Suzuki B-King - Iskustva

dhlasc

New member
Dobar dan svima,
razmišljam o kupnji Suzuki B-Kinga pa me zanima ima li netko iskustva? Servisi? Potrošnja grad cca? Na što treba pripaziti? Dijelovi koji se kvare češće? Modovi rada?
Lijepi pozdrav
 
ima li tko na forumu da mi malo neke stvari i cake objasni na b kingu, sve me zanima, kupio sam b kinga 2007 god, u oglasu je na njuskalu pisalo 2008, receno da nikad nije paljena zadnja guma, a jos nakon teskog pranja ima gume zaljepljene, receno da je lanc i zubcanici mjenjano, a skoro su dokrajceni, prednji desni disk ima sare, a ljevi kao novi, nosaca onaj sto je kod prednjeg zubcanika za kvacilo od 4 kraka, 3 drze i jedan odvaljen...prednja felga po vanjskom desnom rubu ima malo ostecenje, grafike na skrgama nisu identicne boje ali se ne kuzi ako bas ne gledas...prednje vilice premekane kad se sve naspana do kraja, isto i zadnji amortizer premekan, plin ishlapio...motro izgleda atraktivno i sto se tice masine radi ko sat...sve mi to nije utjecalo na kupnju b kinga jer i nema nekog izbora kad su oni u pitanju.... ispod gornjeg trokuta fali onaj mali pleh u koji ude zub od brave kad se zakljuca, fali ali sam ga kupio...pitam vlasnika kako se zakljuca, a on da ga nikad nije zakljucavao i da je mozda jednom zakljucao ga...sve sam to zaboravio kad sam sjeo na b konga i skuzio da je to klasa motora iznad svih sto sam probao do sada... ide kao projektil...kad dodes na 250km/h nema zamora i imas dojam da ce ici do 400 km/h ako nastavis drzati gas do kraja....sve su to sitnice koje cu pomalo srediti i motor presonalizirati...bitno mi je bilo da nije bio karambol, kostur varen i te uvaljotke
 
Pa molim te tko ti imas sto tu objasnit.. sve si sam si objasnio..
Motor ubijen kao sto i sam vidis.. jedino sto masinu nemozes rasturit..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Još imaš žmigavce, retrovizore, vizir, far možda jednu ručicu da saviješ a drugu pukneš na pola, zakwlji par kantica pive na zadnju vilicu, malo duck tape-a, mrtvu pticu i imaš pravi rat bike kralja  :wink:
 
evo par slika
 

Attachments

  • 4.jpg
    4.jpg
    545 KB · Views: 600
valjda ce netko naletjeti na ovaj topic, a da je vlasnik b kinga da malo izmjenimo pitanja i dojmove  :mrgreen:
 
Ma motorić ti je super, samo gas i mijenjaj gume  (y) to ti kao Merc 123 250 D, peri deri
A kanticu već imaš  :mrgreen:
 
irmascher said:
ja posjedujem Kinga, nisam jos vidio ove grafike i boju kao u tebe. totalno drugi motor.
Pa motor je ocito bojan.. takvih grafika i nije bilo..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
znam da jest, malo neozbiljan izbor boja i grafike za ovaj tip motora po meni.. al ako se vlasniku svida sve ok ;)
 
cibo said:
evo par slika

Po slikama motor je u orginalu bio crne boje,znaci bojan je cijeli,ta godina proizvodnje bila je crna boja i sivo crna kombinacija,kakvu sam i ja posjedovao...
Inace sto se mana tice ,prednja vilica premekana,brzo potone na kocenju,a to se rijesi ubacivanjem progresivnih opruga,ja sam na svoga bija ubacija hyperpro progresivne opruge naprijed i nazad,skupa sa rukama ta me je investicija dosla 2500 kuna,al onda je to bio drugi motor za voziti(televizija u boji)...
U tri godine koliko je bio u mene ucinio sam s njime 30000km ,od ostalih mana kao sto je ekipa rekla zdere zadnju gumu...
Inace sto se tice masine,nebi trebao imati problema,motul 15w50 polusintetika mu najbolje pase...
 
E moj Ćibo bolje da si na fazanu osta ;)

Što ćeš sad gledati, nema dalje :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Dobar dan svima,
ja sam početkom godine nakraju kupio B-Kinga i prezadovoljan sam, napravio sam servis i stavio nove kočnice, akumulator i gume. Iskustva: moram priznat da sam vozio Apriliju Pegasu, Shivera, Z-750, Suzukija GSXR-a 1000, Yamahu FZ1N i probao tonu nakeda od 600, 750 i B-King je zasluženo King. Nije mi potrošio baš zadnju gumu, uzeo sam Bridgestone Battlax S20 na kupigume.hr. Odlično iskustvo na otvorenoj cesti, ima dosta snage u kojoj god si brzini, vrlo je ugodan i stabila na voziti zbog niskog težišta odmah ispod sjedala. Sjedalo je jako udobno za razliku od Z-a i ostalih. Troši dosta, nisam ga uspio dobiti ispod 10 u gradu, oko 7 na otvorenoj. Imao sam problem s kučištem anlasera, morao sam ga mijenjati jer je bivši vlasnik mijenjao anlaser a nije promijenio kučište, ono je malo oksidiralo jer je motor dosta stajao u garaži. Teško mi se zaključava volan, malo zeza brava ali uspjevam zasada. Osim tih sitnica sve drugo je besprijekorno i kada se ne voziš par dana ugodno se iznenadis kako ide. Većina ekipe na semaforu koji znaju kaj je to samo mahnu glavom pozdrave te i lagano krenu, ostali najčešće jedu tvoju prašinu, stvarno nije za svakoga taj motor, treba puno iskustva, fakat puno. Ja si namjeravam staviti xenon svjetla na njega i alarm još od opreme a imam samo crash barove sa strane i vizir (neznam kako bi bez njega bilo). Predlažem vlasniku bijelog Kinga da ga detaljno pregleda majstor i neka promijeni sve kaj treba jer nije se za zezat, čini mi se da motor treba malo servisirat i to je to. Ja imam originalne auspuhe, vidim da većina stavlja Akrapoviča i Yoshimuru, iskreno zvuk je bolji na drugim auspusima, no nisu mi lijepi, oni originalni mi izgledaju moćnije. Par konja snage na Akrapoviču se teško može osjetiti. Teško stane u garažu gdje je auto jer je stvarno ogroman za raliku od ostalih motora. B mod rada (onaj od 105ks) sam jednom probao dal radi i to je to, mislim da bi bio idealan za vožnju po kiši jer srastično smanji moment i snagu. Gdje god dođem s njim svi gledaju iako je motor iz 2008 srebrni, rijetko koji motor toliko gledaju jer iskreno i mislim da malo ljudi kaj je to, ni motoristi neznaju baš. Kvaliteta je superiorna svega, od materijala, završne obrade naspram talijana dosta. Malo me smeta mali tank goriva ali treba dobro planirati putovanja pa nema brige. Uglavnom motor je sve ono kaj sam mislio da će biti sve ono kaj sam čitao i gledao review-e na Youtube-u i više. I neznam ako je itko još izdao tako nešto, Ducati je probao s Diavelom al mi je zvuk koma, ko da netko baca staro suđe po asfaltu, jedino možda KTM 1290 ali on je nov i dosta je skup, nisam probao. Eto nadam se da sam nekome tko se dvoumi bi li kupio otklonio svaku sumnju. Ja ga nisam mogao što je banana jer smo premalo tržište nigdje probati, vidjeti, kupio sam ga na slijepo u drugom mjesecu u Splitu, ubacio u kombi i za Zagreb, akumulator je bio prazan, pogledao mi ga je neki prijatelj od mehaničara kaj radi u Suzukiju i to je bila garancija, obično ne uzimam ni đir za probu od nekoga koga kupujem dok nemam lovu da ne bi bilo slučajeva a čitao sam po forumima bilo je...Uglavnom 5 od 5 sve...Samo pamet u glavu jer je je..be..na raketa..