Suzuki DR-Z400 S/SM/E

Znači, to je obična plasticetina.
Za cijenu OEM-a možeš 5 posuda kupiti.

Za DRZ-a plastike OEM radi Acerbis.
Pogledaj koliko sve plastike (blatobran itd.) koštaju od Acerbisa a kolko preko Suzukija.

Prije dvije godine upitam koliko košta OEM regler.
Kazu 2100Kn al. dat će mi za 1800Kn.
Za KTM 990 je cijena OEM reglera isti dan bila 800Kn (trenutna cijen je cca. 1600Kn).
Kao "Jen je jak" pa su zato dijelovi skupi.

Neke stvari nikad nebi "zamjenske" kupio al za neke poput te posude stvarno nema smisla bacati novac.

Recimo sajla kvačila je možda bolja OEM nego zamjenska ali kako vrijeme ide i zamjenske sajle imaju teflon sloj u buziru pa i tu postaje upitno jel se nužno OEM kupovati.

Mehanički dijelovi, krucijalni... kupi original.
 
Znači, to je obična plasticetina.
Za cijenu OEM-a možeš 5 posuda kupiti.

Za DRZ-a plastike OEM radi Acerbis.
Pogledaj koliko sve plastike (blatobran itd.) koštaju od Acerbisa a kolko preko Suzukija.

Prije dvije godine upitam koliko košta OEM regler.
Kazu 2100Kn al. dat će mi za 1800Kn.
Za KTM 990 je cijena OEM reglera isti dan bila 800Kn (trenutna cijen je cca. 1600Kn).
Kao "Jen je jak" pa su zato dijelovi skupi.

Neke stvari nikad nebi "zamjenske" kupio al za neke poput te posude stvarno nema smisla bacati novac.

Recimo sajla kvačila je možda bolja OEM nego zamjenska ali kako vrijeme ide i zamjenske sajle imaju teflon sloj u buziru pa i tu postaje upitno jel se nužno OEM kupovati.

Mehanički dijelovi, krucijalni... kupi original.
Nekada su zamjenski dijelovi kvalitetniji od OEM, npr regler, da mi treba kupio bih ga od https://www.regler.sper.hr/
Imam i zamjensku sajlu kvačila na svom DR-u, radi odlično. ;)
 
Što se tiće sajla...

Prošle godine mi napukla u Gornjim Baračima :ROFLMAO:, jedva došao doma. Još smo neki ludi off vozili na putu doma od Jajca prema Travniku...
Da skratim, kupio ProTaper sajlu (recenzije dobre) cca 30 original 70. Stigne sajla, 2 cm je duža nego original, ne možeš ju upasat nikako, skračivaj ju, nije to-to. Kasnije naručio original. Slična stvar je bila i s sajlom kvačila, zamjenska pukla u roku godinu dana, sajla kilometar sata pukla u Banja Luci, srečom imam drugare pa na licu mjesta to riješili. Ni ta nije duže trajala od godinu dana, naručio zamjensku došla 10cm duža itd. da ne dužim...

SAMO Original OEM!
 
  • Like
Reactions: diesel power
Što se tiće sajla...

Prošle godine mi napukla u Gornjim Baračima :ROFLMAO:, jedva došao doma. Još smo neki ludi off vozili na putu doma od Jajca prema Travniku...
Da skratim, kupio ProTaper sajlu (recenzije dobre) cca 30 original 70. Stigne sajla, 2 cm je duža nego original, ne možeš ju upasat nikako, skračivaj ju, nije to-to. Kasnije naručio original. Slična stvar je bila i s sajlom kvačila, zamjenska pukla u roku godinu dana, sajla kilometar sata pukla u Banja Luci, srečom imam drugare pa na licu mjesta to riješili. Ni ta nije duže trajala od godinu dana, naručio zamjensku došla 10cm duža itd. da ne dužim...

SAMO Original OEM!
Baš imaš peh sa tim sajlama, ja imam sasvim drugo iskustvo, čak i kada sam radim sajlu, ostaje stari bužir, a kupim sajlu od 2 metra, jedan kraj ima. a drugi radim sam od debelog industrijskog grijača, probušim ga odgovarajučim borerom, zafrezenkam ulaz i izlaz rupe, proguram sajlu i pozicioniram kraj na odgovarajučoj poziciji, odrežem višak sajle, na kraju sajle razgranam licne i zalemim, na kraju pobrusim ono što viri van gabarita. Nikada nisam imao problema sa tako naprevljenom sajlom (a niti sa zamjenskom koja je u originalu odgovarajučih dimenzija).
 
Baš imaš peh sa tim sajlama, ja imam sasvim drugo iskustvo, čak i kada sam radim sajlu, ostaje stari bužir, a kupim sajlu od 2 metra, jedan kraj ima. a drugi radim sam od debelog industrijskog grijača, probušim ga odgovarajučim borerom, zafrezenkam ulaz i izlaz rupe, proguram sajlu i pozicioniram kraj na odgovarajučoj poziciji, odrežem višak sajle, na kraju sajle razgranam licne i zalemim, na kraju pobrusim ono što viri van gabarita. Nikada nisam imao problema sa tako naprevljenom sajlom (a niti sa zamjenskom koja je u originalu odgovarajučih dimenzija).
Kolega jedan riječ "eksploatacija" (motornog vozila) ;). Sječaš se kad smo se na Psunju vozili, 950 zavoja u 50 kilometara:ROFLMAO:, nije isto voziti touring i enduro... Probao sam i s starim bužirom, dao napraviti sajlu po mjeri i kupio sprej s teflonom koji sam znao ušpricati unutra ...

Neki dijelovi mogu biti zamjenski al sajla samo OEM.
 
Znači, to je obična plasticetina.
Za cijenu OEM-a možeš 5 posuda kupiti.

Za DRZ-a plastike OEM radi Acerbis.
Pogledaj koliko sve plastike (blatobran itd.) koštaju od Acerbisa a kolko preko Suzukija.



Mehanički dijelovi, krucijalni... kupi original.
Zašto ne rade plave plastike?
 
Molim pomoć. Preko koga da kupim i dali ima kompletan set za ugradnju kurble na S model. Poto sam u NN ali oni mi nemogu pomoć/prodati. Jer po broju šasije na taj motor kurbla ne ide pa onda se oni ograđuju.
 

Kažu da nije za S model. Dali tko zna zašto, zar nisu iste getribe u svim modelima: S, SM, E (Valenti u Italiji)?
 
Last edited:
Molim pomoć. Preko koga da kupim i dali ima kompletan set za ugradnju kurble na S model. Poto sam u NN ali oni mi nemogu pomoć/prodati. Jer po broju šasije na taj motor kurbla ne ide pa onda se oni ograđuju.
Samo kilazu natrpavas.
Sve teze od naljepnica nece na motor a i one samo ako motor ide brze s njima.

Uz ispravan regler i dobru bateriju - nepotrebno.
Ako ugradis prekidac za svjetlo cak i da ti je regler neispravan mozes se na bateriju voziti satima.

DR-Z kad je msina topla pali na metar na "flinstones" poguranac dok sjedis na motoru (osim ako su ti noge kratke :mrgreen:)
 

Kažu da nije za S model. Dali tko zna zašto, zar nisu iste getribe u svim modelima: S, SM, E (Valenti u Italiji)?
Trebalo bi pasati i na S model ali ne možeš ugraditi ručni dekompresor na S i SM modele, znači kurblaš bez njega.
 
  • Like
Reactions: Danijel 23
Digić, Krešo ti je sve lijepo rekao. Naj jednostavnije ti je nabavka nove baterije i 2-3 god si miran... Kakve su četkice na alnaseru?
 
  • Like
Reactions: Danijel 23
Šteta je Enduro bez kurble.
Ako ima mogućnost ugradnje kao na DR350 onda bih stavio i na DR-Z400.
Težina? 6 kg max.
Dobro je imati i kurblu, ali ako DRZ ostane bez struje, niti kurbla mu neće pomoći. On ima DC paljenje (12 V iz akumulatora), dok Dr 350 ima AC paljenje, u statoru ima visokonaponski namotaj koji proizvodi struju za paljenje, tako da i kada je akumulator mrtav, on pali na kurblu.
 
Dobro je imati i kurblu, ali ako DRZ ostane bez struje, niti kurbla mu neće pomoći. On ima DC paljenje (12 V iz akumulatora), dok Dr 350 ima AC paljenje, u statoru ima visokonaponski namotaj koji proizvodi struju za paljenje, tako da i kada je akumulator mrtav, on pali na kurblu.
Slažem se. Moj aku je pao na 11V, nedovoljno za anlaser ali dovoljno za kurblu i da se još vozim tjedan dana dok ne dođe drugi novi iz civilizacije.
 
  • Like
Reactions: stane and enduro
Dali je pametno skinuti PAIR valve systems i dali se mjenjaju performanse motora?
 
Last edited: