovo 300 i znači da je stvarno bilo izmjena na mašini ili je to samo malo šminke?
 
dvidak63 said:
Ovaj bijeli xciting stvarno dobro izgleda, ne može mu se prigovoriti na dizajnu (y)

jel ovo 300 i znači da je stvarno bilo izmjena na mašini ili je to samo malo šminke?
izmjena na masini,nemoze biti sminka :D
 
ma ok, ali ako ima 252,4 ccm onda ću radije dodat 2000 kuna pa bocnut 500, kad je registracija ista :misli:, ako se ne varam...
 
da - tu leži poanta
snaga i moment su praktički isti iako je zapremnina povećana za nekih 20-22 %
no vjerojatno će na našem tržištu biti u ponudi i verzije 250 ccm
 
da, to bi bilo ok, ili ovakva kombinacija boja na 500 (y), da je bio takav kad sam ja kupovao, ziher bi ga uzeo
 
pusti - madison je lijep skuter
odlična zaštita od vjetra
ne prekrupan dizajn
lagan za klasu kojoj pripada
odlična instrument tabla
odličan položaj suvozača
ne pretjeran međuosovinski razmak i ne pretjerani hod amortizera što jamči i stabilnost u zavoju (istina po dobrom asfaltu)
 
ma ja sam zadovoljan, ispunjava sve moje potrebe (y) -na posao i s posla,

jedino, naranđasta boja budi simpatije kod pripadnika altenativnih sexualnih skupina :shock:
 
dvidak63 said:
ili ovakva kombinacija boja na 500 (y), da je bio takav kad sam ja kupovao, ziher bi ga uzeo

u Italiji ima takva kombinacija boja i na 500 ccm..stvarno dobro izgleda.. (y)
 
marac_zg said:
u Italiji ima takva kombinacija boja i na 500 ccm..stvarno dobro izgleda.. (y)
Da, kymco je izbacio ove xcitingR modele u 300 (270) i 500cc varijantama. Stavio sam ovu od 300 jer sam za nju prije nasao link :)
Ako ce se uvoziti i kod nas eto mene na bijeloj ptici :)

Edit: Evo nadjoh jos jednog, sivonju, pa ga stavih u avatar  :mrgreen:.
Koga zanimaju detalji o modelu 300 i R modelima moze ih pronaci  ovdje
 
GoranST said:
djenka, vidim imas nekakvih insider info iz kymca u hr :), zna li se ista o ovim R modelima? Hoce li, kad i po kojim cijenama biti dostupni kod nas. Ovaj bijelo crni stvarno izgleda najs  :blink:, a ima i motor s ubrizgavanjem. koliko vidim razlika u cijeni u italiji je 200eura, sto je posve prihvatljivo...


super izgleda R varijanta
no problema sa 300Ri su dva:
1. imamo na akciji sad 500 po 36.995, a 300Ri bi trebao kostati 35.995kn, pa je malo riskantno, ipak 500 ima gotovo dvostruko vecu zapremninu i snagu, za skoro istu cijenu, i narudzba za 300Ri je stavljena on hold...
2. osiguranje - proucavanjem statistike prodaje po modelima, da se skuziti da 300cc modeli dosta slabije idu na trzistu od 250cc, jer je osiguranje gotovo dvostruko skuplje, a nema ipak tako znacajne razlike u performansama.

sa 500Ri problem je cijena :) kostao bi cca 45.000kn, sto je prilicno skuplje u odnosu na 500cc vulgaris. Razlika u cijeni je dijelom opravdana kozmetickim detaljima (nazubljeni diskovi, crveni klipici, sportski vjetrobran), takodjer tu je i injection (na nasem trzistu dokazano je lakse prodati carb verzije), a i ABS nije za baciti (po meni, najveca fora stvar)

 
djenka said:
sa 500Ri problem je cijena :) kostao bi cca 45.000kn, sto je prilicno skuplje u odnosu na 500cc vulgaris. Razlika u cijeni je dijelom opravdana kozmetickim detaljima (nazubljeni diskovi, crveni klipici, sportski vjetrobran), takodjer tu je i injection (na nasem trzistu dokazano je lakse prodati carb verzije), a i ABS nije za baciti (po meni, najveca fora stvar)

Ne poznam detaljno trziste, ali ovo sa injectionom mi je malo cudno... Zar nije dobar dio najprodavanijih modela konkurencije injection (novija godista beverlya, t-max, nexus)? Meni se bas injection motor doima prije kao prednost nego mana jer vuce manju potrosnju za isti ucinak (ili se varam?)... 45000kn sa ili bez ABS-a?
 
djenka said:
super izgleda R varijanta
no problema sa 300Ri su dva:
1. imamo na akciji sad 500 po 36.995, a 300Ri bi trebao kostati 35.995kn, pa je malo riskantno, ipak 500 ima gotovo dvostruko vecu zapremninu i snagu, za skoro istu cijenu, i narudzba za 300Ri je stavljena on hold...
2. osiguranje - proucavanjem statistike prodaje po modelima, da se skuziti da 300cc modeli dosta slabije idu na trzistu od 250cc, jer je osiguranje gotovo dvostruko skuplje, a nema ipak tako znacajne razlike u performansama.

sa 500Ri problem je cijena :) kostao bi cca 45.000kn, sto je prilicno skuplje u odnosu na 500cc vulgaris. Razlika u cijeni je dijelom opravdana kozmetickim detaljima (nazubljeni diskovi, crveni klipici, sportski vjetrobran), takodjer tu je i injection (na nasem trzistu dokazano je lakse prodati carb verzije), a i ABS nije za baciti (po meni, najveca fora stvar)
s jedne mi se strane razlika od 8kilo kuna cini velika dok je sa druge strane ovo sto se dobije za te novce, a u odnosu na konkurenciju, puno i previse. jako mi lijepo izgledaju ovi "Ri"

samo da se razglasi i potvrditi dobar poslije prodajni support i mislim da imate sanse za veliku ekspanziju.

sto se ekspanzija tice - ne znam da li sada ja vise gledam motore ili je i u Zagrebu ogromna ekspanzija koristenja dvotockasa?

.:.

 
je, ekspanzija baotiana, šire se ko metastaze, idu 38,4 km na sat, uvijek su prvi na semaforu i potrebna im je cijela prometna traka :mrgreen:

btw: ako 500 Ri i bude 45 000 šta ima bolje sa tom opremom za tu lovu? a i prva akcija če ga skinuti na 42000
 
dvidak63 said:
je, ekspanzija baotiana, šire se ko metastaze, idu 38,4 km na sat, uvijek su prvi na semaforu i potrebna im je cijela prometna traka :mrgreen:
:LOL: :LOL: :LOL:

Metro trži na veliko !!!

Jedina pozitiva - svi ce oni preć' na normalni skuter. Zaraza je to. I onda ce nas, k'o u Italiji, napokon bit vise od auta !!!
 
da epidemija, imam doma cpi 50 u garaži, kupio ga stari da ima do dućana, nije to epidemija, to je kineska gangrena  :palacdolje:

interesantno je da kymco na ovom forumu nailazi uvijek na dobre kritike i iskustva, bilo je čak manje prigovora nego na opjevanu yamahu, a to bi trebalo nešto značiti (y)

još samo da se rješimo svog mentaliteta, pa da ne kupujemo aute i motore radi susjeda, nego radi sebe
 
GoranST said:
Ne poznam detaljno trziste, ali ovo sa injectionom mi je malo cudno... Zar nije dobar dio najprodavanijih modela konkurencije injection (novija godista beverlya, t-max, nexus)? Meni se bas injection motor doima prije kao prednost nego mana jer vuce manju potrosnju za isti ucinak (ili se varam?)... 45000kn sa ili bez ABS-a?

45k sa ABS-om.

probali smo injectione prodavati, sramezljivo, i ekipa radje uzme carb, jeftiniji su, a kako je kod nas gorivo dosta lose, mislim da je i manje riskantno uzeti carb koji ipak sve guta :)
 
djenka said:
45k sa ABS-om.

probali smo injectione prodavati, sramezljivo, i ekipa radje uzme carb, jeftiniji su, a kako je kod nas gorivo dosta lose, mislim da je i manje riskantno uzeti carb koji ipak sve guta :)
hmmm, pa jeste li probali prodavati R modele bez ABS-a? Ili oni serijski dolaze s njim?
Skoro da bi posebno narucio R, ali tko bi mi onda tek to odrzavao (em injection em abs)  :misli: